Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

@reveal

Klasičan bot komentar.

Ja napišem šta je loše u A1, ti napišeš da nisi zadovoljna u Telenoru i da prelaziš tamo gde je loše 😁
 
Moja A1 priča. Lično iskustvo, koje se skoro okončalo.

Isticao mi ugovor na 2 godine. Informišem se 2 meseca pre isteka, u poslovnici i preko Call centra,
koji je period da regularno raskinem ugovor nakon završetka ove 2 godine. Da ne uđem u novi obračunski ciklus.
Kažu dođite tek u poslednjih 15 dana, samo formalnost, da potpišete papir. Usluga će trajati do kraja a onda će biti automatski isključena.
Super.
Odem u poslovnicu 3 ili 4 dana pred istek, tipa u četvrtak otišao a u nedelju je zadnji dan ugovora. Baš zgodno :)
Pitam i tu gospođu da li će biti nekih penala zbog potpisivanja?
Kaže mi, neće, naravno. Usluga traje i dalje, a dobićete račun.
Potpišem, sve ok. Dobijem papir i odem.

Stiže mailom račun za poslednji mesec.
Uvećan za 330 dinara. Nije neka para ali da proverim što, iščitam ga detaljno.
Citira se Zakon, član, stav... prekršio sam ugovornu obavezu. Ranije sam prekinuo ugovor.
:confused::ROFLMAO::ninja:
Zovem Call centar. Kaže mi gospođa - A pa vi ste ugovor prekinuli 7 dana ranije.
Pitam - kako? Evo mi Ugovor ispred mene i papir iz poslovnice, vaša koleginica iz poslovnice gde sam raskinuo ugovor kaže nema penala.
Da ali na sistemu stoji da ste vi...
Kažem da je ne moguće, jer u Ugovoru stoji datum a istog datuma mi je važio i obračunski period.
Ok javiće vam se neko od kolega, veli ona.
***
Da skratim - niti se ko javljao, niti cimao.
Zvao sam Call centar još 2 puta, sa pauzama od po 5 dana da odreaguju, i svaki razgovor snimao za svaki slučaj. (ovo svakom savetujem)

Stigao ispravljeni račun poštom iako su rekli da će stići na email i SMS ... Tako je uvek stizalo jer sam tako prijavio.
Bez izvinjenja. Svetska kompanija pa pomislim, imaju manire. Jok more.
Dobio sam umanjen račun (ispravka njihove greške) sa opomenom za neplaćeni račun i upozorenje da ako ne platim, moj dug ide izvršitelju.

Platio. Nisu se zahvalili SMS-om po običaju, kada se usluga plati.

Zbogom A1 ...
mudar-covek-Kikinda.jpeg
*Sava, Kikinda (RIP)
 
Upravo sam dobio odgovor od A1:

Zdravo,

nama stoji u sistemu da je aktivirana privremena blokada hotspota na navedenom broju.
 
Moja A1 priča. Lično iskustvo, koje se skoro okončalo.

Isticao mi ugovor na 2 godine. Informišem se 2 meseca pre isteka, u poslovnici i preko Call centra,
koji je period da regularno raskinem ugovor nakon završetka ove 2 godine. Da ne uđem u novi obračunski ciklus.
Kažu dođite tek u poslednjih 15 dana, samo formalnost, da potpišete papir. Usluga će trajati do kraja a onda će biti automatski isključena.
Super.
Odem u poslovnicu 3 ili 4 dana pred istek, tipa u četvrtak otišao a u nedelju je zadnji dan ugovora. Baš zgodno :)
Pitam i tu gospođu da li će biti nekih penala zbog potpisivanja?
Kaže mi, neće, naravno. Usluga traje i dalje, a dobićete račun.
Potpišem, sve ok. Dobijem papir i odem.

Stiže mailom račun za poslednji mesec.
Uvećan za 330 dinara. Nije neka para ali da proverim što, iščitam ga detaljno.
Citira se Zakon, član, stav... prekršio sam ugovornu obavezu. Ranije sam prekinuo ugovor.
:confused::ROFLMAO::ninja:
Zovem Call centar. Kaže mi gospođa - A pa vi ste ugovor prekinuli 7 dana ranije.
Pitam - kako? Evo mi Ugovor ispred mene i papir iz poslovnice, vaša koleginica iz poslovnice gde sam raskinuo ugovor kaže nema penala.
Da ali na sistemu stoji da ste vi...
Kažem da je ne moguće, jer u Ugovoru stoji datum a istog datuma mi je važio i obračunski period.
Ok javiće vam se neko od kolega, veli ona.
***
Da skratim - niti se ko javljao, niti cimao.
Zvao sam Call centar još 2 puta, sa pauzama od po 5 dana da odreaguju, i svaki razgovor snimao za svaki slučaj. (ovo svakom savetujem)

Stigao ispravljeni račun poštom iako su rekli da će stići na email i SMS ... Tako je uvek stizalo jer sam tako prijavio.
Bez izvinjenja. Svetska kompanija pa pomislim, imaju manire. Jok more.
Dobio sam umanjen račun (ispravka njihove greške) sa opomenom za neplaćeni račun i upozorenje da ako ne platim, moj dug ide izvršitelju.

Platio. Nisu se zahvalili SMS-om po običaju, kada se usluga plati.

Zbogom A1 ...
Pogledajte prilog 325520
*Sava, Kikinda (RIP)
Nisi najavio mesec dana ranije. Otkazni rok je mesec dana za sve. Šta tu nije jasno?
 
Ti si njihova pravna služba pa znaš bolje od Call centra i poslovnice?
edit - pročitaj moj raniji post ponovo
Dobro si mu rekao ja sam raskidao kucni net 2019 pa sam kasnije uzimao ponovo ugovor bio do 12 bese a obracunski 6 i ja sam platio 6 dana penale oko 200din ali to je bilo ok sobzirom da je ranije bilo raskinuto da ne placam za jos jedan mesec.
 
Šta kažu, koji je razlog ?
Obično blokada traje do novog obračunskog perioda, a razlog je taj što je NEO NEO tarifa predviđena za korišćenje u telefonu i povremeno deljenje interneta preko hotspota. Ukoliko deljenje prevazilazi prosečnu mesečnu potrošnju, postoji mogućnost privremene blokade deljenja putem hotspota.

Tako rekoše.
 
@NAS moje tumačenje je da podatak prosečne potrošnje uzimaju sa bazne stanice koja je bliska sa adresom prebivališta ili eventualno gde boraviš, ali u drugom slučaju rekao bih da im se ne pali alarm tek tako, što sam zaključio na osnovu ličnog iskustva sa „Dođi i probaj" tarifom, dok je bila u ponudi.
 
@NAS meni se izgleda isto ili makar slicno desilo sa Telenorom, juce mi kasljao SBB (pala kisa) pa sam se nakacila na hotspot i gle na 1.02GB ne radi vise :) pretpostavila sam da mi je bio ukljucen onaj limit te nisam pogledala u detalje, ali sad vidim da mi je limit 2GB tako da se nesto desilo, nisam sigurna sta. Svakako sam raskinula ugovor i prelazim u A1 bez UO.
Ajde!
 
Cekaj kolika je to brzina na NeoNeo zasto je to bitno?
kolika je meni brzina na Neo25?
 
Nisi najavio mesec dana ranije. Otkazni rok je mesec dana za sve. Šta tu nije jasno?
Kada sam nedavno potpisivao ugovor za ponesi net, na pitanje kada treba da najavom raskid, meni su u poslovnici rekli mesec dana pred istek ugovora.

Pitao sam iz prostog razloga jer sam dobio 6m za dž I 50% popusta na ostatak ugovora. A puna cena po isteku mi svakako ne odgovara. I svakako će tada (nadam se) biti bolja opcija od držanja dve kartice u telefonu.
 
Kada sam nedavno potpisivao ugovor za ponesi net, na pitanje kada treba da najavom raskid, meni su u poslovnici rekli mesec dana pred istek ugovora.

Pitao sam iz prostog razloga jer sam dobio 6m za dž I 50% popusta na ostatak ugovora. A puna cena po isteku mi svakako ne odgovara. I svakako će tada (nadam se) biti bolja opcija od držanja dve kartice u telefonu.
Kako si uspeo da dobiješ 6 meseci za 1 din i 50% popusta na preostale mesece UO ??
Da li je to ova sada promocija gde dobijaš 1 TB interneta na 24 M, a pretplata je 1.800 din sa NEO 3 paketom ?
 
Lepi popusti u A1 povodom novogodisnje ponude za uredjaje
 
Ljudi, dobar dan.

Imao bih samo jedno pitanje: da li su telefoni (iPhone poimence) kupljeni u A1 i dalje zaključani za njihovu mrežu ili mogu da se koriste i kod drugih provajdera?

Hvala vam unapred.
 
Nijedan A1 telefon nije zaključan na njihovu mrežu. Svi A1 telefoni su sim free (mogu na bilo koju mrežu)
 
Daju popuste ali samo na više tarife, neo 15 pa nagore. X3 pro dobro pojeftinio, još da ima amoled ne bih se razmišljao.
 
Moracu da vidim jer bi odobrili obnovu bez penala prosli put su mi odobrili kad je bilo 7 meseci sad je oko 11 pre isteka ugovora islo bi se na veci paket.
 
@gicko Aneks ugovora produžetkom ugovorne obaveze je dugo godina opcija kod njih. Svaka obnova pre 6 meseci znači da, ako ti je po prethodnom ugovoru bilo ostalo još 11 meseci, produžio si je za narednih 24 i to je po aktuelnom 35 meseci, dakle skoro 3 godine. Uostalom, o tačnom datumu isteka uvek možeš da se informišeš bilo kroz Moj A1 aplikaciju, pozivanjem call centra ili odlaskom u poslovnicu.
 
@gicko Aneks ugovora produžetkom ugovorne obaveze je dugo godina opcija kod njih. Svaka obnova pre 6 meseci znači da, ako ti je po prethodnom ugovoru bilo ostalo još 11 meseci, produžio si je za narednih 24 i to je po aktuelnom 35 meseci, dakle skoro 3 godine. Uostalom, o tačnom datumu isteka uvek možeš da se informišeš bilo kroz Moj A1 aplikaciju, pozivanjem call centra ili odlaskom u poslovnicu.
Znam za to tako je uzet ovaj zadnji telefon sto je prodat bilo je 7 meseci ostalo i tad su bili to odobrili kaze jos 10 meseci vazi uo.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Opet mi je A1 isključio hotspot na Neo neo max paketu (prvi put je isključenje bilo nakon prvog obračunskog perioda ali sam dostavio dokaze da sam u pravu i tada su priključili). Merim programom na Android-u "Data Usage Monitor" i nikada ne prekoračim download preko hotspota u odnosu na download preko mobilnog. Ne skidam mnogo (oko 300GB mesečno) i mreža na mojoj lokaciji nije opterećena.

Preko FB-a A1 kaže da nisu isključili i da bih dobio poruku da je isključen hotspot. Isto su rekli i prvi put pa su kasnije priznali da je isključen.

Isti su simptomi kao i prvi put kada su isključili, YT radi bez problema ali 99% sajtova neće da učita preko laptopa. Ne rade ni alikacije poput Zoom-a, ne radi hotspot, ne radi tethering. Net preko mobilnog radi.

Može biti da su se zainatili pošto sam ovaj mesec tražio da poništim ugovor za VIkend net jer mesecima ne koristim i ostala je samo otplata rutera nekoliko rata i tražio sam da mi ponište jedan prepaid broj (tj. da uklone iz Moj A1).

Polako i definitivno napuštamo A1 i nikada ništa više ništa sa njima. Jesu najjeftiniji i imaju ono što mojoj porodici odgovara (mesečne dodatke za prepaid), Neo neo max za 2.000 din. itd. ali šta to sve vredi kada ne umeju da pošalju E-mail, da pozovu i porazgovaraju, da pošalju poruku na mobilni sa nekim izgovorom da moraju da gledaju na svaki GB, ili predlože da sporazumno raskinemo ugovor ako im nešto ne odgovora, ili bilo šta treće a ne ovako da ukidaju deo usluge bez ikakvog obaveštenja. Da nisam imao u tom momentu net na drugoj kartici ne bih mogao da odem na Zoom sastanak (da, mogao sam preko mobilnog ali oni koji svakodnevno koriste Zoom znaju koliko je lakše preko kompa kada otvarate i zatvarate Pdf i ostale fajlove, delite ekran...).

Kako funkcioniše prebacivanje prepaid brojeva iz A1 u neku drugu mrežu, imamo mnoge naloge povezane kao dvostruku autentifikaciju i Viber, FB...?

Za ukidanje hotspota neću više da se igram sa A1, obavestiću udruženja za zaštitu potrošača.
Da li se vezivanje preko telefona na racunar USB-om I koriscenje neta na neo neo max racuna kao deljeni net ili kao mobilni podaci?
 
Koliko se maksimalno meseci po dinar moze dobiti za NEO 5 ako prelazim iz MTS-a uz telefon
 
@Manian89 ja mislim da se USB Tethering računa kao deljenje, zato što na kompu/laptopu se takođe dodeljuje nova IP adresa. Tehnički gledano, ako operateru stigne informacija da je IP sa druge MAC adrese, a koja se ne poklapa sa uređajem čiji su IMEI i MAC isprva prijavljeni u mrežu, to se tretira kao podeljena veza.
 
Da li je problem kod A1 ako mi je presek-zadnji dan za plaćanje računa 5 u mesecu a ja uplatim šestog ili sedmog?(kasni mi račun a ne cimami se da popunjavam uplatnicu preko žiro računa)
 
@Dr Dragan ako ti je ovo prvi ugovor, pravo na odlaganje roka za plaćanje imaš posle 3 plaćena računa. Mislim da ne tolerišu kašnjenja. Opcijom IPS skeniraj u mBankingu preko kamere uslikaj QR kod sa računa i uplatnica će ti biti popunjena, eventualno plati karticom.
 
Meni se desi ponekad da zaboravim da platim račun i prekoračim par dana rok za uplatu, nisu mi pravili neke probleme, osim što su me opominjali sms porukama. Ne verujem da će nekog da isključe za par dana kašnjenja, verovatno će da zaračunaju kamatu za kašnjenje i to je to.
 
Nazad
Vrh Dno