Šta je novo?

A1 Xplore TV [nije tema za A1 box ni za pakete A1]

dolby 5.1 ima na hbo kanalima. Ne znam napamet za svaki servis al ako te interesuje neki odredjeni mogu da proverim
 
Imao jr Nat Geo i Discovery ako se ne varam. Nego hoces reci da je pusten 5.1 na HBO?
 
Kada A1 kaže "Gledaj na ukupno 5 uređaja, a istovremeno čak na 3" jel tu ne pravi razliku da li su ti uređaji smart tv ili mobilni android telefon recimo? Može se instalirati na 5 smart tv-a?
I drugo, da li može neko slučajno ili namerno da kupi nešto preko smart aplikacije, neki novi film ili slično, bez dodatne saglasnosti ili kucanja pina, pa da se posle plati kroz račun? Kao što može kod eona...
 
Povezivanje kako želiš, imao sam provučenu mrežu pa sam ih spojio lanom inače može i wifi. Mesh verovatno po potrebi, meni ne treba baca signal odlično i do svakog ćoška pa i dalje.
 
da li može neko slučajno ili namerno da kupi nešto preko smart aplikacije, neki novi film ili slično, bez dodatne saglasnosti ili kucanja pina, pa da se posle plati kroz račun? Kao što može kod eona...
Jel može neko ovo da odgovori?
 
Nisam primetio da ima ikakve kupovine ali nisam ni trazio nek me ispravi neko upućeniji.
 
Kakva je situacija sa gledanjem kanala van Srbije? Ima li ograničenja?
 
Ne moze da se gleda van Srbije.

Nema kupovine nikakve kroz aplikaciju. Nemamo VoD katalog.
Mesh se dobija po potrebi. Boks mozete i na wifi da povezete. Po nalogu ide 5 uredjaja koje god zelite. Mozete da brisete i dodajete uredjaje kad god zelite, nema ogranicenja.
 
Treba reci da jedino A1 ima opciju snimanja emisije u cloudu, meni je to extra. Mnogo lakse kada treba da se vracam par dana unazad i kad treba cuvati duze neki snimak.
 
da ponovim: ovo je tema isključivo za Xplore TV aplikacije.
svaki naredni off-topic za sobom povlači poene i/ili udaljenje sa teme. hvala na razumevanju
 
Da li Marko može da sredi da na Star life kanalu bude ton usklađen sa zvukom jer ton malo kasni?
 
Da li Marko može da sredi da na Star life kanalu bude ton usklađen sa zvukom jer ton malo kasni?
Mogu al u ovom slucaju nije do kanala. Kod mene npr radi kako treba. Proveri na jos nekom uredjaju na kom si ulogovan/a da li kasni zvuk pa onda mozemo da nastavimo prepisku.
Eventualno jos neko od forumasa da baci pogled ako ih ne mrzi i da vide jel ima desync-a.
 
Restartovao sam kanal za svaki slucaj…
Da li je moguće nekako rešiti da kad npr. na jednom uređaju staviš Dark Mode, da to ne mora nužno da bude i na drugom?
U suštini bilo kakva postavka u aplikaciji se menja na svim uređajima, umesto samo na jednom.
 
Nisam siguran za ovo, morao bih da testiram. Znam da se lista kanala primenjuje na svim uredjajima i da tu ne mozemo sa svima da se dogovorimo. Nekom je ocekivano ponasanje a nekom ne.. za sad smo nadglasani.

maestra javi se u PM
 
Nazad
Vrh Dno