Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni su 21og stigla 2 paketa. Jedan je putovao 44 a drugi 24 dana.
 
Imam ja bolji sa HK postom, samo bese pre par godina 6-ti dan je paket bio kod mene.
Ako uspem da nadjem taj paket pa cu postaviti SS.

TT
 
Imam ja bolji sa HK postom, samo bese pre par godina 6-ti dan je paket bio kod mene.
Ako uspem da nadjem taj paket pa cu postaviti SS.

TT
Ja sam mislio na brzinu kupovine od 11.11. ;) kad je tradicionalno da se dugo ceka na dostavu ;)

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Koji bese usb-c kablovi su dobri?

Sent from my Le X620 using Tapatalk
 
Ovi su najjeftiniji, imao sam dva, jedan rikno ubrzo, sluzi me dobro ovaj drugi vec 5-6 meseci, mada pored njega cesto koristim i neki bastec koji je kao kvalitetniji

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Posle skoro dva meseca stiglo mi je danas staklo za telefon ali naprslo, iskrivljeno i neupotrebljivo.
Pre nego što obavestim Kineze i pokrenem disput želeo bih samo nekoliko informacija, kakva je praksa na Aliju?

-da se odmah pokrene disput ili da se prvo obavesti prodavac preko poruke radi fer poslovanja, i eventualno tu da se pregovara.
-da li traziti full refund ili delimičan, ako delimiča u kom iznosu?

Da napomenem u pitanja je staklo za telefon, vrednost kupovine 2 €, mada je sada pojeftinilo na 1 €. Tako da se vraćanje posiljke ne isplati.
 
Posle skoro dva meseca stiglo mi je danas staklo za telefon ali naprslo, iskrivljeno i neupotrebljivo.
Pre nego što obavestim Kineze i pokrenem disput želeo bih samo nekoliko informacija, kakva je praksa na Aliju?

-da se odmah pokrene disput ili da se prvo obavesti prodavac preko poruke radi fer poslovanja, i eventualno tu da se pregovara.
-da li traziti full refund ili delimičan, ako delimiča u kom iznosu?

Da napomenem u pitanja je staklo za telefon, vrednost kupovine 2 €, mada je sada pojeftinilo na 1 €. Tako da se vraćanje posiljke ne isplati.

ako nije istekao protection sacekaj 3,4 dana pred istek i reci da nije stiglo i oces refund. kad ti legnu pare kupi 2 posto je sad 1e
 
Zasto lagati? Zasto mora nesto na prevaru?

Jos malo, pa nam ni Kinezi zbog ovakvih nista nece slati.


@free011 reci da ti je doslo polomljeno, uslikaj, posalji mu, on ce ti poslati ponovo staklo.
 
Kad ti legnu pare kupi dva :D

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
 
Meni je stigao touchscreen za neki telefon ali nije radio kako treba, na par mesta nije reagovao. Kontaktirao prodavca, on trazio video zapis kao dokaz, ja mu posao video a on meni novi touchscreen.
Sada ne vidim poentu laganja, ako je polomljen uslikas posaljes im sliku i oni ti posalju novi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@titus12 I ne razmišljam o tome da na bilo koji način izbegnem plaćanje, tako da ne bih išao na taj način. Hvala na predlogu svakako :)

Ubrzo posle mog pisanja ovde, preko poruke sam obavestio prodavca kakva je situacija, i poslao mu slike, nisam još išao disput, nije još odgovorio.
E sada mene interesuje kako se u praksi najčešće resavaju ovakve situacije?

Da li traziti full refund, ipak nije njegova krivica, a i cena je simbolicna 2 €.
Ili resiti nekim nasim internim dogovorom da on posalje opet, zbog bolje njegove reputacije itd.

Ja bih najradije isao, na disput, pa kada mi on refundira deo/ceo iznos, da narucim opet. Ako je to OK.
 
Najiskrenije, mrzelo bi me da pokrenem aplikaciju za 2e a ne dispute, ili bi opet porucio (ako ima dobru ocenu) ili uzeo od nekog drugog..

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
 
Otvori dispute , Kinez će tek ubeđivati da ga zatvoriš, kreiraj ss da si otvorio dispute i zatvoriš ga. Ako tek Kinez ispali i ne pošalje, kintaktiraj customer support sa sve ss-om .

Sent from my Redmi Note 3 Pro [kenzo] using Tapatalk
 
Ma to bre nek se koprca mali kinez, ako ni to ne pomogne ja bi zapucao u kinu sa par ortaka.
 
@Boris Lozac, samo bahato :)
Šalim se, ovo mi je prvo poručivanje sa Alija, pa želim da udjem u štos kako funkcioniše "AE community", inače pri kupovini u startu sam taj iznos otpisao ;)
Hvala ljudi svakako, dogovoriću se nekako sa Kinezom, ako negde zapne pišem.
 
@Boris Lozac, samo bahato :)
Šalim se, ovo mi je prvo poručivanje sa Alija, pa želim da udjem u štos kako funkcioniše "AE community", inače pri kupovini u startu sam taj iznos otpisao ;)
Hvala ljudi svakako, dogovoriću se nekako sa Kinezom, ako negde zapne pišem.
Uglavnom su korektni. Pošalji sliku, objasni problem, i čekaj odgovor. Meni su na svaku takvu primedbu slali ponovo...može da se desi da te na neki način uslovi da ti pošalje ponovo zajedno sa nekom sledećom narudžbinom kod njega, e tu proceni da li te još nešto zanima kod istog prodavca. A ako nije spreman na dogovor i slično tek onda dispute...
 
Ja evo od 4. i 5. novembra čekam pakete nisu ni ušli u Srb koliko vidim piše "shipment accepted by airline" i tako stoji neko vreme i ništa.... jedino air mailom jedan malo bolje napreduje... to je što je, kome je hitno nešto naručiš ga kod nas i platiš malo skuplje....
Ovde naručujem kad znam da nešto može da mi zatreba a naiđe povoljno.... pa kad stigne stigne.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Danas je 55- dan od kako sam obavio kupovinu, a paketa nema. Najgore mi je sto sam tu masku porucio za koleginicu i sad me svaki dan pita kad ce-kad ce-kad ce..... Ko za baksuz sve sto sam raniie porucivao za mene je stizalo za 15-20 dana, a sad nista. Sta raditi u ovoj situaciji?
41c5d2a782db6daad12956ce232ff6f3.jpg
 
Kako da dokazem da mi nije stiglo? Onaj broj za pracenje je glupost. Pokazuje samo dok je kod njih u zemlji.
 
Uvek možeš platiti dolar za shipping i da imaš broj za praćenje i kod nas.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno