Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Evo npr taj case isti sa dostavom od 1.46 China airmail

DULCII For LG K 10 Phone Cover Rubberized Hard Plastic Case for LG K10 Smartphone Protect Shell
http://s.aliexpress.com/ARRjArE3
(from AliExpress Android)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Uvek možeš platiti dolar za shipping i da imaš broj za praćenje i kod nas.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ovo nisam baš razumeo? Jel to ono gde se plaća poštarina ili se bira preko koje pošte?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Pa to, biraš ko će da ti šalje. Da li ćeš free shipping ili ćeš da ga platiš odabirom.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
E je*es mu misa nisam znao za tu mogucnost. [emoji852]️
Da otvaram dispute ili da sacekam jos?
 
Sačekaj do dan dva pred istek, ispoštuj vreme to, otvori dispute i gotovo.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Hteo sam da poručim juče 3 kape iz iste prodavnice. Stavim ih ja u korpu kad ono kinez mi računa poštarinu od 1,84 eur za svaku kapu. Pošaljem mu ja poruku zašto je tako napravio i da to nije pošteno da mi za svaku kapu naplati poštarinu kad ih već salje sve 3 u jednom paketu i da zato neću da poručim kape od njega. Jutros me sačeka poruka da sam dobio kupon od 5 eur od njega u znak izvinjenja pa me sad poštarina košta 0,52 eur za sve 3 kape. Normalno - poručio sam.
 
Uplatio sam jedan proizvod juče oko 17h,prodavac do sada nije potvrdio kupovinu.Da li je to uobičajeno,za ostale proizvode kod drugih prodavaca je potvrdjeno jutros?
 
na kakvu potvrdu mislis? ali samo potvrdjuje da je prosla uplata i od tog trenutka tece rok da prodavac posalje robu, nema tu neke posebne potvrde...neki prodavci posalju poruku kad posalju robu, ali to je kako kad, ne salju uvek i ne salju svi....
 
Piše Awaiting Shipment a na ostalim Awaiting delivery?Konkretno je u pitanju Anker zvučnik.Ne razumem se,skoro sam počeo da naručujem.Hvala
 
Vikend je, u ponedeljak ce da ti posalje, ako ne posalje reci zasto nisi poslao hocu sad 4 ista ta zvucnika dzabe.
 
to prvo znaci da roba nije poslata...a drugo da je poslata i da sada cekas da stigne...nisu svi prodavci isti, neki salju brze neki sporije...pise ti kad ti prodje uplata koliko dana prodavac ima rok da ti nesto posalje...
 
Hteo sam da poručim juče 3 kape iz iste prodavnice. Stavim ih ja u korpu kad ono kinez mi računa poštarinu od 1,84 eur za svaku kapu. Pošaljem mu ja poruku zašto je tako napravio i da to nije pošteno da mi za svaku kapu naplati poštarinu kad ih već salje sve 3 u jednom paketu i da zato neću da poručim kape od njega. Jutros me sačeka poruka da sam dobio kupon od 5 eur od njega u znak izvinjenja pa me sad poštarina košta 0,52 eur za sve 3 kape. Normalno - poručio sam.
Jel si ti puta pravio narudžbinu ili si prvo dodao sva 3 proizvoda pa tek onda zbirno platio (jednom išao na plaćanje)?
 
Zahvaljujem,sada sam mirniji.Pozz
 
Сад сам провалио да цена није иста ако купујем преко мобилног, односно таблета. Преко мобилног је скупље као и шипинг.
http://s.aliexpress.com/YV7feqEB

3.19/0.62 на мобилном, 2.74/0.54 на таблету. Не знам колико је на компу.
Послато са 5085D уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
O kojoj valuti pricas? Izgleda da mi da je prvo u dolarima, a drugo u EUR.
Na kompu je 3.27$/2.84EUR. 0.62$ slanje.
 
Jeftinije je na mobilnom (iz aplikacije).
 
Ja šta god da sam gledao nalazio sam preko mob na aplikaciji jeftinije.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Ево мени је на таблету јефтиније.
Сад сам пробао и на компу, на два различита претраживача различите цене. На Мозили је исто као на телефону, на Хрому је цена између јефтиније од телефона, скупље од таблета, 2.81/0.54.
На телефону и таблету користим апликацију.
У чему је фора?
Да ли сте проверили са мојим ликом ко има и телефон и таблет?

Послато са 5085D уз помоћ Тапатока
 
Ma jesi ti proverio koju valutu koristis?:)
 
[emoji51] Сад сам видео да нису исте валуте. Овај телефон ми је заменски док је мој на сервису, пре пар дана сам инсталирао апп али нисам подешавао, пребацивао на еуре.


Послато са 8070 уз помоћ Тапатока
 
U vezi ovog popusta preko aplikacije, kad gledam neki proizvod stoji popust ali kad hoću da kupim daje mi cenu bez popusta. U čemu je tu fora hoće li on računati popust kad odem na Paynow?
 
Имам једно мало глупаво питање али немам баш искуства па ако неко може да ми помогне. Пакет ми није стигао у оном року који је постављен да треба и пред истек рока продавац је исти продужио на још 40 дана. Ако не стигне за то време, када је објективно у реду да отворим dispute?
 
Pa ako hoces da ga ispostujes uradis to 2,3 dana pred istek, kada pokrenes dispute vise ti ne otkucava to vreme. Verujem da mozes bilo kada u toku tih 40 dana jer ti prodavac garantuje da ce stici za 60 dana.
 
Шта ако он опет без мог знања продужи рок? Да свеједно урадим dispute? Мене брине то што ми продавац већ причао неке глупости, као он ће да зове курирску службу да брже стигне пакет, шта год то значило. Занима ме да ли је у реду после 80 дана чекања dispute-ovati? Сумњам да ће стићи након тога...
 
Nazad
Vrh Dno