meh, ubiju me i ostane mi pola stvari koje sam imao u inventaru. ma idi...
dakle presuda je - hurtworld je igra koja se plaši da bude hard core, ali u osnovi nije dovoljno casual da može da se dopadne i onima što izbegavaju pvp.
s tehničke strane, generator terena (ako nešto tako uopšte i postoji, tj. ako ono nije uvek jedna te ista mapa kao u ark-u) je daleko lošiji nego u rust-u, engine jeste "mekši" ali su pokreti totalno neprirodni. kada pogasiš sve na lowest (JER TAKO SE IGRAJU PVP FPS-OVI) igra izgleda baš loše, mada je vidljivost naravno daleko bolja.
da nema tih "ovakvih" igara koje povremeno probam, ne bih ni shvatio koliko zapravo facepunch ulaže truda, i to ne samo na balansiranje po nervima igrača drastičnim promenama progression mehanike, već i upeglanom i doteranom "šminkom" koja ostavlja utisak da je rust igra iz budućnosti u odnosu na ostale savremene nazovi survival naslove.