Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

@ jhoni


Dispute Reason:
Purchase Protection is running out, but package is still in transit

u komentaru dodas

extended delivery time expired - shipment not delivered to home address
 
Narode jedno pitanje... Porucio sam masku za telefon, medjutim njihova posta je vratila nazad.. I onda je prodavac poslao ponovo sa drugim brojem za pracenje.. I mesec dana stoji kako je posiljka stigla u Srbiju, a ja je nisam dobio.. I ne znam sta bi sad trebalo u dispute da navedem? Cekao sam zadnji trenutak, cak sam i trazio da mi produzi vreme.. zbog trenutne situacije.. Prvi put je produzio, sad nije.

Koji je tracking broj, mislim kojim slovima počinje, i šta tačno piše u poslednjem statusu?
 
@Sasa022 hvala!!

NSHappy.

Evo screenshot.


Pa ovako cu i da uradim kako je Sasa napisao, Kinez nije odgovorio, a imao sam razumevanja zbog korone, da sve kasni.. Ali posto se ne javlja, dispute i dovidjenja..

A imam i jos jednu posiljku koju cekam jos duze... ali za tu posiljku ima jos vremena..
 
Poslednja izmena:
Nije ti to stiglo u Srbiju. Tj. možda i jeste, ali LP... nije praćena pošiljka. Od momenta stavljanja u kontejner naslovljen van Kine, ta pošiljka više nema praćenje.
Ti statusi koje vidiš samo govore da je kontejner izašao iz Kine.

Rade poprincipu, ako stigne, stiglo je. :p
Tvoje je da sačekaš istek delivery time, pa ako ne stigne do tada, pokrećeš dispute.
Ali često se desi da jako kasni, pokreneš dispute, dobiješ refund, a pošiljka onda stigne posle tipa 100 dana ukupno.

Pošiljke koje počinju sa R.... imaju praćenje do uručenja. Te pošiljke možeš pratiti na sajtu naše pošte, od momenta ulazka u Srbiju, i očitavanja na ulaznom terminalu.
 
Izgleda da se paketi vracaju posiljaocima posle 3.5 meseca tumbanja :S: Statusi krenuli u kontra smeru. Nemaju gde vise u Pekingu da ih drze :p
 
Malo kasnim, ali cisto da ostavim rezime mojih posiljki od dana samaca, od cini mi se 4 posiljke je stigla samo jedna. Da li je problem bio strajk poste ili je problem bio sa kineske strane, ali ovo mi je prvi put da mi ne stignu paketi. Mislim da mi se bas davno desilo da mi nije stigao jedan paket sa baterijama, ali koliko se secam to su Kinezi kod njih stopirali pa nije ni bilo poslato. Svi paketi su bili sa onim pracenjem samo u Kini i za sve je pisalo da su stigli u Srbiju posle par nedelja. Od sad mislim da uzimam samo sa pracenjem.

Jel ima neke naznake kada ce da daju ove normalne poste na aliju, tj. kada krece avio saobracaj? Danas hteo nesto da porucim i koliko vidim sve je manje vise dhl, fedex, ups...
 
Izgleda da se paketi vracaju posiljaocima posle 3.5 meseca tumbanja :S: Statusi krenuli u kontra smeru. Nemaju gde vise u Pekingu da ih drze :p
Ovo se meni danas desilo na trackingu pise da je vraceno posiljaocu. A naruceno je jos pocetkom aprila kada je jos koliko toliko sve funkcionisalo.

Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Nije ti to stiglo u Srbiju. Tj. možda i jeste, ali LP... nije praćena pošiljka. Od momenta stavljanja u kontejner naslovljen van Kine, ta pošiljka više nema praćenje.
Ti statusi koje vidiš samo govore da je kontejner izašao iz Kine.

Rade poprincipu, ako stigne, stiglo je. :p
Tvoje je da sačekaš istek delivery time, pa ako ne stigne do tada, pokrećeš dispute.
Ali često se desi da jako kasni, pokreneš dispute, dobiješ refund, a pošiljka onda stigne posle tipa 100 dana ukupno.

Pošiljke koje počinju sa R.... imaju praćenje do uručenja. Te pošiljke možeš pratiti na sajtu naše pošte, od momenta ulazka u Srbiju, i očitavanja na ulaznom terminalu.

Bio sam spreman da cekam 100 dana, ali posto prodavac nece da produzi protection time.. moracu dispute. Znam za ovo originalno pracenje.. al me bunilo ovo sto pise arrive at destination country. facepalm
 
Imam i ja takav jedan sa LP,oni nemaju pracenje van Kine,ali stizali su. Ja sam slao prodavcu da mi produzi tajmer ali dobio samo neki automatski odgovor koji nema veze sa mojim zahtevom.
Cekao sam par dana u nadi mozda stigne ali pokrenuh dispute da mi ne istekne ovih 15 dana.
 
Molim za savet šta da napišem kada otvorim Dispute. Naime dobio sam poruku od Ugreen Offical Store-a da je moj paket izgubljen i da hoće da mi vrate novac, ali da moram da otvorim Dispute. Međutim tamo kao razlog otvaranja spora nema uopšte izgubljen paket, šta da onda napišem kao razlog otvaranja spora?
 
Staviš da ti ističe zaštita a paket je još na putu (nije stigao).
 
Paketi koni su cekali u pekingu izgleda poceli polako da se vracaju prodavcu,Chinapost. Odustali su izgleda vise.
 
Danas sam se zaleteo neke sitnice da kupim (otkazao sam neke isporuke kad je krenuo COVID), kad ono šok! Jedino moguće bez DHL, FedEx i sličnog su neke maske za telefon, a mislim se da i od toga odustanem za sada jer skoro sigurno neće stići...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
I ja sam se iznenadio sa postarinama koje su bas velike.Pre dve nedelje sam drugaru hteo da porucim ovu futrolu za tablet

https://www.aliexpress.com/item/4000331132173.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.79154c4dGeqHK1

pisalo je da je postarina oko 5 eura i drugaru je odgovaralo.I kupim je i onda posle par dana mi stize poruka od prodavca da jednostavno ne moze da posalje u srbiju zato sto srbija ne prima posiljke i da mora da otkaze.I ja sta cu otkazem i cekam da mi se pare vrate na racun.
U medjuvremenu vidim da je sada postarina za istu tu futrolu 30 eura.
Po ovome ipak moze da posalje u srbiju ali ako se dobro plati postarina.
Ne znam sta se desava oko tih cena postarina pa su ovako velike?
Razumem da je razlog za ne slanje bila mozda pandemija ali mi i dalje nije jasno zasto u srbiju ne salju obicnim postama koje nisu toliko skupe?
Inace postarina za ovu futrolu za slanje u hrvatsku ide negde oko 2-3 eura a za nas 30 eura sto mislim da je van svake pameti.
Ne znam da li sa ebay-a isto ovako deru sa postarinama ili je tamo stanje uobicajeno kad se nesto poruci i u granicama normale vezano za postarinu?
 
Ja ne znam gde vi živite kad ne znate da pošta još uvek ne isporučuje redovno pakete i imaju ogroman zastoj...

A vi se pitate šta je Kinezima...?
Pa kad pošalju ovamo ko u Kantu da su bacili, neće biti isporučeno.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Salju i obicnim postama kako na AE tako i na ebayu.
Ovo je trenutna situacija i bice sve vraceno u normalu uskoro narocito sto znamo da ce 18.05 tj za 2 dana da se obnove svi letovi i otvori aerodrom u Srbiji.
Kupio i sa AE free shipping, kupio i sa ebaya free shipping(nije slato iz Kine vec LV) i iz Nemacke(8€ shipping-isto toliko je bilo i pre korone tako da nista nije povecavan) kupio nesto sa jednog sajta iz LT sitno kosta transport i stiglo.
Oni imaju problem sa SG postom jer ne salje za Srbiju, sve ostale poste su dostupne sem SG i zato veca cena(ili free) nista drugo nije razlog.
Videcemo od ponedeljka kako ce se sve odvijati, ja verujem da ce od Juna sve biti normalizovano.
Jeste tačno da sporadično neke sitnice šalju po normalnim cenama, tipa maskice ze telefon, ali nešto samo malo skuplje već ne ide i to većina ne šalje...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Evo kako se dobija "brz i kus" odgovor od pošte na moje pitanje zašto prodavci sa aliexpresa ne šalju više

"Kina je obustavila poštanski saobraćaj početkom januara ove godine, a ponovo ga je obnovila tek 21. aprila ove godine. Treba da znate da kompanije koje prevoze poštu uglavnom nisu u vlasništvu Srbije i da transport praktično zavisi od svakog pojedinačnog operatora, Preduzeće tu ne diktira uslove, ali mi ne možemo da tumačimo informacije koje Vam servira privatna internet orijentisana kompanija."

Na moje insistiranje da malo konkretnije prokomentarišu informaciju, i uz moje detaljno obrazloženje problema, dobio sam i sledeći odgovor:

"Služba kontakt centra niti ima informacije, niti će ih ikada nažalost dobiti, da komentariše različite cene transporta pošiljaka od Aliexspressa do Srbije u odnosu na region, na primer. Ono što znamo je da DHL ima ugovor sa Preduzećem, ali da u dolazu sve pošiljke, koje prispeju putem te kompanije, prelaze u poštanske tokove do uručenja. Cene šipinga nam nisu poznate i time se ova služba ne bavi. Veoma je nezahvalno tumačiti informacije i statuse koje je uneo neko drugi, i nad čijim informacijama zaposleni nemaju ni uvid ni kontrolu. Dakle u tom smislu smo se ogradili u pogledu tumaćenja sa internet sajtova, koje ne nipodaštavamo, već naprotiv smatramo veoma kvalitetnim i neophodnim za razvoj poštanskog saobraćaja. U nadi da će odgovor biti iole sadrđžajniji"



Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Ti si bas naleteo na nekog ko ima volje ovoliko da objasnjava. Lepo su ti objasnili ne znam sta ti je ovde kuso.
 
Ti baš ništa ne kapiraš, zar ne vidiš kako je odgovor bezvezan i nema veze sa problemom, tek onako nabacano nešto iz njihovog ugla gledanja prvenstveno da bi se štikliraro da je odgovoreno. Ali kad imamo ovakve korisnike nije ni čudo što mogu svašta da nam rade.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Free shipping je kao tema nebitan, jer je ukupna cena ono što je značajno, a u njoj je sve već sadržano. To možda ne znaju ovi mladji koji su stasali sa aliexpressom ali koje duže u priči sa ebay i dalje razume da da je freeshipping marketing.
Ide kao što piše bojke1, ne samo skupljom poštarinom, nego kurirskom službom, sasvim drugi prenosilac, da li DHL ili AE premium shippimg, sve je to ukazuje na isto, da pošta ne radi kako bi trebalo, o čemu i jeste polemika. A od pošte treba svi da tražimo da stvar reši, a takodje i od regulatora RATEL a.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
@ vanbasten

Nista nisu objasnili i nista ne zele da kazu :(

Neverovatno je koliko nelogicnosti pisu u odgovorima.

Kako je stigla gomila posiljki koje su iz Kine krenule u februaru i martu i koje su
oni kao preduzece prihvatili i isporucili , a tvrde da je Kina obustavila postanski saobracaj ?

Kako je svakog petka Posta Turske dopremala pakovanja sa posiljkama iz Kine ?
Ni jednom nisu hteli da potvrde informaciju da posiljke stizu petkom , a isporucivali su ih na kucne adrese
( ovde mislim na period vanrednog stanja u Srbiji )

OK , po propisima ne postoji obaveza da u sistem unose podatke za pracenje neregistrovanih posiljki
( sve posiljke na U - Ux....xx ) , ali neobjasnjivo je kako Posta Srbije prima u magacine sve te posiljke ,
a tvrde da o njima nemaju podatke ?

Takodje pitanje je odakle su se 14.05 pojavile Rx..SG posiljke , a na sajtu SG poste je pre par dana stajalo obavestenje da jos uvek ne salju posiljke u Srbiju
 
Na sajtu Singapurske pošte je stajalo da ne šalju u Montenegro, pa je par dana unazad i to promenjeno.
Pa sam malo pogledao vesti i
"Pošta Crne Gore od sjutra, 22. aprila, počinje razmjenu pošiljaka sa Austrijom i Italijom."...
Dakle oni su nešto radili sa tim problemom. A naši????

Mislim da je problem nastao kad je pošta izbacila nespretno saopštenje da ne garantuju isporuku u ugovorenim rokovima zbog situacije sa virusom. (da ne bi plaćali penale)
Na to su druge pošte jednostavno nas stavile na spisak gde više ne šalju.
Hrvati i Slovenci su izbacili saopštenje da zbog korone menjaju način isporuke, tipa da nije više neophodan potpis, pa tamo nije obustavljan poštanski saobraćaj.


Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Mislim da je problem nastao kad je pošta izbacila nespretno saopštenje da ne garantuju isporuku u ugovorenim rokovima zbog situacije sa virusom. (da ne bi plaćali penale)
Na to su druge pošte jednostavno nas stavile na spisak gde više ne šalju....

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока

Shvatate li onda koliki je to bezobrazluk i površnost u odgovoru pošte da ne mogu da komentarišu različite ili visoke cene poštarine koje traže privatni prodavci ili privatne online kompanije...
Bezobrazluk i zamena teza, kao i u mnogim slučajevima u ovoj državi. Nije problem u prodavcima nego u pošti srbije koja ne prihvata pakete zbog problema u isporuci, zar im je teško da to priznaju.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Dajte mejl od naše pošte da ih zatrpamo pitanjima zasto su kilavi....

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
Ima na sajtu pošte. A i RATEL ima sajt treba i njih da pitamo

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Pre nekih 7 dana sam naručio ovaj PC i ovaj telefon deci. Obe stvari u Nemačku, dakle ništa nema veze sa Srbijom osim što je plaćeno iz Srbije, a za plaćanje nema nikakvih problema.

- PC "Will be shipped" i ništa se ne dešava. Večeras ističe rok za slanje. Prodavac ne odgovara na poruke, pitao sam ga da li da "Extend-ujemo" Processing Time ili šta se dešava. Pre naručivanja, kada sam se raspitivao nešto oko hardvera, je svaki put odgovarao u roku od 15-ak minuta.

- Telefon, nakon naručivanja - "Will be shipped within 46 days" + "Full refund if product is not received in 90 days" = 136 days... Uz par produžavanja "zaštite" = proleće 2021. Bog te pit'o na kojoj adresi će moj drugar iz Nemačke tada biti.

Krajem aprila, pre ovog podizanja šipinga, sam naručio i ove sluške... ali ovde u Srbiju.

- Aktuelni Tracking status za sluške - "Parcel is returning to sender, please contact the carrier".

Sve 3 prodavnice su "Official", sa dugim stažom, odličnim rejtingom...

Zaključak:

Od ovog svog posla nema ništa. Sad mi sledi živciranje, gubljenje vremena, pisanje i čitanje tamo nekih poruka, izbijanje novaca iz džepa za provizije bankarima, sada i pri vraćanju novaca na račun, kupovina maske protiv kazni za koronu da bih mogao da uđem u banku... itd... I to sve u najboljem slučaju, bez iskrsavanja novih komplikacija.

AliExpress bi mi učinio još veću uslugu da je ovaj šiping poskupeo i mnogo ranije, i da je poskupeo ne na 40-50$, već na 400-500$, i da je poskupeo ne samo za Srbiju, već i za ceo svet.
 
Ja ne razzmem o čemu pričaš, korisnik sam ebay barem 15 godina i aliexpressa od kad je nastao i nikada nisam imao problem sa povraćajem novca. Ako roba me stigne žališ se pare se vrate... I ideš dalje.
A uvek si mogao da izabereš neki drugi način šipinga, koji je brži i skuplji, ne moraš destruktivmo da prizivaš poskupljenje običnih pošiljki.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Da li postoji mogucnost da se ova trenutna situacija popravi sa aliexpersom ili je definitivno kraj?
 
Kolko se nagomilalo paranoika na ovom forumu, cuj nemoj prizivati poskupljenje shipinga..
 
Nazad
Vrh Dno