Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Sta znaci kad u nekoj prodavnici ima ponuda da se kupi kupon (valjda mogu tako da ga nazovem) od recimo 100$ i pise "shipping cost, extra fee, for delivery, freight charge, do not belong to the sale"?
Sta ja mogu da radim sa ovim?
Planirao sam da uzmem vise stvari (4-5) od jednog prodavca/firme za vise od 100$ pa ne znam da li mi je ovo povoljnije ili dodje na isto?

Mislim da je to doplata za "specialne" porudžbine, tipa ako poručiš nešto veće/teže/mnogo skupo pa da doplatiš tipa za DHL isporuku ako je nema u listi gde se inače bira tip isporuke.
Nemoj to da kupuješ bez konsultacije sa prodavcem jer on treba da ti kaže dali treba da doplatiš i koliko.
Dosta prodavaca ima ovu opciju tipa doplata od 1$ i kad hoćeš da kupiš deo nekog proizvoda, tipa nećeš ceo sklop već hoćeš samo neki specifičan kabl koji se prodaje kao deo tog sklopa, onda se dogovoriš sa prodavcem i on ti kaže ok može, kupi tipa 5 komada tih doplata od 1$ i on šalje samo kabl. Ili može biti doplata za bržu isporuku isl...
Znači isključivo nakon dogovora sa prodavcem.
 
Poslednja izmena:
Na sajtu aliexpres-a?
Ja imam ovo u account ...

Pogledajte prilog 279664

Nema novčanika, ni kartica.

Pod aplikacijom, sta si mislio?

edit:
Otisao ma play store, skinuo aliexpres aplikaciju i instalirao, prijavio se i tu u "novcaniku" nasao i uklonio nevazecu karticu.

Hvala na savetu.

Na aliexpresu klikneš na svoj account pa onda imaš u gornjem desnom uglu padajući meni my alipay account i tamo se manipuliše karticama, dodaju nove i brišu stare.
 
Mislim da je to doplata za "specialne" porudžbine, tipa ako poručiš nešto veće/teže/mnogo skupo pa da doplatiš tipa za DHL isporuku ako je nema u listi gde se inače bira tip isporuke.
Nemoj to da kupuješ bez konsultacije sa prodavcem jer on treba da ti kaže dali treba da doplatiš i koliko.
Dosta prodavaca ima ovu opciju tipa doplata od 1$ i kad hoćeš da kupiš deo nekog proizvoda, tipa nećeš ceo sklop već hoćeš samo neki specifičan kabl koji se prodaje kao deo tog sklopa, onda se dogovoriš sa prodavcem i on ti kaže ok može, kupi tipa 5 komada tih doplata od 1$ i on šalje samo kabl. Ili može biti doplata za bržu isporuku isl...
Znači isključivo nakon dogovora sa prodavcem.
Nije mi problem da ga kontaktiram samo ne znam koliko ce biti iskren/i.
Planiram sa drugarom da porucimo nekih 180$ pa da nam posalje u dva paketa. To su nekih 6-7 proizvoda malih dimenzija (ne vecih od dimenzija daljinskog upravljaca i manjih i sve ukupne tezine ne verujem da ima vise od 1kg) pa sam mislio da ima ta neka opcija u vidu tog "kupona".
 
Paket zaglavljen negde u Kini, 60 dana prošlo. Kao i do sada otvorim dispute, da mi se vrati novac. Štikliram kao razlog logistika, vreme zaštite isteklo, očekujući da će mi prodavac odgovoriti. Kad ono, odgovara mi Ali. Prvo su napisali da je ne važeći razlog, a zatim da je Ali poslao paket, a ne prodavac. Pošto logistika pripada njima. Ako utvrde da se ne radi o logistici, onda će proslediti prodavcu spor. Rok je 10.01. Šta mi je činiti, zna li neko?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Raja šta im ovo znaci na trakingu

2020-01-05 14:04

Singapore, SGSINJ - SINGAPORE S05, Ubacivanje pošiljke u vreću - IZVOZ

Jel tek krece za balkan?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Raja šta im ovo znaci na trakingu

2020-01-05 14:04

Singapore, SGSINJ - SINGAPORE S05, Ubacivanje pošiljke u vreću - IZVOZ

Jel tek krece za balkan?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Prvi put vidim ovakav status "Ubacivanje pošiljke u vreću", ali da, sad kreće iz Singapura.
 
Poslao mi Kinez hidrogel foliju, baš u lošem stanju. Ja mu poslao slike, on napisao ovo:
Dear friend, the product has the effect of repair, please wait 72 hours, thank you.

Zašto 72h?

Sent from my P30Pro using Tapatalk
 
Poslao mi Kinez hidrogel foliju, baš u lošem stanju. Ja mu poslao slike, on napisao ovo:
Dear friend, the product has the effect of repair, please wait 72 hours, thank you.

Zašto 72h?

Sent from my P30Pro using Tapatalk
Valjda da sačekaš 3 dana možda se sama od sebe popravi [emoji16]

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Valjda da sačekaš 3 dana možda se sama od sebe popravi [emoji16]

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Pitam ga za razlog, on ponavlja jedno te isto.
Ostaviću mu negativnu ocenu, nemam volje da se natežem oko refunda, 2€.

Sent from my P30Pro using Tapatalk
 
Ostavi hydrogel foliju 3-4 dana da odstoji, ako je izgrebana sama se popravi. Ja imam na telefonu i ogrebotine od ključeva i ostalih gluposti nestaju posle par dana same od sebe.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Ostavi hydrogel foliju 3-4 dana da odstoji, ako je izgrebana sama se popravi. Ja imam na telefonu i ogrebotine od ključeva i ostalih gluposti nestaju posle par dana same od sebe.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Bih, da je nisam svrljačio I bacio u kantu.
Nisam znao za to. Zato Kinez kaže 3 dana da sačekam, ali ne zna da objasni zašto.


Sent from my P30Pro using Tapatalk
 
Pa napisao ti je u prvoj poruci da se folija sama popravlja (product has the effect of repair)
E sad koliko to stvarno radi nisam probao ali znam da je tako reklamiraju.
 
Ja sam uzeo iz CHYI prodavnice takvu zaštitu, i stvarno sama reparira posle nekog vremena. Čak dok sam postavljao foliju sam je zeznuo, sva je bila izgrebana i nestalo posle nekog vremena, sad je ko nova.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Pa napisao ti je u prvoj poruci da se folija sama popravlja (product has the effect of repair)
E sad koliko to stvarno radi nisam probao ali znam da je tako reklamiraju.
Mislio sam da je smislio način da me otkači.
Sent from my P30Pro using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Pa dobro, pogreši čovek. Uzmi je ponovo, meni se više sviđa nego kaljeno staklo, neprimetna na telefonu i ogrebotine nestaju same od sebe.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Pa dobro, pogreši čovek. Uzmi je ponovo, meni se više sviđa nego kaljeno staklo, neprimetna na telefonu i ogrebotine nestaju same od sebe.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Neću iz te prodavnice, jer od alata nemaju onu 'štipaljku', ili kako da je nazovem, što foliju nakačiš na nju i lepo ti legne da display, a ne da je odokativno nameštam , kao što sam ranije i staklo, nameštao.

Sent from my P30Pro using Tapatalk
 
Neću iz te prodavnice, jer od alata nemaju onu 'štipaljku', ili kako da je nazovem, što foliju nakačiš na nju i lepo ti legne da display, a ne da je odokativno nameštam , kao što sam ranije i staklo, nameštao.

Sent from my P30Pro using Tapatalk
Ja naručih juče iz te prodavnice... Jel ima negde video kako se stavlja?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Имам један пакет који је поручен пре два месеца, пакет се највероватније вратио продавцу због штрајка наших поштара, баш у то време је требало да уђе у Србију.
Остало је још два дана до истека рока. Продавац се није оглашавао и одговорио на поруку.
Данас ми је стигао маил од Алија.

Шта радити?
c6aa07f9d58d9587e90b7d4773d8274f.jpg
894629c8f9428ab9fb533b21f42d95e8.jpg


Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Šta bi sad ovo trebalo da znači?
333cff9fa163ae2935d8d3b91d8e61e3.jpg
 
Имам један пакет који је поручен пре два месеца, пакет се највероватније вратио продавцу због штрајка наших поштара, баш у то време је требало да уђе у Србију.
Остало је још два дана до истека рока. Продавац се није оглашавао и одговорио на поруку.
Данас ми је стигао маил од Алија.

Шта радити?
c6aa07f9d58d9587e90b7d4773d8274f.jpg
894629c8f9428ab9fb533b21f42d95e8.jpg


Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
Nema to veze sa štrajkom naše pošte. Te stvari se dešavaju kad je Kineska pošta, otvori dispute i traži pare nazad.



@Kimins

Pa verovatno je na carini pa zbog toga, pogledaj na sajtu pošte, ili kontaktiraj carinu.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Jeste na carini ali čemu ta poruka, prvi put dobijam od prodavca tako nešto.
Još jedno pitanje, koliko puta prodavac može da produžava zaštitu? I na koliko maksimalno dana?
 
Poslednja izmena:
Ma oće to tako kad paket malo duže stoji, onda oni misle da je problem neki, a ne znaju da je naša carina lenja.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Zaštitu mogu da produže najviše do 90 dana.
Paketi u proseku sad putuju oko 60 dana

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Meni je jedan prodavac pre neki dan rekao da može maksimalno 100 dana. Međutim imam par stvari koje čekam i za koje sam nekoliko puta produžavao protection i evo nagurao sam 110 dana od slanja (ističe im poslednji protection za par dana). Tako da ne znam da li zaista postoji jedinstveno definisani limit.
 
Ljudi jel postoji način da isljučim EVU strašno me to nervira jer svaki put moram da kliknem da bih je zatvorio.
Dosadni su sa ovim elekrtonskim vidom pomoći
 
Narucio sam nesto verovatno ce na carinu, recite mi da li mi postar donosi i tada njemu placam dodatne troskove (porez ,carinu)ili mi samo donosi obavestenje da preuzmem u posti?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
Ako je manjih dimenzija, po pravilu donosi, i da, njemu se placa.
 
Ljudi, sad se ulogovah na Ali na kompu (službenom) i iskoči mi poruka (google chrome je u pitanju) u fazonu da je google našao moje podatke među nekih hakovanim nalozima i da predlaže da promenim šifru. Kada pokušam da promenim šifru, samo stoji CHECKING YOUR ACCOUNT STATUS...

Dakle ne mogu da promenim šifru, a moguće da mi je nalog hakovan, šta da radim? Prvo mi je palo na pamet da uklonim kartice sa alipay, da li mogu/treba još nešto da uradim?
 
Nazad
Vrh Dno