Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Vidi se da ovde piše dosta ljudi koji su manje iskusni i "otkrili" online narudžbine relativno skoro. Izvlače dosta pogrešnih zaključaka i tvrdnji koje ne stoje. Onda se isto tako eiskusni korisnici lepe za takve zaključke, jauču i proklinju postu, carinu i Srbe lopove. Nije nego...

Za taj tekst efektive i ja mislim da je pun netačnih i paušalnih zaključaka. Jednostavno dok je vanredna situacija sa koronom imaćemo problema sa pošiljkama. Kad se situacija normalizuje u svetu, i kod nas će se vratiti na staro nivo. Neće se Kinezi odreći ni jednog tržišta tek tako. Ne brinite, uzeće vam novce čim budu u mogućnosti.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Meni je Kinez koga sam pitao oko vracanja para rekao ma sve je ok, kupi ponovo kod nas sada kada je slanje normalizovano. A shipping 37 dolara. Sto znaci da ovo nema veze sa prodavnicama nego nas je direktno Aliexpress otkacio. Nismo mi njima nikakvo trziste kao sto nismo ni Eplu ni Guglu ni Amazonu. Imaju nas na spiskovima ali niko nam ne da povoljno robu nego placamo skuplje nekoliko puta u odnosu na zapadni svet. Aliexpress im se sada pridruzio. Lepo kaze Kinez, slanje se normalizovalo. Vecina dozvoljavaju slanje za Srbiju, DHLom doduse :)
 
Biće i "besplatno" slanje opet, uveren sam u to. Ajde da vidimo kad se svet normalizuje po svim pitanjima, šta će onda biti sa AliExpressom i Srbijom. DHL i cene poštarine koje višestruko prevazilaze vrednost robe svakako nisu nešto normalno :)

Probao sam wish inače, stigli su mi jeftini paketi sa besplatnom isporukom. Kako da naši poštari i carina nisu to drpili?

Inače u ovim vestima koje prenosite, budite svesni da ima dosta naše lokalne političke pozadine.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
To je isti tekst o kojem sve vreme pisemo samo ga i ovi preneli.
Totalna glupost i dezinformacije.
Jasno je svim normalnim ljudima u cemu je problem u kradjama u Posti nije.
Proci ce i korona vratice se sve u normalu i ponovo ce biti dostupna opcija AE stanard shipping.
A kao sto kolega rece ima dosta i politike tu tako da ne nasedajte.
Ako nekom nije ocigledno da narucujem 11 god i da mi je svaka posiljka stigla ja ne znam sta je relevantno da neko ko mozda 2 god narucuje kaze drzavna pljacka je zato AE ne salje u Srbiju.
 
Meni je Kinez koga sam pitao oko vracanja para rekao ma sve je ok, kupi ponovo kod nas sada kada je slanje normalizovano. A shipping 37 dolara. Sto znaci da ovo nema veze sa prodavnicama nego nas je direktno Aliexpress otkacio. Nismo mi njima nikakvo trziste kao sto nismo ni Eplu ni Guglu ni Amazonu. Imaju nas na spiskovima ali niko nam ne da povoljno robu nego placamo skuplje nekoliko puta u odnosu na zapadni svet. Aliexpress im se sada pridruzio. Lepo kaze Kinez, slanje se normalizovalo. Vecina dozvoljavaju slanje za Srbiju, DHLom doduse :)
Još se nije normalizovao. Evo dokaza
https://www.singpost.com/covid-19-updates/international-post-parcel-services-updates

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Ovde mi je samo čudno što je i Hrvatska na spisku, a tamo standard shipping radi bez problema.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Ima ih ali su beznačajne. To treba objasniti brzopletim i nepromišljenim tek rodjenim korisnicima aliexpresa koji tako neuko napadaju poštu i carinu bez ikakvog osnova.

Najveća je krivica na carini, a onda i na ljudima koji nisu imali strpljenja, koji su ako im ne stigne paket za zagarantovano vreme odmah gazili Kineze za refund, umesto da su pristajali na kompromisno rešenje da se produži zaštita.
A bili su svesni da je problem u našoj carini koja je počela debelo da kasni sa obradom paketa.

O tome sam pisao pre cele ove priče oko korone, jer je počelo da postaje jasno da postoji realna opasnost da završimo na crnim listama. Verujem da bi to bio slučaj i bez korone.

Kroz istu takvu priču je prošla Italija pre 10-15 godina sa ebay-om gde su završili na crnim listama većine prodavaca. Zašto? Zato što je njihova carina držala pakete po mesec-dva-tri, a korisnici masivno tražili povrat novca od prodavaca čija to nije bila krivica.
 
Poslednja izmena:
Zakljucajte ovu temu preklinjem vas...

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Ne znam da li je baš tako, obzirom da su Bosna, Crna Gora i Albanija u istoj situaciji. Jedino ako beogradska carina ne radi i za njih, što je malo verovatno [emoji16]


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Još se nije normalizovao. Evo dokaza
https://www.singpost.com/covid-19-updates/international-post-parcel-services-updates

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

To sto odredjene poste ne salju za Srbiju nema veze sa normalizacijom stanja. Aliexpress je nasao nacin kako da posalje robu u Srbiju, ekspres kuririma. Kome odgovara ce naruciti kome ne pa to vise nije njihova stvar. Pominjao sam vec, besplatno stanje iz Kine za Srbiju je postalo problematicno kada su Kinezi ukinuli let Peking-Beograd a to su uradili jer im nije bio ekonomski isplativ. Tu su takodje prevareni od strane nas Srba jer im je nas vrh drzave pricao bajke kako smo mi Srbi fascinirani Kinom i kako jedva cekamo da posetimo tu zemlju. Pokrenuli direktan let a niko nije putovao u Kini vec u Evropu i Ameriku ko i obicno sto ljudi putuju. Kinezi videli da bacaju pare i ukinuli let. Tako je bilo i skoro sa koronavirusom, dosli u Srbiju da pomognu videli sa kim imaju posla spakovali se i otisli, vise dolaziti nece. To sto Kinezi za razliku od Amerike i Evrope nisu do sada imali iskustva sa Srbima ne znaci da ce nase smicalice prolaziti kod njih vecno. Opekli se ljudi par puta, videli da nit ima trzista ovde niti para niti postenja i nece vise sa nama da posluju.

Po okoncanju tog leta Kinezi su se dovijali kako jeftino da posalju u Srbiju, Latvia, Tonga, Turkey, Dutch, Belgian, ovaj onaj post samo nekako da stigne povoljno u SRB. Posto to traje a nama ne odgovara da traje, krenuli smo da trazimo pare nazad a kada roba stigne pravili se blesavi i nismo uplacivali. Iako smo mizerno trziste neko u Aliju je to sigurno zapazio kao patern i odlucio da nas prebaci u najgoru grupu, sa divljim zemljama sto realno i jesmo.

Sada ce drustvenim mrezama Srbije da se siri prica kako Wish, ebay, Banggood salju relativno povoljno dok za pola godine, godinu ne nastane isti problem sa prevarama od strane ljudi sto narucuju iz Srbije pa nas blokiraju na finjaka Banggood i ostali Kinezi a ebay nas ponovo banuje kao sto je nekad.

Najgora situacija koja moze da se zadesi je trenutna situacija takozvane drzave Kosovo koja se nalazi na spisku zemalja ali niko ne salje robu ako izaberes Kosovo kao zemlju.
 
Poslednja izmena:
To sto odredjene poste ne salju za Srbiju nema veze sa normalizacijom stanja. Aliexpress je nasao nacin kako da posalje robu u Srbiju, ekspres kuririma.
Nisam ovo znao. Mom kumu je doneo postexpress kurir i naplatio 250 dinara. Nije hteo da se raspravlja sa čovekom i platio je ali je i shipping platio $5.
 
To sto odredjene poste ne salju za Srbiju nema veze sa normalizacijom stanja. Aliexpress je nasao nacin kako da posalje robu u Srbiju, ekspres kuririma. Kome odgovara ce naruciti kome ne pa to vise nije njihova stvar. Pominjao sam vec, besplatno stanje iz Kine za Srbiju je postalo problematicno kada su Kinezi ukinuli let Peking-Beograd a to su uradili jer im nije bio ekonomski isplativ. Tu su takodje prevareni od strane nas Srba jer im je nas vrh drzave pricao bajke kako smo mi Srbi fascinirani Kinom i kako jedva cekamo da posetimo tu zemlju. Pokrenuli direktan let a niko nije putovao u Kini vec u Evropu i Ameriku ko i obicno sto ljudi putuju. Kinezi videli da bacaju pare i ukinuli let. Tako je bilo i skoro sa koronavirusom, dosli u Srbiju da pomognu videli sa kim imaju posla spakovali se i otisli, vise dolaziti nece. To sto Kinezi za razliku od Amerike i Evrope nisu do sada imali iskustva sa Srbima ne znaci da ce nase smicalice prolaziti kod njih vecno. Opekli se ljudi par puta, videli da nit ima trzista ovde niti para niti postenja i nece vise sa nama da posluju.

Po okoncanju tog leta Kinezi su se dovijali kako jeftino da posalju u Srbiju, Latvia, Tonga, Turkey, Dutch, Belgian, ovaj onaj post samo nekako da stigne povoljno u SRB. Posto to traje a nama ne odgovara da traje, krenuli smo da trazimo pare nazad a kada roba stigne pravili se blesavi i nismo uplacivali. Iako smo mizerno trziste neko u Aliju je to sigurno zapazio kao patern i odlucio da nas prebaci u najgoru grupu, sa divljim zemljama sto realno i jesmo.

Sada ce drustvenim mrezama Srbije da se siri prica kako Wish, ebay, Banggood salju relativno povoljno dok za pola godine, godinu ne nastane isti problem sa prevarama od strane ljudi sto narucuju iz Srbije pa nas blokiraju na finjaka Banggood i ostali Kinezi a ebay nas ponovo banuje kao sto je nekad.

Najgora situacija koja moze da se zadesi je trenutna situacija takozvane drzave Kosovo koja se nalazi na spisku zemalja ali niko ne salje robu ako izaberes Kosovo kao zemlju.

Ko je izvor ovih informacija? Mislim pre svega na dve informacije koje si naveo:
- Problemi sa isporukom su počeli kad je ukinu let Peking Beograd
- Naručioci iz Srbije masovno otvaraju dispute kad ističe vreme isporuke

Podseticu da je let na liniji Peking Beograd uspostavljen 15. septembra 2017. godine.

Primera radi, ja sam uveliko naručivao robu sa Alija i pre tog datuma, sa besplatnom isporukom i paketi su stizali istom frekvencijom kao i nakon uvođenja tog leta.

Molim te navedi izbore informacija koje si naveo da su činjenice, voleo bih da pročitam sta tačno piše.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Taj let je zapravo bio Peking Prag, pa je tek onda nastavljao za Beograd. Takođe nije imao neku veliku frekvenciju , sto znaci da nije ni moglo stizati mnogo tovara sa njim
Ogromna vecina paketa jeste stizala putnickim avionima, ali preko velikih evropskih hubova (npr Frankfurt). Sada kada su putnicki letovi pukli mi smo u problemu, jer imamo jako malo kargo linija . Svaki dan jedino leti DHL (donose i obicnu postu kad imaju mesta), ali ni to nije direktno vec preko Budimpešte.
 
Poslednja izmena:
To je tacno sto Dejan kaze.
Nikad nije postojao let Peking-Bg.
 
Jedno pitanje... Da li postoji opcija da se nekako produzi boravak posiljke u posti (obicno je 5 dana)... Treba da mi stignu neki paketi a je verovatno necu biti kod kuce neki 15 dana...
 
Postoji, zove se "Čuvanje paketa u pošti do 30 dana" i u cenovniku stoji da kosta 27din
 
Efektiva počela da objavljuje "Twitter" memove vezano na temu Alija i pošiljaka
7b1452f75fc0d0987abe1d9bbb1182e8.jpg
...

Mislim da su počeli gadno da skreću s kursa po pitanju mozga.

Sent from my moto g(7) using Tapatalk
 
Gospode boze.
Tamo neko u toj organizaciji treba uskoro da poseti odredjenu ustanovu.
 
Postoji, zove se "Čuvanje paketa u pošti do 30 dana" i u cenovniku stoji da kosta 27din

Sad gledam na sajtu poste, ali ne vidim neko blize uputstvo vezano za tu uslugu... verovatno mora na salter poste da se ode i tamo sve zavrsi?
 
Pisano je u nekoj od tema vezano za posiljke. Mozda u onoj za pracenje posiljki. Ja kad sam hteo da koristim, pitao sam postara, ali se on ponudio da mi to 'sredi' tj. da uzme posiljku kod sebe, pa da mi donese po povratku... Tako i bilo...
 
Naručio sam kameru 27.04.

Preko postal ninje vidim treking

Apr 27, 2020 23:56
Aliexpress-Cainiao
Order information received by carrier
Apr 27, 2020 23:56
4PX Express
Shipment information received
May 28, 2020 00:00
Singapore Post
Item pending international transport availability

Tako da sumnjam da je to ikad poletelo.
Kako je purchase protection isticao 26.07. ja par dana ranije otvorim dispute, logistics problem, nije stigla podrška. Nije mi prvi put.
Dobijem odgovor da je invalid claim, traje purchase protection.
Ok, sačekam dan isticanja i onda dodam u dispute da evo danas ističe protection. Opet me olade, kaže purchase protection is stil active.
Danas pogledam status pošiljke kroz aliexpress, piše finished, znači nije više u p.p. Dodam skrinšot i opet me olade sa istim generičkim odgovorom???

After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.

Da sve bude čudnije, tog dana kad sam otvorio dispute promeni se treking
Jul 22, 2020 09:15
4PX Express
Arrive at transit airport
RSBEG
Jul 22, 2020 09:15
Aliexpress-Cainiao
Depart from transit country or district
Jul 22, 2020 09:15
Aliexpress-Cainiao
-Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to RS/BEG)

Naravno naša pošta nema treking za tu pošiljku a malo mi sumnjivo da je istog dana poslato i stiglo za bg...

E sad, za dispute je rok 28.07. da se dogovorimo, a oni mi kao opciju nude da čekam 5 dana. Kameru sam naručio kumu a nije mali iznos, 75$ pa ne bih da me olade...
 
Nisam ovo znao. Mom kumu je doneo postexpress kurir i naplatio 250 dinara. Nije hteo da se raspravlja sa čovekom i platio je ali je i shipping platio $5.

Evo ga još jedan koji nema pojma šta je kome platio, šta je kome dužan da plati, ali glavno da se buni... :trust:

Kod nas mu mogu naplatiti manipulativne troškove pregleda pošiljke, carinu i PDV. Platio je nešto od ta tri troška.
Obzirom da je bilo samo 250din, verovatno je platio samo pregled pošiljke, i možda neki minimalni PDV.
 
Naručio sam kameru 27.04.

Preko postal ninje vidim treking



Tako da sumnjam da je to ikad poletelo.
Kako je purchase protection isticao 26.07. ja par dana ranije otvorim dispute, logistics problem, nije stigla podrška. Nije mi prvi put.
Dobijem odgovor da je invalid claim, traje purchase protection.
Ok, sačekam dan isticanja i onda dodam u dispute da evo danas ističe protection. Opet me olade, kaže purchase protection is stil active.
Danas pogledam status pošiljke kroz aliexpress, piše finished, znači nije više u p.p. Dodam skrinšot i opet me olade sa istim generičkim odgovorom???



Da sve bude čudnije, tog dana kad sam otvorio dispute promeni se treking


Naravno naša pošta nema treking za tu pošiljku a malo mi sumnjivo da je istog dana poslato i stiglo za bg...

E sad, za dispute je rok 28.07. da se dogovorimo, a oni mi kao opciju nude da čekam 5 dana. Kameru sam naručio kumu a nije mali iznos, 75$ pa ne bih da me olade...

Vrlo slicnu situaciju sam imao i ja, sacekaj tih 5 dana sto su oni predlozili da se ceka i nakon tih 5 dana oni ce samo da promene proesudu u tvoju korist da se izvrsi isplata refunda.
Meni za 3 posiljke (maske) porucene isti dan i na isti dan nekih 4-5 dana ranije zatrazen refund i cekati sam trebao 8 dana i nakon toga samo preinacili u odobren refund.
Jos nije leglo jer su u subotu to promenili iz odbijamo u vracamo refund.
 
Poslednja izmena:
Naručio sam kameru 27.04.

Preko postal ninje vidim treking



Tako da sumnjam da je to ikad poletelo.
Kako je purchase protection isticao 26.07. ja par dana ranije otvorim dispute, logistics problem, nije stigla podrška. Nije mi prvi put.
Dobijem odgovor da je invalid claim, traje purchase protection.
Ok, sačekam dan isticanja i onda dodam u dispute da evo danas ističe protection. Opet me olade, kaže purchase protection is stil active.
Danas pogledam status pošiljke kroz aliexpress, piše finished, znači nije više u p.p. Dodam skrinšot i opet me olade sa istim generičkim odgovorom???



Da sve bude čudnije, tog dana kad sam otvorio dispute promeni se treking


Naravno naša pošta nema treking za tu pošiljku a malo mi sumnjivo da je istog dana poslato i stiglo za bg...

E sad, za dispute je rok 28.07. da se dogovorimo, a oni mi kao opciju nude da čekam 5 dana. Kameru sam naručio kumu a nije mali iznos, 75$ pa ne bih da me olade...
Isto se i meni desilo za neke maske. 20e vrednost. Kuliraju skroz a svi rokovi prosli paket nije ni poleteo. Javi ako bude bilo nekih promena i kakvih.

Huawei P30
 
Sporove za AliExpress standard shipping resava robot, odnosno daje soluciju da se ceka jos 5-7-10 dana. Kad istekne taj period resava se spor u vasu korist.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Meni baš u subotu rešio bot spor posle 5 dana natezanja.

Sent from my moto g(7) using Tapatalk
 
Naručio sam kameru 27.04.

Preko postal ninje vidim treking



Tako da sumnjam da je to ikad poletelo.
Kako je purchase protection isticao 26.07. ja par dana ranije otvorim dispute, logistics problem, nije stigla podrška. Nije mi prvi put.
Dobijem odgovor da je invalid claim, traje purchase protection.
Ok, sačekam dan isticanja i onda dodam u dispute da evo danas ističe protection. Opet me olade, kaže purchase protection is stil active.
Danas pogledam status pošiljke kroz aliexpress, piše finished, znači nije više u p.p. Dodam skrinšot i opet me olade sa istim generičkim odgovorom???



Da sve bude čudnije, tog dana kad sam otvorio dispute promeni se treking


Naravno naša pošta nema treking za tu pošiljku a malo mi sumnjivo da je istog dana poslato i stiglo za bg...

E sad, za dispute je rok 28.07. da se dogovorimo, a oni mi kao opciju nude da čekam 5 dana. Kameru sam naručio kumu a nije mali iznos, 75$ pa ne bih da me olade...
Meni je odbijen dispute i novac pušten prodavcu, SG, 100+usd. Zadnji treking u Kini. Nije ni mrdnulo što se kaže.

Prodavac nije mogao više da produži zaštitu, tipa 4 meseca je prošlo. Sam Aliexpress je produžio zastitu prethodno i ako bi prihvatlli dispute, morali bi oni da vrate sredstva kupcu, tj meni i ujedno da nadoknade iznos prodavcu jer su oni bili garant uručenja

Očigledno je da je taj fond ispražnjen, i da kupce iz Srbije nema više ko da zaštiti.
 
Poslednja izmena:
Posle 3 meseca cekanja i otvorenog dispute-a kinez mi salje poruku da zatvorim dispute i da ce porudzbina stici u dogovorenom roku. Izgoreo sam ko licna u trenutku.

Tapatalk from Poco loco
 
Ljudi citajte i pratite sta se pise....

Standardni rok zastite je 90 dana i ne produzava se automatski . Obavezno trazite produzenje na maksimum , tj. 120 dana.
Trajanje zastite se vidi i u aplikaciji .

Posle isteka 120 dana AE ce najverovatnije bez problema resavati sporove u vasu korist.

SingPost jos uvek zvanicno objavljuje da je transport ka Srbiji suspendovan
https://www.singpost.com/covid-19-updates
Da li je ipak deo posiljki na neki nacin napustio HK ili SG i krenuo ka Srbiji to ostaje da se vidi

Posiljke preko China Post ne napustaju Kinu i vracaju se distributeru.

To morate da dokazete gomili trgovaca koji su najcesce preprodavci koji rade za velike distributere
i uopste nisu u kontaktu sa robom .
Prilicno veruju Cainiao pracenju koje cesto nema "veze sa vezom" i zato posle 60 dana imate onaj "glupi" status
Order Completed bez obzira sto se vidi da je posiljka u tranzitu i da spor nije resen


ppae.jpg
 
Zapravo je taj neki besmisleni "...arrived at destination country..." status za nepraćene pošiljke (ko ga izmisli :( ), ono što unosi najviše pometnje i zabune, i deluje za je on glavni krivac za tekst sa Efektive.

Pomalo i razumem hate koji neobavešteni bacaju na našu poštu, kada pročitaju ...arrived at destination county. A pošiljka ne stiže.
 
Ostaje da se za sada intenzivnije koristi ebay, iako su neke stvari skuplje, ali je donekle i zanimljivije jer ima aukcije polovne robe...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno