Šta je novo?

A1 Xplore TV

Kako sam A1 korisnik mobilne telefonije imao sam Xplore Sport dodatak besplatno mesec dana. Aktivirao i probao malopre, ovo radi kao sat. Interfejs najviše podseća na yettel. Nema šta to je to. Onih 6 meseci da sajta kada zovu je 12. Zovu ukoliko popuniš info na klik proveri dostupnost. Jedino su mi rekli da tih 12 od 01.09 ukidaju
Da li je to samo pecaljka ili ne znam ali meni se debelo isplati i da imam dva operatera paralelno 2 meseca dok mi istekne ugovor.

P.S. ima 2 buga aplikacija, profesionalna defromacija 🤣

Premotavao Green book na Hype i neće da premota pre 25 minuta filma. Rešava se gledaj ispočetka.

Drugo ako nisi pretplaćen na kanal.kojinje izabran ne možeš da dobiješ na levo desno listu ostalih kanala dok ne dodješ na kanal koji ti je u pretplati.
 
Napravis svoju listu i nema tih problema :)
 
Opet imam pitanje. Nisam A1 mobilni korisnik. Napravio sam nalog i tim nalogom pristupam XploreTv RS. I to je sad sve reseno. Ali da bih aktivirao Netflix i Skyshowtime koji sam dobio kao benefit treba to da uradim preko MojA1 aplikacije. Ni android aplikacija ni web aplikacija ne rade. Odnosno nakon logina sam na beskonacnom ucitavanju. Da li neko ima slican problem? Da li postoji neki workaround?
Ja sam imao problem. Moras da smaras tehnicku podrsku da ti to rese. Iznenadiko me je to sto se skoro momentalno javljaju.
 
@emaremare
Samo jedna molba: pominješ 6 tj.12 meseci, jel A1 daje neke akcije za Xplore TV? Gledam šta da mi bude rezervna opcija za TV aplikaciju roditeljima ako Telekom zaista kupi Orion....
 
Ne znam samo za TV. Išao sam na proveri dostupnost i popunio info. Danas me zvali a u medjuvremenu i kolega sa foruma je isto potvrdio pm. Možda može da odgovori na pitanje za XoloreTV.
 
Isprobao sam sada i na Google TV.
U pitanju je austrijski A1 Xplore TV, ali računam da je isti i kod nas.
Ludo je što je aplikacija drugačija na LG WebOS, Google TV i Amazon FireTV.

Ja ovde pišem o Amazon FireTV i Google TV.

Google TV
PLUS postoji precizno motanje kretanjem levo i desno kroz timeline (skače po 30 sekundi, što i nije baš precizno, ali je bolje nego na Amazon FireTV-u)
PLUS tokom gledanja može da se otvori timeline kada se klikne levo/desno, pa se kretanjem na gore kreće kroz timeline
MINUS timeline se uvek vraća na sadašnje vreme, tako da ako hoćeš da gledaš Slagalicu od srede, a greškom uključiš Dnevnik u 19:30, u drugom pokušaju moraš ponovo da skrolaš od nedelje do srede
* u timeline-u koji sam opisao gore se vertikalno krećeš kroz TV program kanala na koji odabereš, dok se horizontalno krećeš kroz TV kanale
MINUS postoji i timeline u opciji TV program, gde se vertikalno krećeš kroz TV kanale, a horizontalno kroz satnicu i emisije (ovde isto baca na sadašnje vreme, tako da može da smori ako juriš emisiju od pre 2+ dana)
PLUS preko opcije "moji sadržaji" možeš ponovo da otvoriš nešto od ranije, npr. ako sam sa pomenute Slagalice skočio na Sasvim prirodno

Amazon FireTV
MINUS ne postoji precizno motanje -> kada se pritisne fast forward/rewind, sistem počinje da mota brzinom od 4x, pa 8x, pa 16x, pa 32x, a korisnik bi trebalo da zaustavi, slika pritom prekida, tako da se obično zaustavi gde ne treba
MINUS ne postoji timeline tokom gledanja
PLUS prethodni minus, donosi ovde plus, jer je moguće listati emisije levo/desno, pa se tako može korigovati prerani klik na Dnevnik u 19:30 umesto na Slagalicu
* ostalo je isto kao na Google TV aplikaciji

Edit: prebacio na pisano MINUS i PLUS, pošto znakovi prebacuju na tačke za nabrajanje.
Hvala.
Ja sam imao problem. Moras da smaras tehnicku podrsku da ti to rese. Iznenadiko me je to sto se skoro momentalno javljaju.
Da li se razgovori sa tehničkom podrškom naplaćuju ili su besplatni kao mts-u?
 
Ja sam korisnik mts mobilne telefonije. Nije mi naplaceno nista.
 
Vrh Dno