Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

I to je samo kod njih uslov jer takav uslov nema kod mts-a a za telenor ne mogu da tvrdim jer nisam njihov korisnik.

A to sto a1 trazi je ravno bezobrazluku i nista vise.
Nema te idiotarije kod Telenora. Svaki ugovor produžim mesec dana ranije i nikada nisam ništa platio zbog toga. Čuj da platiš za nešto što više operatoru ide u prilog. Pa oni valjda treba da časte što su te zadržali na još dve godine.
 
A zasto covek , kada vec razgovara sa sluzbenim licem, ne bi postavio pravo pitanje na pravom mestu? :unsure:

@Him
Ovi sto odgovaraju na drustvenim mrezama, bar sto se tice A1, nisu sluzbena lica. Cak su mi i rekli okvirnu cifru. Za sve relevantne informacije, poslovnica, kol centar ili mail.
 
offtopic
Ima jos call centara koji se cuju sa prekidima, kao da pricam Skajpom sa nekom Africkom drzavom.
Verovatno su to neki od univerzalnih call centara.
Zvao sam ProCredit banku i operater nije imala vise detalja od onih sa sajta. Kaze moram da odem u poslovnicu.
Zena mi bukvalno citala sa sajta jer sam ga imao otvorenog i gledao u tekstove.

#JedesTakvuBuducnost
 
Da li ovi genijalci imaju neki kontakt mail na koji bih mogao da odjavim VAS servis?

Samom sebi: Nikad ne potpisuj ugovor sa kompanijom koja nema kontakt e-mail adresu na naslovnoj strani
 
Imaš u Moj A1 aplikaciji, Usluge > ostale usluge > VAS usluge
 

Prilozi

  • Screenshot_20210512_185643_rs.vipmobile.mojvip2.jpg
    Screenshot_20210512_185643_rs.vipmobile.mojvip2.jpg
    112.4 KB · Pregleda: 31
Obrati pažnju na tekst. Ako već imaš neku aktiviranu VAS uslugu i želiš da je deaktiviraš, to se radi uglavnom slanjem poruke STOP na odgovarajući broj. U Moj A1 aplikaciji možeš da sprečiš eventualne buduće aktivacije.
 
Uopšte nemam VAS usluge među ostalim uslugama, a ovo mi je izašlo na računu:
VAS SMS *Osl.po èl17 Z.o PDVu 720din
 
Probaj prvo iz aplikacije da li imaš tu opciju. Ako ne, za brz rezultat zovi call centar i traži da ti isključe VAS usluge (osim mparkinga) i da te odjave sa svih prijavljenih VAS usluga. Posle toga ćeš imati opciju u aplikaciji opciju da pališ/gasiš VAS za mparking. Na sajtu (meni makar) ne nudi više da palim/gasim VAS usluge kao pre. Ima ta sekcija, ali se opcije ne pojavljuju.

Source: radio komšinici prošle nedelje jer je njoj došlo isto, samo što je bilo 1440 din. Ja sam mislio da je ona nešto zeznula, ali sada sa tvojih 720 din... hm...
 
Broj je 1556 i reč je o SMS reklamama koja se svaka plaća 180 dinara.
Znači, ladno te smaraju reklamama i još im plaćaš. Najgore je što u poruci piše da je cena reklame 0 dinara tako da ljudi ne obraćaju pažnju.

Edit: Operater je morao da isključi jer se opcija ne pojavljuje u mobilnoj i web aplikaciji.
 
Ženin je telefon, a ona ga da klincu da se poigra i tako... Nije prevelika šteta, a realno je glupo što su izbacili iz aplikacije mogućnost da se to isključi.
Google kaže da se slične stvari dešavaju poslednjih 10 godina sa istim brojem - 1556.
Neko verovatno jako dobro živi na račun neopreznih i neinformisanih.
 
@antena
Postoji ogromna razlika između email adrese i html forme što zna svako ko se iole bavio servisima na internetu, što preporučujem i tebi jer svako je znanje dobro čak iako nije na prodaju.
 
Odgovaraju ubrzo na postavljeno pitanje. Ja sam dobio odgovor na postavljeno pitanje za 2 dana.
@antena
Postoji ogromna razlika između email adrese i html forme što zna svako ko se iole bavio servisima na internetu, što preporučujem i tebi jer svako je znanje dobro čak iako nije na prodaju.
 
Pozvao sam kontakt telefon, sačekao 5 minuta da se javi operater i još toliko da, nadam se, reši problem, ali mogao sam da budem gluvonem ili autističan i da je e-mail jedini način komunikacije koji mi odgovara.
Inače, A1 nema "razgovarajte sa operaterom" opciju na govornom automatu. Kliknuo sam na "7" koji čini mi se znači "imam problem sa A1 uslugom" ili nešto slično.
U međuvremenu sam pregledao naslovne glavnih mobilnih operatera u Srbiji i nijedan nema e-mail kontakt.
Ja to ne razumem.
 
Pozvao sam kontakt telefon, sačekao 5 minuta da se javi operater i još toliko da, nadam se, reši problem, ali mogao sam da budem gluvonem ili autističan i da je e-mail jedini način komunikacije koji mi odgovara.
Inače, A1 nema "razgovarajte sa operaterom" opciju na govornom automatu. Kliknuo sam na "7" koji čini mi se znači "imam problem sa A1 uslugom" ili nešto slično.
U međuvremenu sam pregledao naslovne glavnih mobilnih operatera u Srbiji i nijedan nema e-mail kontakt.
Ja to ne razumem.
[email protected]
[email protected]
[email protected]
 
Evo odgovora korisnicke sluzbe A1 putem email.
Da bih raskinuo ugovor koji mi istice 5.11. 2021 traze mi da uplatim 11,600 din ako podnesem zahtev za raskid ugovora do 8.6.2021 i da su svi racuni pre toga izmireni, sto naravno jesu i bice. Juce su mi preko upita na Tviteru na isto pitanje odgovorili da ukupan iznos kiji bi trebao da platim je 6800 din.
Ono sto placam je Neo3 puna pretplata -1700din + rata za telefon - 950 din. Nemam nikakve benificije.

Da li je neko upucen da mi objasni o cemu se ovde radi i na koju foru pokusavaju da me izvataju ili to tako i ide? Daju mi dve razlicite cifre na isto pitanje i ocigledno da nesto muljaju. Naveli su da moram da isplatim, u odgovoru preko mail, sve pretplate i rate do kraja ugovora.
Hvala.
 
Najbolje bi bilo da odes u prvu poslovnicu kod sebe i da licno pitas. I onda kazes na twiteru mi kazu ovu cifru na email mi kazu ovu cifru na kraju koliko ja treba da platim. Samo tako mozes da budes siguran. Najbolje sa sobom ponesi oko 15 hiljada dinara i kada cujes cifru u poslovnici ako ti odgovara plati odmah i trazi papire i sve sta treba kao potvrdu da si ti to sve isplatio i overen ugovor o raskidu. I jos kazes nemoj te mi za mesec dva dana ili slati neke racune da kao treba nesto da platim.
 
Evo odgovora korisnicke sluzbe A1 putem email.
Da bih raskinuo ugovor koji mi istice 5.11. 2021 traze mi da uplatim 11,600 din ako podnesem zahtev za raskid ugovora do 8.6.2021 i da su svi racuni pre toga izmireni, sto naravno jesu i bice. Juce su mi preko upita na Tviteru na isto pitanje odgovorili da ukupan iznos kiji bi trebao da platim je 6800 din.
Ono sto placam je Neo3 puna pretplata -1700din + rata za telefon - 950 din. Nemam nikakve benificije.

Da li je neko upucen da mi objasni o cemu se ovde radi i na koju foru pokusavaju da me izvataju ili to tako i ide? Daju mi dve razlicite cifre na isto pitanje i ocigledno da nesto muljaju. Naveli su da moram da isplatim, u odgovoru preko mail, sve pretplate i rate do kraja ugovora.
Hvala.
Baš mi te žao!!
 
@Zoran021 ti si cistacica u vipu stranacki zaposlena mozda?
 
Traži napismeno da ti pošalju koliko treba da platiš , nakon toga to odnesi u A1 i kaži im da si dobio napismeno službeno pismo od njih ako je povećan iznos. Onda uloži žalbu ,ako ti kažu da je veći raćun nego što piše. Žalba se na osnovu toga usvoji jer je njihovo službeno pismo i to je sve. tako sam kod MTS uradio.
 
Baš mi te žao!!
Ne znam zasto si toliko isfrustriran svojim zivotom pa si ovde toliko bezobrazan i ironican. Mogu da te razumem samo i iskljucivo samo ako radis za ove pljackase. Nema zasto da te bude zao mene, pre bi trebalo da zalis sebe, ja sam krenuo da raskinem ugovor i raskinucu ga pa makar me kostalo i duplo vise. Postavicu i svu konverzaciju ovde da normalni i posteni ljudi imaju predstavu s kime imaju posla. Naravno, kroz mail su odmah pokusavali da me ubede da ne raskinem ugovor, nude se sta mogu da ucine za mene, da se dogovorimo, da naprave ustupak, pa cak i ako zelim da napravim sa nekim ustupljenje ugovora pa da on nastavi da koristi njihove usluge. Svakako uzalud im. Cekam jos neke odgovore pa cu lepo da objavim ovde sve da znaju ljudi s kakvim pljackasima imaju posla.
EDIT: A da, tip na tviteru mi je na pitanje posto mi salju dve razlicite cifre, na tviteru jednu a kroz mail drugu, da proveri koliko bi me zaista kostao raskid ugovora, onako u fulu, rekao da on nema tu informaciju i ne moze to da mi pruzi ali da vidi da mi je poslat iznos na mail. A dan pre toga su mi na pitanje na tviteru dali iznos. Svakako isteracemo ovo na cistac.
 
Poslednja izmena:
Ne znam zasto si toliko isfrustriran svojim zivotom pa si ovde toliko bezobrazan i ironican. Mogu da te razumem samo i iskljucivo samo ako radis za ove pljackase. Nema zasto da te bude zao mene, pre bi trebalo da zalis sebe, ja sam krenuo da raskinem ugovor i raskinucu ga pa makar me kostalo i duplo vise. Postavicu i svu konverzaciju ovde da normalni i posteni ljudi imaju predstavu s kime imaju posla. Naravno, kroz mail su odmah pokusavali da me ubede da ne raskinem ugovor, nude se sta mogu da ucine za mene, da se dogovorimo, da naprave ustupak, pa cak i ako zelim da napravim sa nekim ustupljenje ugovora pa da on nastavi da koristi njihove usluge. Svakako uzalud im. Cekam jos neke odgovore pa cu lepo da objavim ovde sve da znaju ljudi s kakvim pljackasima imaju posla.
Ćoveče, ne budi lenj nego lepo uradi kako sam ja uradio.Tako svi oni rade i mene su hteli tako da urade da ostanem u MTS.
 
Ne znam zasto si toliko isfrustriran svojim zivotom pa si ovde toliko bezobrazan i ironican. Mogu da te razumem samo i iskljucivo samo ako radis za ove pljackase. Nema zasto da te bude zao mene, pre bi trebalo da zalis sebe, ja sam krenuo da raskinem ugovor i raskinucu ga pa makar me kostalo i duplo vise. Postavicu i svu konverzaciju ovde da normalni i posteni ljudi imaju predstavu s kime imaju posla. Naravno, kroz mail su odmah pokusavali da me ubede da ne raskinem ugovor, nude se sta mogu da ucine za mene, da se dogovorimo, da naprave ustupak, pa cak i ako zelim da napravim sa nekim ustupljenje ugovora pa da on nastavi da koristi njihove usluge. Svakako uzalud im. Cekam jos neke odgovore pa cu lepo da objavim ovde sve da znaju ljudi s kakvim pljackasima imaju posla.
EDIT: A da, tip na tviteru mi je na pitanje posto mi salju dve razlicite cifre, na tviteru jednu a kroz mail drugu, da proveri koliko bi me zaista kostao raskid ugovora, onako u fulu, rekao da on nema tu informaciju i ne moze to da mi pruzi ali da vidi da mi je poslat iznos na mail. A dan pre toga su mi na pitanje na tviteru dali iznos. Svakako isteracemo ovo na cistac.
Umesto sto se bavis teorijama zavere, pljackasima, cudis sto dobijas razlicite informacije, vredjas sto ti traze ono na sta si pristao i sl. trazi crno na belo prevremen raskid. Kad dobijes formular/cifru/obrazlozenje, uporedi to sa
1. preostalim ratama ugovorene pretplate
2. razlikom izmedju otplacene i maloprodajne cene telefona koji si uzeo.
Ako je iznos manji, plati i vozi (i spremi se na isto to kod drugih operatera), ako nije zahtevaj najpovoljniji iznos ili prijavljuj ratelu, inspekcijama, udruzenjima za zastitu potrosaca i sl.
 
Poslednja izmena:
Umesto sto se bavis teorijama zavere, pljackasima, cudis sto dobijas razlicite informacije, vredjas sto ti traze ono na sta si pristao i sl. trazi crno na belo prevremen raskid. Kad dobijes formular/cifru/obrazlozenje, uporedi to sa
1. preostalim ratama ugovorene pretplate
2. razlikom izmedju otplacene i maloprodajne cene telefona koji si uzeo.
Ako je iznos manji, plati i vozi (i spremi se na isto to kod drugih operatera), ako nije zahtevaj najpovoljniji iznos ili prijavljuj ratelu, inspekcijama, udruzenjima za zastitu potrosaca i sl.
Ni jedan izraz, lopovi i ostalo, nisam upotrebio samo zato sto mi je eto tako palo na pamet.
Preostalo pretplata je 6 po iznosu 1700 din, kao i 6 rata za uredjaj po 950 din. Nikakve popuste nisam imao. Po toj racunici, to ispada 15900 din. To se nikako ne uklapa u cifru 11600 koju oni kroz mail navode.

Na tviteru su mi naveli ukupnu cifru koju bih platio, 6800 din. Kako je ta cifra meni delovala neverovatno malo, pitao sam ih da provere opet sto su ucinili i potvrdili iznos. Onda sam pitao za detalje i naveo da je samo za uredjaj ostalo jos 6 rata po 950 din a gde je jos i preostalih pretplata, na sta su mi odgovorili da je suma koju su mi naveli tacna i da ne treba da brinem da li je sve obracunato.

Nakon toga sto sam im poslao sve sto tvrde, tj razlicite tvrdnje, slikano, prosledili su na dodatno proveravanje. Mozemo mi da diskutujemo ovde sta zelimo, ovo je za mene klasicna manipulacija.
Ganjacu se ja sa njima, trazicu cifru i na tviteru i na mail i pismeno, pa tek onda raskid. Da ih ganjam nakon sto raskinem ugovor ne zelim tada necu doci do realnog ishoda. Nece mene niko da pljacka, niti ja zelim nekoga da ostetim, samo zelim prevremeni raskid.
 
Twitter je igracka, mail je zvanicni nacin komunikacije, kao preporuceno pismo, formular u poslovnici i sl. Pogledaj koliko je telefon kostao (njihova maloprodajna cena) pa oduzmi koliko si platio, mozda je to tih 11600. Ranije je bilo preostale pretplate (+ rate) ali je onda izmenjeno na najpovoljnije po korisnika, bila to razlika izmedju pune cene i one s popustom, razlike maloprodajne i povlascene/uz ugovor ili pretplata+rate.
U svakom slucaju kad platis dobijes papir da si raskinuo UO i nema nikakvih naknadnih ganjanja i dugovanja (to mozda bude bilo u mts, ako nisu prestali sa praksom pronalazenja cudnih iznosa dugovanja zbog "kasnjenja" i sl. izgovora)
 
@Him
Ne isplati se da raskidas prevremeno posebno ne pod tim uslovima. Danas je lopovluk jednostavno nacin poslovanja.

Vip (A1) inace ima razlicitu politiku od Mts- i Telenora vezanu za trajanje ugovora. Ugovor ti traje do datuma kad je prvi put potpisan
bez obzira koliko puta i kada si ga obnovio. To cesto ne znaju ni njihovi zaposleni ali se moze procitati na ugovoru.
Na primer danas potpises ugovor 13.5. ugovor vazi do 13.5. 2023. ali popust iz ugovora vazi od prvog preseka pa narednih 24 meseca.
E sad ako odnovis ugovor ranije dva meseca, recimo 13.3.2023. ugovor ce vaziti 13.5.2025.
Tako je na mom ugovoru i nisam placao nista za prevremenu obnovu nekih 45 dana ranije.
Ovde sam vec postavio moj ugovor https://forum.benchmark.rs/threads/a1-postpaid-paketi-i-promocije.151326/post-6334552
 
Jednostavnije, piše na portalu moj a1 do kada važi uo i ne razbijaš glavu. Ja čekam još nekih mesec dana i odlazim.
 
Nazad
Vrh Dno