Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Hvala za odgovor. Kad novac legne na pp, mogu da ga prebacim na visa karticu ?kupujem samo preko alija pa mi tu treba lova:)
I koliko uzima pp kad se prebacuje novac na visa?
 
Koliko znam kad ti neko uplacuje na PP, on ti uzima neku sitnu proviziju. Meni je npr za 3$ uzeo 50 centi proviziju. E sad da prebacis novac sa PP na karticu kosta valjda oko 4$ ako ne i vise pise tamo. Mada ti mozes sledeci put kad narucujes da platis sa PP i onda ce on sav novac povuci sa tvog PP naloga a ostatak ako zafali sa kartice...
 
Da upravu si. Piše da uzimaju 3.4% od transakcije + 0.34€ a za prebacivanje 4€.
Žurio sam pa nisam stigao proveriti.
Pretpostavljam da ne važi obrnuto, da platim karticom a onda ostatak svuce sa pp?
 
sve gde piše da je većeg kapaciteta je laž jer na mesto stare može da stane samo baterija istog ili lažnog kapaciteta tj.manjeg.
Imas li ti nekog iskustva sa tim baterijama, mozda da mi preporucis nesto? Vidim da pojedine baterije na papiru imaju i po 7000+ mAh. Note 2 ima 3100, sto znaci da je ta baterija i vise nego duplo veca. To je i meni sunjivo, ali po komentarima, ljudi su zadovoljni, e sada, da li je ona nesto veceg kapaciteta od fabricke pa se ljudima cini da je dobra...
 
Kako se postaviti....
Kinez pri samoj porudzbini nije ispostovao moje zahteve i poslao mi je posiljku onako kako je njemu odgovaralo i servisom tj postom koja je njemu odgovarala.
I ako sam pri kupovini izabrao HK postu, on mi je poslao SE postom.... Potvrdio da ce spakovati porudzbinu u dve posiljke, pa poslao u jednoj ... itd itd. Skroz losa komunikacija.

Za 2 dana mi/mu istice on-time delivery protection (39 dana) a posiljka se tek danas pojavila kod nas u posti (prispece) sto znaci da nema trika da stigne do mene u naredna dva dana jer ce je sigurno cariniti.
Da li otvoriti dispute i traziti full refund jer lepo pise : Full refund if product is not received in 39 days, ili biti covek? :) Imam opaku moralnu dilemu ovde :p
 
Biti čovek zato što je to jedino ispravno.

Trazi produzenje zastite od prodavca dok ti ne stigne i ne vidis sta dalje.
 
Ja sam 11.11. porucio tri sitnice u jednom pismu, 64 centa komad. Kad je stiglo, vidim da je beskorisno i dam neutralne ocene osim keca za opis proizvoda i komentar da nije kao sto izgleda na slikama i da je beskorisno. To mi se cini kao ispravna stvar prema kolegama kupcima cisto da ustede vreme i novac i da zaobidju njesra. Medjutim, prodavac mi posalje poruku da ce sef biti ljut zbog ocena i da ce ga isterati s posla. Sad, koliko god bilo pateticno, ostavim malu sansu da je mozda stvarno tako. Malo smo se dopisivali i on ponudi da se dogovorimo nesto da izmenim ocene. Juce mu napisem da predlozi sta da radimo i na moje iznenadjenje jutros mi trazi PP nalog da mi uplati pare. Pri tom nijednom nije pomenuo da treba da mu posaljem stvari nazad. Bas sam se iznenadio ponudom i, naravno, odbio sam da mi vrati pare i promenio sam ocene i komentare, s obzirom da je lik ispao vise nego fer i da mi je njegov gest znacio vise nego da mi vrati dvestotinak dinara. S druge strane imam i malu grizu savesti da ce mozda neko na osnovu moje ocene i komentara pazariti beskorisnu stvar.
 
Kinez koji dobija otkaz zbog komentara i ocene kupca je isto sto i ribe koje zickaju za kartu na BASu jer su pre dva sata pokradene :d
 
Slazem se ali ipak na kraju sam ga odbio da mi vrati pare :)
 
Kako se postaviti....
Kinez pri samoj porudzbini nije ispostovao moje zahteve i poslao mi je posiljku onako kako je njemu odgovaralo i servisom tj postom koja je njemu odgovarala.
I ako sam pri kupovini izabrao HK postu, on mi je poslao SE postom.... Potvrdio da ce spakovati porudzbinu u dve posiljke, pa poslao u jednoj ... itd itd. Skroz losa komunikacija.

Za 2 dana mi/mu istice on-time delivery protection (39 dana) a posiljka se tek danas pojavila kod nas u posti (prispece) sto znaci da nema trika da stigne do mene u naredna dva dana jer ce je sigurno cariniti.
Da li otvoriti dispute i traziti full refund jer lepo pise : Full refund if product is not received in 39 days, ili biti covek? :) Imam opaku moralnu dilemu ovde :p

kakva moralna dilema, prvo bi ti produzio zastitu jos 10-20 dana, a kad bi isao na dispute opet bi verovatno bio odbijen od strane alija jer vide i oni da je stiglo na carinu, jedino sto bi postigo je da nas stave na crnu listu sto mnogi i rade na zalost zbog "raznoraznih" domacih kupaca cije ponasanje ne bih da komentarisem...to sto pise za 39 dana, cist marketing, na aliju je sve samo ne crno i belo ono sto pise i sto se kaze...uvek ce prodavac da nadje neki izgovor a retko kad ce ispostovati molbu za slanje kako tebi odgovara, nego kako je njemu isplativije...
 
Jednom sam otvorio dispute jer nisam dobio ono što je prodavac tvrdio da odgovara mom telefonu i posle par natezanja, "ali" je presudio u njegovu korist.

Možda je bezobrazno sa moje strane, ali, sledeći put kada sam dobio nešto što nije radilo kako je opisano da hoće, samo sam se napravio lud i otvorio dispute da nisam dobio pošiljku i tražio full refund - manje maltretiranja, natezanja... a sad da li će zbog toga da nas stavljaju na blacklist... šta da kažem - probao sam pošteno, ali sam na kraju izgubio i vreme i ispao grbav.

Prosto je nemoguce da je Ali presudio u korist prodavca ako si dobio nesto sto nisi narucio tj proizvod koji ne odgovara opisu.
Ovo pisem iz izkustva.
Jedino ako nisi uspeo lepo da im objasnis zasto trazis refund.
Ja sam imao situaciju da umesto za samsung s4 dobijem hdmi kabl za s2, identicno pakovanje, isto izgledaju ali broj pinova nije isti. Prodavac je trazio povrat o mom trosku a ja full refund jer je proizvod pogresan i totalno nije upotrebljiv na s4. Ali je presudio u moju korist.
 
I na osnovu tog jednog slučaja si zaključio da je nemoguće da Ali presudi u korist prodavca!?
 
JA sam do sada bio u par situacija da trazim arbitrazu od alija i uvek su bili na mojoj strani jer sam bio upravu. Stvarno sve pohvale za ali. Mozda si bio nerealan u zahtevima pa je ali presudio na njihovu stranu. Uvek tokom despute imas pregovor. Ja sam sve uvek potkrepljivao slikama, videima i dokazima i uvek su stali na moju stranu.

Konkretno prodavac je posle 60 dana tvrdio da je tracking broj ispravan i da proizvod samo sto nije stigao. Poslao sam dokaz aliju nase prepiske, tracking broj i vrlo kratko objasnjenje. Ovaj se pijan plota drzao da ja nisam u pravu, i naravno da je ali bez i jedne reci presudio u moju korist. Vrlo brzo su pare vracenje a paket naravno da nikada nije stigao.
 
Savet?
Sa mobilnim stigao pokvaren punjac. Isti dan prijavljujem prodavcu .par dana posle sa video zapisom.
od prvog dana problema prolazi 30 dana(u Tom periodu prolazilo I po 9dana bez odgovora prodavca-pristaje da pošalje novi punjac I govori da budem strpljiv)
Pokrećem dispute.
Treci dan dispute ostavlja tracking number I kaže da je poslao,i da zatvorom dispute.
Posle se javljao sa istom pričom da je poslao punjac I da zatvorim dispute.
Paket je još u kini, proverio sam.
Sutra ističe dispute.
Danas je ukupno 42dana od kako sam prijavo problem a punjaca nema.
Jel ide u moju korist,gledano sa strane?
 
Savet?
Sa mobilnim stigao pokvaren punjac. Isti dan prijavljujem prodavcu .par dana posle sa video zapisom.
od prvog dana problema prolazi 30 dana(u Tom periodu prolazilo I po 9dana bez odgovora prodavca-pristaje da pošalje novi punjac I govori da budem strpljiv)
Pokrećem dispute.
Treci dan dispute ostavlja tracking number I kaže da je poslao,i da zatvorom dispute.
Posle se javljao sa istom pričom da je poslao punjac I da zatvorim dispute.
Paket je još u kini, proverio sam.
Sutra ističe dispute.
Danas je ukupno 42dana od kako sam prijavo problem a punjaca nema.
Jel ide u moju korist,gledano sa strane?

Naravno da imas pravo da trazis povracaj dela novca od punjaca. Koliko sam ja upucen despute ne mozes da prekines tj. jednom kada ga prekines to je to, ne mozes ponovo da ga otvoris. Ono sto mozes da kazes prodavcu jeste da ti trazis deo novca nazad koliko kosta u njegovoj prodavnici novi punjac. Ako i kada stigne punjac mozes da budes posten i da se dogovoris da ces mu uplatiti nazad novac za punjac. To ti u svakom slucaju tako napisi zbog alija da bi ti uvazili despute. A to da li ces ti posle interno kinezu dati pare na pp vise nije do alija. Samo bude realan prilikom visine povracaja novca, jer ni ali nije lud da ti odobri povracaj od 20$ za punjac ako on nov kosta 10$. Dakle bude realan i dobices pare nazad.
 
Istice mi purchase protectiuon za 3 sata, otvoren dispute jos pre par dana. Kinez nece i dalje da mi refundira novac, vec je rekao da ce mi refundirati 26og, tj. sutra. Kao da budem jos malo strpljiv. Na fin nacin me...

Da li sad treba da idem na escalate dispute jer mi istice purchase protection za par sati? I da li treba da napisem jos nesto Aliju i dodam ili ne? I hoce li mi prihvatiti dispute vise Ali i vratiti novac? :mad:
 
Istice mi purchase protectiuon za 3 sata, otvoren dispute jos pre par dana. Kinez nece i dalje da mi refundira novac, vec je rekao da ce mi refundirati 26og, tj. sutra. Kao da budem jos malo strpljiv. Na fin nacin me...

Da li sad treba da idem na escalate dispute jer mi istice purchase protection za par sati? I da li treba da napisem jos nesto Aliju i dodam ili ne? I hoce li mi prihvatiti dispute vise Ali i vratiti novac? :mad:

Koliko se secam purchase protection ti je samo zastita dok ne otvoris despute. Ako si otvorio despute onda ti to vise ne treba. Sledeca stvar je da despute ima dva dela prvi je ovaj u kome si ti sada gde se ti licno kroz despute dogovaras sa prodavcem oko supe za povracaj i resenje problema. Ako ne nadjete resenje i istekne vreme za despute, despute se automatski eskalira do alija i tada ali stupa na scenu. On je kao arbitraza. On ce u roku od 5 dana da pregleda sve poruke i vidi ceo slucaj i onda na kraju presudi.
 
Znaci ja ne treba da klikcem na escalate dispute sad kad mi istekne za dva sata purchase protection vec ce to sam Ali automatski da prebaci?
A jel treba onda jos nesto da napsiem dodatno Aliju ili ne i gde sto pise? Ili se samo citaju prepiske izmedju mene i prodavca? U svakom slucaju ja paket nisam dobio prodavac tvrdi da je stigao kod nas a naravno dao mi je onaj lazni malezijski broj za pracenje koji pocinje ETHMY i od njega nema vajde, nasa posta ga ne vidi kao i drugi site-ovi za pracenje samo 17tracks...
 
Znaci ja ne treba da klikcem na escalate dispute sad kad mi istekne za dva sata purchase protection vec ce to sam Ali automatski da prebaci?
A jel treba onda jos nesto da napsiem dodatno Aliju ili ne i gde sto pise? Ili se samo citaju prepiske izmedju mene i prodavca? U svakom slucaju ja paket nisam dobio prodavac tvrdi da je stigao kod nas a naravno dao mi je onaj lazni malezijski broj za pracenje koji pocinje ETHMY i od njega nema vajde, nasa posta ga ne vidi kao i drugi site-ovi za pracenje samo 17tracks...
Zar ne staje purchase protection kad otvoriš dispute. Kad otvoriš dispute, ma prvi kinezov predlog, ali ne sviđa ti se, udri na escalate.
I generalno , nek ne pošalje bilo šta uz roku, otvoricu dispute . Iz neka mi stigne pokvareni, nekompletno, slagaću da nije stiglo.
Neka stave Srbiju na crnu listu, treba li cutati na bezobrazluk?
 
Poslednja izmena:
Ne vidim razlog da lazes da nije stigao. Samo napises onako kako jeste. Drugo je to ako to nije to pa hoces da smuljas da dobijes pare nazad. Kao sto ima ljudi koji muljaju na strani kupaca tako i kod kineza imaju oni koji muljaju na prodaji.

Znaci koliko znam jednom kada otvorite despute, purches protection vam vise ne sluzi nicemu jer desputeom se zatvara kupovina bio despute uspesan ili ne. Iz licnog iskustva, kada se otvori despute ulazi se u pregovore. Nemojte eskalirati despute dok ne dobije odgovor druge strane. Razmenite par poruka sa prodavcem trazite realno resenje. Ako je razuman ali vam nece trebati, ako nije eskalirajte i trazite alijevu arbitrazu. Takodje ako se ne dogovorite a istekne vreme za despute, despute ce automatski eskalirati do alija.

Ako zelite da mazete i lazete onda niste nista bolji od kineskih muljaca i onda vam zaista nikakav dobronamerni savet ne znaci.

Ja sam do sada imao oko 10 ne pristiglih posiljki i uvek sam dobio refund. Od toga jedan ili dva su isli u despute, a samo jedan na escalate. I uvek bez ikakvih problema sam dobija novac nazad.
 
Do sad nisam imao nikakvih problema sa kinezima. Jer ako roba nije bila dobra ja mu to prijavim posaljem slike i oni mi vrate novac. Jedino sa ovim sad kinezom sam se natezao, jer me bespotrebno zavlacio dve nedelje oko povratka novca. Pretpostavio sam da je paket izgubljen i da nece ni stici jer jer proslo 40 dana, a od njega ni traga ni glasa. Uglavnom sam sve iz kine cekao 20ak dana. Mene je to interesovalo za escalate kada se koristi. Jer sam mislio da kad istekne purchase protection kad se otvori dispute da ako i do tad nije vratio novac da mogu se pozrdavim sa njim.

U svakom slucaju kad se otvori dispute razmeni se znaci par poruka sa prodavcem ako se vidi da nije razuman i da vrti neku glupu pricu u krug ide se odmah posle toga na escalate i to je to? Ako sam dobro skapirao sve za sledeci put. :) Jer sam ja na escalate kliknuo juce tri minuta pre zavrsetka purchase protection.

Sad evo kad je prihavecn dispute posle otvorenog escalate u moju korist, moli me da mu dam 5 zvezdica. Naravno od toga nema nista...
 
pitanjue oko allexpres sada sam kupio vga na hdmi konvertor za 4.72eur hocu li platit pdv na nasoj carini.i moze li se pratit posiljka jet to kada pise order id i gde se prati posiljka na kojem sajtu prvi put danas narucujem preko interneta hvala.platio sam preko mastercard neteller.ceka se 24 sata da prime moj novac ako je sve uredu kaze za 4 dana salju robu ako sam dobro preveo.
 
Meni se desilo da je stigao predmet a nisam ostavio feedback, na ebay, i posle 10 dana covek me kontaktira sa pitanjem da li je stiglo i pljas tracking number koji radi, a sad ako kazes nije stiglo a on pljusne tracking sta onda, kazi uvek kako jeste
 
Ne mora znaciti da ces za predmet male vrednosti dobiti broj za pracenje. To nije order id, ali ako dobijes pisace tu negde na order detail stranici. Ako nadjes, pratis preko sajta 17track. A usput procitaj malo ovu temu, kao i teme: carina na posiljke i pracenje posiljaka. Da se ne ponavljamo mnogo.
 
Nazad
Vrh Dno