Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

^ Nisu oni znali da su to boje za slikanje, u deklaraciji stoji farba, ali su pustili 48 većih flasica tezine 2kg. To je ipak wow.

Jednom mi je na kucnu adresu stigao zahtev da dostavim fakturu, i u formularu sa opcijama nije bilo ove koje navodis, da mora kao pravno lice da uveze.

Bilo je vise stavki, izmedju ostalog, da carina ne može da propusti paket zbog količine /sadržaja i da će biti vraćen pošiljaocu.

Meni je u nizu opcija bilo zaokruženo da dostavim dokument o vrednosti robe. Poslao mejlom, sutradan mi poštar doneo. ;)
 
Jednom mi je na kucnu adresu stigao zahtev da dostavim fakturu, i u formularu sa opcijama nije bilo ove koje navodis, da mora kao pravno lice da uveze.

Bilo je vise stavki, izmedju ostalog, da carina ne može da propusti paket zbog količine /sadržaja i da će biti vraćen pošiljaocu.


e3dc90908217f6d8c5db6125a925977c.jpg
 
Lično nikada ne bih poručio vredniju robu bez praćenja a to ne bih savetovao ni drugima, zadnjih sigurno 20 sitnih pošiljki je bilo sa praćenjem i naravno prošle su bez dodatnih davanja a vrednije kako kada

Sent from my MI 6
 
kad zivis u bg, zato ostali placaju za vas, ns ne propusta ni najmanju kovertu ako ima tracking
 
Novosadska i Niška carina naplaćuju većinu paketa jer zajedno imaju drastično manji priliv paketa od BG carine. BG carina obuhvata veći deo Srbije i svi paketi koji idu u taj reon potpadaju pod BG carinu koja kada bi sve naplaćivala pakete bismo dobijali posle 13 meseci statusa Podnošenje na carinski pregled, zato moraju da budu liberalniji. Da mogu da postignu naplaćivali bi i oni sve, nije država gadljiva na novac ne brini.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Ima do toga da li prodavac stavi pravu cenu na paket, tipa ako stavi 1-2 dolara nece dirati, ali ako je preko 5 dolara carine 100%

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Pravila nema sto se dokazalo i u praksi, već sam pitao ranije ali bez rezultata da li se vidi negde datum registracije na Aliexpres?

Sent from my MI 6
 
@Dejan. -- hvala! Da li je na istom papiru stajalo više opcija, kao što sam naveo u svom slučaju, pa je jedna bila zaokružena (tražena)? Na žalost, bacio sam papir, hteo da ga ufotkam i priložim. ;)

ns ne propusta ni najmanju kovertu ako ima tracking
To i kažem - kada pošiljka nema treking daleko manja šansa da će da je otvore. Evo, stiglo mi je 5 paketa od 2kg (dakle - veliko) iz Holandije, prvi je imao treking i dobro su ga klepili. Za ostala 4 sam tražio bez trekinga. 3 su prošla bez carinskog pregleda (samo CN22 na vrednost 15€ zalepljeno), a jedan bez trekinga su otvorili i naplatili PDV na tih 15€. Unutra je bila i faktura na 15€. Inače je stvarna vrednost paketa mnogo veća.

Slažem se, jeste veci rizik bez trekinga, al ne znam da li bi uvek upalilo da mi carine po vrednosti 15€, prvi paket, koji je bio 1kg sa trekingom su baš odvalili, imao je CN23 deklaraciju (roba veće vrednosti), iako je na CN23 pisalo 15€. Ali nije bilo i fakture unutra. Pa su za to zvali da im pošaljem koliko sam platio i poslao stvarni odatak i ošurili su me. :(
 
Poslednja izmena:
lako moze da se preusmeri deo posla na ostale carinarnice tako da ta prica ne pije vodu, to je samo jedna od u nizu stvari u kojoj je bg bolje prolazi
 
Prema tvom mišljenju bi trebalo da paket koji je sleteo u BG, krajnja adresa Valjevo ili Kragujevac, pošalju iz GPC BG u NS na carinu, pa onda vrate nazad u GPC BG, i odatle proslede u VA, KG poštu pa onda kod primaoca paketa, veći im je trošak i posao da tako šetaju pakete nego da propuste masku za telefon i zaštitna stakla. Naplate oni lepo kada naručiš tehniku, patike, satove, i to umeju da procene na više pa se često nećkaš da li ti se isplati žalba ili ne.

Najbolje uzmi suplemente evo ih direkt sa carine.
5773f23f1480f78697574985b00da49c.jpg


Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
pa carinik video neka biljka pa pomislio covek narucio mozda ima probleme
 
Hahaha, ovi suplementima sa malinom su najjača stvar :d
mada, mislim da si mogao da prođeš i jeftinije, odakle si naručio, kina?

Btw. ni ja ne bi preporučio naručivanje skupljih stvari bez trackinga, svi problemi koje sam imao su upravo bili sa paketima koji nisu imali tracking, svi oni sa trackingom su stigli.
Možda prođe jednom, dva puta, deset puta ali kad jedanejsti put nestane paketić od 700€ ima da se češkate godinu dana...

Btw 2, koji su to holanđani što pristaju da pošalju fakturu na 15€ za robu koja košta 700€? Jer čine debeo carinski prekršaj i mogu im trajno zatvoriti firmu, ovi koje sam ja pitao neće ni da pričaju od lažiranju faktura a ne još da to odrade...
 
koji su to holanđani što pristaju da pošalju fakturu na 15€ za robu koja košta 700€? Jer čine debeo carinski prekršaj i mogu im trajno zatvoriti firmu, ovi koje sam ja pitao neće ni da pričaju od lažiranju faktura a ne još da to odrade...
Ganjali smo se oko toga. Objasnio da je carina veliki problem, i ako kupujem samo tako. Na kraju pristali, ali izdali fakturu sa drugim logom i podacima, tako da ne može da se poveze, a mene zamolili da tu fakturu nikako ne koristim za knjigovodstvo.
 
Pitanje za forumaše...
Predmet stigao ali nije ispravan. Nedelju dana natezanja sa Kinezom i pokrenut dispuit. Vreme za isporuku je isteklo. Kinez će sutra navodno poslati novi predmet ali trazi da ponistim dispuit, što ću ja i učiniti svakako. Interesuje me da li on moze sada da mi dodeli novo vreme za isporuku - novi protection time?
Sta ja da zahtevam od njega sem da mi da novi tracking broj?

Hvala unapred na savetima
 
Samo da ti vrati pare i da porucis ponovo, sve ostalo nemas nikakvu zastitu niti garanciju da je zaista poslao (sto je 85% sigurno da nece poslati).
 
Pitanje za forumaše...
Predmet stigao ali nije ispravan. Nedelju dana natezanja sa Kinezom i pokrenut dispuit. Vreme za isporuku je isteklo. Kinez će sutra navodno poslati novi predmet ali trazi da ponistim dispuit, što ću ja i učiniti svakako. Interesuje me da li on moze sada da mi dodeli novo vreme za isporuku - novi protection time?
Sta ja da zahtevam od njega sem da mi da novi tracking broj?

Hvala unapred na savetima

Ne poništavaj dispute dok ti ne vrate pare ili dok ti ne stigne novi paket.
 
Nipošto ne zatvaraj dispute, ako zatvoriš njega ništa ne obavezuje da ti išta pošalje ili vrati novac.
Ako on hoće da pošalje ponovo neka šalje ti drži dispute otvoren dok god ti ne stigne novi paket i uveriš se da je sve u redu.
Zatvoriš li dispute pre nego što ti ili vrati pare ili stigne novi paket 99% se pozdravi sa parama i sa time što si naručio.
Najbolje i najsigurnije je povraćaj novca i naruči ponovo.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Hvala na savetima, tacno bih se zeznuo da nije vas. :)

A šta mislite da li Aliexpress čita poruke koje razmenjujem sa prodavcem? Pitam zato što je on u poruci priznao da je fabrika pogrešila i poslala mi neispravan predmet. Da li to mogu iskoristiti u svoju korist kako bih bar dobio zamenski predmet ako već ne želi da mi vrati novac.
 
Ne zavisi tu sve od dobre volje prodavca - ako ne zeli da vrati novac, tu nastupa Ali koji presudjuje ko je u pravu. Meni su skoro refundirali neispravan smartwatch (90% cene, tj. onoliko koliko sam trazio) jer nije mogao da se poveze sa serverom. Prodavac je slao beskorisne savete (promeni SIM, restartuj, resetuj...), nakon 20 dana Ali je presudio u moju korist i dobio sam novac nazad (bez vracanja robe).

Nikako ne zatvaras dispute dok se ne resi sve u tvoju korist.
 
Ne cita Ali poruke ali ako kontaktiras chat podrsku, posaljes SS poruka kao ja onda se problem brzo resava.
 
Imam kupon ali ne mogu da ga primenim.
Šta propuštam? :trust:
 

Prilozi

  • Screenshot_20181109-235834.png
    Screenshot_20181109-235834.png
    186.8 KB · Pregleda: 174
  • Screenshot_20181109-235857.png
    Screenshot_20181109-235857.png
    151 KB · Pregleda: 160
Mislim da mu jos nije vreme za validnost...jeste 10.,ali po njihovom tamo vremenu...mislim po nasem da je ujutru negde

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Od sutra u 9 ujutru su aktivni kuponi i tada počinje ova ludnica.

Edit: Kao što rekoh, select kuponi i mislim store kuponi se računaju na potrošenu vrednost, 2 na 15 dolara za robu od 30 i više dolara je 4 dolara popusta. Barem je tako bilo poslednji put kada sam kupovao. Tako da ako kupujete stvar koja košta recimo 50 ili 60 dolara a radnja ima te 2 za 15$ select kupone kao i recimo store kupon 5 za manje od tih 50-60 dolara uz taj Aliexpress kupon 5 na 35 vi imate popust:

3 ili 4 * 2$ + 5$ + 5$

Ukupno za 50-60 dolara to izađe 16-18 dolara popusta pa roba bude 34-42$.

Da nije ovih stvari ja verovatno ne bi kupovao na Aliju, zabavlja me ovo kombinovanje i baš mi nedostaje na ibeju. Već imam kombinaciju za jedan 45$ predmet kao i jednu 35$ kupovinu.

Od Gamelanda sam dobio 5.10$ kupon za potrošenih 5.20$ znači bilo šta od pet i kusur dolara me efektivno dođe džabe.

Edit: Pardon, od devet počinje deseti novembar za Kineze. Ako piše 2 popodne to mu dođe tek 11 uveče po našem.
 
Poslednja izmena:
Koliko znam ovog puta kuponi su validni od 5:00 Pacific Time, odnosno od 14:00 po našem sutra. Tako mu i piše na telefonu (na mobilnoj aplikaciji vreme je uvek lokalno, tj.naše, a na desktopu ide po PT, dakle razlika +9h najveći deo godine).
 
Da sutra u 14 počinje, piše lepo i na kuponu valid time

Napisao si sutra u 14h a i ovaj iznad tebe...verovatno niste primetili da je prošla ponoć kada ste ostavili post tako se neko ne zbuni i otklonimo svaku nedoumicu rasprodaja kreće danas u 14h tj. 10.11.2018. u 14časova i traje do 12.11.2018. do 14časova (ovo vreme je za Srbiju).

PS:Neka me neko ispravi ako grešim
 
Poslednja izmena:
U pravu ste a ja sam sinoć očigledno imao kokošije slepilo. :D
Ima zanimljivih ponuda kada se saberu i kuponi u konačnu cenu, npr SSD 480 Gb za 53$ (brzine mu nisu nešto - 330 / 320 - ali laptop ga voli!)...
 
Napravih par kupovina , jos uvek nisu skinuli pare , pise da ce processing biti do 6 sati ...
Ima da stigne 2020
 
Nazad
Vrh Dno