Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

A misliš da bi trebalo da dobiješ obaveštenje? Ti si AliExpress uskratio za proviziju.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Mislim da ne treba da dobijem bilo šta. Prethodnih 50 puta su dobili svoju proviziju, pa ako sam jednu i otkazao pa šta. Stvarno ne znam da li postoje neke tajne crne liste, neko je gore pitao šta će se desiti ako otkaže porudžbenicu, pa sam ja napisao svoje iskustvo. Iz mog ugla ništa se nije desilo.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent
 
@Animal
Pazi, ti si izabrao kinesku poštu sa praćenjem, pitao si ga za singapursku, on ti je rekao da će ti poslati kako si napisao - znači kineskom. Neki bolji prodavci imaju posebne linkove za doplatu poštarine, ovaj očigledno nije od tih.
Čim ti je napisao da zatvoriš porudžbinu, znaj da neće ili ne može da ti pošalje (pre da ne može, to što stoji da ima još milion komada na lageru nema nikakve veze, mnogi manji prodavci uopšte nemaju praćenje lagera veletrgovina u realnoim vremenu). Mislio je da može, hteo je da zaradi neku siću na dropshippingu, nije mu se dalo i sad vadi fleke da ne bi plaćao penale AliExpressu.
Ne očekuj da ti otvoreno kaže o čemu se radi, jer Kinezi to nikada ne rade. Postoji 5-6 standardno glupih opravdanja i svi ih vrte bez imalo stida.
Ono što niko od nas ne zna je da li otkazivanje narudžbine od strane kupca nosi neki negativni rejting. Sa dosadašnjim iskustvom, kad bih znao da ne nosi (ali ne znam), uvek bih prihvatio da otkažem sam jer ću brže dobiti pare nazad i poštedeću se drndanja na dispute-u. Vodi računa da kineski prodavac može da te **** na 100 različitih načina, a ti njega samo lošom ocenom, za šta mnoge od njih boli uvo jer mu je važnije da ne izgubi neki cent, a može ako baš treba i da se prijavi sa novom prodavnicom.
A da, što se statusa i lažnjaka tiče, on može da ti da neki sasvim validan broj i tek za par nedelja da shvatiš da je stigao nekom drugom u Srbiju, i to ako redovno pratiš statuse.

Gledaj time sam se ja vodio, neces ili ne mozes da posaljes otkazi kao covek i to je to, a ne da meni uvaljujes da ispada da ja otkazujem, ili lepo reci pravi razlog i ja cu da otkazem, a ne da me pravi budalom kao da sam ja sisao vesla...
Inace poslato je danas.. Dobio sam pravi broj za pracenje preko Kineske poste, bas bas nisam ocekivao da ce da posalje, naravno odmah sam pitao kako to da odjednom nema greske u sistemu i moze da posalje, cekam samo da vidim da li ce da odgovori i sta ce da odgovori posto sada ima da vidis da li je procitao poruku ili ne.. Ima da mu dosadjujem svaki dan dok ne odgovori kad je dzukac.

Imao sam i ja pravi broj i evo šta sam danas dobio.
"Dear Customer, Since the first shipment we issued was in Customs and returned to us, we sent you another one. But the new one sent is not the Chinese version which you ordered, it is a global version. This version supports more languages. I hope that you can check the products carefully after receiving the goods. After confirming the correctness, you can give us a good picture. After that, please give us a screenshot and we will add extra gifts when you purchase next time.
Best blessing,
Helena"
Još jedno zavlačenje jer je multilanguage support na reklami a i po komentarima.
Da li mogu ja cancel ovo sam ili kako? Vidim samo dispute opciju.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk

Za ovo stvarno ne znam, nikada mi se nije desilo, u bilo kojoj kombinaciji ja cu dobiti novac nazad posto pakete otvaram pod kamerom, tako da ne vidim kako moze da me namagarci sem da namerno posalje neispravno pa da trazi da mu vratim da bi vratio pare.. Ako je tolika dzukela onda ima i ja da otvorim 5 naloga da mu narucujem bez pracenja i sve da mu otvaram dispute da nije stiglo pa da vidimo ko ce koga.
 
To je dobra vest da ti je poslao, ali prati dalji razvoj, jer imam jak osećaj da bi mogao da ti je dao neki ispravan, ali tuđi broj za praćenje... A opet možda budeš imao i sreće, ko zna ...
 
]Ja sam ovog mog kontaktirao i rekao mu da uradi cancel pošto očigledno nije ni poslao. I sad stoji cancelled a ja ne mogu da otvorim Dispute[emoji23] tj tek za 10 dana. Sad sam online sa *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*anom iz help deska koji nemaju tri čiste. Ovo je poslednji put da uzimam nešto od ovih indijanaca[emoji16]

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk
 
To je dobra vest da ti je poslao, ali prati dalji razvoj, jer imam jak osećaj da bi mogao da ti je dao neki ispravan, ali tuđi broj za praćenje... A opet možda budeš imao i sreće, ko zna ...

Pitam ja kako to da sada nije greska u sistemu i moze da se posalje odjednom a pre nije moglo, posalje mi samo smajli koji place :beat:

]Ja sam ovog mog kontaktirao i rekao mu da uradi cancel pošto očigledno nije ni poslao. I sad stoji cancelled a ja ne mogu da otvorim Dispute[emoji23] tj tek za 10 dana. Sad sam online sa *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*anom iz help deska koji nemaju tri čiste. Ovo je poslednji put da uzimam nešto od ovih indijanaca[emoji16]

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk

Brale ako mislimo na isto to ti je robot, tacnije pricas sa robotom nije ziv iksan sto bi se reklo.. Ja prvo mislio podrska uzivo, vidim nigde veze, pitam bezveze da li si ti robot, odgovori mi jesam :d
 
Juče istekao Buyers protection, roba nije stigla. Danas sam otvorio dispute. Jesam li zakasnio?
 
Danas mi stigao paket iz kine i ostavili mi papir da podignem paket. Pise vrednosni paket (valjda). Ja taman pomislio da su otvorili paket od 100 grama i 5 dolara kad ono nista :) a zasto nije ostavio paket ne znam...
 
Meni su sa aliexpresa odobrili full refund.Roba nije stigla,navodno je u tranzitu.Kinez je prilozio kao neki tracking number i sliku sa pracenjem dokle je stigao paket.
Ne znam zasto nije kinez produzio vreme dostave.Ja sam cekao da se posle pet dana od otvaranja dispute-a umesa aliexpres i oni su resili slucaj u moju korist.
Inace u pitanju je torba za sto za masazu u vrednosti od 20 eura.
Koliko vremena treba da pare legnu sa aliexpresa na moj racun?Ima li neko neki info?
Pise od 2 pa do 20 radnih dana ali mislim da je to u realnosti krace.
 
Pitao bih vas za savet. Narucio sam bezicni mis, onaj ergonomski, za levoruke. Stigao mi je za desnu ruku. Otvorio sam dispute i trazio full refund jer je za mene mis neupotrebljiv takav.
Prodavac trazi da promenim razlog za duspute u "personal reason - i no longer need the product", pa ce mi onda odraditi refund. Navodno im lose utice na reputaciju ako ostavim pravi razlog, a to je da su mi poslali pogresan proizvod.
Da li da mu izadjem u susret ili kinez pokusava da me zavuče?
Cini mi se da nisam pokriven vise ako promenim razlog u ovaj koji kinez zahteva.
Sta mi savetujete?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
@mihajlosd

Desavalo se vise puta.. nece kinez da te zavlaci samo hoce da ti snosis odgovornost za novonastalu situaciju tako sto ces umesto pravog da navedes "other reason" kako bi ga Ali oslobodio provizije za prodati predmet.
 
Po meni hoce da te zavuce da ti ne vrne bas sav novac mozda deo hoce, a drugo je kad napises da je poslao pogresan proizvod i tada mora full refund jer nije to ono sto si narucio.
Ja ne bih menjao jer Kinezi su takvi da bi te i za cent zavrnuli ako mogu.
Obaska sto ce stalno tako raditi i vecina sutra mogu dobijati pogresne predmete od njega i on uvek u plusu a tebi neupotreblji predmet ostaje.
Inace i ja sam levoruk pa te dobro razumem o cemu pises.
 
Ovaj Aliexpress je teška prevara. Uspeo sam da ugrabim 50$ kupon od prodavca, ali mi je onda aliexpress poništio porudžbinu zbog bezbednosti.
Naravno kažu da mogu ukloniti kupon i pokušati ponovo, jer im je to bezbednije [emoji848]
010c98aa25348687823cdb3b7990f999.jpg
 
Ja sam jednom otkazao porudžbenicu, možda nekih 15-20 minuta nakon što je verifikovano plaćanje. Neke bežične sluške su bile, i tek sam naknadno primetio da nemaju onu bazu za punjenje već samo bubice. Išao sam na cancel order, i koliko se sećam ponuđeno mi je nekoliko opcija da izaberem zašto otkazujem porudžbenicu, ja sam izabrao i don't want this product any more. I toliko, posle par dana mi vraćene pare, nikakvi penali nikakav negativan rejting.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent

Ja sam odmah stavio cancel i trazio pare nazad. Napisali mi da ce poslati za 7 dana, a evo proslo je mesec i po !
Nevidjeni su hohstapleri. Vec 5-6 godina se zezam sa njima. Od jedno 300 porudzbina bar jedno 15 mi nisu refundirali. Ja trazim povracaj, oni mi kazu ok, ja nekad zaboravim i kad kroz par meseci dodjem ponovo, kazu mi zakasnili ste sa zalbom ! Takodje se ali pravi blesa. Kad krenem sa onim njihovim robotom Eve, posandrcam od njihovih glupavih podpitanjima. Budi te sigurni da ti pojedini prevaranti, lopovi, ce vas zeznuti ako porucite neku robu koja je drasticno jeftinija od uobicajene cene. Poslace vam nesto jeftino sto nije ni nalik robi koju ste porucili ili ce se praviti blesavi ! To vam je rizik sa alijem !
 
Ja sam odmah stavio cancel i trazio pare nazad. Napisali mi da ce poslati za 7 dana, a evo proslo je mesec i po !
Nevidjeni su hohstapleri. Vec 5-6 godina se zezam sa njima. Od jedno 300 porudzbina bar jedno 15 mi nisu refundirali. Ja trazim povracaj, oni mi kazu ok, ja nekad zaboravim i kad kroz par meseci dodjem ponovo, kazu mi zakasnili ste sa zalbom ! Takodje se ali pravi blesa. Kad krenem sa onim njihovim robotom Eve, posandrcam od njihovih glupavih podpitanjima. Budi te sigurni da ti pojedini prevaranti, lopovi, ce vas zeznuti ako porucite neku robu koja je drasticno jeftinija od uobicajene cene. Poslace vam nesto jeftino sto nije ni nalik robi koju ste porucili ili ce se praviti blesavi ! To vam je rizik sa alijem !


Sto se tice refunda tu nemam primedbi jer uvek kada sam isao na brzi Cancel order uvek su mi refundirali novac. Ustvari ja ih nikada nisam ni pitao da mi refundiraju, oni to odrade po automatizmu..Jednom sam ih pitao kada mi dugo vremena
novac nije vracen i rekli su da oni to uvek odrade i da se obratim banci..
Generalno mislim da oni tu kalkulšu i gledaju tvoj status, rejting, koliko kupujes, placas itd.. a da su hohstapleri nevidjeni to si u pravu :D
 
Žao mi kineza, al sve mislim da me zavlači. Ja koliko znam ako se jednom zatvori dispute tu vise nema otvaranja ponovo?
4f8b8da4f36873a437e30730edec1ac7.jpg


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
JUce sretnem postara na ulici. Nesto mi je mnogo fin, izvinjava sto nije mogao paket da donese kuci zato sto je odjednom stigla gomila gabartnih paketa pa nije mogao da ih sve nosi....
Poenta posta je da mi je rekao da ,,oni iz beograda'' izgleda ponovo krecu da strajkuju i da ce verovatno paketi kasniti.
 
@ virke


Prati Pracenje posiljki - pocele su obustave rada u glavnim centrima...
 
Meni još uvek nisu stigle dve maskica za telefon naručene 14.10. i 18.10. Ne znam šta se dešava, nije trajalo ranije ovoliko...

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Kakva je sad situacija sa kinezima prevarantima što neće da pošalju robu kad se skine cena kuponima? Natežem se sa jednim, od crnog petka nije poslao android box, i javlja se u ponedeljak klasika, kao nije roba prošla test i slične fore, kumi me i moli da cancelujem. Stavio sam mu do znanja da nisam veverica i da znam šta radi, ali je uporan. Na kraju sam mu napisao da ću ostvariti svoja prava svakako, da ću se žaliti AE itd. ali nisam baš siguran koliko je to moguće u ovoj situaciji? Naravno robu uredno prodaje, samo hoće da me navuče da cancelujem jer sam spustio cenu za 15$.
 
Isto i mene zavlači jedan za džojstik. Isti i dalje može da se poruči, naravno skuplji. Ovo mi se prvi put dešava, nisam mu odgovorio na poruku.

Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
 
*mjau**mjau**mjau* jel moguce da su toliki slepci

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Da li je neko imao slučaj da mu skinu dva puta pare za jednu narudžbinu?
Naručim jedan proizvod, znači komada jedan. Stižu dva sms-a od banke, isti iznos. Pogledam ordere, stoji jedan order, jedan komada.
Odem na aliexpress support, otkače me tipa to se ne dešava, možda je banka pogrešila itd.
 
Vrh Dno