Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni je stigao paket u Srbiju, proslo carinu veoma brzo, ali ime primaoca nije moje.. Borca jeste mesto, ali ja nisam Ivana Kostic..
Zvao sam postu malo pre, ali ne mogu da mi daju nikakvu informaciju jer je postar koji treba da uruci paket na terenu.

16.01.2020 08:07:07 11211 BORČA *Zadužena za dostavu IVANA KOSTIĆ
16.01.2020 04:39:06 10200 GPC BEOGRAD Otprema
15.01.2020 08:57:19 RSBEGC Otprema
15.01.2020 07:42:16 11003 IZMENIČNA POŠTA Prispela
06.01.2020 11:56:00 NL-NLHAGB Prispela
30.12.2019 02:42:00 NL-NLAMSE Prijem

Koliko vidim po ranijim postovima ovde, verovatno sam dobio lazni tracking number, ali me buni da je bas poklapa Borca sa vremenom porudzbne i stizanja...
Sta mi je najpametnije ciniti, s obzirom da porucujem prvi put pa nemam bas iskustva na ovu temu ?
 
Poslednja izmena:
Takav status je imala moja posiljka u Zajecaru, na kraju je to bio pravi primalac - tj. dobio si tudji broj za pracenje. Sacekas par dana da definitivno ne stigne posiljka tebi, pokrenes spor i zahtevas potpunu nadoknadu troskova.

Hakeru, pobogu, dispute - full refund without returning the item. Ni njima ne treba pokvarena roba, niti se moze slati o njihovom trosku. Dokazes video zapisom da ne radi i to je to.
 
Poslednja izmena:
Pa i tražio sam full refund i snimio video dokaz da ne radi, ovo je bio njihov odgovor.

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
@Jericho

Tako sam i mislio... Imam jos 30ak dana do isteka da stigne, pa necu zuriti sa dispute. Malo pre sam poslao poruku prodavcu pa cekam da vidim hoce li se javiti.
Hvala za info :)
 
Nemas 30-ak dana, to ce se zatvoriti cim bude preuzeta za dan-dva.

Hakeru, odbij nesto malo para sa zahteva za punu cenu, ne postoji nacin da posaljes robu jeftino nazad.
 
Cek malo... ako taj prodavac posalje nas vise isti tracking number, kako Ali ne vidi to ?
Ocigledno je da smo i ja i ta Ivana Kostic dobili isti tracking zar ne ?

Ako ce se zatvriti za dan dva kada bude preuzeta, kako onda da sacekam par dana da ne stigne i pokrenem spor :/

Meni je najlogicnije ako se status u posti promeni da je preuzeta, odmah idem na dispute..
 
Poslednja izmena:
Pa kad se status u posti promeni na preuzeto, onda ce se i zatvoriti tvoja porudzbina - od tog trenutka imas 15 dana da pokrenes spor. Meni su danas legle pare za takav spor gde sam dobio tracking broj za posiljku isporucenu u Zajecar.
 
Evo javio se prodavac i kopirao mi moje tacne podatke (ime, adresu i telefon) i kaze da su to podaci koje je on dobio... na sta sam mu obrazlozio da to jesu moji podaci, ali da je primalac druga osoba, i ako se ocigledno radi o istom mestu. Adresu za dostavu ne znam, sem da je posta 11211 Borca i da je primalac neka Ivana Kostic.
Cekam dalje..

Ok, hvala sto si mi objasnio ovo da imam 15 dana za dispute nakon prijema, to nisam znao kada da pokrenem ako ne stigne paket...
Onda je pametnije ako danas status bude da je primljeno, da sacekam jedno 7-8 dana i pokrenem dispute ? mozda se desi da stigne u tih 7-8 dana ko zna...
 
Ne zatvara se porudžbina automatski kad praćenje prijavi da je pošiljka isporučena. Imam upravo jednu takvu pa ne pričam napamet, a imao sam ih i ranije.
Automatski se zatvara kad istekne vreme za zaštitu, a ovako ja sebi ostavim vremena da testiram proizvod.
 
Ima smisla...
To sto je posta potvrdila da je paket isporucen, ne znaci i da je isporucen meni pa da Ali zatvori pricu... logicno je da ja treba da potvrdim prijem posiljke pa da tek onda bude zatvoreno. Ali Kinezi su to, ko zna kakva njima logika radi :)

Upravo sam u sred te situacije pa cu napisati detalje danas kada budem znao da li je paket isporucen toj Ivani, ali je dosao na moju adresu a neko pogresio ime, itd...
 
Poslednja izmena:
Recimo da Ali prihvati tvoj zahtev kako to izgleda u praksi? Odes do poste posaljes paket, platis i sta onda? Kako tebi prodavac da pare za postarinu?
Nema ličnog iskustva sa tim, ali imam dva dispute-a trenutno (zvučnik ne radi, tj ne daje zvuk i jedna bežična slušalica se ne puni) i tražio sam ovo što sam i tebi savetovao.
Mislim da je to pošteno i da može da se reši:
1. primalac da plaća pošiljku
2. Uplati na PayPal pa pošaljem
3. AE presudi u tvoju korist jer ti je i predlog fer, a pošiljalac ne želi da mu šalješ pokvarenu robu nazad (jer bi u suprotnom samo plaćao pošiljku uzalud, sa pokvareno robom ne može ništa)
 
Ista situacija, prvi put mi se dešava, nisam dobio pošiljku, a pre neki dan sam produžio rok isporuke, na slici se vidi piše kompletirano.
Šta imam kao opciju, trgovac je predusretljiv i odgovara na svaku poruku.
U pitanju je neka sitnica cc500 din


Послато са уз помоћ ТT
0ca9308115941c057fc5af50195eea79.jpg
 
Poslednja izmena:
@bit
Sačekaj da istekne vreme za isporuku. To što piše "order completed" nije tačno kada se rok dostave produži.
 
Ne zatvara se porudžbina automatski kad praćenje prijavi da je pošiljka isporučena. Imam upravo jednu takvu pa ne pričam napamet, a imao sam ih i ranije.
Automatski se zatvara kad istekne vreme za zaštitu, a ovako ja sebi ostavim vremena da testiram proizvod.

Tacno, nego je meni istekao i rok od 60 dana u medjuvremenu, pa se to preklopilo. Ne mora da ceka da istekne vreme za isporuku, sta ima da ceka kad je dobio tudji broj za pracenje? Par dana ukoliko je greska u sistemu Poste (a mala je verovatnoca), i kad vidi da je status "Isporuceno" moze da otvara. Aliexpress moze takodje da vidi po pracenju da se podaci o primaocu ne slazu, ne treba ni screenshot da se salje.
 
Poslednja izmena:
Da, to bi trebalo da prođe glatko u njegovu korist.
 
Naručio nešto za 20-ak dolara, po statusima paket se vraća prodavcu, on mi nudi refund na paypal nalog. Platio sam karticom, u čemu je fora, može li to?
Nisam nikad primao uplate preko paypal-a.
 
Poslednja izmena:
Jel postoji nacin da znam,koji prodavci imaju neku robu svoju u eu skladistu? Hteo bih narucit nesto malo skuplje da mi stigne u Sloveniji gde zivim. A ne da ide iz kine.
Da ne zbunjujem mislio sam na neki drugi nacin osim pojedinacnog pitovanja prodavaca. Hvala

Sent from my SM-G928F using Tapatalk
 
Naručio nešto za 20-ak dolara, po statusima paket se vraća prodavcu, on mi nudi refund na paypal nalog. Platio sam karticom, u čemu je fora, može li to?
Nisam nikad primao uplate preko paypal-a.

može ali tu školu ti plaćaš...... sačekaj lepo da mu se vrati paket pa dispute...
 
Evo ja samo da javim situaciju...

Prodavac je bio maksimalno korektan i poslao mi otpremnicu na kojoj se vidi da je tracking number ispravan kao i moja adresa. Status na pracenju poste se promenio da je ostavljen papiric jer niko nije na adresi. Kada sam zavrsio sa poslom i otisao u postu direkno da vidim o cemu se radi, ustanovili smo da je IVANA KOSTIC greska u postinom sistemu za pracanje, odnosno da je onaj ko unosi to pogresno uneo ime i rezime. Posiljku sam preuzeo odmah i ako nisam imao taj papiric kod sebe, samo sa licnom kartom.
Na koverti su pisali moji pravi podaci kako mi je kupac i poslao.

Pa eto, mozda ovo iskustvo pomogne nekome :)
Inace sa paketom sve ok, sve stiglo odlicno i tacno kako je i napisano (2 narukvice za smart watch kozne), cak su mnogo bolje od onoga sto sam ocekivao da ce biti :)
 
U koji ppstu si isao, posto ih ima vise u borci, jel onu glavnu?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Da. U glavnu, Valjevskog odreda..
Koliko znam samo glavna je zaduzena za isporuku posiljaka i oduvek su se tu preuzimale posiljke kada te postar ne zatekne kuci.
 
Poslednja izmena:
Pa da, ja takođe samo tamo idem kada preuzimam paket.

Poslato sa PRA-LX1 pomoću Tapatoka
 
Dobar dan,molim vas da mi pomognete oko jedne pošiljke,zvao sam sve moguće pošte i carine i niko mi nije dao adekvatan odgovor,29.12.2019 je prispela na carinu i kad trazim na sajtu pošte piše 11003 Izmenična pošta(za carinu) i od 29.12.2019 ništa se nije promenilo a prošlo je 17 dana,status se ni jednom nije ažurirao,na nekim tracking sajtovima piše(import clearance failure),a na nekim je sve normalno uglavnom je (Held by customs),nemam nekog iskustva sa AE i brinem se o pošiljki,ne znam koga da kontaktiram ako im je potrebna neka dodatna informacija prilikom carinjena,jer sam sve moguće zvao već ako je potrebno priložiću i broj praćenja pošiljke,hvala vam unapred!
Screenshot_2.png
 
@dimir

Ceka na red za carinjenje, guzva je. Mislim da se danas rade posiljke od 28. decembra(neka me neko ispravi ako gresim). Od sledece nedelje ce najverovatnije krenuti u obradu.
 
Juče i danas rade pošiljke od 29.12
 
Kolege treba mi pomoć!
Dobio sam neku stvarčicu koja je blago oštećena, pisao sam prodavcu i priložio slike kao dokaz i dobio odgovor da može da mi refundira 3$ kao kompenzaciju zbog toga. Ja sam rekao da pristajem na to i prodavac me pita da li imam PayPal. Znam da postoji šansa da posle povuče nazad to što uplati, ali nema veze mogu da prežalim 3$ ionako nemam drugu opciju ili možda postoji?
Ako ipak mogu samo tako šta konkretno mu dajem od podataka sa PayPal-a da izvrši uplatu? Nisam do sada bio u ovoj situaciji da mi se uplaćuje parcijalni iznos.
 
Nema razloga da strepis i da ti prodavac odredjuje visinu stete. Pokrenes spor, trazis da ti se vrati onoliko koliko TI procenjujes (partial refund), ako prodavac ne prihvati, uskocice Aliexpress i proceniti na osnovu slika koje prilozis prilikom pokretanja spora. Pare ti lezu na karticu s koje si platio, kakav PayPal.
 
Nazad
Vrh Dno