Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Te Ugreen sam i ja gledao, na slikama odlično izgledaju, konkretno ovaj, a pošto tako i rade mislim da ću njih naručiti. Hvala svima na savetima.
 
Poslednja izmena:
@Animal
Posle kad nam nesto bude trebalo, narucivacemo DHL-om.

Kakve veze sada pa to ima, DHL-om i sada mozes da narucis sa Alija ako imas kes da platis tako skupu postarinu.

Nisam nesposoban nego samo pitam koja je sad procedura.

Otvorio sam dispute, ali vidim da nije odmah prihvacen vec ˝your refund progress (Your dispute is still in the process, there is no refund information)˝ i pise tamo purche protection da se zavrsava za 7 dana.

Hoce li mi tada vratiti novac kad prodje tih 7 dana ili ce opet nesto da se produzi? Vidim da od paketa nema nista i jel treba jos nesto Aliju da pisem ili ne? Sad vidim da mi kinez pitao da kao otkazem dispute i da ce mi vraitit novac ili poslati drugi paket u roku od 15 dana, ako ovaj ne stigne. :lupko:

Pa eto dozvolio si da udjes u raspravu sa kinezom, a to ne smes nikako to je vrzino kolo, ne znam sta ti se tacno desilo nisam pratio...
Ali na pocetku si trebao drugacije da postupis a ne sada da se prepucavas sa njim, ja to izbegavam eventualno moze jednom da mi odgovori i vec sledeca poruka koja me ceka je full refund, elem, ne otkazuj nista ti dok ne dobijes nesto trazi mu pare natrag pa tek onda moze dispute da se zatvori a ovako ako ces da mu verujes na rec i to mozes, ali budi spreman na sve.
 
Ne znam do sad nisam imao problema sa kinezima. Pa fora je sto je on meni poslao paket preko Malezijske poste jos davno i nije mi stigao ni posle 50 i kusur dana. Trazio sam mu novac vise puta i rekao da cu da zatvorim dispute kad mi refundira celu sumu, jer je ocigledno paket negde izgubljen, zalutao. On nece da vrati kao da sacekam jos malo, a do isteka ima mozda jos 6 dana. Pritom mi tvrdi da je dao pravi a ustvari je dao lazan broj za pracenje u ovom formatu ETHMY i naravno nasa posta ga ne vidi. Ne prepucavam se vise sa njim otvorio sam dispute i cekam. On me je jos jednom sinoc kao zamolio da zatvorim dispute i da ce mi refundirati novac ili poslati drugi paket ako ovaj ne stigne do 26og, ali naravno da necu. Ne nasedam na te njegove forice.

Otvorio sam dispute napisao Aliju da posle toliko dana nije mi stigao jos paket i da zelim novac nazad. E sad ima taj purchase protection koji traje jos 6 dana. Mene interesuje da li ce Ali automatski da mi vrati novac kad istekne jos tih 6 dana ili opet cu trebati da se zalim, da li postoji jos neka zackoljica?
 
Nece automatski da se vrati novac sem ako prodavac sam ne prihvati da refundira.

Kad ides na "escalate dispute" to ide na aliexpress tim da oni procene o cemu je rec.

To moze da traje 7-17-27 dana, nije pouzdano koliko dugo. Nakon toga ako utvrde da prodavac je kriv, oni ti vracaju novac ili koliko si trazio, to traje jos 7-15 dana.

Zastita postoji sada i posle uspesno obavljene kupovine, ne znam tacno koliko bese dana.
 
Kako sam razumeo znaci ako mi prodavac ne vrati novac ni kad istekne ovih 6 dana trebacu da idem na escalate dispute i onda cu novac dobiti tek za mesec dana i to je pitanje. I jos ako Ali proceni da je prodavac upravu a ja kriv, pozdravih se sa novcem i paketom koji nisam dobio. Bas lose po meni odradjen sistem. Mislio sam da oni vracaju novac po isteku purchase protection. Sad ce jos dva meseca da prodje od kada mi je paket poslat a od njega ni traga ni glasa i jos treba skoro toliko da se mlatim za novac i to je pitanje da li ce da mi ga vrate. :lupko:
 
Zato ja preferiram ebay
 
Mali off

@nuk
A koja je procedura na ebay-u ako se ovako nesto desi? I kako ide tamo povracaj novca?
 
Za skoro svaki proizvod imaš napisan rok isporuke koji je za pošiljke iz Kine od 20-40 dana uglavnom, čim istekne tražiš povraćaj novca ili ponovno slanje i dobijaš bez pogovora, neretko samo dobiješ obaveštenje da je novac vraćen i legne za 2-3 dana na račun
 
Ne znam do sad nisam imao problema sa kinezima. Pa fora je sto je on meni poslao paket preko Malezijske poste jos davno i nije mi stigao ni posle 50 i kusur dana. Trazio sam mu novac vise puta i rekao da cu da zatvorim dispute kad mi refundira celu sumu, jer je ocigledno paket negde izgubljen, zalutao. On nece da vrati kao da sacekam jos malo, a do isteka ima mozda jos 6 dana. Pritom mi tvrdi da je dao pravi a ustvari je dao lazan broj za pracenje u ovom formatu ETHMY i naravno nasa posta ga ne vidi. Ne prepucavam se vise sa njim otvorio sam dispute i cekam. On me je jos jednom sinoc kao zamolio da zatvorim dispute i da ce mi refundirati novac ili poslati drugi paket ako ovaj ne stigne do 26og, ali naravno da necu. Ne nasedam na te njegove forice.

Otvorio sam dispute napisao Aliju da posle toliko dana nije mi stigao jos paket i da zelim novac nazad. E sad ima taj purchase protection koji traje jos 6 dana. Mene interesuje da li ce Ali automatski da mi vrati novac kad istekne jos tih 6 dana ili opet cu trebati da se zalim, da li postoji jos neka zackoljica?


Ja sam za 8 paketa poslate preko malezijske poste otvarao dispute jer nisu stigli na vreme. U svih 8 slucaja bio je full refund. Tako da nemoj da se brines, dobro zna Ali sta je malezijska posta ciji brojevi za pracenje pocinju sa 3 ili 4 slova i koliko su informacije koje se prikazu prilikom pracenja lazne. Npr pise da je stiglo u Srbiju a ono nije ni krenulo... Od tih 8 samo su 2 stigla, ponovo sam "kupio" i odmah potvrdio da je stiglo kako prodavac ne bi bio ostecen. Oba puta su se kinezi zahvaljivali kao da sam im uradio ko zna sta, a ja samo nisam hteo da me bije maler za par $.

Imao sam situaciju da sam platio postarinu 2.4 $ a plastikica za objektiv je kostala1,5 $ a kinez se napravi mutav pa je poslao umesto HK postom obicnom kineskom. Na moje pitanje zasto je to uradio, odgovorio je da mi je ucinio uslugu jer je HK posta "sporija" i da ce da mi vrati 1$ jer ga kineska kosta 1.4 $. Ja se sa tim nisam slozio, isao sam na escalate i Ali je presudio da mora da vrati ceo iznos za postarinu.
Meni licno je Aliexpress mnogo bolji i sigurniji kada je u pitaju roba sa istoka a ebay koristim samo kad kupujem iz Usa ili EU.
 
Kakve veze sada pa to ima, DHL-om i sada mozes da narucis sa Alija ako imas kes da platis tako skupu postarinu.
Imam prodavca s Alija kod kojeg dosta cesto kupujem. Od skoro kaze za Srbiju vise ne vazi "free shipping", vec samo DHL i fedex, kako bi smanjio broj porudzina iz Srbije. Covek mi tvrdi da smo jedni od najgorih posle Poljaka. Citiracu ga: "Trazili ste mi da ne saljem Malezijskom postom, pristao sam na to, trazite full refund, a da zadrzite posiljku, ne zelite nikad da prihvatite da i mi gresimo jer imamo dosta porudzbina. Ja vama uvek nudim da ponovo posaljem paket i cenim vase vreme koje ste izgubili dok ste cekali posiljku. Koliko god sam sa vama postupao profesionalno, vi nikada ne shvatate da smo mi 100% na gubitku kada se paket izgubi. Dosta mi je zao, imam par(stalnih) i postenih kupaca iz vase zemlje i njima cu izaci u susret. Nadam se da razumete zasto se ovo desava i da nisam jedini koji je morao ovo da uradi."

Je l' sad razumes ?
 
Poslednja izmena:
Ne razume, jer takvi gledaju samo sebe, pisali smo o njemu kad se zalio prodavcu za patike pa ovaj pristao da mu plati pdv iako je to njegova duznost a ne prodavca, a posle govorio kako bi on bio ostecen jer bi vratio patike pa onda narucio druge a zaboravlja da i prodavac gubi vreme dok njemu posalje pa onda dok mu se vrate a iste je mogao(taj prodavac) nekome prodati.
Ljudi bre pdv i carina ako je ima su nase obaveze a ne obaveze prodavca dal iz Kine, USA, DE....
Vi pojedini se zezajte a kad budemo svugde na black list-i onda cete da kukate koja samo banana drzava niko nece da salje kod nas... Znate vec jakvi smo, nazalost 95% sva sreca da pripadam u onih 5% drugih.
 
Neko je trazio da mu se "refundira" PDV?Jel me *****avate?
Ja sam imao situaciju da futrola za telefon kom. 3 nije stigla posle 3 meseca posle nekoliko produzavanja zastite.Ja trazio full refund dobio ga odmah, posle 10 dana stigao paket.
Mene grizla savest , kontaktirao prodavca, sta cemo kako cemo da mu vratim njemu nesto nije bilo ok da vratim sve pare jel je toliko kasnilo i dogovorili se da pazarim jos dve futrole kod njega i njemu to ok...
 
Ne razume, jer takvi gledaju samo sebe, pisali smo o njemu kad se zalio prodavcu za patike pa ovaj pristao da mu plati pdv iako je to njegova duznost a ne prodavca, a posle govorio kako bi on bio ostecen jer bi vratio patike pa onda narucio druge a zaboravlja da i prodavac gubi vreme dok njemu posalje pa onda dok mu se vrate a iste je mogao(taj prodavac) nekome prodati.
Ljudi bre pdv i carina ako je ima su nase obaveze a ne obaveze prodavca dal iz Kine, USA, DE....
Vi pojedini se zezajte a kad budemo svugde na black list-i onda cete da kukate koja samo banana drzava niko nece da salje kod nas... Znate vec jakvi smo, nazalost 95% sva sreca da pripadam u onih 5% drugih.

Ne izvrci istinu kako tebi odgovara, podseti se malo te rasprave pa ces videti:
- da se on nije zalio, nego mu je prodavac ponudio da mu refundira troskove pdv-a
- kad je doslo do toga, clan je trazio samo povracaj para za onoliko koliko mu je paket PREcenjen na carini (a ne citav pdv)

Prekini vise da optuzujes druge i okreces sve na svoju vodenicu.
 
Neko je trazio da mu se "refundira" PDV?Jel me *****avate?
Ja sam imao situaciju da futrola za telefon kom. 3 nije stigla posle 3 meseca posle nekoliko produzavanja zastite.Ja trazio full refund dobio ga odmah, posle 10 dana stigao paket.
Mene grizla savest , kontaktirao prodavca, sta cemo kako cemo da mu vratim njemu nesto nije bilo ok da vratim sve pare jel je toliko kasnilo i dogovorili se da pazarim jos dve futrole kod njega i njemu to ok...

Da druze, ali zaboravljas jednu bitnu cinjenicu...nemaju svi savest. Deficit brate, deficit.




Imam prodavca s Alija kod kojeg dosta cesto kupujem. Od skoro kaze za Srbiju vise ne vazi "free shipping", vec samo DHL i fedex, kako bi smanjio broj porudzina iz Srbije. Covek mi tvrdi da smo jedni od najgorih posle Poljaka. Citiracu ga: "Trazili ste mi da ne saljem Malezijskom postom, pristao sam na to, trazite full refund, a da zadrzite posiljku, ne zelite nikad da prihvatite da i mi gresimo jer imamo dosta porudzbina. Ja vama uvek nudim da ponovo posaljem paket i cenim vase vreme koje ste izgubili dok ste cekali posiljku. Koliko god sam sa vama postupao profesionalno, vi nikada ne shvatate da smo mi 100% na gubitku kada se paket izgubi. Dosta mi je zao, imam par(stalnih) i postenih kupaca iz vase zemlje i njima cu izaci u susret. Nadam se da razumete zasto se ovo desava i da nisam jedini koji je morao ovo da uradi."
Ja sam kupovao neke sijalice za auto kod jednog prodavca, nekoliko puta, uvek je bio free shipping....sada vise nije. Polako ali sigurno cemo da upadnemo na black listu, jer smo stoka, velika vecina.
 
Poslednja izmena:
Imam prodavca s Alija kod kojeg dosta cesto kupujem. Od skoro kaze za Srbiju vise ne vazi "free shipping", vec samo DHL i fedex, kako bi smanjio broj porudzina iz Srbije. Covek mi tvrdi da smo jedni od najgorih posle Poljaka.
Ne verujem da postoje gori kupci od rusa. Pratio sam malo njihov forum,prevaranti sve u 16.. :)

Ali oni su najjaci kupci na aliju pa kinezi moraju da ih trpe. Mada i ti kinezi su djubrad.. Trgovci ceo zivot ***
 
Poslednja izmena:
Ја не купујем производ коме је рок испоруке већи од 39 дана! Гледам какав је трговац. Које су му оцене. Ако је скупљи производ, а рок испоруке краћи, наравно да ћу поручити од њега.

Ја сам једном поручивао батерије за електронске цигаре, коју су после месец дана "изгубиле" навој. Дао сам му негативну оцену и написао да је навој веома лош. Молио ме да исправим оцену и да ће ми уплатити новац на PayPal. Батерије су биле стварно јефтине, оставио сам текст поруке, али сам му оставио оцену 3. Нисам тражио паре.
Батерије још увек раде, после годину дана! Мало клештима искривим врх и добре су
 
Malopre sam obavio dve kupovine u ukupnom iznosu od 5.24$, uplata je momentalno prošla i reko ajde da pogledam koliko su mi skinuli sa kartice, kad ono rezervisano nepunih 750 rsd, što ispada da mi je banka dolar računala skoro 150 din! Ili su me rebnuli za neke troškove transfera novca. U pitanju je Visa electron debitna kartica, ProCredit banka. Ranije na ovo nisam ni obraćao pažnju, zna li neko o čemu se tačno radi?
 
Moje zamerke na Aliexpress su:
- ocenjujes prodavca odmah, a u nekim slucajevima ces shvatiti da si prevaren tek kasnije (kupovina semena neke biljke npr. koju ces zasaditi kasnije i videti da nije to to, ili punjaca koji crkne posle 6 meseci, a ti mu vec dao peticu...)
- masa "prodavaca" posle godinu dana nestane
- imam utisak da se fush masovne kineske proizvodnje diluje preko alija (ono sto ne mogu da posalju svabi... poslace preko alija Rusu, Srbinu, Poljaku, Bugarinu, itd.)

Kakva su vasa misljenja?

Pozdrav.

PS. Inace imam preko trideset kupovina - da ne bude jednom probao pa se usrao.
 
Poslednja izmena:
Ljudi, na Aliju imate 5% kvalitetne robe u moru škarta. Samom kupovinom na Aliju morate biti spremni da tu garancije nema preterano.

Ne podržavam preterano refundiranje zbog gluposti, ali ni zavrtanje od strane kineza.

Kada je nešto bitno, zamolim kineza da štampa screenshot narudžbe, i tada sam spreman da platim PDV, jer tu vrednost moraju da procene. Kada kinez na vrednost paket od 10$ stavi 2 i gift, pa ovi procene na 20$, e to je već njegova greška. Ne tražim mu razliku za PDV nazad, ali lepo negativna ocena, pa sledeći put štampaj screenshot. Ozbiljni prodavci stave pravu vrednost, i kvalitetnu robu. Šibicari kinezi su šibicari, i njih treba izvegavati... I uvek je bolje platiti 1$ slanje (pa toliko nije ni u Srbiji PostExpess), pa lepo da ti stigne u dogledno vreme. Free shiping je mač sa dve oštrice, često je paket neosiguran, nepraćen, a tada lako nestane u magli.
 
Sada da je neko pametan da otvori takvu firmu ovde :)
 
Moje zamerke na Aliexpress su:
- ocenjujes prodavca odmah, a u nekim slucajevima ces shvatiti da si prevaren tek kasnije (kupovina semena neke biljke npr. koju ces zasaditi kasnije i videti da nije to to, ili punjaca koji crkne posle 6 meseci, a ti mu vec dao peticu...)
- masa "prodavaca" posle godinu dana nestane
- imam utisak da se fush masovne kineske proizvodnje diluje preko alija (ono sto ne mogu da posalju svabi... poslace preko alija Rusu, Srbinu, Poljaku, Bugarinu, itd.)
Prodavca u opste ne moras da ocenjujes odmah, imas savim dovoljno vremena (kad istekne zastita plus 30 dana)
"prodavci" i prodavnice nestaju i real life a nece na nekom tamo sajtu za trange frange prodaju, sasvim realno.
Sa ovim trecim se slazem na aliju se uglavnom valja goli kineski krs, naravno ima i dobre robe, al se uglavnom od jeftinog krsa i ne vidi.

Sto se tice full refunda koji stalno pominjete, nema od toga nista i dzabe lozite ovde klince i navlacite ih da otvaraju dispute nadajuci se da ce dobiti i jare i pare, na kraju svi zajedno cemo to da placamo.
 
Ja sam za 8 paketa poslate preko malezijske poste otvarao dispute jer nisu stigli na vreme. U svih 8 slucaja bio je full refund. Tako da nemoj da se brines, dobro zna Ali sta je malezijska posta ciji brojevi za pracenje pocinju sa 3 ili 4 slova i koliko su informacije koje se prikazu prilikom pracenja lazne. Npr pise da je stiglo u Srbiju a ono nije ni krenulo... Od tih 8 samo su 2 stigla, ponovo sam "kupio" i odmah potvrdio da je stiglo kako prodavac ne bi bio ostecen. Oba puta su se kinezi zahvaljivali kao da sam im uradio ko zna sta, a ja samo nisam hteo da me bije maler za par $.

Imao sam situaciju da sam platio postarinu 2.4 $ a plastikica za objektiv je kostala1,5 $ a kinez se napravi mutav pa je poslao umesto HK postom obicnom kineskom. Na moje pitanje zasto je to uradio, odgovorio je da mi je ucinio uslugu jer je HK posta "sporija" i da ce da mi vrati 1$ jer ga kineska kosta 1.4 $. Ja se sa tim nisam slozio, isao sam na escalate i Ali je presudio da mora da vrati ceo iznos za postarinu.
Meni licno je Aliexpress mnogo bolji i sigurniji kada je u pitaju roba sa istoka a ebay koristim samo kad kupujem iz Usa ili EU.

Pa da tako on mene ubedjuje da je navodno stiglo u Srbiju jos 03.11 i da se kao strpim jos malo docice. Gleda inace preko 17tracks jer mi je slao slike, a nijedan drugi site za pracenje nema informacije za paket...
To sam mu i ja predlozio da mi refundira pun iznos i ako stigne u medjuvremenu da cu mu uplatiti i da ne treba da salje drugi. Odbija i to, kao ne brini se doci ce paket do 26og. Ako kao ne stigne do tad da ce mi uplatiti pun iznos ili poslati drugi. I naravno pod uslovom da otkazem dispute, to me vec dva puta molio.
Jel mogu ja njemu da dam negativnu ocenu posle 26og i hoce li mi refundirati novac Ali ili ne zbog toga? Nadam se samo da ce mi Ali uplatiti ceo iznos kad dodje 26ti, tj. da ce on prihvatiti dispute i da necu morati ici na escalate i da cekam jos mesec dana da bi mi legla uplata.


Vidim i ja da je Ali postao teska muljara, jer slican problem ima i moj drugar. I njemu se isto paket zagubio i nateze se sa kinezom kao i ja.
 
Pa da tako on mene ubedjuje da je navodno stiglo u Srbiju jos 03.11 i da se kao strpim jos malo docice. Gleda inace preko 17tracks jer mi je slao slike, a nijedan drugi site za pracenje nema informacije za paket...
To sam mu i ja predlozio da mi refundira pun iznos i ako stigne u medjuvremenu da cu mu uplatiti i da ne treba da salje drugi. Odbija i to, kao ne brini se doci ce paket do 26og. Ako kao ne stigne do tad da ce mi uplatiti pun iznos ili poslati drugi. I naravno pod uslovom da otkazem dispute, to me vec dva puta molio.
Jel mogu ja njemu da dam negativnu ocenu posle 26og i hoce li mi refundirati novac Ali ili ne zbog toga? Nadam se samo da ce mi Ali uplatiti ceo iznos kad dodje 26ti, tj. da ce on prihvatiti dispute i da necu morati ici na escalate i da cekam jos mesec dana da bi mi legla uplata.


Vidim i ja da je Ali postao teska muljara, jer slican problem ima i moj drugar. I njemu se isto paket zagubio i nateze se sa kinezom kao i ja.

kakav je to tracking broj. Ako 17 pokazuje treba i svi ostali da pokazuju sem postinog jer on je prica za sebe
daj TN da proverimo sta se desava sa posiljkom možda je kinez u pravu :D
 
Da li bi neko mogao da mi preporuci bateriju za samsung note 2? Hicu da porucim drugu, vidim da je veliki izbor, posebno su mi zanimljive ove veceg kapaciteta, ali u principu me zanima kvalitet...
 
sve gde piše da je većeg kapaciteta je laž jer na mesto stare može da stane samo baterija istog ili lažnog kapaciteta tj.manjeg.
 
Jednom sam otvorio dispute jer nisam dobio ono što je prodavac tvrdio da odgovara mom telefonu i posle par natezanja, "ali" je presudio u njegovu korist.

Možda je bezobrazno sa moje strane, ali, sledeći put kada sam dobio nešto što nije radilo kako je opisano da hoće, samo sam se napravio lud i otvorio dispute da nisam dobio pošiljku i tražio full refund - manje maltretiranja, natezanja... a sad da li će zbog toga da nas stavljaju na blacklist... šta da kažem - probao sam pošteno, ali sam na kraju izgubio i vreme i ispao grbav.
 
Sa aliexpressa mi prodavac treba vratiti novac od kupovine. Rekao da ne otvaram dispute I da će mi uplatiti na paypal.
Nisam ovo do sad radio. Imam otvoren pp ali nisam primao uplate . Rekao da mu posaljem paypal account-jel to email ili?
 
Nazad
Vrh Dno