Šta je novo?

Alan Wake - nova igra Remedy Entertainment-a

kamera u Dead Space-u je bas i doprinosila horor-u, dok se okrenes dok nanisanis...u ovoj igri ne znam zasto se ljudi zale, kamera uopste ne smeta da se igra dozivi na pravi nacin...uvek moze bolje ;)
 
^ Slazem se.
 
kamera u Dead Space-u je bas i doprinosila horor-u, dok se okrenes dok nanisanis...u ovoj igri ne znam zasto se ljudi zale, kamera uopste ne smeta da se igra dozivi na pravi nacin...uvek moze bolje ;)

Zbog ovoga. Držiš W a lik ide kao da je popio koju čašicu više pa zanosi u jednu stranu. Verovatno zato što kamera nije centrirana već je na ramenu. Meni je ovo izrazito neprirodno.

[YOUTUBE]-3KWdZfjaQk[/YOUTUBE]
 
Tebi ovo nije dobro podeseno. Pogledaj bilo koji trejler i videces da je kamera drugacije postavljena.
 
Tebi ovo nije dobro podeseno. Pogledaj bilo koji trejler i videces da je kamera drugacije postavljena.

Nije ovo moj snimak već nekog lika sa Stima ali i se meni ovo dešava. Ne znam šta treba podesiti. Mogu samo da prebacim kameru sa levog na desno rame ali onda zanosi u desno.
 
Izasao update:

Alan Wake v1.02.16.4261 Update info:

- Fixed problems of game not moving forward and gameplay not triggering properly after videos.
- Fixed flickering trees on Nvidia
- Real Traditional Chinese translation for added PC strings.
- Fix that the Developer Video Commentary volume is more sensible
- Fix that Localized cinematic audio volume is at correct volume and adjustable
- Fix that controller vibration works (note that it's disabled by default)
- Fix that blur occasionally got re-enabled even if -noblur command line option was specified
- Added "-rigidcamera" command line option for those who are sensitive to the default mouse/camera controls.
- Added possibility to bind mouse buttons 4 and 5
- Unofficial support for running the game in lower resolutions than 1024x768 using command line options
- Prevent binding controller keys to keyboard actions (prevents odd problems)
- Better CPU thread assignment for 3-Core AMD machines (smoother gameplay)
- Big thanks for the PC fans out there! We are constantly working on improving the game based on your feedback, please keep it coming!
- See our forum for up to date troubleshooting and patch information: http://forum.alanwake.com/showthread.php?t=7759
 
Zbog ovoga. Držiš W a lik ide kao da je popio koju čašicu više pa zanosi u jednu stranu. Verovatno zato što kamera nije centrirana već je na ramenu. Meni je ovo izrazito neprirodno.

uperi lampu tamo gde hoces da ides i nema skretanja ;) iskreno, nisam ni primetio to skretanje, setup je jednostavno takav nije idealan ali bar meni to nije ni najmanje smetalo...na kraju osecaj horora je sto se mene tice bio potpun i zabavan...kao sto rekoh par strana u nazad igra je sasvim ok za moje standarde, nista spektakularno ali lepo upakovano.
 
Poslednja izmena:
Igra mi radi potpuno isto i na low i na high-lose izmedju 19-25 frejmova..
AMD Phenom x4 960t
8 GB DDR3
HD4850 512MB..
 
Mislim da sa novim update-om moze da se resi "problem" sa kamerom.
 
Kamera uopste nije problem neko su igraci problem... kamera je fenomenalno kreirana, flashlight uvek na sredini ekrana, igrac ne treba da gleda gde se kamera krece, nego gde se Alan krece, i nije potrebno dugo vremena da se naviknete na kameru , meni je trebalo svega 15 sec. jer sam odmah shvatio kako funkcionise. U igri vi niste Alan , nego "posmatrate" njegovu pricu bukvalno gledate film, samim tim sto treba da obracate paznju na to kako se on krece, a ne da blejite unaokolo, sa kamerom i letite kao muve bez glave, povecava se mogucnost da ce vas nesto u igri iznenaditi uplasiti i slicno...

imao sam par situacija gde sam obracao paznju na animaciju Alan-a. kako se savija da pokupi nesto , kako trci , bla,bla,bla... pa mi odjednom iskoci neki supak, i umalo srcka da me strefi :d

any way, kad shvatite da u igri treba da kontrolisete Alan-a a ne kameru , na kameru ce te i zaboraviti, jer je ona potpuno nevazna, a samim tim i genijalna
 
^ igra je iz 2007 :-D ili koje vec realno ni kola nisu nesto ali igra je fantazija :)
 
uopste 3d modeli, nisu nista posebno, a igra je imala prvi trailer u 2005 i modelovanje se vec uveliko vrsilo i tada... moze se reci da su u proteklim godinama. mogli bar da rekonstruisu cutscene, sa malim modifikacijama, za koje im ne bi trebalo jako puno vremena, takodje su mogli rekonstruisati model Alan-a , problem je sto dodaju li ili oduzmu jedan poligon, sve ostalo se menja , na tom odredjenom, modelu, tako da bi ponovo trebalo seci modele is pripremiti ih za teksture, i rigovati ih ispocetka... verujem da zato nisu pravili ni najmanje promene...

uostalom, igra je i ovako dovoljno zahtevna, da ima vise poligona , sumnjam da bi nase masine izdrzale ovakvu optimizaiju. Koja je ok za ovako low poly modele, i sve u svemu prolazi kao final product...
 
Zavrsio sam igru. Iako je odlicna, jako je mucno igrati je :) Ne znam da li cu preci i one 2 dodatne epizode. Ljudi igraju ovakve igrice iz istog razloga iz kog gledaju horor filmove :) Osecaj je isti :)

Meni je igra isla odlicno na hardveru sa kraja 2010-e. 1980 rezolucija i sve na High (cak i anti-aliasing).

Jako sam cekao ovu igru, cak sam imao neke vrlo rane screenshotove kada su je najavili. Razmisljao sam se i da kupim XBox 360 zbog nje :)
 
Može li se učitati predzadnji checkpoint? Na jednom mjestu gdje trebam uzeti baterijsku lampu nisam je uzeo već sam protrčao do sledećeg checkpointa i sad mi stalno učitava njega pa sam ostao bez baterijske lampe do koje se ne mogu vratiti jer sam skočio dole i na tu platformu se ne može sada popeti sve i da dođem živ do nje. Znači treba mi predzadnji checkopint.
 
hmm... sumnjam :| jedino da loadujes epizodu, pa jovo nanovo :S al to samo u slucaju da bas, ne mozes da predjes neki deo... sto se meni nikad nije desilo, ukoliko ne mogu da ih pobijem , mogu da sprintam kao lud, svega 5 sekundi xD i nekako se dovucem do sledeceg checkpoint-a
 
Ja se sprintanjem do sada nisam baš previše izvlačio, i oni sprintaju k'o ludi, misliš da si im pobjegao a oni ti za petama, doslovno.

Auuu baš je bezveze ako moram ponovo igrati 4. epizodu, čak ne znam da li da je igram ili da batalim igru, prešao sam više od pola 4. epizode, bio sam na putu do farme one dvojice braće metalaca.
 
^ spoiler :p
@Vader, procitaj:
igraj dalje imas tamo na farmi novu lampu :D i mislim najjacu do tad u igri...
 
Meni se desi, u Ep.2, i da nazovem misliji "make it through the woods", da dodjem do one kuce sa mlinom ili sta je vec, u kojoj je lift, i gde treba gurnuti sa vrha onaj teg vezan lancem, kako bi se lift podigao.. da u opste ne vidim nikakvu opciju, "kick" ili sta je vec bilo, majao sam se 1h tu, tako da sam morao da ponovim celu epizodu zbog tog dela i tek onda zakljucio da se opcija kick, ne pojavljuje.

Glupo je sto postoji samo same za poslednji checkpoint, i zbog nekog bug-a ili nekog drugog razloga, mora se igrati cela epizoda ponovo, jer nema mogucnosti za vise sejvova u toku jedne epizode.
 
Predjoh i special episode 2 fantazija ali fantazija zavrsetak :) nema sta igra je odusevljavajuca samo ne moug naci pesmu sa kraja te epizode na listi ;-D

sta im znaci ono na kraju: Return of Alan wake jel to da ocuekujemo nastavak ove iste price ili se on oporavio? :-D
 
Poslednja izmena:
pesma je od depeche mode-a - the darkest star :)
 
Alan Wake PC se isplatio za 2 dana
PC verzija igre Alan Wake je imala više nego dobar start. Naime, kako je objavljeno na zvaničnim Alan Wake forumima, ova igra je od njenog debija koji je bio 16. februara, za samo dva dana prodaje vratile troškove razvoja marketinga. Kompanija Remedy, koja stoji iza ove igre navela da je veoma zadovoljna načinom na koji su igrači prihvatili ovaj naslov. Kada je reč o budućnosti Alan Wake’s American Nigthmare igre ona bi uskoro trebala da se pojavi na Xbox 360 konzoli, dok izdavač najavljuje pojavljivanje najnovije igre u seriji na pomenutoj konzoli u bliskoj budućnosti.

Izvor
 
Gde je save file od ove igre?
 
Prvo sam bio impresioniran igrom jer sam odigrao samo pocetni deo, do onog ostrva
koje ne postoji, medjutim kasnije igra se svodi na trci kroz sumu i ubij 3x3 rednecka.

1.02.16.4261 update dosta popravlja prvobitni gnusan osecaj fov-a(-rigidcamera) i performanse su bolje.

Alan Wake v1.02.16.4261 Update info:

- Fixed problems of game not moving forward and gameplay not triggering properly after videos.

- Fixed flickering trees on Nvidia

- Real Traditional Chinese translation for added PC strings.

- Fix that the Developer Video Commentary volume is more sensible

- Fix that Localized cinematic audio volume is at correct volume and adjustable

- Fix that controller vibration works (note that it's disabled by default)

- Fix that blur occasionally got re-enabled even if -noblur command line option was specified

- Added "-rigidcamera" command line option for those who are sensitive to the default mouse/camera controls.

- Added possibility to bind mouse buttons 4 and 5

- Unofficial support for running the game in lower resolutions than 1024x768 using command line options

- Prevent binding controller keys to keyboard actions (prevents odd problems)

- Better CPU thread assignment for 3-Core AMD machines (smoother gameplay)

- Big thanks for the PC fans out there! We are constantly working on improving the game based on your feedback, please keep it coming!

- See our forum for up to date troubleshooting and patch information: http://forum.alanwake.com/showthread.php?t=7759
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno