Šta je novo?

063 - od Mobtela do Telenora

Pa to i planiram da pređem na post paid, i to zbog dosta jeftinijih usluga, minut nije 10 već 7 dinara sa svojom mrežom, poruka skoro duplo jeftinija (a i u paketu imam nešto poruka)...

Isto sam i ja razmisljao pre vise od godinu dana, s obzirom da sam sa 064 pre paida presao jer mi je bilo dosta da grebem jednu najjeftiniju dopunu nedeljno. Sada na Junioru ne spustam ispod 1300. :wall: Nekad ogranicenje i nije tako lose. Mada poslao sam im mail gde ih kritikujem za ukidanje usluge 5 za internet (vecina kolega je na postpaidu, a nemaju gde da iskoriste te sate, pa sam im pritekao u pomoc :D ali i upitao ih dokle planiraju da naplacuju Call centar.
 
Isto sam i ja razmisljao pre vise od godinu dana, s obzirom da sam sa 064 pre paida presao jer mi je bilo dosta da grebem jednu najjeftiniju dopunu nedeljno. Sada na Junioru ne spustam ispod 1300. :wall: Nekad ogranicenje i nije tako lose. Mada poslao sam im mail gde ih kritikujem za ukidanje usluge 5 za internet (vecina kolega je na postpaidu, a nemaju gde da iskoriste te sate, pa sam im pritekao u pomoc :D ali i upitao ih dokle planiraju da naplacuju Call centar.

zivo me interesuje dal ce ti odgovoriti na mail ovog tipa. javi sta je bilo?
 
Evo sta sam ih ja pitao:
Pitanje: Da li u Trenutnom zaduzenju na Web portalu mozete da uvedete da se
vidi jos koliko je ostalo besplatnih minuta kao i jos koliko besplatnih SMS
poruka? Telekom tu uslugu nudi odavno.
Odgovor:Obavestavamo Vas da trenutno ne postoji mogucnost provere besplatnog saobracaja
u tekucem obracunskom periodu. O svim eventualnim promenama korisnici ce biti
blagovremeno obavesteni.
Za sve dalje informacije, stojimo Vam na raspolaganju.
 
zivo me interesuje dal ce ti odgovoriti na mail ovog tipa. javi sta je bilo?

"Usluga Gratis 5 internet je bila potpisana od strane Mobtela i nije bila odrziva u novoj kompaniji zbog uslova pod kojima je potpisan.
Ukoliko budemo aktivirali novu, slicnu uslugu bicete obavesteni na prigodan nacin, porukom ili putem medija.
Kompanija Telenor je prilikom ulaska na srpsko trziste obecala kvalitetnije usluge za svoje korisnike. U tom smislu ocekujemo i poboljsanje Korisnickog servisa u koji spada i Call Center.
Medjutim, trenutno nemamo zvanicnu informaciju da li ce se pozivi ka 063/9863 i dalje naplacivati.
Molimo Vas za jos malo strpljenja.
Za sve informacije stojimo Vam na raspolaganju."

Otvorise dusu. :)
 
lepo od njih sto ogovaraju i to je napredak. ne ko recimo sbb koji cim nesto crkne iskljuci korisnicki service
 
Pa dobro, bar ti ne dere kozu s ledja drzeci te na cekanju jer su svi operateri zauzeti. Inace pomenuo sam u jednom od proslih mailova impresija i predlog da uvrste (arhiviraju) sve mesece za listing post paid korisnika a ne samo poslednja dva, jer dodatnih 300 kilobajta po korisniku (sacometrijski) mislim da im zaista nece primetno poremetiti budzet za jos koji disk na serveru. :) Zahvalise se opet na interesovanju i konstruktivnom predlogu, i eto, uzece u obzir.
 
Da li to isto vazi i s mobi fun ? Jel te to neko zvanicno obavestio ? I kako oni misle da me prebace na neki drugi paket ?

Hvala

njemu traje do tada jer ce posle postati mator za taj paket a ne zato sto ukidaju :)
 
Uporedite pakete MAX i Pro400:cigar:
 
Poslednja izmena:
Da li to isto vazi i s mobi fun ? Jel te to neko zvanicno obavestio ? I kako oni misle da me prebace na neki drugi paket ?

Hvala

ja mislim da je samo za mobi junior, jer je on vezan za starosnu granicu, t.j vazi za juniore :D (do 27 god)
 
eh, kad bi ljudi iz Telenora pustali informacije o akcijama, odnosno sta rade, sta su uradili, sta ce raditi. da na neki nacin obavestavaju svoje korisnike i buduce o to me sta se zbiva, makar neke informacije da puste na sajt,... znaci konkretne stvari, zelim da znam zasto mi danas baterija traje kratko ili zasto ce sutra raditi bolje, zasto imam/nemam signal,... sta ce to da urade kako bi kvalitet njihove usluge biti bolji...
http://www.telenor.co.yu/?section=about&page=1347&pn=1
Skoro sam negde video i da su najavili moguće povremene smetnje na mreži, kao rade nešto.

Inače, zanemario si jedan detalj, a to je da bi ti podaci koje ti tražiš onda bili dostupni i još nekome. Kome? Konkurenciji! A to, čini mi se, ni jedni ni drugi ne vole ... tako daaa ... mislim da od tog posla nema ništa ... jedino što mi ovako nakupimo jedni od drugih informacija ... to je to ...

vratili mobi junior

Nisu ga ni ukinuli ... samo je (iz nepoznatih razloga) bio zaboravljen na prezentaciji. Sad su postavili sve pakete, tako daaa ... sad je sve u redu ... :)
 
Kako burazeru na pre paid 24.-... i caletu na post paid 20.-... oba shestocifrena i medju prvima su kupili telefone josh nije ubaceno da pishe TELENOR umesto MOBTEL???
 
Da li su restartovali :) telefone?
 
Restartovali su,tj ja sam ih jurio i gasio im telefone:D,ali nishta...Menjali su kartice tako da imaju one "novije",ne one prastare shto primaju 10 poruka...
 
Ma to oni po brojevima menjaju. Verovatno su ima brojevi podeljeni po nekom njihovom pravilu. Ne mora da znaci da ce stariji brojevi prvi dobiti taj logo. Znam i jedne i druge slucajeve.

Recimo meni je isto mnogo cudno kako ce i kada ce da zamene onaj logo kada pretrazujete dostupne mreze. Pustio sam da pretrazim i dobijem MOBTEL i kada selektujem onda mi pise TELENOR, bez veze.
 
Poslednja izmena:
Aman bre ljudi, jel' čita neko od vas šta onaj prethodni napiše, ili svako priča svoju priču? Radi se o OTA podešavanjima, što znači da bi trebalo SVAKOM korisniku mreže poslati po jednu (ili dve vezane) poruke, pri čemu je neophodno da kartica koja se nalazi u telefonu može uopšte da se konfiguriše OTA.

To podešavanje podrazumeva samo prikaz mreže, tj. "masku" preko onoga što se nalazi u memoriji telefona, kada je telefon u standby modu. Podatak o imenu mreže iz Network Search-a se pojavljuje isključivo iz memorije telefona. Ista je situacija i sa ROAMERima koji dođu i odaberu 220 01 mrežu. Neće im pisati Telenor, već MOBTEL.

A poslaće valjda svima ... i to u nekoliko navrata pretpostavljam ... samo verovatno ne može da se pošalje 2000000 u jednom danu. Pa i ako pošalješ, nekome je telefon isključen ... pa i ako nije, možda kartica ne može da se konfiguriše. I tako dalje ...

Sad kad stignu nove kartice, lepo svi trk u KS da za 300 din + PDV zamenite kartice za nove, sa sve logom na SIMu i svi srećni i zadovoljni ...
 
A jel ce imati te nove kartice vecu memoriju-za kontakte i poruke???
 
Naravno da hoce, to je logicno. Davace minimum 32k, mada ja sam skoro siguran da ce biti od 64k sa javom kao sto je i na mt:s.
 
Extra,ovih 50 poruka mi je prepunjeno odavno,a i imenik je na kraju,a sad cu da menjam fon pa moram da prebacujem sve kontakte rucno nazalost jer sa 2600 ne moze drugacije...
 
Extra,ovih 50 poruka mi je prepunjeno odavno,a i imenik je na kraju,a sad cu da menjam fon pa moram da prebacujem sve kontakte rucno nazalost jer sa 2600 ne moze drugacije...

pa mislim da bi imao vise od 50 poruke treba ti kartica od 64k
 
Pa zato i pitam da li ce biti vece,iskreno se nadam da hoce...Jer ovako sa svakom promenom fona sam gubio na tone poruka....
 
pa ako je iole bolji telefon mozes prebaciti (i naravno ako je novi iste marke) i poruke
 
Pa problem je shto je sad 2600 a sa njega nema varijante prebaciti tako da cekam karticu veceg kapaciteta...
 
Telenor: novi pripejd program

Telenor je ponudio novi pripejd program građanima Srbije, kao i novi kanal prodaje pod nazivom “Telenor xpress”. Pripejd brojevi Telenora biće dostupni po specijalnim cenama. Za kupce koji odaberu skuplje pakete, u cenu će biti uključeno i dodatno vreme telefoniranja.
Po ceni pripejd broja u iznosu od 1000 dinara, pripejd korisnici Telenora će dobiti 1500 dinara kredita i 100 besplatnih poruka. Kod paketa od 500 dinara za novi broj, koji uključuje i SIM karticu, korisnici će dobiti 750 dinara kredita i 50 besplatnih poruka, dok paket od 200 dinara podrazumeva 20 besplatnih poruka.

Ova ponuda biće dostupna putem jedinstvenog direktnog prodajnog kanala širom Srbije, pod istoimenim nazivom Telenor xpress koji se sastoji od 25 prodajnih timova koji će posetiti mnoge gradove u Srbiji.

“Želimo da stignemo da građana Srbije nudeći dodatni kvalitet i inovativne ideje. Telenor uvek donosi nove prilike i veliki izbor mogućnosti. Srećni smo što će srpsko tržište uskoro osetiti prednosti Telenorovog novog i svežeg pristupa tržištu,” izjavio je Dejvid Menegelo, izvršni direktor marketinga Telenora.


Izvor: www.b92.net
 
kao i novi kanal prodaje pod nazivom “Telenor xpress”.

Odgovor mt:s-a je bio zestok, omogucili su narucivanje aparata i brojeva telefonom, a naziv usluge je slican mt:s ekspres. Sta li ce tek biti kada dodje treci operater, kakvo li ce tek tada biti utrkivanje za korisnicima.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno