Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ja sam 09.07. poručio neku sitnicu i takav mi je tracking broj, takođe China post. Ne mogu da ga ispratim kroz Track checker aplikaciju a ne umem na njihovom sajtu da se snađem
17 track app i potvrdi da je china post i videces status...
Pitanje je da li on podrazumeva tracking samo u okviru Kine ili vazi do rinalne destinacij do nase kuce sto bi rekli...

Sent from my Nokia 5
 
Za 10 dana stigle 2 futrole, neverovatno. Šta se to dešava sa našom carinom ili slanjem iz Kine kad tako brzo stiže?
Optimizovali su putanju mozda.
Nesto mi kaze da su nove zemlje ponudile bolje uslove sluzbama. Evo vidim DHL prvi put kroz Belgiju idu sa iHerba.

Nisam mesecima nista pazario na Aliu, juce potrosim 10e na neke sitnice, narucio i dobio neke tracking brojeve pocinju sa 063xxxxxxx
Jel to ok, navodno China post, secam se pre je bilo sa CH i RS.... !??
Sve je moguce. Ali ti brojevi ponekad nisu uopste trackable.
 
Dobice i adekvatne ocene [emoji23] mada njih te ocene toliko bole kao Peru sa KP [emoji3]

Sent from my Nokia 5
 
17 track app i potvrdi da je china post i videces status...
Pitanje je da li on podrazumeva tracking samo u okviru Kine ili vazi do rinalne destinacij do nase kuce sto bi rekli...

Sent from my Nokia 5
Izgleda da je samo u okviru Kine, 11.07. je poslednja promena, otišlo u neku poštu za inostrano slanje
 
China Post ima pracenje samo u okviru Kine, nema pracenje kada napusti Kinu. China Air mail ima pracenje do kraja.

Sent from my Redmi Note 4X
 
To najvise zavisi od poslovne politike tvoje banke .U mojoj banci pare legnu na racun pre nego na Ali sajtu pise da je refund zavrsen ,kod drugih banaka to traje i nekoliko nedelja.

Izgleda da je obrnuto.
Sinoć mi AliExpress customer service potvrdio da će urgirati da Ali procesira što pre moj ferund.
Danas zovem Intesu, službenica kaže da Ali nije potvrdio još moj Cancellation, i da banka čeka potvrdu od Ali-a da sam ja prekinuo order.
Sada kontaktiram ponovo Ali customer service, dobijem informaciju da će moj order cancellation biti procesiran tek za:
You may receive the refund on your bank account early as 7/28/2017 or late as 8/22/2017.

U intesi su mi rekli da čim Ali potvrdi my Order Cancellation, da će automatski Rezervisan novac biti refundiran.
Dakle, nije do banke, vec do Ali-a.
 
Ne mogu ti opisati kako zvucis nama koji imamo vise iskustva :(

Cujemo se sredinom ili krajem avgusta kada ti INtesa vrati novac.
 
Ne razumem?
Evidentno je da AE još uvek nije potvrdio moj order cancellation. AE customer service radnik je potvrdio u kom će periodu AE to odraditi (dakle najmanje 3, a najviše 20dana).

Hoćeš reći da ću posle toga imati čekanje i od strane Intesa banke?

Svestan sam toga, ali šta da radim, napravio sam grešku, tj. nisam znao koja je politika AE, a politiku Intese mogu da pretpostavim.
AE,kao i svaka druga banka, ima interes da novac drži kod sebe. Mogu da uplatim još par hiljada dinara, da dopunim stanje na računu VisaElectron kartice i da poručim sluške koje su Generacija 2. Tu sam se bio zeznuo. Nisam se dovoljno informisao o onome što kupujem.Postoji Generacija1 i Generacija 2. Takodje, u Feedback-u prodavnice sam naleteo na par komentara o autentičnosti slušalica..postavili su pitanje o tome da li su sluške original ili kopija. Pravili su pitanje zbog authenticity code-a, koji se nalazi na svim Xiaomi proizvodima. Postavio sam i to pitanje,odgovor je bio:
..as for authenticiy code, it is not supported on this model, you can ask Xiaomi official customer service. But there is a QR code on the item, you can scan to check authenticity after you get it.

Pročitao sam i politiku AE po tom pitanju, *What is '3 times your money back'?
Sad, koliko je sve to u praxi zaista validno, ne znam.
 
Moje iskustvo. Narucio maskicu za telefon stigla za 13 dana. Kostala oko 2.5 eura. Kinez napisao na paket da vredi 5 usd, carina(Niska) je carinila, 105 dinara i postarina 150 dinara. A neku elektroniku narucio za 1.67 eura, nista me nije kostalo, ni carina ni postarina. Prvi put sam narucivao, nije mi bas najjasnije kako, sta al dobro :-D
 
Ne mogu ti opisati kako zvucis nama koji imamo vise iskustva :(

Cujemo se sredinom ili krajem avgusta kada ti INtesa vrati novac.

ja ne znam kako ce ova tema preziveti kad krene zaista da narucuje...sta mislite jel voze robu kamionom ili tamicem, jel kamion ima dobro napumpane gume, sta mislite jel krenuo avion, da li se pilot dobro odmorio, sta mislite jel sleteo, da li carinici gledaju robu pre ili nakon sto popiju kafu, sta mislite jel moja roba u maloj ili velikoj koverti, zvao sam carinu juce 82 puta, da ih zovem i danas...pffft....


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Zorane, ne vredi ti pisati... pisano je, mislio si da nisu u pravu, nije samo jednom.

Samo mi reci da onih 120 za proveru stanja je bilo za proveru da li ti je Ali refundirao ovu porudzbinu? :D

@altru, taj fazon ;)
 
Dobro, ako je nedozvoljeno postavljanje pitanja,pa bila ona i početnička, neću više učestvovati u ovoj temi. Rešavaću sve sam,o svom trošku.
Cheers.

Sent from my Redmi Note 3 Pro[kenzo] using Tapatalk
 
Moje iskustvo. Narucio maskicu za telefon stigla za 13 dana. Kostala oko 2.5 eura. Kinez napisao na paket da vredi 5 usd, carina(Niska) je carinila, 105 dinara i postarina 150 dinara. A neku elektroniku narucio za 1.67 eura, nista me nije kostalo, ni carina ni postarina. Prvi put sam narucivao, nije mi bas najjasnije kako, sta al dobro :-D
I ja narucio masku za lumiu za 2,69 dolara i nisam platio nikakvu carinu, kinez napisao vrednost 1$, isto i za mali zvucnicic za komp. Carina Požarevac.

Sent from mTalk l532ds wp10
 
Dobro, ako je nedozvoljeno postavljanje pitanja,pa bila ona i početnička, neću više učestvovati u ovoj temi. Rešavaću sve sam,o svom trošku.
Cheers.

Sent from my Redmi Note 3 Pro[kenzo] using Tapatalk
Није проблем у постављању питања, баш напротив. На питања смо ти одмах одговорили! Ниси нас послушао и кренуо си са куповином. Када си платио слушалице, ти си се уплашио и одустао од куповине. Толико си се уплашио да си избрисао податке о куповини, чак си избрисао избрисано!? Прво што сам помислио, ово је не неко дете од 15 година, који је добио џепарац, па му га је жао потрошити!

Ниси прочитао никакво правило о куповини, нити су прочитао упутстава која су годинама људи давали у овој теми.

Читај поруке које добијаш приликом куповине, па онда кликни на тастер Buy. Ако не знаш енглески, користити Google translate или дај неком паре да ти купи то.

У сваком случају, ако продавац одобри одустајање од куповине, добићеш свој новац кроз минимум недељу дана, јер си почетник и немаш никакав статус на сајту AliExpress, па ћеш због тога бити последњи за повраћај новца. Интеса банка ће то вратити новац у року од 24 часа од кад AliExpress одобри повраћај новца.

Је ли то сад бар нешто јасно?

Послато са K013 уз помоћ Тапатока
 
Ništa nije tačno od svega što si napisao. Pročitaj moje poslednje postove ovde, ne bih da idemo u offtopic.

Zarad kulturnog dela auditorijuma , tj. članova koji su tu zaista da pomognu, ispraviću te samo u jednoj gresci koju si napravio, jer ne bih da zalazim u sve ostalo sto si pisao.
Dakle, ako si order otkazao pre isteka od 24h, tada nema potrebe da kontaktiraš prodavca. Ono što sam kačio, vazi ako je prošlo više od 24h, tada se dogovaras sa prodavnicom i AE nece prihvatiti refund sve dok prodavac to ne potvrdi. Ali to samo ukoliko je prošlo više od 24h.



Sent from my Redmi Note 3 Pro[kenzo] using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Jadan ali support. [emoji1]

To je sve što imam da izjavim za dnevnik. [emoji1]
 
Danas vidim da sam dobio promotion, a2 kupac... Šta se sad menja u mom životu :)

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Bukvalno :) Mislim da na A2 bas nista se ne dobija. Zvanicno valjda brzi refund processing ili tako nesto, ali u praksi nista bukvalno.
 
A jel postoje a3, a4, itd, šta je s njima?

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Sad bez zezanja, šta im uopšte znači to rangiranje?

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Možda nešto iapod haube, možda u budućnosti će značiti.

Sada ni najviši rang ne znače ništa u praksi, za tebe kao kupca. Benefite nećeš primetiti.
 
Ja sam sa A3 jednom imao brzi refund, čini mi se, podneo pred isticanje vremena za dostavu i maltene odmah bio odobren, nisu čekali prodavca ni da odgovori.
 
Sad bez zezanja, šta im uopšte znači to rangiranje?

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

Klasne razlike, Kinezi nisu savladali lekcije od Marxa.
Sto vise kupujes sve si bolji u njihovim ocima [emoji24] prokleti Crveni kapitalisti.

Sent from Mumia 950
 
Ah, pa svuda je tako [emoji5] Neki dan mi kažu u banci..u fazonu, 'sve zavisi koliko budete saradjivali sa bankom..' Nema razlike.

Sent from my Redmi Note 3 Pro[kenzo] using Tapatalk
 
Ništa nije tačno od svega što si napisao. Pročitaj moje poslednje postove ovde, ne bih da idemo u offtopic.
No comment!

Zarad kulturnog dela auditorijuma , tj. članova koji su tu zaista da pomognu, ispraviću te samo u jednoj gresci koju si napravio, jer ne bih da zalazim u sve ostalo sto si pisao.
Dakle, ako si order otkazao pre isteka od 24h, tada nema potrebe da kontaktiraš prodavca. Ono što sam kačio, vazi ako je prošlo više od 24h, tada se dogovaras sa prodavnicom i AE nece prihvatiti refund sve dok prodavac to ne potvrdi. Ali to samo ukoliko je prošlo više od 24h.



Sent from my Redmi Note 3 Pro[kenzo] using Tapatalk

Ипак ти још једном прочитај упутство. Увек мораш контактирати и договарати се са продавцем!

http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/cancel_order.php


Послато са K013 уз помоћ Тапатока
 
Itekako ima razlike:) (odnosi sa na Zoranov komentar)

Ako firma dnevno menja po 100e, izgleda sitno, ali 35000e godisnje nije uopste malo, i daju dobar kurs. Ako samo primis platu iz iste banke, odmah podignes, nista od proizvoda ne uzimas, i jos salter uzurpiras umesto ATMa, nece se potrisati kada odes (sta vise, bice im drago).

Ako uzmes karticu besplatnu i ne provuces je nijednom u toku godine, sledece godine mozda i neces dobiti novu. Ako uzmes placenu karticu, i provuces 10.000e, sledece godine ce paziti da nikako te ne izgube.


To sto neke banke klijentima, koji provuku 20.000e, ne izadju u susret da da neku dosadnu stvar urade ih kosta takvih klijenata.
 
Poslednja izmena:
Ипак ти још једном прочитај упутство. Увек мораш контактирати и договарати се са продавцем!

http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/cancel_order.php


Послато са K013 уз помоћ Тапатока

#6828

Itekako ima razlike:) (odnosi sa na Zoranov komentar)

Na pasivno-agresivne profile i replike više neću odgovarati.
Pa sve i da sam napravio grešku, zbog čega se diže prašina, kad pravite iste greške?
Napisao sam u #6828 isto to.
Whatever.
 
Fora je da mi prihvatamo da smo mozda pogresili. Tebi su odgovorili, a ti si opet isao suprotno toj logici.

Onda si tvrdio nesto, sto mi ostali vec imamo iskustva da nije tako, a ti si i dalje pri tome.

Nije problem sto postavljas pitanja, taj deo je super. ALi prihvati odgovor iskusnih, ili nemoj ih smarati pitanjima uopste. Nemoj pricati kao da znas bolje, a uzjedno nemas iskustva.
 
Preporuka za neki quick charge auto punjač za Samsung S7?
Gledam neke i ne kontam zašto su dual USB?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Vrh Dno