Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Dosta tih paketa je vec isplaceno prodavcu kroz osiguranje posiljke...
 
Poranio sam sa otvaranjem zahteva za refund, jos sam oko 3 dana u zastiti bio.
Zahtev je primljen, postojala je opcija za podnosenje...
Odbijen je zahtev za nekih 10-ak minuta (recimo).
Kazu da sacekam 8 dana.
Mogu da prihvatim presudu ili (valjda) za 8 dana da obnovim novim elementima zahtev za refund, bez zatvaranja ovog postojeceg zahteva za refund, vec samo njegovom dopunom.
Sta da cinim, da prihvatim presudu da se odbija refund ili da cekam?
Ako sad prihvatim presudu i povucem dispute da li cu za 3-4 dana moci opet podneti zahtev za dispute i da li ce ovaj prethodni uticati nekako na novi zahtev?
 
Meni odobren refund u roku od sat vremena. Isteklo mi 120 dana zaštite za paket poručen 20.03. preko SG. Još stoji u HK i ne mrda.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Poranio sam sa otvaranjem zahteva za refund, jos sam oko 3 dana u zastiti bio.
Zahtev je primljen, postojala je opcija za podnosenje...
Odbijen je zahtev za nekih 10-ak minuta (recimo).
Kazu da sacekam 8 dana.
Mogu da prihvatim presudu ili (valjda) za 8 dana da obnovim novim elementima zahtev za refund, bez zatvaranja ovog postojeceg zahteva za refund, vec samo njegovom dopunom.
Sta da cinim, da prihvatim presudu da se odbija refund ili da cekam?
Ako sad prihvatim presudu i povucem dispute da li cu za 3-4 dana moci opet podneti zahtev za dispute i da li ce ovaj prethodni uticati nekako na novi zahtev?
Ništa ne diraj, samo čekaj, pa će posle oni sami promeniti razlog u Valid i dati ti refund.
Meni su posle 10 dana čekanja, dali još 7, pa još 3, pa su popustili.
Kao da će neko čekanje promeniti nešto.
Meni zadnji disput nisu dali da otvorim dan pre isteka da otvorim.
A dva disputa pre toga nisu dali ni pre isteka distuta, a čak ni posle isteka. Pa sam otvarao disput pod razlogom empty packet, a da sam pre toga rekao da sam primio paket.
I prva rečenica bi bila: nisam primio paket.
Malo mi je bilo rizično i bez veze, ali
Ipak su onda oni sami promenili razlog u still in transit I presudili u moju korist.
Elem, zbog ove situacije sa koronom, disputu su počeli biti prava propast, samo razlozi za nerviranje. Nevoljno se vraćaju naši novci, hoće da ih zadrže, jer su i sami u velikom gubitku zbog ove situacije.



Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Neverovatno konačno krenuo SG paket koji stoji na hand over to airline HK od 23.03. Danas dobio status Despatched to overseas RS.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Meni je poslednji paket poslat preko Turske, baš da vidim koliko će mu trebati.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Jel ovo Ali više ne šalje mejlove? Naručio nešto, niti mi stigao mejl kada sam kupio, niti sada da je poslat paket... proverio, stoji enabled za email notifications. Da li ima još neko podešavanje? Mada ništa nisam menjao koliko se sećam.
 
Zna li neko kakvi su ovi SF Express?
besplatna dostava, tracking, 7-15 dana...

07.20.2020-11.39.jpg
 
NL pošta 28 dana isporuka, malo me iznenadila brzina pošto imam još 9 paketa od 120 do 40 dana kojih nema ni u najavi

Послато са Mi MIX 3 помоћу Тапатока
 
Može li preporuka za usb kabal... Znam za Ugreen ali kod njih sad poštarina katastrofa

Послато са SM-G985F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Ja sam u zadnje vreme uzimao USLION kablove, ništa lošiji od UGrenn-a.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
@ Blade Runner

Nemoj previse da se lozis na Baseus :S:

baseus2m.jpg

Ovaj na 3m nije u stanju da "provuce" 1,5A bez primetnog pada napona

baseusm.jpg
 
OK nisam ih ja pravio :)
Bas sam dobio skorije Baseus usbc to usbc, puni mi konacno telefon sa laptopa fast charging
Drugi Baseus koji imam radi perfektno evo dve godine, malo su im tvrdji kablovi ali valjda je to dobro za jacu struju
 
prvi put sam u situcaiji da otvorim "dispute" nakon sto je proslo 90 dana od kupovine.
Problem je sto preko mobilne aplikacije kada prodjem sve korake za "dispute" na kraju mi izbaci system error.
Preko desktop sajta na racunaru uopste ne mogu da pronadjem opciju za "dispute".
Moze li pomoc sta raditi u ovoj situaciji. Iznos je preko 100 eura, tako da im sigurno necu oprostiti.
 
Nadji preko kompa, ima sigurno negde mogucnost da se otvori dispute...
Idi na "View Detail" pa tamo trazi, ima negde sigurno.
 
Hm, uspeo Sam nekako.
Mada nisam siguran da li je ipak prihvatio preko mob aplikacije ili je prošlo preko onog chata EVA.
Uglavnom vidim da je dispute pokrenut, što je najvažnije.
 
Za Baseus koji je brend mi nije prihvatljivo da se prodavci ponasaju identicno kao gomila onih koji prodaju no-name stvari.

Doduse , napisu oni negde u dnu stranice karakteristike , ali smatram da ne bi trebalo da idu pod istom ponudom kablovi koji nemaju iste karakteristike.

Kabl od 0,5 ili 1m moze da isporuci npr. 2,4 ili 3A."Isti model" - ali isti samo po izgledu duzine 2 ili 3m nema iste karakteristike !!!


@ Blade Runner

Taj C-C je OK.

Koje duzine i koji tip je taj drugi kabl ?
 
Ja imam ovakav - 2m - www.aliexpress.com/item/32916531792.html

Ako se prodaje kao isti model , onda pored izgleda treba da ima i iste karakteristike.

Medjutim specifikacija je ovakva
Output Current 1 : 0.5M / 1M ( 3A Max )
Output Current 2 : 2M/3M ( 2A Max )

Sa ovim od 2m radi brzo punjenje , ali kada se zakaci na tester primetan je pad napona pri 2A.
Na 3m je situacija verovatno jos gora kao i kod
www.aliexpress.com/item/32916331013.html

0.5&1m Output Current: 5V 2.4A Max
2m&3m Output Current: 5V 1.5A Max

Drugar je uzeo od 3m , nije obracao paznju na specifikaciju i zaista se razocarao i odustao od koriscenja.
Na telefonu koji podrzava brzo punjenje nekad radi brzo , nekad standardno punjenje . Rezim se "100 puta" promeni dok ne krene punjenje.
Sa starim telefonima koji ne podrzavaju brzo punjenje radi odlicno.

Ispali su krajnje nekorektni i kod porudzbine punjaca . Akcijska cena i iskorisceni crveni kuponi.Isporuka China Post - i naravno punjaci su se posle
2 meseca kruzenja po Kini vratili u magacin.
Iako je postojao pristanak da ih ponovo posalju nisu hteli da ih preusmere za Austriju ili Nemacku , niti za novu porudzbinu da bar spuste na akcijsku cenu.
 
Stigla dva LP (Cainiao Suoper Economy Global) paketa porucena 15-og maja.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Evo nam neceg zanimljivog! :)

https://www.facebook.com/EFEKTIVA/photos/a.240923689340678/2841773435922344/

Kupovina preko Aliexpres-a, Alibabe, Wish-a i drugih platformi! DELITE OBJAVU!

Kako je bilo dok nestajanje pošiljki na poštanskoj carini ili kasnijoj distribuciji, nije doseglo nivo organizovanog kriminala?
Kupac iz Srbije na sajtu "Aliexpress" kupi predmet vrednosti 15$ a poslovni Kinez mu da još besplatnu dostavu, tzv "free shipping", da bi ga motivisao da i dalje kupuje kod njega. "Aliexpress" novac drži u depozitu kod sebe i obaveštava prodavca da u roku (obično do 7 dana) mora poslati pošiljku kupcu u Srbiju, kao i da određuje zaštitni period za kupca od 60 + 15 dana. U tom roku od 60 dana pošiljka mora da stigne do kupca u Srbiju, a u dodatnom roku kupac ima mogućnost da proveri autentičnost i kvalitet robe.
Ukoliko je sve u redu, kupac potvrdi prijem u roku do 60 dana i ako u narednih 15 dana ne pokrene spor zbog kvaliteta robe ili oštećenja, "Aliexpress" TEK TADA ISPLATI PRODAVCA.
Da bi nam omogućili besplatnu dostavu i time povoljnu cenu, Kinezi su nam slali pošiljke koje se zvanično nazivaju "male poštanske pošiljke" (recimo kao obično pismo) a te pošiljke imaju "tracking number" ali samo do izlaska iz Kine. Zadnja informacija koju po tom broju kupac može da dobije je: "pošiljka je napustila zemlju porekla". Poštar takvu pošiljku ostavi u sandučetu jer nema obavezu čak ni da mu neko potpiše dostavu.
Sve je to lepo bilo dok domaći skotovi nisu skontali da su te male postanske pošiljke "na izvol'te" i počeli masovno da ih kradu. Kupci zbog toga masovno pokreću sporove zbog nedostavljene pošiljke u zastitnom roku od 60 dana. Tim za rešavanje sporova "Aliexpressa" uvek presudi u korist kupca i novac vrati, a prodavac ostane i bez robe i bez novca.
Znači Kinez proda robe u Srbiji za 10.000 €, od "Aliexpressa" dobije 7.000 € a ostalih 3.000 € "Aliexpress" isplati oštećenim kupcima u Srbiji za robu nestalu na poštanskoj carini Srbije (ili nekom drugom mestu) ali i malim lokalnim poštama širom Srbije.
Posle su se ovi naši skotovi osilili pa počeli da kradu i pošiljke sa brojevima za praćenje uz drski izgovor ako tražiš svoju pošiljku: "naš sistem ne podržava tu formu brojeva za praćenje".... on "ne vidi vašu pošiljku"...! I tu je KRAJ.
Do čega je to dovelo?
Mi iz Srbije možemo da kupimo samo artikle do 4,99$ jer su se kineski trgovci preračunali da te male štete mogu da podnesu. Ako hoćete recimo, da kupite
termos bocu od 8,77$ koja se ranije dobijala sa besplatnom dostavom, sada je najjeftinija dostava 37 $ a obično ni to ne daju već možemo samo da kupimo uz plaćanje DHL-u 142,07$. Dokaz, slika u prilogu!
I tako su se oni elegantno otarasili nas "Srba lopuža"! Većina je jednostavno stavila natpis "NOT DELIVERED TO SERBIA"... odaberite adresu dostave u nekoj drugoj zemlji! Još uvek možemo da kupimo na "Wish"-u koji je dosta skuplji ali je pitanje kad će nas i oni otkačiti.
Dakle, zbog gladnih i bahatih skotova, koji rade na prijemu, pregledu, carinjenju ili distribuciji robe, Srbija je došla na listu lopovskih zemalja a njeni građani mogu da naruče proizvod vrednosti do 5$, jer toliko vredi poverenje koje imamo kod prodavaca!
Uputili smo dopis Pošti Srbije, tražimo sastanak na ovu temu, a isto ćemo tražiti i od Uprave carine! Ne isključujemo ni mogućnost krivičnih prijava, jer ovde se radi o organizovanom kriminalu koji se verovatno meri milionima evra!

DELITE OBJAVU! Hvala
 
Pa, krivična prijava možda, ali protiv autora posta, koji radnike carine i pošte naziva pogrdnim imenima.
Pozdrav
 
Većim delom tekst sastavljen od gomile gluposti koja se sad širi društvenim mrežama.

Poslato sa AGS-W09 pomoću Tapatoka
 
Ja godinama ne dobijam pošiljke koje nemaju tracking.

Poručim dva puta isti proizvod, od istog prodavca. Samo jedan na adresu u Čačku, a drugu na adresu u Nišu. Pošiljka stigne u Čačak, drug preuzme bez problema. Na moju adresu nikad ne stigne.

Tako da godinama unazad uvek doplaćujem za slanje sa trackingom. Kada doplatim, pošiljka stigne bez problema.

Tako da razumem bes autora ovog posta. Ali ne podržavam način i rečnik koji je upotrebio.
 
Poslednja izmena:
Ovi iz EFEKTIVE su 90% u pravu.
Glavni problem je vec duze vreme kod nase poste i/ili carine i to najzad treba neko detaljno da istrazi i odgovarajuce kazni. U protivnom nikada necemo imati normalne uslove za online kupovinu u inostranstvu, posebno sa Dalekog istoka.
 
Nazad
Vrh Dno