Nisi najavio mesec dana ranije. Otkazni rok je mesec dana za sve. Šta tu nije jasno?Moja A1 priča. Lično iskustvo, koje se skoro okončalo.
Isticao mi ugovor na 2 godine. Informišem se 2 meseca pre isteka, u poslovnici i preko Call centra,
koji je period da regularno raskinem ugovor nakon završetka ove 2 godine. Da ne uđem u novi obračunski ciklus.
Kažu dođite tek u poslednjih 15 dana, samo formalnost, da potpišete papir. Usluga će trajati do kraja a onda će biti automatski isključena.
Super.
Odem u poslovnicu 3 ili 4 dana pred istek, tipa u četvrtak otišao a u nedelju je zadnji dan ugovora. Baš zgodno
Pitam i tu gospođu da li će biti nekih penala zbog potpisivanja?
Kaže mi, neće, naravno. Usluga traje i dalje, a dobićete račun.
Potpišem, sve ok. Dobijem papir i odem.
Stiže mailom račun za poslednji mesec.
Uvećan za 330 dinara. Nije neka para ali da proverim što, iščitam ga detaljno.
Citira se Zakon, član, stav... prekršio sam ugovornu obavezu. Ranije sam prekinuo ugovor.
Zovem Call centar. Kaže mi gospođa - A pa vi ste ugovor prekinuli 7 dana ranije.
Pitam - kako? Evo mi Ugovor ispred mene i papir iz poslovnice, vaša koleginica iz poslovnice gde sam raskinuo ugovor kaže nema penala.
Da ali na sistemu stoji da ste vi...
Kažem da je ne moguće, jer u Ugovoru stoji datum a istog datuma mi je važio i obračunski period.
Ok javiće vam se neko od kolega, veli ona.
***
Da skratim - niti se ko javljao, niti cimao.
Zvao sam Call centar još 2 puta, sa pauzama od po 5 dana da odreaguju, i svaki razgovor snimao za svaki slučaj. (ovo svakom savetujem)
Stigao ispravljeni račun poštom iako su rekli da će stići na email i SMS ... Tako je uvek stizalo jer sam tako prijavio.
Bez izvinjenja. Svetska kompanija pa pomislim, imaju manire. Jok more.
Dobio sam umanjen račun (ispravka njihove greške) sa opomenom za neplaćeni račun i upozorenje da ako ne platim, moj dug ide izvršitelju.
Platio. Nisu se zahvalili SMS-om po običaju, kada se usluga plati.
Zbogom A1 ...
Pogledajte prilog 325520
*Sava, Kikinda (RIP)
Šta kažu, koji je razlog ?Upravo sam dobio odgovor od A1:
Zdravo,
nama stoji u sistemu da je aktivirana privremena blokada hotspota na navedenom broju.
Ti si njihova pravna služba pa znaš bolje od Call centra i poslovnice?Nisi najavio mesec dana ranije. Otkazni rok je mesec dana za sve. Šta tu nije jasno?
Dobro si mu rekao ja sam raskidao kucni net 2019 pa sam kasnije uzimao ponovo ugovor bio do 12 bese a obracunski 6 i ja sam platio 6 dana penale oko 200din ali to je bilo ok sobzirom da je ranije bilo raskinuto da ne placam za jos jedan mesec.Ti si njihova pravna služba pa znaš bolje od Call centra i poslovnice?
edit - pročitaj moj raniji post ponovo
Obično blokada traje do novog obračunskog perioda, a razlog je taj što je NEO NEO tarifa predviđena za korišćenje u telefonu i povremeno deljenje interneta preko hotspota. Ukoliko deljenje prevazilazi prosečnu mesečnu potrošnju, postoji mogućnost privremene blokade deljenja putem hotspota.Šta kažu, koji je razlog ?
Upravo ti se to i desilo da si dobio račun koji si mogao da izbegneš da si mesec dana ranije raskinuo ugovor. Svuda ti je tako.Ti si njihova pravna služba pa znaš bolje od Call centra i poslovnice?
edit - pročitaj moj raniji post ponovo
Ajde!@NAS meni se izgleda isto ili makar slicno desilo sa Telenorom, juce mi kasljao SBB (pala kisa) pa sam se nakacila na hotspot i gle na 1.02GB ne radi visepretpostavila sam da mi je bio ukljucen onaj limit te nisam pogledala u detalje, ali sad vidim da mi je limit 2GB tako da se nesto desilo, nisam sigurna sta. Svakako sam raskinula ugovor i prelazim u A1 bez UO.
Kada sam nedavno potpisivao ugovor za ponesi net, na pitanje kada treba da najavom raskid, meni su u poslovnici rekli mesec dana pred istek ugovora.Nisi najavio mesec dana ranije. Otkazni rok je mesec dana za sve. Šta tu nije jasno?
Kako si uspeo da dobiješ 6 meseci za 1 din i 50% popusta na preostale mesece UO ??Kada sam nedavno potpisivao ugovor za ponesi net, na pitanje kada treba da najavom raskid, meni su u poslovnici rekli mesec dana pred istek ugovora.
Pitao sam iz prostog razloga jer sam dobio 6m za dž I 50% popusta na ostatak ugovora. A puna cena po isteku mi svakako ne odgovara. I svakako će tada (nadam se) biti bolja opcija od držanja dve kartice u telefonu.
Znam za to tako je uzet ovaj zadnji telefon sto je prodat bilo je 7 meseci ostalo i tad su bili to odobrili kaze jos 10 meseci vazi uo.@gicko Aneks ugovora produžetkom ugovorne obaveze je dugo godina opcija kod njih. Svaka obnova pre 6 meseci znači da, ako ti je po prethodnom ugovoru bilo ostalo još 11 meseci, produžio si je za narednih 24 i to je po aktuelnom 35 meseci, dakle skoro 3 godine. Uostalom, o tačnom datumu isteka uvek možeš da se informišeš bilo kroz Moj A1 aplikaciju, pozivanjem call centra ili odlaskom u poslovnicu.
Da li se vezivanje preko telefona na racunar USB-om I koriscenje neta na neo neo max racuna kao deljeni net ili kao mobilni podaci?Opet mi je A1 isključio hotspot na Neo neo max paketu (prvi put je isključenje bilo nakon prvog obračunskog perioda ali sam dostavio dokaze da sam u pravu i tada su priključili). Merim programom na Android-u "Data Usage Monitor" i nikada ne prekoračim download preko hotspota u odnosu na download preko mobilnog. Ne skidam mnogo (oko 300GB mesečno) i mreža na mojoj lokaciji nije opterećena.
Preko FB-a A1 kaže da nisu isključili i da bih dobio poruku da je isključen hotspot. Isto su rekli i prvi put pa su kasnije priznali da je isključen.
Isti su simptomi kao i prvi put kada su isključili, YT radi bez problema ali 99% sajtova neće da učita preko laptopa. Ne rade ni alikacije poput Zoom-a, ne radi hotspot, ne radi tethering. Net preko mobilnog radi.
Može biti da su se zainatili pošto sam ovaj mesec tražio da poništim ugovor za VIkend net jer mesecima ne koristim i ostala je samo otplata rutera nekoliko rata i tražio sam da mi ponište jedan prepaid broj (tj. da uklone iz Moj A1).
Polako i definitivno napuštamo A1 i nikada ništa više ništa sa njima. Jesu najjeftiniji i imaju ono što mojoj porodici odgovara (mesečne dodatke za prepaid), Neo neo max za 2.000 din. itd. ali šta to sve vredi kada ne umeju da pošalju E-mail, da pozovu i porazgovaraju, da pošalju poruku na mobilni sa nekim izgovorom da moraju da gledaju na svaki GB, ili predlože da sporazumno raskinemo ugovor ako im nešto ne odgovora, ili bilo šta treće a ne ovako da ukidaju deo usluge bez ikakvog obaveštenja. Da nisam imao u tom momentu net na drugoj kartici ne bih mogao da odem na Zoom sastanak (da, mogao sam preko mobilnog ali oni koji svakodnevno koriste Zoom znaju koliko je lakše preko kompa kada otvarate i zatvarate Pdf i ostale fajlove, delite ekran...).
Kako funkcioniše prebacivanje prepaid brojeva iz A1 u neku drugu mrežu, imamo mnoge naloge povezane kao dvostruku autentifikaciju i Viber, FB...?
Za ukidanje hotspota neću više da se igram sa A1, obavestiću udruženja za zaštitu potrošača.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari