Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Posle gotovo 60-70 kupljenih proizvoda (skoro pa sam A3) danas mi se desi da AliExpress neće da mi prihvati mts karticu, tačnije iskoči mi poruka neuspelo plaćanje "Your payment was not processed due to security reasons." dok sa istom karticom sasvim normalno prođe PayPal plaćanje. Kasnije probam ponovo i neće sve dok nisam izabrao onu drugu opciju, ne "Use a new card" već "Other payment methods" pa unesem podatke iste kartice i onda plaćanje prođe ali mi traži potvrdu sms kodom (prvi put od kad kupujem na Aliju).

Jel imao neko sličan problem i kako ga rešiti, jer ovo baš smara jer trenutno ne mogu da platim preko mobilne aplikacije, isključivo preko web-a ?
 
Konačno možemo listati u dinarima. :D
 
Jel ima neke razlike ako se plaća neka roba u evrima i ako se plaća u dolarima ?

Sve u svemu, jel isplativije plaćati u dolarima pa da banka to konvertuje, MasterCard ili ko već ili odmah plaćati u evrima ?

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
Ne znam zašto toga nema u prvom postu. Isplatljivije je da kupuješ u dolarima. Makar što se tiče AliExpress-a.
 
Placanja su u delu o platnim karticama. ***, mnogo stvari bi se preklapale u 500 tema, a onda dodju neke novajlije i pitaju bukvalno original QA pitanje :D
Pa sam digao ruke da radim ista po tom pitanju :)

Mislim konkretno na onog tipa sto je pitao nekoliko stvari koje su vec direktno, i citirano odgovorene vec u prvom postu, a on je kao procitao taj post ;) (za platne kartice0
 
Posle gotovo 60-70 kupljenih proizvoda (skoro pa sam A3) danas mi se desi da AliExpress neće da mi prihvati mts karticu, tačnije iskoči mi poruka neuspelo plaćanje "Your payment was not processed due to security reasons." dok sa istom karticom sasvim normalno prođe PayPal plaćanje. Kasnije probam ponovo i neće sve dok nisam izabrao onu drugu opciju, ne "Use a new card" već "Other payment methods" pa unesem podatke iste kartice i onda plaćanje prođe ali mi traži potvrdu sms kodom (prvi put od kad kupujem na Aliju).

Jel imao neko sličan problem i kako ga rešiti, jer ovo baš smara jer trenutno ne mogu da platim preko mobilne aplikacije, isključivo preko web-a ?
Kako nisi jos A3 imas bas dosta kupovina. Ja imam za 15 manje sigurno i A3 sam mada ne znam cemu to iskreno sluzi sem za neki brzi dispute koliko sam shvatio
 
Verovatno si kupovao skuplje stvari. Dosta toga utiče na broj tih poena poput review, cene, da li si kupovao odjednom ili svaki dan po jedan i slično. Davno sam čitao pravila za te bodove pa me nemoj držati za reč.

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
Koliko sam ja skontao zavisi od review-a i cene, ali tako i posle godinu dana se brise sve i opet si A1.
 
nije bas vezano za ali direktno - naime jedan od mojih paketa koji je uredno placen na aliju sa trackinjg numberom , u nasoj posti su da dali nekom drugom? kad gledam na postinom sajtu pise da je isporucen nekom drugom..dakle sta da radim da idem licno , zovem? stetu mora posta da nadoknadi ili kako to vec ide? iznos je oko 30e
 
Jesi siguran da ti kinez nije dao tuđi tn? Mislim da bi pisalo da je isporučen tebi da je tn ispravan

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ne znam zašto toga nema u prvom postu.

Dobrodošla je svaka pomoć!
Dovoljno je da iskopirate link nekog posta za koji želite da se nađe u prvom postu ove teme i pustite mi PM.
Ili odradite report sa tom napomenom.
 
Ma znam, nego sam mogao da se zakunem da je bilo, ali ispalo je da ga ima ali u drugoj temi.
 
Jesi siguran da ti kinez nije dao tuđi tn? Mislim da bi pisalo da je isporučen tebi da je tn ispravan

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

pa ne znam? mozda? svakako pise da je paket stigao i da je isporucen tom liku koji nisam ja ? :) dakle nema potrebe da idem u postu? nego da sacekam malo i otvorim dispute na aliju? cekao sam tri paketa i dva su regularno dosla na moje ime-i preuzeo sam ih..
 
Odmah kontaktiraj prodavca.

Najverovatnije je pogresio tn.
 
Ne čekaj ništa, otvori dispute, navedi kao razlog pogrešan tracking ili šta već najbolje odgovara, eventualno okači screenshot, i ako prodavac neće sam da vrati novac sačekaj da Ali reši slučaj.
 
Pitaj kineza kakav ti je to broj dao i proveri koliko ti jos traje zastita na Aliju

Sent from my Lenovo A7600-F
 
evo sta rece kinez
"Dear customer
Sorry that you still do not receive your order, we would like to offer you refund ,you can open the dispute ,then we offer you refund by Aliexpress. Please let us know when any news.
Sorry for the inconveninece and we hope to get your understanding.
Have a nice day !"

veoma korektno :) kapiram da nije ni poslao istina
 
Onda otvaraj disput, navedi da ti nije stiglo i da ti je dao lažni broj

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Evo opet da se javim. Danas sam bio u banci da proverim uplate sa aliexpresa (reklamacije) nisu mi uopste stigle uplate. Na salteru su mi rekli da ne mogu devize iz inostranstva da se primaju na kartici koju imam trenutno. Otvorio sam danas novu i cekam da stigne kartica. Sta bih trebao da kazem i kome na aliexpressu u vezi par reklamacija za koje mi nisu stigle pare? Suma je oko 15-20 evra na par reklamacija...Pa ako je nesto komplikovano da batalim.
Edit: Da neko ne kaze da ce stici pare jer je proslo vise od 2 meseca.
 
Koju karticu imaš i koja banka?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Komercijalna banka Maestro koja mi istice uskoro. Na nju primam platu i kupujem online najnormalnije. A sad su ukinuli maestro i dobijam neku Visa paywave sa kojom mogu samo da podignem pare sa bankomata a da bih kupovao online kao do sad moram da uzmem jos 1 karticu i da aktiviram web banking...
 
Na Maestro karticu možeš da dobiješ refund sigurno. Isto kao i kad plaćaš oni konvertuju valute, neme veze što je u dinarima kartica. Pogledaj izvod sa računa na dan plaćanja, neke banke refund knjize na taj dan a ne kao zadnju promenu na računu. Ako nema ni tu žali se aliexpresu

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Kad ste već spomenuli refund, ja imam Visa internet banke Intesa i imam devizni račun kod njih. U slučaju refunda da li bi pare išle na karticu?

Sent from my HUAWEI SCL-L21 using Tapatalk
 
Sad se dopisujem sa pajserima sa aliexpresa. Kazu da su mi uplacene sve reklamacije a ja imam izvode iz banke gde kazu da nisu. I ona mi govori datume ja gledam nista
Edit: Upravo mi retardirana kineskinja/kinez il sta je vec kazu po 7 put da proverim u banci da li mi je uplaceno a ja sedmi put kazem da su mi istampali sve uplate/isplate od ove godine
 
Poslednja izmena:
Koliko je prošlo od njihove isplate?

Meni nekad prodje i 15 dana od dana kada AliExpress isplati. Banka Intesa.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Najbrza banka po tom pitanju je raifaisen ,pare legnu i pre nego Ali kaze da je uplatio pare . Tako da je problem sigurno do tvoje banke i njene interne procedure knjizenja .
 
Evo opet da se javim. Danas sam bio u banci da proverim uplate sa aliexpresa (reklamacije) nisu mi uopste stigle uplate. Na salteru su mi rekli da ne mogu devize iz inostranstva da se primaju na kartici koju imam trenutno. Otvorio sam danas novu i cekam da stigne kartica. Sta bih trebao da kazem i kome na aliexpressu u vezi par reklamacija za koje mi nisu stigle pare? Suma je oko 15-20 evra na par reklamacija...Pa ako je nesto komplikovano da batalim.
Edit: Da neko ne kaze da ce stici pare jer je proslo vise od 2 meseca.

Ta što ti je rekla to na šalteru treba da de samoubije jer ne zna osnovne stvari vezane za posao kojim se bavi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Najbrza banka po tom pitanju je raifaisen ,pare legnu i pre nego Ali kaze da je uplatio pare . Tako da je problem sigurno do tvoje banke i njene interne procedure knjizenja .
Potvrđujem, momentalno se knjiži sve vezano za internet trgovinu, i uplate i isplate. Bar kod mene potvrđeno sto puta.
 
Nazad
Vrh Dno