Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Npr. ona igra sa kartama, uvek dobijem ono sto mi ne treba :D, toliki nesrecnik nisam :)
A tu je i cudna stvar koja mi se desila jutros.
Nikako da pokrenem tu igru. Presao sam 240novcica, pre toga je igra radila najnormalnije(onih deset pokusaja)
 
Ne znam ni o cemu pricas onda :) Imam ideju, ali ne igram NISTA pa ne znam :)
 
Pre sam koristio Lyoness cashback za Aliexpress i dobijao 3% povrat na svaku kupovinu a sad koristim neki epn i oni imaju na svaku kupovinu 7% cashback. https://cashback.epn.bz/en/ ... Povezao sam ga sa webmoney nalogom i prebacio novac sa epn na webmoney bez provizije pa sa webmoney platio novu robu na aliju....
Ima gimnastike oko placanja ali radi :)

Sad vidim da je webmoney uzeo proviziju za placanje prema aliju od 0.02 $ na iznos od 1.76 $...
 
Poslednja izmena:
Kod Aliexpress nema fora sa feedback i review kao kod GB, da dobijaš poene kad staviš komentare i slike?
 
Dobijaju se neki AliExpress poeni, za redjanje nekog nivoa... dobijas samo brzi refund, brze resavanje sporova i sl. stvari sa vise bodova koliko sam shvatio. Ali treba previse bodova za to.
 
Postoje 2 tipa, bodovi za kupone (Coins), i "reward" bodovi su potpuno različiti. Prvi su skupljaju igricama, i sl. i služe za zamenu za kupone i proizvode. Reward poeni su direktno vezani za količinu potrošenog novca. Imao sam dispute slučaj pre neki dan, i stvarno je rešen u ekspresnom roku. Pre su znali da mi razvlače dispute i po 2 meseca.
 
Ja sam imao 3 dispute, i to u roku od mesec dana od prvog porucivanja. Nista nije trajalo duze od 1 dan za resavanje. Nisam imao ni neke poene do tada!
 
Treba da otvorim dispute jer odugovlace sa slanjem powerbanka (ja se ponadala da cu dobiti sa free shippingom), e sad kako da trazim da mi uplate visa para? EM ce paypal da mi uzme proviziju em te pare ne mogu da dizem sa kartice (i tu uzimaju lovu). Kolika je provizija za Srbiju? Il dal postoji neki drugi nacin da dobijem pare?
 
Treba da otvorim dispute jer odugovlace sa slanjem powerbanka (ja se ponadala da cu dobiti sa free shippingom), e sad kako da trazim da mi uplate visa para? EM ce paypal da mi uzme proviziju em te pare ne mogu da dizem sa kartice (i tu uzimaju lovu). Kolika je provizija za Srbiju? Il dal postoji neki drugi nacin da dobijem pare?
Не одуговлаче него не ради цела кина ових дана, празник им.. Опуштено послаће чим почну да раде поште и слично...

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 
Znači to je u pitanju, vidim trebalo im par dana da mi pošalju, tek jutros mi stigla poruka da je poslato, a ima par dana kako sam naručio..

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Ne mozes da trazis refund gde ti zelis u slucaju da se ne posalje, vec AliExpress vraca na karticu kojom je placano (a posto ne moze PayPalom da se placa... ne moze na PP da se posalje, sem nekim mahinacijama)
 
10ak dana posle uplale Kinez salje poruku:
Hi,Friend,we had checked it from shipping company,because of the power bank was checked by customs,they don't allow to send pure battery,so they will hold the power bank ,very
sorry for this bad news,do you have paypal account? we will transfer the money ---usd to you by paypal,because the dispute will do harmful to our store,we hope you will
understand me,waiting for your reply ,if you agree it ,please offer me your paypal account,really thank you very much.
The customs check the goods suddenly, cause the goods detained, delay your valuable time, we are sorry for that.if you still need this power bank,we will send it by other
safety shipping methods(of course,we had extended the buyer protection time to 65days,usually you can get it in 30-45days,but you must promise don't open a dispute within
60days,,we can not control the accident in shippment).please reply to us as soon as possible,thanks

- Na to ga ja pitam da li je slanje preko druge kompanije beplatno (samo sam ga pitala) a on produzava vreme protekcije za jos 60 dana i odgovara:
ok ,no problem,we will send it again ,yes free shipping
- ja se zalila sto je produzio rok, i sad mi kaze da otvorim dispute

I sta sad covek da radi? Moze tako da me zavlaci do ko zna kad, ako mi vrati pare opet ja na gubitku jer ce mi PP uzeti neki procenat od tih 17e kolko je placen powerbank, da ne pricam o proviziji da pare prebacim na karticu...

Da li mi pare vracaju direktno na karticu tj devizni racun sa koga je placeno?
 
Poslednja izmena:
Ako ides preko Ali-a, da, vracaju na karticu, kojom si platila.
 
Ne može da te zezne nikako, da, nespretan je za komunikaciju, ali ćeš svakako dobiti novac nazad. Istina je da puno otvorenih dispute slučajeva pravi problem za radnju, kao i to da je otežano slanje baterija. Ti svakako otvori dispute, pa će u slučaju da on ne želi da se složi, AliExpress vratiti novac. Kad ti se novac vrati na račun/ karticu možeš dobiti, ili izgubiti neku beznačajnu sumu zavisno od razlike u kursu.
 
Poslednja izmena:
Не видим поенту да свака десета порука се понавља у овој теми!


Људи схватите једну ствар. Кад год продавац понуди неку варијанту враћања новца мимо правила пословања преко сајта Aliexpress, обавезно покренути dispute и бити упоран!


Без обзира да ли је у питању њихова царина, земљотреси, влажност ваздуха или нека друга препрека, продавац је дужан да сноси последице!





Опште је познато које доставне службе не возе батерије. Шта се тај продавац глупира!


Авионом се не преносе батерије због "безбедности и опасности од експлозије", већ иду бродом, осим dhl и сличних озбиљних фирми.


Једна битна ствар. Ако ти пошаље новац преко PayPala, увек их може повући, мада ће вас условити да пре тога затворите dispute.
 
Poslednja izmena:
A sta on ima od toga da vas zeza i dugo ne salje, a vi ne dobijate? Da novac sedi kod Ali-a a oni ne dobiju nista, osim gneva korisnika?

Ovaj izgleda zeza, ali ne znaci da su svi takvi. Inace bi bilo svi Srbi samo traze nacin da svakog zeznu, lazu carinu, lazu Kineze, otvaraju disputes jer im se moze, itd.

Pa ako mu ne stigne u nekom roku paket, Kinez ne dobija nista time, novac mu NE LEZE dok kupac ne potvrdi da je primio paket.
 
Има број поруџбина. То ми дође као реклама. Колико купаца неће покренути dispute? На такав начин може пуно пара да заради!
 
Pa... plate od svojih para, da bi im Ali posle platio minus %?

Cudna vam je to ideja reklamiranja. Oni za takve stvari naprave lazne naloge i naruce cesto sitnice, gde ih manje kosta ;)

Koliko njih ce pokrenuti dispute? MNOGO vise od broja onih koji ce pogledati ko je stvarno kupio nesto :)
 
Чекај мало. Шта они плате?

Рецимо има 286 поручених производа. Од тога 12 задовољних купаца који су добили брзо производ. За њих је Aliexpress пустио новац и ту су зарадили.



Народ види да је продавац озбиљан и настави да купује. Где су оних осталих 272 купца. Они чекају своју робу? Можда су и они "примили" производ али нису дали оцену, јер их боле уво да је дају. А можда и нису примили производ, али не знају да им је прошао рок заштите купца.



Чим прође заштита купца Aliexpress аутоматски пушта новац продавцу. Ако купац не пријави да је примио робу, Aliexpress је већ пребацио новац и купац нема право да покрене dispute.



Је ли сада видиш где је ту реклама?



Надам се да нисам пуно закомпликовао.
 
Poslednja izmena:
Taj sto ima svega 12 prodaja, nema nikakvu reklamu.

A, ukoliko mislis da ljudi iz KINE poruce nesto i da 90% njih se ne seti da nije dobilo i da pokrene dispute, logika ti nije bas na mestu.
 
OK hvala puno na odgovorima, bilo mi bitno da znam kako ide oko povracaja novca! A nemam vremena da cekam da vidim da li ce da mi posalje jer je powerbank poklon za rodjendan koji je 31.10.
 
Slazem se, za tvoj slucaj dispute i cao.
 
Taj sto ima svega 12 prodaja, nema nikakvu reklamu.

A, ukoliko mislis da ljudi iz KINE poruce nesto i da 90% njih se ne seti da nije dobilo i da pokrene dispute, logika ti nije bas na mestu.
Не разумеш моју поруку. Ево ти пример. Продавац има 1779 поручених производа и чак 20 оцена за тај производ.
Када идеш на тај производ, њему пише да има 1779 поручених производа, али не пише да има само 20 задовољним купаца!
6d7760a895f134d3dc052af5633a332c.jpg

a3ada38b008113b6b797d2eb97090ee7.jpg
 
Da, jer ljude mrzi da hvale nesto posebno, dobili svoje i cao.

Vidis, ljudi nemaju vremena da hvale - ali imaju da se zale ako nesto ne radi. Tako da mi ne nije logicno ovo sto kazes. Ne tvrdim da nije tako, ali da 1500+ ljudi se ne zali sto nije dobilo nesto?

Pa Ameri su navikli da se zale ako cekic ima neravninu, Evropljani ako im jedan cent ne vrate... a nece da se zali 1500+ njih ako ne dobije prozivod? Extra tesko.
 
Prvi put sam nesto narucio preko Ali Expresa i jos mi nije stiglo. U pitanju je cover za fon, sitna kinta, za probu da vidim radi li ta online kupovina :)
Imam neke nedoumice pa ako moze mala pomoc.
Robu sam narucio, dobio mail da je cover poslat ali mi jos nista nije stiglo.

This is an e-mail notification to inform you that your order .xxxxxxxxxxxxx has been shipped by the seller on 2016.09.16 23:31. You are advised to contact the seller for shipment information.
The Purchase Protection of order .xxxxxxxxxxxx will end on 2016.11.15 23:31.
1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click 'Confirm Order Received'.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click 'Request to extend Purchase Protection' to ask for the seller's approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

Ako sam dobro razumeo imam zastitu do 15.11.2016 i treba da otvaram dispute do tog datuma ako mi cover ne stigne?
 
Znaci 14.11 da otvaram dispute ilinace gubim novac? Ima li svrhe da otvaram dispute danas? Ljudi pisu da im roba stigne za 10ak dana sto znaci da ovaj kinez meni nista nije ni poslao.
 
Poslednja izmena:
Naravno da nema svrhe, posto je cover za telefon u pitanju salje se bez trackinga regularnom postom i to moze da potraje. Meni su neki paket i po 2 meseca putovali tako.
 
Prvi put sam nesto narucio preko Ali Expresa i jos mi nije stiglo. U pitanju je cover za fon, sitna kinta, za probu da vidim radi li ta online kupovina :)
Imam neke nedoumice pa ako moze mala pomoc.
Robu sam narucio, dobio mail da je cover poslat ali mi jos nista nije stiglo.



Ako sam dobro razumeo imam zastitu do 15.11.2016 i treba da otvaram dispute do tog datuma ako mi cover ne stigne?

ja cekam igracku za dijete 02.sept poslato sa istog sajta, kazu da sve do 01.11. je ok da se ceka...pa ok, cekaaamoooo
 
Nazad
Vrh Dno