Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Na disputeu on me moli da jos sacekam, mislim vidim da je ****** sa posiljkama pa eto i saceko bi, ali ako prihvatim da sacekam kontam da ako ne dodje vise nemam prava na zalbu?

cb2d17ea1a5a16f5e93ca864215af051.jpg
453b7c4045a072e88d3eb5b689a2d454.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
Meni stigla 2 paketa posle 3 i više meseca. Za jedan dobio pare nazad, drugi je u procesu. Tako da sačekaj malo. Na jednom paketu je izbledelo sve sa nalepnice, kao da je stigao napolju 3 meseca.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Kakva je ovo sprdnja, narucio sam juce par sitnica, i povecali su ROK ZA SLANJE POSILJKE NA 23 DANA. Kinezi su izgleda resili sami sebe da zatvore.
 
Kineska nova god možda, tu je blizu? . Ne znam kad odlaze na odmor.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Pa tek za 11 dana je, ako ne posalju dotad, tek posle nece ni poslati.
 
Mada ne mora to ništa da znači, to AE automatski pred ng stavi produzen rok za slanje, ali većina prodavaca je tu pa pošalju u roku kao i do sada.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Zavisi kako rade, ako imaju robu kod sebe možda i pošalju ali ako dropšipuju onda je pitanje jer je većina proizvođača skoro pa zatvorena.
 
Ovo mi je paketić do sada sa najviše promena statusa i dođe u Srbiju pre par Dana
7c5497014e5e563c5e3598d73029d27e.jpg


Послато са уз помоћ ТT
 
Koji razlog za dispute da odaberem, stiglo mi je sve okej ali sam doplatio 3$ za aliexpress standard shipping a poslato china postom
d689edc26ea56dd30b55cc9f3e981205.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Gde si pročitao da standard shiping ne može da bude china post?
 
Ako ti piše AEstandard shipping onda se džaba žalis... Screenshot_20200115_003342.jpg

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Piše mi china post registered air mail
E da i platio sam Singapure post a ne standard shipping

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Meni isto produženo za 23 dana. Kod njih kada je Nova godina sve staje i tek tamo 10 februara se trezne od čajeva.
 
Dobar dan,molim vas da mi pomognete oko jedne pošiljke,zvao sam sve moguće pošte i carine i niko mi nije dao adekvatan odgovor,29.12.2019 je prispela na carinu i kad trazim na sajtu pošte piše 11003 Izmenična pošta(za carinu) i od 29.12.2019 ništa se nije promenilo a prošlo je 17 dana,status se ni jednom nije ažurirao,na nekim tracking sajtovima piše(import clearance failure),a na nekim je sve normalno uglavnom je (Held by customs),nemam nekog iskustva sa AE i brinem se o pošiljki,ne znam koga da kontaktiram ako im je potrebna neka dodatna informacija prilikom carinjena,jer sam sve moguće zvao već ako je potrebno priložiću i broj praćenja pošiljke,hvala vam unapred! Screenshot_2.png
 
To čeka carinski pregled, na koji neće doći još koji dan, možda tek od sledeće nedelje. Prati na forumu ima ljudi sa statusom za carinu od 26.12, pa će neko javiti koji dan se obrađuje. Zavisi i od toga kojoj carina pripadaš: BG, NS ili Niš?

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
To čeka carinski pregled, na koji neće doći još koji dan, možda tek od sledeće nedelje. Prati na forumu ima ljudi sa statusom za carinu od 26.12, pa će neko javiti koji dan se obrađuje. Zavisi i od toga kojoj carina pripadaš: BG, NS ili Niš?

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока

Ja sam iz Elemira,opština Zrenjanin verovatno pripadam NS-u,jedino što mi izgleda jedino da čekam,jer ne znam kako drugačije mogu da dobijem informacije o pošiljki,hvala vam puno!
 
@DimiR

Posto si iz Elemira , to ide na NS carinu :S: :S: :S:
Ostaje ti da cekas...
 
Izgleda da mi je nestao post, ali hajde nema veze

Uglavnom pokrenuo dispute jer nije dosla tastatura nikad, e sad on nudi da cekam jos, ne znam da li ako to prihvatim i ne dodje nikad gubim li pravo na refund?
e5035009434e3fa556f02c3ff8a9fc5e.jpg
ce9f73859d4311868f4011e6fd9927ce.jpg
 
Meni isto produženo za 23 dana. Kod njih kada je Nova godina sve staje i tek tamo 10 februara se trezne od čajeva.

Wohooo, ja sam izgleda imao sreće, dobih danas mail da je moj hotgluegun naručen 10-tog danas šipovan :) ali pošto ide China poštom očekujemo ga do maja :D

Izgleda da mi samo to ostaje,a i nemam izbora:S:

Ubaci broj za praćenje na sajtu pošto, trebalo bi da vidiš ovako nešto...
Capture1.JPG
 
Juče mi stigne paket sa dva zaštitna stakla, oba polomljena. Otvorim dispute i tražim povraćaj, 3.4$, slikam sve ko što su tražili. Noćas mi već stigne mail od AE, rešen dispute u moju korist, fully refund no need to return goods.... E sad me prodavac bombarduje sa porukama, moli me da zatvorim dispute, navodno puno mu znači i kao on će da mi vrati pare na PayPal itd.. Šta da radim, da li da ga kukiram. Ako zatvorim dispute ništa od para jel tako??

e898d17c0db23288b6f451763af028fb.jpg
 
Poslednja izmena:
Juče mi stigne paket sa dva zaštitna stakla, oba polomljena. Otvorim dispute i tražim povraćaj, 3.4$, slikam sve ko što su tražili. Noćas mi već stigne mail od AE, rešen dispute u moju korist, fully refund no need to return goods.... E sad me prodavac bombarduje sa porukama, moli me da zatvorim dispute, navodno puno mu znači i kao on će da mi vrati pare na PayPal itd.. Šta da radim, da li da ga kukiram. Ako zatvorim dispute ništa od para jel tako??

e898d17c0db23288b6f451763af028fb.jpg

ni pod razno ne zatvaraj dispute, svejedno je već rešen u tvoju korist.
 
Mozda pod 1? Usvakom slucaju imas mogucnost da opises problem.
 
Naručio neke Bluetooth slušalice sa AE, međutim radi samo jedna. Otvorio sam dispute tražeći full refund, pošto je poslato sa AE standard shipping, prodavac nema ništa sa dispute nego ga odmah AE rješava. Ponudili mi partial refund polovine cijene slušalica ili da vratim slušalice i full refund. Šta mi znači što radi jedna slušalica kad proizvod nikako ne mogu iskoristiti. Da li postoji način da tražim full refund bez slanjan nazad?

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno