Arthur Morgan
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.10.2007
- Poruke
- 2,984
- Poena
- 485
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 7 7800X3D & Lian Li Hydroshift 360
- Matična ploča
- Aorus X870E Pro Ice
- RAM
- 32 GB Kingston Fury Beast RGB DDR5 6000Mt/s
- GPU
- Zotac Trinity RTX 4080 Super OC White Edition
- Storage
- Samsung 980 Pro 500GB + WD SN850 Black 1TB + Kingston KC 3000 1TB + 2TB Lexar NQ790
- Zvuk
- Altec Lansing ATP 3
- PSU
- Lian Li Edge 1000W White Edition
- Kućište
- Antec Constellation C8
- Monitor
- LG 32GP850-B
- Miš & tastatura
- ASUS ROG STRIX Scope II 96 Wireless & ASUS ROG Harpe Ace Aimlab Edition
- Laptop
- HP Probook 450 G10
- Pristup internetu
- Optički internet
Jedno je da gura, a drugo da radi 1080p max.
Ili se ovde frlja opet sa "max" settings, misleci se na pola stvari iskljuceno?
1060 ne moze ni gta 5 da pogura na max, ako se koristi antialiasing.
Na nekim high/very high bi trebalo da moze 60fps da izvuce.
Vratih se na jedan tvoj raniji post koji nisam stigao da odgovorim, a želeo sam jer mi zbog jedne stvari deluje zanimljivo? Zar su GTA V ili RDR 2 igre koje MORAJU da se igraju na 60 FPS??? Koliko znam to je potrebno za shootere zbog bržeg nišanjenja, jer je u takvim igrama to poenta, ali kod ovih igara to baš i nije slučaj. Ili ja ne znam šta je poenta 60 FPS. Ljudsko oko može da hvata 24 sličice u sekundi, 30 je već glatka animacija, a zaista ne razumem poentu 60 FPS u igrama kao što su Witcher 3, AC Origins/Odyssey, Fallout 4, Skyrim, pa i RDR 2?? Ukoliko grešim voleo bih da znam zašto. Ozbiljno, jer kad sam jednom probao onaj benchmark u GTA V nisam video ama baš nikakvu razliku između 34 i 74 frejmova. Meni je sve to izgledalo odlično i glatko.
Evo snimka koji to potvrđuje, mene zaista zanima u čemu je razlika. https://www.youtube.com/watch?v=pHWdKO1bd98