Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

@Jericho
Ne bih pokretao dispute mislim da je ta suma korektna za refund, ali ono što me interesuje je da mi savetuješ da mu kažem da nemam PayPal i onda da izvrši uplatu tih 3$ na tu karticu sa koje je plaćena ta roba?
 
Baš tako,novac na karticu mu zahtevaj.

Послато са MI 6X помоћу Тапатока
 
Ne može prodavac da uplaćuje ništa na karticu bez zvaničnog dispute, i to nije uplata već povrat novca prema pravilima istog.
 
@mitar1982
Već sam mu poslao odgovor da nemam paypal i da mi uplati na račun sa kog je plaćeno *mjau**mjau**mjau* kasno sam video tvoj odgovor.

@josemourinho
Ništa onda poslušaću tvoj savet, a šta mu dajem od paypal-a (koji broj) nisam do sada imao situaciju da mi neko uplaćuje na paypal?
 
@mitar1982
Već sam mu poslao odgovor da nemam paypal i da mi uplati na račun sa kog je plaćeno *mjau**mjau**mjau* kasno sam video tvoj odgovor.

@josemourinho
Ništa onda poslušaću tvoj savet, a šta mu dajem od paypal-a (koji broj) nisam do sada imao situaciju da mi neko uplaćuje na paypal?
Na karticu samo refund mozes dobiti, uplate na ove nase normalne racune ne mogu

Za PayPal das mu mejl samo svoj, on kad salje bira prijatelji i porodica, a ne kupovina robe jer onda mozes se zaliti PayPalu ovako nemas tu opciju
 
Kako novosadska carina gleda na displeje za telefone zna li iko? Naplaćuju li PDV?

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Prvi put mi se desava da mi paket nije stigao pa bih zamolio za pomoc prilikom otvaranja dispute-a. Porucio sam masku za telefon i na statusu posle vise od mesec dana mi pise finished. Stvar je u tome sto prodavac vise ne postoji, tj kada hocu da otvorim link, ne izbacuje mi nista. Da li u ovom slucaju otvaram dispute normalno ili bih trebao da znam nesto pre toga?
 
Kako novosadska carina gleda na displeje za telefone zna li iko? Naplaćuju li PDV?

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока

Meni nisu naplatili ništa za display za BlackBerry Passport pre dve godine, ali on je tada koštao 26 dolara, pa je mogao da prođe tako.
 
Misliš da će sad koštati više? [emoji16] Kinez će da spusti cenu max, kao za zaštitio staklo verovatno, a takvo je i pakovanje sigurno tako da možda prođe, da je BG carina onda sigurno prolazi.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Ovaj košta 17$.

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Misliš da će sad koštati više? [emoji16] Kinez će da spusti cenu max, kao za zaštitio staklo verovatno, a takvo je i pakovanje sigurno tako da možda prođe, da je BG carina onda sigurno prolazi.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

Ma mislim na pravu cenu za originalni ekran, s tim da je kod mene ta i bila navedena na pakletu. Reko' čovek takođe uzima OEM ekran, pa je skuplji.
 
Prvi put mi se desava da mi paket nije stigao pa bih zamolio za pomoc prilikom otvaranja dispute-a. Porucio sam masku za telefon i na statusu posle vise od mesec dana mi pise finished. Stvar je u tome sto prodavac vise ne postoji, tj kada hocu da otvorim link, ne izbacuje mi nista. Da li u ovom slucaju otvaram dispute normalno ili bih trebao da znam nesto pre toga?

Otvaraš normalno. To što prodavac više ne postoji ne utiče ni na koji način na tvoje pravo na dispute. U stvari ti to i pomaže jer ako je stvarno zatvorio radnju nema načina ni da osporava tvoj zahtev, tako da ćeš brže dobiti pozitivan odgovor od AliExpressa.
 
Iskomplikovala mi se porudžbina, paket je vraćen za Kinu. Neću povrat novca, hoću da mi se ponovo pošalje. Kinez se složio. Da li u ovom slučaju da tražim Buyer Protection? Ako da, od koliko dana?

Imam još skoro mesec dana do zatvaranja porudžbine.
 
Aliexpress sam odlučio da mi da parcijalni refund 1/2... Odbio sam njihovu ponudu, rekao da želim full refund, a oni lagano zatvoriše dispute. IMG_20200119_105146.jpg

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Pa Ali i preseca, neće valjda mesec dana sa se razvlači spor? Sa prodavcem možeš da se ubeđuješ i cenjkaš, sa posrednikom ne. Ostavi negativan feedback na rršavanje reklamacije kad ti stigne mail, to je sve što možeš.
 
Prodavac nije imao nikakve veze sa sporom niti uopšte zna da je pokrenut. Poslao sam mu poruku 2 dana prije pokretanja spora, još stoji "unread". Pošto je poslato sa Aliexpress Standard Shipping, prvo Aliexpress gleda spor i valjda bi trebalo da prepusti prodavcu ako spor nema veze sa shippingom, što u ovom slučaju nisu uradili. Odmah su napisali svoj prijedlog koji sam ja odbio i dodao novi dokaz i ponovo sve objasnio da bi oni samo zatvorili dispute.
Naravno, odmah sam dao lošu ocjenu za dispute.
Da se može dokupiti jedna slušalica pa hajde, ovako bukvalno ostajem sa neupotrebljivim proizvodom.

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Takva je politika Ali-ja.

Dva puta sam poručivao u razmaku od skoro dve godine jedan te isti model mernog instrumenta, oba su bila neispravna, što je i Ali nesumnjivo potvrdio. Međutim, nikako nisam mogao dobiti puni refund u oba slučaja, jedino parcijalni, ako ne vraćam prodavcu. U oba slučaja sam vratio prodavcu nazad i dobio puni refund.

Drugi put se paket vratio meni iz kine, jer je prodavac očigledno stavio lažnu adresu u njegovim podacima o samoj prodavnici. Pošta je htela još jednom da mi naplati, odbio sam, kao i sam merni instrument. Verovatno je prodat na nekoj aukciji.
 
Koliko te koštalo da pošalješ za Kinu? [emoji1787]

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Huh, zaboravio sam.

Morao bi da odem na poštin sajt, ali mislim da je bilo 925 RSD.

Stvar je u tome, da sam mislio da mi se ne može desiti dva puta isto **** u skoro dve godine, ali ipak jeste.
 
Poslednja izmena od urednika:
Aliexpress sam odlučio da mi da parcijalni refund 1/2... Odbio sam njihovu ponudu, rekao da želim full refund, a oni lagano zatvoriše dispute. Pogledajte prilog 280312

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
Kako ovde stoji deluje da nisi okačio dokaze oštećenog proizvoda.

Ja sam u sličnoj situaciji, leva slušalica se ne puni i poslao sam dokaz, prodavac tražio da ih uparim pa opet probam (što je *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*no samo po sebi, jer punjenje nema veze sa uparivanjem slušalica, jednostavno leva gubi kontakt, desna ne). Samo sam odbio tu ponudu bez dodatnih dokaza, probao sam, ali nisam kačio, a i nema nikakve logike taj njegov predlog. AE me odbio kao tebe (nisam priložio dokaz), onda sam odmah snimio dodatno kak odradim to što je prodavac tražio i sada čekam novi odgovor prodavca ili AE.
 
Poslao sam im čak 2 video dokaza.

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Šteta što je zatvoren i sada ne mogu da ti skrinšotujem da piše pošto je u pitanju AE shipping da prvo Aliexpress treba da vidi da li je spor oko shippinga i ako jeste odmah završava bez prodavca sa mnom, a ako nije prepušta prodavcu da se dogovori i onda ponovo uskače ako se ne postigne dogovor.

U toku ovog spora PRODAVAC se uopšte nije uključivao niti sam imao bilo kakvu ponudu od prodavca nego direktno od aliexpressa. Čak još nije ni pročitao poruke što sam mu poslao. On je već uveliko na odmoru izgleda.

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Problem je što je AliExpress direktna(druga) strana u sporu, a oni su bezgrešni.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Iskomplikovala mi se porudžbina, paket je vraćen za Kinu. Neću povrat novca, hoću da mi se ponovo pošalje. Kinez se složio. Da li u ovom slučaju da tražim Buyer Protection? Ako da, od koliko dana?

Imam još skoro mesec dana do zatvaranja porudžbine.

Najavi mu da želiš da ti nova pošiljka bude zaštićena kroz pare koje si dao za onu prvu, pa ako ti sam ne poveća protection time odmah, potseti ga za 20-ak dana. Ćim je prihvatio da ti šalje ponovo, može se pretpostaviti da je dovoljno odgovoran i da ispoštuje protection time.
 
Samo da ne pošalju opet sa istim podacima :S:
 
Najavi mu da želiš da ti nova pošiljka bude zaštićena kroz pare koje si dao za onu prvu, pa ako ti sam ne poveća protection time odmah, potseti ga za 20-ak dana. Ćim je prihvatio da ti šalje ponovo, može se pretpostaviti da je dovoljno odgovoran i da ispoštuje protection time.

Hvala na odgovoru.
Sačekaću par dana. Negde sam pročitao da vraćene pošiljke idu avionom i da stižu za 4-5 dana.
Kinez je zvučao korektno, samo neće da pošalje ponovo dok mu se paket ne vrati, što je i logično. Definitivno ću tražiti Protection time.

Samo da ne pošalju opet sa istim podacima :S:

Napisao sam im da na to paze. :D Još ću ih podsetiti. Jednom sam se opekao.
 
Poslednja izmena:
Dobar dan,molim vas da mi pomognete oko jedne pošiljke,zvao sam sve moguće pošte i carine i niko mi nije dao adekvatan odgovor,29.12.2019 je prispela na carinu i kad trazim na sajtu pošte piše 11003 Izmenična pošta(za carinu) i od 29.12.2019 ništa se nije promenilo a prošlo je 24 dana,status se ni jednom nije ažurirao,na nekim tracking sajtovima piše(import clearance failure),a na nekim je sve normalno uglavnom je (Held by customs),nemam nekog iskustva sa AE i brinem se o pošiljki,ne znam koga da kontaktiram ako im je potrebna neka dodatna informacija prilikom carinjena,jer sam sve moguće zvao već ako je potrebno priložiću i broj praćenja pošiljke,hvala vam unapred!
Screenshot_2.png
 
@DimiR

Ceka na carinski pregled, guzva je velika. Posta u skorije vreme uopste nije azurna sa statusima i desava se da odjednom prikaze status da je u tvojoj posti, a da pre toga nista nije prikazano danima.
 
Kinez me obavestio da ne rade od 21-og do 30-og januara.
Eto taman 10 dana perioda da se pošta i carina rastereti. Nema više izgovora. :D
 
Nazad
Vrh Dno