Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

A dal može da se pozove BNT call centar i da se sam prijaviš za InTarifu za 500 dinara ako imaš A1 pripejd broj?
 
E, stvarno ne bih znao, al ti probaj ono na blef tipa imao sam propušten poziv sa ovog broja i ako krene priča, onda može. 🙂
 
@uji ma to su sve peripetije, ispada da se lakše kod telenora dobije popust. Prilikom naredne obnove probaću meilom kao što radim kod telenora pa ako upali dobro je ako ne ništa.
 
  • Like
Reagovanja: uji
potpisah jutros .. dosao do stana ...in tarifa za 500 din .. da znate da se net kad se potrosi tih 10 gb blokira tako da jedino mozete minute da predjete kvotu ...
odmah broj prebacen na post aktiviran .. aktiviran a1 nalog da mogu online da placam racune ...
nude jos i klasik plus za 400 din ali in tarifa je bolja opcija
 
Ja sam poslednji račun platio tako što mi je u sms poruci stigao pdf u kome klikom na polje „Plati Online" se otvara direktan link. Ovako ne morate da se logujete u Moj A1 web ili uključujete zaštitu ekrana.
 
@StefanN98 član Vip plus kluba postaješ čak i sa neregistrovanim brojem, samo je dovoljno da uđe u sistemu Moj A1 i čim dobiješ verifikacioni sms odn. poruku sa željenom ponudom/popustom, imaćeš pravo da taj promo kod iskoristiš.
 
Ovo bogami nije malo neta.. 15 gb za slobodnu potrošnju + neograničeno za 8 aplikacija, od čega su IG i Tiktok ogromni potrošači gb. Za one koji intezivno koriste ove mreže mislim da je ovo maltene flat internet (ako izuzmemo korišćenje youtube).
 
Ja skoro uopšte ne koristim mreže, ali oni koji ih koriste znači mnogo. Ali su izbacili pre nove godine kombi ponudu. Ali samo za one koji su imali bilo koji neo paket već. Ponesi paket je izlazio 375 dinara sa 60gb mesečno. Ja sam na intarifi i nije važila akcija. Takvu akciju ne znam da je bilo ko drugi davao. Samo treba ispratiti sta kad bacaju od ponuda. 😀
 
Ne!
U zavisnosti od paketa i vrste usluge, na nekima se menja na svakih sat-dva (npr vikend net na sat), a na nekima malo duze.
 
A kad se ranije potpise ugovor npr 6 meseci ranije, je l onda sklapas ugovor 2 god. + tih 6 meseci ili samo 2 god. a tih 6 meseci se "brisu" ?
Sad sam zvao jer sam hteo da uzmem NEO 15 po ovoj akcijskoj ceni od 1499 din. a ugovorna obaveza mi istice za 6 meseci.
Zvao njihov call centar i operaterka mi je rekla sledece:

6 meseci ranije - Novi ugovor 2 god. + 6meseci ( 30 meseci ugovor ukupno ) + penal jedna pretplata tarife koju koristite

3 meseca ranije - Novi ugovor 2 god. + 3 meseca ( 27 meseci ukupno) i bez penala od jedne pretplate
 
To je tako oduvek u A1, već minimum 6 godina, a možda i više. Zato je najbolje da se zahteva obnova ugovora mesec dana pred isteka.
 
Kad sam bio postavio pitanje a forumu neki su rekli da ako platis penal onda nemas tih 6 meseci produzetka, do 3 meseca ako produzis onda se brisu tih 3 mesec sto se ispostavilo da nije tacno.
 
Meni istice ug na neo5 koji sam uzeo uz tel. 3.04.2022. E sada, ja bih uzeo motorolu edge 20 pro uz neki najjeftiniji neo jer net ne koristim puno( mozda 1GB/mes). Bio u poslovnici, pitao za nrki popust ako obnovim ug, bar da mi skinu tih 500rsd kojih nakaleme ako uzimas tel. i kaze zena, zao mi je nista od popusta. Kao gledaj sada od 01.03. mozda na promociji bude neo3 ili mozda bas taj tel( sto je malo verovatno). Imate neki predlog kako da pregovaram sa njima, obzirom da sam cuo da zahtev za prenos ( kod drugog op iki na prepaid)
mogu da podnesem tek nakon isteka ug?
 
Sad sam zvao jer sam hteo da uzmem NEO 15 po ovoj akcijskoj ceni od 1499 din. a ugovorna obaveza mi istice za 6 meseci.
Zvao njihov call centar i operaterka mi je rekla sledece:

6 meseci ranije - Novi ugovor 2 god. + 6meseci ( 30 meseci ugovor ukupno ) + penal jedna pretplata tarife koju koristite

3 meseca ranije - Novi ugovor 2 god. + 3 meseca ( 27 meseci ukupno) i bez penala od jedne pretplate
Био сам јуче до пословнице и безвезе их питао колико раније може да се обнови уговор, они су ми рекли 3 месеца. Онда сам их питао да ли може и 6 месеци уз пенале, они су ми рекли да може, а то значи да се наплаћује онолико рата за уређај колико је остало, али да та наплата иде уз рачуне.
Онда су ми тражили лк, погледали у систему и рекли да као премијум корисник (ништа фенси, већ они то не знам ни ја како одређују, нпр ако редовно плаћаш рачуне) имам право 12 месеци пре истека уговорне обавезе и без пенала.
Искрено, то сам онако питао, пошто ми тренутно не треба телефон, али су ме баш пријатно изненадили.
 
Ма јок,радови у току.Пише кад покушаш да уђеш у апликацију.
 
Zna li neko sta je ova stavka u računu?
Mesečna pretplata Važan broj - 0RSD

Kako se uopšte podešava taj važan broj? Koji su njegovi benefit?
 
potpisah jutros .. dosao do stana ...in tarifa za 500 din .. da znate da se net kad se potrosi tih 10 gb blokira tako da jedino mozete minute da predjete kvotu ...
odmah broj prebacen na post aktiviran .. aktiviran a1 nalog da mogu online da placam racune ...
nude jos i klasik plus za 400 din ali in tarifa je bolja opcija
Prešao bih na kućni net xxl, da li i za to ima neka ovakva specijalna ponuda sada?
 
Zna li neko sta je ova stavka u računu?
Mesečna pretplata Važan broj - 0RSD

Kako se uopšte podešava taj važan broj? Koji su njegovi benefit?
To je Prepaid broj povezan sa postpaid brojem na koji glasi taj račun. Nisam siguran da li komunikacija bila dvosmerno besplatna ili je to kao "omiljeni broj" kod Telenora.
S obzirom da sada skoro svi paketi imaju neograničene minute, ako je taj važan broj jednosmeran, potpuno je besmislen.

Moj "važan broj" je nestao u akciji, rado bih ga vratio, jer se razlikuje za poslednju cifru od mog broja, ali je gone with the wind, pre dosta vremena.
 
Da li imate problema sa koriscenjem moj A1 portala i aplikacije?
Ja vec zadnjih nekoliko meseci ne uspevam da proverim potrosnju paketa, platim racun ili uplatim dopunu za pripejd.

Dobijam poruku da "sadrzaj na stranici trenutno nije dostupan" . U prolazu sam pitao u poslovnici da li postoji neki problem sa tim, tamo nemaju pojma, korisnicki servis sa automatom nisam uspeo da se sporazumem...
 
Da li imate problema sa koriscenjem moj A1 portala i aplikacije?
Ja vec zadnjih nekoliko meseci ne uspevam da proverim potrosnju paketa, platim racun ili uplatim dopunu za pripejd.

Dobijam poruku da "sadrzaj na stranici trenutno nije dostupan" . U prolazu sam pitao u poslovnici da li postoji neki problem sa tim, tamo nemaju pojma, korisnicki servis sa automatom nisam uspeo da se sporazumem...
Vidi je li ti iskljucen Private DNS.
Meni radi normalno. Bas sam juce sebi, a i kevi platio racun preko aplikacije.
Razliciti smo vlasnici brojeva pa se logujem posebno za svaki.

IMG_20220303_113726.jpg
 
Radi sve.
Nije radilo sad par dana oko 28. februara ali je to bilo najavljeno.

Zanimljivo da nisu najavili prekid na sajtu.
 
Da li imate problema sa koriscenjem moj A1 portala i aplikacije?
Ja vec zadnjih nekoliko meseci ne uspevam da proverim potrosnju paketa, platim racun ili uplatim dopunu za pripejd.

Dobijam poruku da "sadrzaj na stranici trenutno nije dostupan" . U prolazu sam pitao u poslovnici da li postoji neki problem sa tim, tamo nemaju pojma, korisnicki servis sa automatom nisam uspeo da se sporazumem...
Moraš da proveravaš stanje preko data, ne preko WiFi.
 
Nazad
Vrh Dno