Šta je novo?

[Action-RPG] Lords of the Fallen [2014]

Jel probao neko ovo? Ne znam dal je ovo do igre ili do mog kompa, igra radi skroz fluidno ali kad dodje do borbe liku treba 3 sata da zamahne macem i sve nekako se odvija slow motion :/ Citam da se mnogi zale na borbu kako nije responzivna ali bas da je ovako to mi je cudno


Kao što je Fazlinović rekao, moraš da paziš na to koliko ti je lik jak, da li može da bije nekim oružjem i koliko efikasno. Već mi se malo pomutilo sve jer sam posle Lords of the Fallena igrao i Bloodborne i DS2: SOTFS, ali moraš da paziš na takve stvari jer u suprotnom imaš ograničen dijapazon pokreta, napad predugo traje i slično. Jednostavno, iako neko oružje možda ima veći damage u teoriji, tvoj karakter će nanositi mnogo bolji demidž oružjem prilagođenim njemu, njegovim osobinama i konstituciji, bez obzira što u teoriji oružje X treba da bude jače od Y. Da ne govorim koliko je bitno za tajming...


Neko je govorio o bosevima. Šta znam, meni su ovde bosevi bili relativno laki, ne samo po životnoj energiji, već pre svega po tome koliko ih treba provaljivati. Souls trening, šta li :) Imao sam samo jedan gadan bag na prvom prelasku, kada smo i bos i ja istovremeno zadali jedan drugome smrtonosni udarac. Moj heroj se responovao, bos je ostao mrtav ali se uopšte nije aktivirala animacija i izlazak iz te prostorije dalje, pa sam morao sve ispočetka :(
 
U nedostatku neke akcije koje bi mogla da me prodrma, dao sam šansu ovoj igri... Odavno je bilo kada smo igrali BoD, pa ko velim ajde... nek ide život! ,)

Iznenadio sam se činjenicom da je igra prilično dobro dizajnirana te da je očigledno inspirisana BoD-om, tako su otprilike mape rešene a takođe postoji i tzv. enemy lock mod koji je i bio praktično BoD izum, ali je za razliku od pomenute legendarne igre ovo tupljevina na kvadrat samo takva. Ako im je cilj bio da naprave retko iritantnu igru (što je retkost danas) onda im svakako treba skinuti kapu jer su očigledno uspeli u tome. Cela borbena mehanika je toliko glupavo rešena da mi je prosto bilo neverovatno da je ovako nešto prošlo danas uopšte. :smoke:

Glupost broj 1: Gubiti energiju više tokom blokade udaraca štitom od samog makljanja mačekaljama koje su veći od glavnog lika je totalno van pameti. Drugim rečima ovime su obesmislili borbu sa više neprijatelja istovremeno, jer ako te jedan klepi po štitu svom snagom, ti nemaš snage da mu opališ kontru jer ti je uzeo svu energiju i onda je dovoljno da te izuje drugi portivnik samo prekim pogledom.

Glupost broj 2: Bez obzira koji dvoručni mač koristio i koliki god imao endurance uvek možeš izvesti maksimalno tri vezana udarca u nizu koja će ti pojesti svu energiju!

Glupost broj 3: Kad izvodi snažan udarac (koji je u rangu telefonske najave jer traje čitavu večnost u jeku borbe) obavezno nakon izvođenja istog lik zastaje na sekundu.

Glupost broj 4: Prilikom ulaska u arenu nakon pogibije, neretko pojedini bossovi prave naskok kojim te zakucaju momentalno. Dakle nemaš šanse ni da počneš fajt.

Glupost broj 5: Neprijatelji koje si pomakljao uz veliku muku najčešće, ponovo su tu nakon izlaska sa mape i vraćanje na istu.

Glupost broj 6: Kada treba da popije napitak kojim se vraća u život, lik obavezno hoda. Zatim navrne flašicu i onda treba da prođe jedno 3 sekunde (što je čitava večnost tokom boss fajta) dok isti ne ispije.

Glupost broj 7: Bosovi su za 3 glave veći od tebe i neretko su toliko superiorniji da je sam fajt naizgled mission impossible. Pravog makljanja tu zapravo i nema jer se sve svodi na nekakvo trčakranje oko protivnika u nadi da te ne pogodi jer to obično znači bye bye...

Glupost broj 8: Su sitni bagovi koji se odnose na problem sa lokovanjem protivnika koji neretko ume da se zaglupavi. Takođe se po hodnicima u jeku borbe tek pojavi nekakva zastavica ili paravan koji poptpuno zakloni kameru što obično znači doviđenitles. Plus što ponekad udarac koji si krenuo da izvedeš a koji nisi uspeo jer te je pre toga protivnik bacio na zemlju, izvodiš naknadno nakon ustajanja po automatizmu i najčešće u prazno (ostao mu je u baferu) što obično znači da je tom tvom pokušaju došao kraj i da ćeš sve to lepo morati ponovo da odigraš ispočetka, itd, itd...

Glupsot broj 9: Naprsle zidove iza kojih su sakrivene tajne sobe, možeš probiti samo iz trka i to štitom!!!!!!

Kad na sve ovo dodam ispraznu priču i prilično loše odrađene dijaloge, interfejs koji je krajnje neintuitivno rešen jasno je da je ovo samo dobar pokušaj i ništa više. Nisam igrao Dark Souls ali cenim da je to ista mutljavina ko i ovo pa shodno tome a poučen ovim iskustvom ovde, nemam ni nameru da mu dam šansu.

Vredno pomena je da igra ima zanimljiv izbor neprijatelja koji su da budem iskren prilično dobro osmišljeni i dizajnirani, a relativno dobro i animirani. Puno zanimljivih oklopa i oružija, (čak i previše) kao i činjenica da ima skrivenih zezalica koje dodatno produbljuju celo istraživanje što je takođe jedna od stavki koje su krasile BoD. Međutim to je sve samo nije dovoljno jer je suština ispuštena...
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da se porede. Lotf je smece, dark souls vrhunska igra.
 
Ne mogu da se porede. Lotf je smece, dark souls vrhunska igra.

Čisto sumnjam... Koliko sam mogao da vidim, isti je to koncept. Nekakvi mostruozni protivnici za 5 glave veći od tebe, lock mod je verovatno i tu prisutan što je ok, ali udraci su svedeni predpostavljam na puko kliktanje mišem ko i ovde, plus kad vidim kotrljanje sa štitom odma mi je jasno koliko je sati strateški gledano.

To može da se poredi sa ovom igrom ali ne i sa BoD-om, a to je ono što ja negde priželjkujem da vidim.

Međutim, ako je barem igrljivija i ne pati od gore navedenih gluposti, onda je to svakako plus.
 
Souls igre se ne igraju misem i gledao si pogresne snimke.
 
Borbeni sistem je vise strateski nego makljaza, zato postoje sve te stvari koje iznosis kao zamerke. Trik i jeste u tome da uocis pattern i izbegavas protivnika dok napada pa ga sredis kada je raskoraku. Ocigledno da ovaj tip igre nije za tebe kao sto Assassins Creed ili recimo Batman serijali nisu za mene. Ovu igru nisam igrao ali da, sve sto si naveo je karakteristika Dark Souls borbenog sistema samo sto su u Soulsima komande responzivnije. Meni to odgovara, kao sto mi odgovara stealth, takticki pristup u pucacinama vise od gung-ho, rusim sve pred sobom jer sam Rambo pristupa.

Takodje moram da se slozim da igre iz treceg lica valja igrati sa gejmpadom. Sto zbog kretanja (gradualno ubrzavanje i usporavanje preko analognih komandi) kao i zbog toga su sve komande na dohvat obe ruke i nisu neprirodno odvojene. FPS se igra misem jer su mouse look/aim i movement odvojeni u samoj igri, tako je dizajniran fps dok je kod arkadnih TPS igara to jedno te isto.

Dark Souls za razliku od ove medieval generike, ima jako zanimljiv lore i pricu koja je ispricana na nekonvencionalan nacin.
 
Poslednja izmena:
I dizajn i kombat sistem. Mozda nije bod, ali je fun fun fun i svetlosnim godinama ispred ove blede kopije. I inspirisan bodom definitivno.
 
Dark Souls je super jednostavan po pitanju mehanike spram pomenute igre Blade of Darkenss, pa shodno tome ne vidim ni jedan jedini razlog zbog čega ne bi mogao da se igra valjano putem miša i tastature. Ti očigledno pripadaš mlađoj gejmerskoj generaciji čim tako razmišljaš, plus mi se čini da BoD nisi ni odigrao...

Međutim nema potrebe da se ubeđujemo ovde. Jednostavno DS me nimalo ne privlači... Oseća se tu taj tipičan azijatski pristup u načinu kako su neke stvari organizovane i rešene i to jednostavno ne može da se primi valjano kod mene. Tako da to je to...
 
Borbeni sistem je vise strateski nego makljaza, zato postoje sve te stvari koje iznosis kao zamerke. Trik i jeste u tome da uocis pattern i izbegavas protivnika dok napada pa ga sredis kada je raskoraku. Ocigledno da ovaj tip igre nije za tebe kao sto Assassins Creed ili recimo Batman serijali nisu za mene. Ovu igru nisam igrao ali da, sve sto si naveo je karakteristika Dark Souls borbenog sistema samo sto su u Soulsima komande responzivnije. Meni to odgovara, kao sto mi odgovara stealth, takticki pristup u pucacinama vise od gung-ho, rusim sve pred sobom jer sam Rambo pristupa.

Takodje moram da se slozim da igre iz treceg lica valja igrati sa gejmpadom. Sto zbog kretanja (gradualno ubrzavanje i usporavanje preko analognih komandi) kao i zbog toga su sve komande na dohvat obe ruke i nisu neprirodno odvojene. FPS se igra misem jer su mouse look/aim i movement odvojeni u samoj igri, tako je dizajniran fps dok je kod arkadnih TPS igara to jedno te isto.

Dark Souls za razliku od ove medieval generike, ima jako zanimljiv lore i pricu koja je ispricana na nekonvencionalan nacin.

Ako su hteli da stave akcenat na strateški momenat onda je trebalo da to reše malo drugačije. Uostalom šta je tu zanimljivo. Uočiš patern i ponavljaš jedan te isti manevar dok ne spucaš protivnika, a pri tom sve to poprilčno dugo traje. Iz mog ugla gledano to je prilično glupav koncept koji itekako ume da trenira živce na momente! A boljke od kojih igra inače pati a koje sam gore naveo samo dodatno podgrejavaju celu stvar!

Što se tiče gamepada, ok možda je malo ugodnije igrati preko njega zbog stvari koje si naveo a sa kojima se slažem, ali opet sve je to stvar navike i ja lično se ne osećam nimalo hendikepirano zato što igram takve igre preko miša i tastature. Igrajući BoD do besvesti svojevermeno, navikao sam da imam upošeljne sve prste leve ruke i to prilično dobro funkcioniše u igrama ovog tipa.
 
Poslednja izmena:
Pljuješ po igri koju nisi ni probao i tvrdoglavo forsiraš svoje pogrešne stavove, prozivaš ljude da su klinci i da nemaju pojma a ti kukaš kako ti je preteška igra. Nabavi gamepad, pređi bilo koji deo Dark Soulsa pa se vrati da diskutujemo.
 
eh, da je on jedini :)

ali ovakve igre definitivno treba igrati gamepadom, kao što fps-ove treba igrati mišem. na stranu priča o razdvojenosti kretanja i pogleda, u tps igrama, pogotovo malee igrama je obično bitnije pozicioniranje te samim tim i kretanje, u odnosu na nišanjenje, a tu je gamepad superioran. isto tako, u fps-ovima je bitnije nišanjenje nego precizno pozicioniranje (hahahaha, skoro pa neizvoljivo bez headtracking-a) pa je totalno *****ski igrati ih bilo čime drugim nego mišem. ima tu i velike razlike u samoj brzini kontrolera, miš je naravno mnogo responzivniji, pa ima odstupanja od gornjih pravila kad se radi o jaaaaaako brzim tps igrama.
a postoji još nešto - svaki iole intelignetniji devloper optimizuje svoj interfejs za određenu vrstu kontrole i jako su retki slučajevi da imaš opciju da biraš vrstu korisničkog interfejsa (osim x-coma na ps1 mi više zaista ne pada na pamet nijedna jedina igra, a iako se taj mogao igrati samo gamepadom, postojala je opcija mišolikog interfejsa). u tom smislu, igrati mišem igre koje su projektovane za igranje gamepadom je.... aAAAAAAaa. i obrnuto!

inače, o ukusima ne vredi raspravljati, ali slažem se da je totalno klinački oplesti po igri koju nisi igrao zato što ti (na prvi i krajnje nerealni pogled) ima konzolaški ili dalekoistočni šmek.
 
Porediti Lords of the Fallen i Dark Souls je moguce samo po istom sistemu borbe ali to su dve razlicite igre. Dark Souls kao igra je puno teza i mracnija za igru od Lords of the Fallen koji je za razliku od DS dosta laksi sareniji i dosta krace traje.

Lords of the Fallen sam presao uzduz i popreko i sve sto se moglo da se pronadje i da se dobije sam dobio dok u DS to mi jednostavno ne polazi za rukom ma koliko da sam jak i da sam dobro opremljen. Obe igre igrane na xbox360 zicnom dzojstiku.

Jednostavno ovakav tip igara ne prasta greske a jos manje zurbu da neprijatelja sto pre ubijete, jer tacno ima redosled po kojem igra ide i ako se ne pridzavate toga onda upravu komentari budu kao Vlade.

Vlado pogledaj neke druge snimke pa ces videti da nije cilj da natovariti tone i tone opreme na sebe da niko ne moze da te dotakne ali isto tako ni ti njih onda ne mozes da dodtaknes jer si suvise spor da se kreces, moras da nadjes kompromisno resenje da mozes dosta brzo da se kreces a opet da nisi na jedan udarac kada te udare da si zavrsio partiju nego da mozes da se kotrljas brzo i da se opet kreces po mapi relativno brzo a da opet imas armora na sebi i uz pravo oruzije i stit sve se da preci samo treba da pratis njegov sistem po kojem se krece i kada zavrsi svoju seriju da ti onda napravis svoj combo udaraca.

Ovu igru treba igrati sa strpljenjem nikako u zurbi jer ovo nije ni batman ni assassins pa da mozes od jutra do sutra da skaces po mapi i da izvodis combo udarce.
 
Poslednja izmena:
Otvarati novu temu ili nastaviti ovde?



Dark Souls-like Lords of the Fallen is getting a sequel - The Lords of the Fallen. Get a first look at a cinematic trailer for this Action RPG by Hexworks studio.
 
The Lords of the Fallen se na onaj iz 2014. Radnja se odvija 1000 godina nakon prvog, a developeri obecavaju “gigantski svet”, pet puta veci od onog prvog sa lokacijama koje se medjusobno ispreplicu.

Kako prvi deo nisam nikada zavrsio a ostao sam i bez gamepada morace da padne jedno ozbiljnije igranje.
 
Super trejler ali trebalo bi zakonom zabraniti trejlere bez gameplaya.
 
 
Extra ovo izgleda.
Daj što više UE5 igara.

Skoro sam se navukao na Elden Ring koji iskreno izgleda kao igra iz 2012, ali je world dizajn prelep.
 
Odlično deluje. Ovo im dodje kao druga iteracija s obzirom da nisu igru nazvali Lords of The Fallen 2.
 
Pa prvobitno je imala taj naziv ali je igra toliko puta odlagana i pa cak i odkazana na kraju a koliko su puta pocinjali da je prave ispocetka to samo oni znaju.

Jer ovo je trebao da bude nastavak ali eto resili su da krenu ispocetka i drago mi je zbog toga jer smo dobili dosta ozbiljniju igru. Da kazem prvi koji je izasao Lords of The Fallen je bio dosta laksi od ostalih souls igara i bio je pravi uvod u taj svet ko nije do tada igrao Demon's Souls ili Dark Souls.
 

Minimalno za 720p, low postavke:​

  • Procesor: Intel Core i5-8400 ili AMD Rycen 5 2600
  • Grafička: GeForce GTX 1060 ili AMD Radeon RX 590
  • Memorija: 8 GB RAM
  • Disk: 45 GB slobodnog prostora (HDD)

Preporučeno za 1080p, hig postavke:​

  • Procesor: Intel Core i5-8700 ili AMD Rycen 5 3600
  • Grafička: GeForce RTX 2080 ili AMD Radeon RX 6700
  • Memorija: 16 GB RAM
  • Disk: 45 GB slobodnog prostora (SSD)
Za 2k i 4k jos nema nista.
 
Soulsborne sa Aliexpressa :)
 
 
 
 
Nazad
Vrh Dno