Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Videću šta će Ali da odluči
Jel imam pravo da ga ocenim ako presude u moju korist ?

sent from SM-G900F
 
Da (mada ne znam da li imas ako ne stigne posiljka, ja sam imao pravo kada jeste stigla, a imao je Escalated dispute).

Pitaj ga prvo zasto to radi kada je sam rekao da mu se vratila posiljka?
 
Na to pitanje mi nije odgovorio, non stop ponavlja kako su oni ozbiljna prodavnica i kako treba da se strpim još malo a sam mi predložio da otvorim spor, retard

sent from SM-G900F
 
Ima i ono da ne moraš da platiš ako ne stigne za naznačen broj dana. Nisam to probao, ali uvek otvorim dispute ako ne stigne za naznačeno vreme, i to je deo ponude . Ostani pri dispute .

ТапаТок
 
3 reklamacije u zadnjih 10 dana, isticalo vreme zaštite a nije bilo praćenja izvan Kine pa sam pokrenuo "dispute", sve rešeno u moju korist, Ali rešavao po kratkom postupku (prvog dana čim su se uključili).
Samo da podelim info...
 
Nadam se da će noćas da mi odgovore, ova moja prepiska i pokretanje spora je bila jutros oko 10h kada Ali spava

sent from SM-G900F
 
Nemojte preterivat sa disputima na svaku glupost, vec su poceli na sve da nam lupaju shipping.
 
mene dva kineza j vec duze vreme treci put mi produzavaju ono za cekanje koliko da ih cekam jos?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nemojte preterivat sa disputima na svaku glupost, vec su poceli na sve da nam lupaju shipping.
Ni sekunde nisam pomislio da ga prevarim ali isto tako neću ni njega da pustim da voza skoro 2 meseca a ostali kako hoće [emoji6]

sent from SM-G900F
 
Ljudi kako na engleskom da kucam u Ali pretrazivac kvake za vrata,ali da mi ne izbaci one za ormare obicne,vec one za vrata od spavace,dnevne sobe? :D
 
Zoves ga ili mu odgovaras^^
 
Shipping se svakako plaća samo sto je negde uracunat u cenu a negde ne,"free shipping" ne postoji.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Ljudi pita me kolega sta treba da bira posto je porucio neki usb od 32 gb ali ne radi?
On zeli da mu posalju novi,znaci nece ovaj da vraca jer mora da se cima i da placa te postarine?
Zanima me jel postoji mogucnost da trazi novi da mu se posalje (naravno dostavio bi im slike kao dokaz da ovaj ne radi),a da ne mora ovaj vracati njima ili ako zeli drugi ovaj mora da im vrati?
Sta tacno znace one dve opcije u dispute,ako izabere povrat samo novca (jel ce mu vratiti pare ako im ne posalje ovo nazad ili),a sta znaci povrat robe u ovom slucaju?
 
Poslednja izmena:
Full refund sigurno neće dobiti, ako pak bude insistirao za povrećaj celokupnog iznosa bez da vraća robu, AliExpress eventualno može presuditi da mu se vrati deo novca.
To je moje iskustvo.
 
Full refund sigurno neće dobiti, ako pak bude insistirao za povrećaj celokupnog iznosa bez da vraća robu, AliExpress eventualno može presuditi da mu se vrati deo novca.
To je moje iskustvo.

Znaci da mu kazem da bira povrat samo novca,a? A to je platio oko 7-8 dolara cini mi se,koliko da mu kazem da trazi para nazad,a da bude realno?
 
Poslednja izmena:
Nema pravila, to zavisi i od prodavca i od Ali-a. Ja sam imao pokvarenu sijalicu, dobio full refund (ukljucujuci i shipping), posle dispute-a.
Ali za flasku... prodavac moze da trazi mnogo vise od "radi/ne radi" naspram sijalice obicne.

Neka isproba, try & error je najbolja skola :)
 
Nema pravila, to zavisi i od prodavca i od Ali-a. Ja sam imao pokvarenu sijalicu, dobio full refund (ukljucujuci i shipping), posle dispute-a.
Ali za flasku... prodavac moze da trazi mnogo vise od "radi/ne radi" naspram sijalice obicne.

Neka isproba, try & error je najbolja skola :)

Pa sta jos moze da trazi? Ovaj slikao da je usb ustekan u komp i na monitoru da izbacuje info da nesto nije ok i da ne moze da ga ocita...tako sam ga razumeo.
Da nece da trazi nazad da im je posalje "par hiljada km...sica" ;) da oni provere jel radi? ;)
Sta ti je taj try & error?
 
Poslednja izmena:
Try & error znaci pusti ga da sam shvati, nece inace nauciti :)

Ne znam sta moze da trazi za USB, ali sigurno imaju vise od "evo, ne mogu da pristupim". Zavisi od prodavca, neko ce gledati:
- ako ti je prva porudzbina, ganjacu te
- ako si porucivao puno, vrvtno si OK, evo refund
- ne zanima me sta si i ko si, ja gledam svoje pare, ne dam refund dok me Ali ne natera :D
 
Try & error znaci pusti ga da sam shvati, nece inace nauciti :)

Ne znam sta moze da trazi za USB, ali sigurno imaju vise od "evo, ne mogu da pristupim". Zavisi od prodavca, neko ce gledati:
- ako ti je prva porudzbina, ganjacu te
- ako si porucivao puno, vrvtno si OK, evo refund
- ne zanima me sta si i ko si, ja gledam svoje pare, ne dam refund dok me Ali ne natera :D

Ok,jasno. A kazi mi sta ako ovi traze nesto da uradi jos dodatno,a on to nece,ne moze i sl.,jel onda oni odbiju taj dispute,tebe ganja Ali ili sta vec?
Mislim jel onda taj kolega moze imati neke sankcije ako je otvorio dispute,a nije odradio to dodatno sto traze?
 
Jedina moguca sankcija je da ne dobije dispute (i samim tim ne dobije refund). Ne verujem da neke poene interno dobija za sledeci dispute ili slicno.
Ali ce da proceni da li prodavac trazi nesto realno ili samo smara, za to nemam dovoljno iskustva da kazem koliko su korektni.

Ali neka ima na umu da imaju pravo da traze da se proizvod vrati za bilo kakav refund, ako ne da dovoljno dokaza.
 
Jedina moguca sankcija je da ne dobije dispute (i samim tim ne dobije refund). Ne verujem da neke poene interno dobija za sledeci dispute ili slicno.
Ali ce da proceni da li prodavac trazi nesto realno ili samo smara, za to nemam dovoljno iskustva da kazem koliko su korektni.

Ali neka ima na umu da imaju pravo da traze da se proizvod vrati za bilo kakav refund, ako ne da dovoljno dokaza.
Alfa,poslao mu je ovaj moj dispute za taj usb i odgovorio je ovako:

"dear friend, really sorry for this inconvenience to you, we would like to return you $4, but before that, could you please change the dispute reason to"shipping method was not as described"? thank you in advance"

Sta dalje da radi ovaj,sto da promeni ovaj djavo? Neka navlakusa ili?
 
Nemoguće da ti nije jasno, očigledno je prevara.
Hoće da mu vrati samo pola para a da ovaj označi da je način isporuke ne odgovarajući, pa da posle ne možeš ni da se žališ...

P.S. Možda bi na ovakve poruke trebalo svi isto da odgovaramo - još bezobraznije.
Pustiš mu poruku tipa "Dear friend... Pošaljite mi na PayPal celu sumu i označite u dispute-u da se slažete da ćete vratiti sav novac jer ste namerno poslali pokvaren proizvod. Thanks in advance, dear friend"
 
Poslednja izmena:
Editovao sam post iznad.

Neka mu odgovori da je proizvod neispravan i da ne može da prihvati nista osim punog povraćaja novca a da im može vratiti proizvod o njihovom trošku.
Ukoliko im to ne odgovara neka kaže da će biti primoran da eskalira dispute.
 
Editovao sam post iznad.

Neka mu odgovori da je proizvod neispravan i da ne može da prihvati nista osim punog povraćaja novca a da im može vratiti proizvod o njihovom trošku.
Ukoliko im to ne odgovara neka kaže da će biti primoran da eskalira dispute.

Ooo ako ovaj bude hteo oko toga da se cima :D Njemu radi onaj micro usb,ali je problem ovaj obican usb za komp,njemu je bitniji micro ali sto kaze covek zasto da mi ne radi ceo usb,sto je i upravu bez obzira sto ce mu manje trebati komp usb,zato nije ni on za to vracanje proizvoda,kaze bio bi zadovoljan sa tom polovinom od ukupne cene.
A sta se desava ako samo iskulira njegovu poruku,a ovaj dispute nastavi da tece?
 
Poslednja izmena:
Ako iskulira, dispute ce se zatvoriti bez efekta (pisu detalji u dispute-u, lako je shvatiti na onoj strani sta/kako - obicno pise nesto tipa "if you don't respond in 5 days, the seller's recommendation will be used")

Iskreno ako samo jedan ulaz ne radi, mislim da nece moci da dobije ceo refund, a da ne vraca proizvod, nazalost :(
Ali neka trazi preko PayPala da se vrati novac, jer ovako ako uradi jeste prevara.


BTW, dugujes mi da predjes iz Tnora :D
 
Ako iskulira, dispute ce se zatvoriti bez efekta (pisu detalji u dispute-u, lako je shvatiti na onoj strani sta/kako - obicno pise nesto tipa "if you don't respond in 5 days, the seller's recommendation will be used")

Iskreno ako samo jedan ulaz ne radi, mislim da nece moci da dobije ceo refund, a da ne vraca proizvod, nazalost :(
Ali neka trazi preko PayPala da se vrati novac, jer ovako ako uradi jeste prevara.


BTW, dugujes mi da predjes iz Tnora :D

On i ne zeli da vraca proizvod vec samo deo novca,zato mu je i stavio 4 dolara valjda povracaj,a usb je bio oko 8,tako nesto.
Sad ti meni reci sta on njima da odgovori,jel to moze prijaviti Ali-ju,ne znam kakva je procedura kod ovih stanja,kako dalje postupiti?
Ja nikad ovako nisam imao spor pa ne znam najbolju proceduru sta on da ucini ;) pa zato pitam.
Heheh,vazi,precicu za 22 meseca,kad mi istekne ugovor ;)
 
Poslednja izmena:
Ja bih trazio sav novac nazad (pa šta dobijem) i eskalirao dispute. Ne bih tražio novac preko PP jer on može posle i da ga povuče nazad (ako se žali se PP-u).
 
Nazad
Vrh Dno