U nedostatku neke akcije koje bi mogla da me prodrma, dao sam šansu ovoj igri... Odavno je bilo kada smo igrali BoD, pa ko velim ajde... nek ide život! ,)
Iznenadio sam se činjenicom da je igra prilično dobro dizajnirana te da je očigledno inspirisana BoD-om, tako su otprilike mape rešene a takođe postoji i tzv. enemy lock mod koji je i bio praktično BoD izum, ali je za razliku od pomenute legendarne igre ovo tupljevina na kvadrat samo takva. Ako im je cilj bio da naprave retko iritantnu igru (što je retkost danas) onda im svakako treba skinuti kapu jer su očigledno uspeli u tome. Cela borbena mehanika je toliko glupavo rešena da mi je prosto bilo neverovatno da je ovako nešto prošlo danas uopšte. :smoke:
Glupost broj 1: Gubiti energiju više tokom blokade udaraca štitom od samog makljanja mačekaljama koje su veći od glavnog lika je totalno van pameti. Drugim rečima ovime su obesmislili borbu sa više neprijatelja istovremeno, jer ako te jedan klepi po štitu svom snagom, ti nemaš snage da mu opališ kontru jer ti je uzeo svu energiju i onda je dovoljno da te izuje drugi portivnik samo prekim pogledom.
Glupost broj 2: Bez obzira koji dvoručni mač koristio i koliki god imao endurance uvek možeš izvesti maksimalno tri vezana udarca u nizu koja će ti pojesti svu energiju!
Glupost broj 3: Kad izvodi snažan udarac (koji je u rangu telefonske najave jer traje čitavu večnost u jeku borbe) obavezno nakon izvođenja istog lik zastaje na sekundu.
Glupost broj 4: Prilikom ulaska u arenu nakon pogibije, neretko pojedini bossovi prave naskok kojim te zakucaju momentalno. Dakle nemaš šanse ni da počneš fajt.
Glupost broj 5: Neprijatelji koje si pomakljao uz veliku muku najčešće, ponovo su tu nakon izlaska sa mape i vraćanje na istu.
Glupost broj 6: Kada treba da popije napitak kojim se vraća u život, lik obavezno hoda. Zatim navrne flašicu i onda treba da prođe jedno 3 sekunde (što je čitava večnost tokom boss fajta) dok isti ne ispije.
Glupost broj 7: Bosovi su za 3 glave veći od tebe i neretko su toliko superiorniji da je sam fajt naizgled mission impossible. Pravog makljanja tu zapravo i nema jer se sve svodi na nekakvo trčakranje oko protivnika u nadi da te ne pogodi jer to obično znači bye bye...
Glupost broj 8: Su sitni bagovi koji se odnose na problem sa lokovanjem protivnika koji neretko ume da se zaglupavi. Takođe se po hodnicima u jeku borbe tek pojavi nekakva zastavica ili paravan koji poptpuno zakloni kameru što obično znači doviđenitles. Plus što ponekad udarac koji si krenuo da izvedeš a koji nisi uspeo jer te je pre toga protivnik bacio na zemlju, izvodiš naknadno nakon ustajanja po automatizmu i najčešće u prazno (ostao mu je u baferu) što obično znači da je tom tvom pokušaju došao kraj i da ćeš sve to lepo morati ponovo da odigraš ispočetka, itd, itd...
Glupsot broj 9: Naprsle zidove iza kojih su sakrivene tajne sobe, možeš probiti samo iz trka i to štitom!!!!!!
Kad na sve ovo dodam ispraznu priču i prilično loše odrađene dijaloge, interfejs koji je krajnje neintuitivno rešen jasno je da je ovo samo dobar pokušaj i ništa više. Nisam igrao Dark Souls ali cenim da je to ista mutljavina ko i ovo pa shodno tome a poučen ovim iskustvom ovde, nemam ni nameru da mu dam šansu.
Vredno pomena je da igra ima zanimljiv izbor neprijatelja koji su da budem iskren prilično dobro osmišljeni i dizajnirani, a relativno dobro i animirani. Puno zanimljivih oklopa i oružija, (čak i previše) kao i činjenica da ima skrivenih zezalica koje dodatno produbljuju celo istraživanje što je takođe jedna od stavki koje su krasile BoD. Međutim to je sve samo nije dovoljno jer je suština ispuštena...