Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Pa, krivična prijava možda, ali protiv autora posta, koji radnike carine i pošte naziva pogrdnim imenima.
Pozdrav
jesi se prepoznao možda, šta je problem s ovim postom zašto krivična prijava? Ja sam pažljivo pročitao, čovek nije reko da su svi u pošti i carini takvi... Zašto mislim da ti radiš u jednoj od te dve firme?

Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока
 
jesi se prepoznao možda, šta je problem s ovim postom zašto krivična prijava? Ja sam pažljivo pročitao, čovek nije reko da su svi u pošti i carini takvi... Zašto mislim da ti radiš u jednoj od te dve firme?

Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока

Ne, nisam se prepoznao. Krivična prijava zato što radnike u državnoj službi naziva skotovima. Ceo njegov post je zbog par neodmerenih reči izgubio svaki kredibilitet koji je mogao da ima, i dao manevarski prostor optuženim firmama. Umesto da odgovore na konkretne optužbe, one sad mogu da ga povlače po sudovima zbog klevete.
Zašto ti misliš da ja radim u nekoj od ove dve firme nemam pojma, niti razmišljam o tome. Ako si time hteo da kažeš da sam poštin/carinski bot, to samo znači da nemaš nikakav argument protiv mog mišljenja, ali pošto si protiv, onda moraš da napadaš ličnost koja stav iznosi.
Pozdrav
 
Ja godinama ne dobijam pošiljke koje nemaju tracking.

Poručim dva puta isti proizvod, od istog prodavca. Samo jedan na adresu u Čačku, a drugu na adresu u Nišu. Pošiljka stigne u Čačak, drug preuzme bez problema. Na moju adresu nikad ne stigne.

Ovde se i ja prepoznajem, imao sam preslikanu situaciju i isto u Nišu nestane paketić a u drugi grad ( bolje reći selo ) lagano stiže. :)
 
Nema pouzdanog jeftinog nacina da posiljka stigne u obecanom 60 dnevnom terminu i otuda visoke cene jer jedino one garantuju da ce posiljka ici brzo. Ona verzija gde neko organizovano krade, pa kineska posta ili Ali zaracunavaju osiguranje je proizvoljna. Ako vam ne stizu posiljke, pravac posta, kontrolor i prijavite problem. Ja sam dva puta prijavio problem. Jednom sam i pogresio, pa sam zvao coveka da mu se izvinim. SBB je slagao, a coveku nije bilo tesko da me razuveri, pa sam se osecao ko zadnje vnogo.
 
Topdeel, spamovanje po temama nije dozvoljeno. Tekst koji si podelio, već je podeljen par postova ranije u ovoj temi.
 
Dobio sam poruku za paket porucen 26 aprila koji je u dispute jos uvek, da ce biti automatski okoncana za tri dana... Paket nije ni krenuo jos (singapore post). Treba li nesto da radim ili da ostavim da resavaju dispute... Vrednost je 22e nije mi za baciti novac...

Huawei P30
 
Tri sitnice naručene u maju, neki audio adapteri, stigli ove nedelje, sve tri Pošta Kirgistan.
 
Dobio sam poruku za paket porucen 26 aprila koji je u dispute jos uvek, da ce biti automatski okoncana za tri dana... Paket nije ni krenuo jos (singapore post). Treba li nesto da radim ili da ostavim da resavaju dispute... Vrednost je 22e nije mi za baciti novac...

Huawei P30

Ostavi ih da rešavaju ako si stvarno već otvorio, ne znam samo kako ti je sistem dozvolio da otvoriš ako još nije bilo isteklo 90 dana zaštite (a koliko se sećam 26.aprila su već bili povećali sa 60 na 90 dana)
 
Pred istek 60 sam dobio poruku da otvorim dispute ako se dobro secam, vidim u sistemu kao neke predloge za resenje od Alija ali ne mogu da otvorim da vidim sta je, verovatno su produzili na 90 dana. Nista ostavljam pa cu videti. .

Huawei P30
 
Kad ti istekne jos tih par dana, trebalo bi automatski da se odobri vracanje para. Valjda ti i pise tamo gde proveravas dispute.
 
Poslednja izmena:
Kada istekne rok za dostavu, novac se automatski prebacuje prodavcu ukoliko se kupac ne požali otvaranjem disput-a u roku od 15 dana.
 
Tomiprunet, već je kačeno par postova ranije. Proveri pre postovanja.
 
Gledao sam nisam primetio. Zato sam napisao ne znam da li je neko vec postavljao. No problemo.

Lopovska drzava

Sent from my IN2013 using Tapatalk
 
Tomiprunet taj tekst je gomila nebuloza i nije vredan pomena.

Kada istekne rok za dostavu, novac se automatski prebacuje prodavcu ukoliko se kupac ne požali otvaranjem disput-a u roku od 15 dana.
Takva ograničenja su vezana jedino za prodavce sa vrlo malo prodaja ili sa mnogo refunda i sumnjivih transakcija. Dobri prodavci odmah dobijaju novac.
Npr 11.11 prodaju robu u vrednosti od nekoliko milijardi i nema šanse da to mogu sami finansirati. Naravno ne treba se brinuti, jer Aliexpress garantuje za novac.
 
Poslednja izmena:
Stoji ovako
84a7c210cd037bd86be4aa1233bedf9e.jpg


Huawei P30
 
Imam item gde mi istice vreme za 11h ali prvi put vidim da se ne moze otvoriti dispute odmah. Bukvalno moram da sacekam da istekne vreme.
Edit: upravo mi je zatvoren jedan dispute. Zamoljen sam bio da sacekam 10+2 dana i odobren je povracaj novca.
Tapatalk from Poco loco
 
Poslednja izmena:
Naručio nešto sa Ali Premium transport, rok isporuke "8-15 dana", preko 30€ transport. Kaže 30 dana protection. Danas, 6 dana nakon slanja, protection produžen još 60 dana :zgran:
Po tracking broju, "Received by line-haul". Izgleda da sam platio preskupo osiguranje paketa i ništa drugo :mad:
 
Nisam baš siguran da je sve tako, ali dobro je da se neko pokrenuo i podigao glas pa ma šta da je uzrok.
Čini mi se da du BiH, Albanija, Crna Gora u sličnoj situaciji kao Srbija. Moguće je da ima kradje neregistrovanih pošiljaka ali nije to glavni razlog.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Zvanično nas odjebao Aliexpress i Alibaba.
.
https://www.ozonpress.net/ekonomija...Rgc7v1bdWzVs_1S4F--N8k7hPuvVZh8d-wimhh5pHeiNs
.
Bilo je i za očekivati. Nemate pojma koliko majmuna kod mene na poslu poruče nešto, stigne im i onda otvore raspravu i Kinez im vrati pare i oni misle da su pametni. Ja sam se raspravljao jedno vreme kada sam video da sve više prodavaca ne šalje za Srbiju, pričao aam im da je to zbog njih i svi su bili u fazonu - boooolliii me q...
 
Zvanično nas odjebao Aliexpress i Alibaba.
.
https://www.ozonpress.net/ekonomija...Rgc7v1bdWzVs_1S4F--N8k7hPuvVZh8d-wimhh5pHeiNs
.
Bilo je i za očekivati. Nemate pojma koliko majmuna kod mene na poslu poruče nešto, stigne im i onda otvore raspravu i Kinez im vrati pare i oni misle da su pametni. Ja sam se raspravljao jedno vreme kada sam video da sve više prodavaca ne šalje za Srbiju, pričao aam im da je to zbog njih i svi su bili u fazonu - boooolliii me q...
Zvanično, zato što tako kažu Ozonpres i Efektiva?

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Sve je manje prodavaca koji šalju za Srbiju. Ja imam oko 750 porudžbina na AliExpress-u , ukupno preko 2000 artikala, ali u zadnjih godinu dana slabo poručujem preko alija jer je sve teže.
 
Zvanično nas odjebao Aliexpress i Alibaba.
.
https://www.ozonpress.net/ekonomija...Rgc7v1bdWzVs_1S4F--N8k7hPuvVZh8d-wimhh5pHeiNs
.
Bilo je i za očekivati. Nemate pojma koliko majmuna kod mene na poslu poruče nešto, stigne im i onda otvore raspravu i Kinez im vrati pare i oni misle da su pametni. Ja sam se raspravljao jedno vreme kada sam video da sve više prodavaca ne šalje za Srbiju, pričao aam im da je to zbog njih i svi su bili u fazonu - boooolliii me q...

Aliexpress sigurno ima svoju kontrolu ko koliko otvara dispute-ove i banuju ljude koji to cesto rade. Tako da te price ne piju vodu.

Ovde se radi o mnogo krupnijem problemu. Jos od proslog leta su pocele sumljive stvari da se dogadjaju, pre korone i svih ovih gluposti. Od tada sam poceo da imam probleme sa posiljkama i imam osetno povecan broj dispute-ova zbog ne stizanja porudzbina.

Tako da verujem u pricu da su se neki ljudi osilili i kradu posiljke jer nema nikakve unutrasnje kontrole.
Kako je moguce da su mi bukvalno sve posiljke stizale 2015/2016/2017, a sada od jednom imam gomilu neisporucenih. Nesto tu nije normalno.
 
Imam dugogodišnje iskustvo u korišćenju online sajtova za prodaju, posebno ebay.com i na osnovu toga mogu neke zaključke da izvedem.
1. Ima kradje pošiljaka, neregistrovane pošiljke se lako "dignu" niko ne vodi računa o pojedinačnoj pošiljci. Mene je neko godinu dana potkradao, ne znam ko, da li komšija da li poštar, kad sam promenio adrsu stanovanja sve su mi pošiljke stigle. Inače sam bio pred banom od starne ebay.com ni kriv ni dužan.
2. Ova sada situacija mi je čudna, zašto se ne šalju više registrovane pošiljke, za nešto što je malo skuplja roba od par dolara svakako se isplati. Ne može da se ukrade tek tako.
3. Free shipping je samo marketing, ne postoji to, cena poštarine je svakako uračunata ucenu proizvoda i zato nije previše bitno isticati da li je nešto free ili ne. Bitno je samo u nekim specifičnim situacijama kada se vrši povraćaj. U svakom slučaju kupca zanima konačna cena koju plaća, tako treba da bude.
4. Ova cela situacija sa alijem se odnosi i na zemlje u okruženju, ne samo Srbiju. Šta je razlog osim korone, to treba neko da nam objasni.



Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Da li je moguće da neko veruje ovome sto su napisali tzv. “mediji” OzonPress i Efektiva? Šta je to “zvanično” da su nas Aliexpress i Alibaba odbacili? Jel su izdali neku izjavu u vezi toga?

Poručujem putem interneta već dugi niz godina, aktivno, imam dosta Kineza sa kojima radim van onlajn prodavnica i koji žele da mi pošalju pakete ali ne može, jednostavno Kineska pošta nema više rute za Srbiju, problem je u njihovoj pošti a ne kod nas ili kod privatnika kao što je Aliexpress.

Kad god nešto nije u redu, vi pljunete po državi i njenim institucijama.
 
3. Free shipping je samo marketing, ne postoji to, cena poštarine je svakako uračunata ucenu proizvoda i zato nije previše bitno isticati da li je nešto free ili ne. Bitno je samo u nekim specifičnim situacijama kada se vrši povraćaj. U svakom slučaju kupca zanima konačna cena koju plaća, tako treba da bude.

Ovo je potpuno nebitno, da li je free ili ne i gde se uračunava. Činjenica je da si ranije imao proizvod koji košta 10$ i to je to, 8$ proizvod + 2$ šiping ili 10$ proizvod i 0$ šiping nije bitno, dok sada toga više nema, sada je ukupna cena za isti proizvod ako si baš srećan, tipa 16$ (10$+6$ šiping) ili je šiping 30-40$ ili DHL 70+$ ili nema isporuke što je slučaju kod 50% proizvoda.

Da li je moguće da neko veruje ovome sto su napisali tzv. “mediji” OzonPress i Efektiva? Šta je to “zvanično” da su nas Aliexpress i Alibaba odbacili?

To "Zvanično" je definitivno preuveličano ovde ali mislim da je ipak dobro da se digne malo veća prašina da bi se i neka istraga pokrenula, možda čak i unapredili sistemi praćenja i rukovanja pošiljkama u pošti, možda uvele neke procedure da bi otežale krađu paketa koje definitivno ima, možda ne u toj meri kao što se piše ali sigurno ima u nekom %. Kad odeš u poštu da se raspitaš za svoj paket od*e** te po kratkom postupku pa ovo može da bude šamar koji zaslužuju ako ništa drugo a ono zbog "ljubaznosti" prema korisnicima.
 
Nazad
Vrh Dno