Šta je novo?

Оштећени купци Еуролинка

Ako su Vaše komponente ili uređaji, koji su kupljeni u Eurolink-u, došli sa KimTec garantnim listom, ili nekim proizvođačkim garantnim listom, za čije proizvode je KimTec autorizovan servis, onda ćete sigurno uspeti da ostvarite svoja prava.
Što se tiče ostale robe koja nije iz KimTec distribucije, nisam sigurna, ali mogu da proverim, pa ću baciti post.
 
NIšta od robe koja je bila na reklamaciji nije predato dobavljačima. Strpite se malo i ne pričajte o onome u šta niste upućeni jer sami sebe nervirate oko stvari koje nisu tačne.
 
A šta je sa Gigabyte i Asus programom iz Eurolinka? Dobio sam samo Eurolink garanciju od 3 godine, šta da radim ako se pokvari, da li ima neki uvoznik koji to prima na reklamaciju!? Hvala!
 
Прошло је већ месец дана од кад је пук'о АЗИЈАлинк и мени је досадило да чекам да ли ће неко да ми се јави у вези са мојим компом који је био код њих у сервису.

За пар недеља идем да предам кривичну пријаву за кривично дело крађе против "г-дина" Ивана Кордића, директора привредног друштва EUROLINK TEAM 2000. Молим све оне који су оштећени да ми за то време (на имејл [email protected]) пошаљу следеће податке:

1. име и презиме
2. контакт телефон
3. шифру под којом је компонента примљена на сервис (налази се на оном папиру који сте добили када сте уређај предали на сервис)
4. приближну вредност компоненте у динарима

Надам се да ће се после тога полиција ангажовати око налажења дотичног господина много више него што је то урадила тржишна инспекција. Молио бих све који прочитају ово да обавесте оне који су оштећени а нису активни на овом форуму како могу да ми се јаве. Такође бих молио све да крајње озбиљно схвате оно што ћу да урадим и да не шаљу неке безвезне податке.

У свачијем је интересу да се што већи број људи јави, јер ако вредност украдених компоненти пређе 450.000 динара (кривично дело тешке крађе), Ивану Кордићу се смеши подужи одмор у неком од наших најбољих казнено-поправних установа. Такође, када он буде осуђен, нама оштећенима се отвара прилично лепа опција да се за повраћај компоненти, односно накнаду штете више НЕ МОРАМО ОБРАЋАТИ ЕУРОЛИНКУ, ВЕЋ ДИРЕКТНО ИВАНУ КОРДИЋУ, што значи: ако не испљуне компоненте, или паре - оде кућа на добош, оде ауто на добош, оде намештај на добош, итд - све док нам не исплати и последњу пару!
 
Датум 09.06.2008, 18:07:08
1. Корисник: Eurolink Team 2000 Doo Preduzecce Za Proizvodnju,trgovinu,servis I Uslu
Адреса: Kozjachka Br.4
Место: Beograd
Порески број: 101969220
Матични број:
17418815
Укупан износ блокаде: 40457981,01
Дани неликвидности у протеклих годину дана:

Од до Број дана
12.05.2008 - 28
Укупно: 28
 
Датум 09.06.2008, 18:07:08
1. Корисник: Eurolink Team 2000 Doo Preduzecce Za Proizvodnju,trgovinu,servis I Uslu
Адреса: Kozjachka Br.4
Место: Beograd
Порески број: 101969220
Матични број:
17418815
Укупан износ блокаде: 40457981,01
Дани неликвидности у протеклих годину дана:

Од до Број дана
12.05.2008 - 28
Укупно: 28


koliko sam ja procitao 450.000 din za fizicka lica ane pravna lica
 
E pa, drugari, situacija sa reklamacijama iz Eurolink-a je sledeća!
NA ŽALOST, svi oni koji su u Eurolink-u ostavili na reklamaciju robu koja nije iz KimTec distribucije, ili ne nosi proizvođačku garanciju, mogu najmanje da plaču, a najviše... pa ne smem ni da zamislim, valjda kao jozzza. Zaista, protiv Eurolink-a biće pokretnut stečajni postupak, sva roba koja je ostala ide u stečajnu masu, a kada se završi stečajni postupak, tek onda oštećeni krajnji korisnici mogu da se nadaju da će biti obeštećeni. Gde je ta roba, nemamo pojma.
U ovom trenutq možete samo da uradite isto što i jozzza ili da sedite skrštenih ruku.

Ukoliko ste na reklamaciju u Eurolink odneli uređaj/komponentu koja jeste iz KimTec distribucije (to se lako utvrdi putem serijskog broja) ili imate proizvođačku garanciju za koju je KimTec autorizovan servis, kao što sam već rekla, dovoljno je da donesete u servis revers na kome piše da ste ostavili nešto u Eurolink-u, original garantni list (KimTec-ov ili proizvođački) i original fiskalnog računa.

Nadam se da sam nekom pomogla i da ćete svi uspeti da ostvarite svoja prava.:wave:
 
За пар недеља идем да предам кривичну пријаву за кривично дело крађе против "г-дина" Ивана Кордића, директора привредног друштва EUROLINK TEAM 2000.
Ako nameravas da pokusas da u krivicnom postupku trazis naknadu stete, onda je najbolje da angazujes advokata. Pretpostavljam da je protiv pomenutog vec pokrenut postupak, ali ne za kradju (jer to nije pravno moguce) i u tom postupku bi ti kao osteceni mogao da istaknes svoje zahteve.
Sto se tice kuce, auta i namestaja koji idu na dobos, to ce ici malo teze ako je EL registrovan kao DOO, naravno osim u slucaju da je pomenuti zaista spakovao vase komponente i odneo ih kuci (a koliko se ovde moglo procitati navodno su poverioci pokupili tu robu).

NA ŽALOST, svi oni koji su u Eurolink-u ostavili na reklamaciju robu koja nije iz KimTec distribucije, ili ne nosi proizvođačku garanciju, mogu najmanje da plaču, a najviše... pa ne smem ni da zamislim, valjda kao jozzza. Zaista, protiv Eurolink-a biće pokretnut stečajni postupak, sva roba koja je ostala ide u stečajnu masu, a kada se završi stečajni postupak, tek onda oštećeni krajnji korisnici mogu da se nadaju da će biti obeštećeni.
Ako mislis na robu koja je ostala na reklamaciji, ona svakako ne ide u stecajnu masu i mora biti vracena vlasnicima.
 
tesko tje to itji posto je d.o.o.... al drzim Vam fige.. :)
 
Не знам да ли је моја иницијатива уродила плодом, али ЕУРОЛИНК ПОЧЕО ДА ВРАЋА РОБУ КОЈА ЈЕ КОД ЊИХ БИЛА НА СЕРВИСУ!!! Сви у Водоводску 158 по компоненте!
 
Bravo za sada vec bivsi EL.Mada cini mi se da je tako i logicno i normalno jer komponente/racunari koji su tamo na servisu/reklamaciji nisu ni vlasnistvo EL pa valjda ni ne mogu da budu ubaceni u stecajnu masu.Ja sam kod njih kupio svojevremeno Corsair napajanje.Jel` zna neko ko je njihov distributer u slucaju eventualne reklamacije?Na Corsair-ovom sajtu pise CT i Imtel.Kome da se eventualno obratim-za ne daj boze?
 
Eurolink je od CT-a uzimao Corsair program, kao i Imtel...

Dakle CT je uvoznik...
 
Ко зна кога тамо могу телефоном да добијем? Из НС сам па ми не одговара баш да скокнем до Водоводске тек тако.
 
Hvala puno.Tuzno je sve ovo.Zelim vam puno srece i da se sto pre negde "udomite".
 
I mene zanima da li neko ima broj telefona na koji mogu da se obratim, posto mi nije bas blizu da idem do vodovodske tek tako. (upravo sam otpakovao nov monitor i sad chitam ovo-bedak)
 
I mene zanima da li neko ima broj telefona na koji mogu da se obratim, posto mi nije bas blizu da idem do vodovodske tek tako. (upravo sam otpakovao nov monitor i sad chitam ovo-bedak)

Нема 'леба од телефонирања (иначе фон је онај стари од сервиса). Оних из Еуролинка нема нигде, компоненте дели неки чича што ради тамо у магацину. Одете лепо и однесете какав год папир да сте добили кад сте предавали компоненте на сервис и толико. Ја уз'о свој, ал'није поправљен :wall: Можда ће неко да има више среће.
 
Je l' zna neko ko je ovlašćeni distributer IBM Lenovo laptopova? Moja devojka je kupila laptop pre nešto više od godinu dana (mart 2007.) u Eurolinku, sa garancijom od 2 godine. Garantni list trenutno nije kod nje i moguće je da ga nećemo ni pronaći (duga priča, ne pitajte). Sa malo Google pretrage sam pronašao sledeći članak: http://www.naslovi.net/2006-10-04/bench-market/kimtec-postao-ovlasceni-lenovo-distributer/223505
Dakle, kao što je iz samog linka očigledno, KimTec je ovlašćeni distributer Lenovo proizvoda, ali je vest iz 2006. godine pa me interesuje da li to i dalje važi. Ako važi, da li je moguće da odnesemo laptop kod njih na servis ako ne nađemo garantni list, ili ako garantni list glasi na Eurolink? (Vidim da su neki ljudi uspeli da servisiraju komponente i bez toga, samo sa serijskim brojem, pa kontam da bi za laptop koji je ipak veća kupovina trebalo da može isto.) Konkretnije, imam problema sa hard diskom, i vrlo je verovatno da je pokvaren i da treba da se zameni. Ako to nije u garanciji, možda bih i kupio novi hard, ukoliko je to moguće, ali za sada samo treba da saznam ko je uvoznik i da stupim u kontakt sa njima.

Naravno, mogao bih da pozovem i direktno KimTec da pitam sve to, ali ovih dana smo i devojka i ja prilično zauzeti sve do kasnih večernjih časova, pa nikako u toku radnog vremena ne stižemo da ih zvrcnemo.

Hvala unapred ako mi neko odgovori, pozdrav! :wave:
 
Eurolink je Lenovo program radio sa Kimtec-om...
 
Нема 'леба од телефонирања (иначе фон је онај стари од сервиса). Оних из Еуролинка нема нигде, компоненте дели неки чича што ради тамо у магацину. Одете лепо и однесете какав год папир да сте добили кад сте предавали компоненте на сервис и толико. Ја уз'о свој, ал'није поправљен :wall: Можда ће неко да има више среће.

Ja nisam imao srece:(. Bio sam tamo i nisam nasao svoju karticu medju svim onim kutijama. Ostavio sam im broj moba, pa kako ljudi budu dolazili po svoje delove mozda i nalete na moju karticu. Bas nemam srece:(
 
Je l' zna neko ko je ovlašćeni distributer IBM Lenovo laptopova? Moja devojka je kupila laptop pre nešto više od godinu dana (mart 2007.) u Eurolinku, sa garancijom od 2 godine. Garantni list trenutno nije kod nje i moguće je da ga nećemo ni pronaći (duga priča, ne pitajte). Sa malo Google pretrage sam pronašao sledeći članak: http://www.naslovi.net/2006-10-04/bench-market/kimtec-postao-ovlasceni-lenovo-distributer/223505
Dakle, kao što je iz samog linka očigledno, KimTec je ovlašćeni distributer Lenovo proizvoda, ali je vest iz 2006. godine pa me interesuje da li to i dalje važi. Ako važi, da li je moguće da odnesemo laptop kod njih na servis ako ne nađemo garantni list, ili ako garantni list glasi na Eurolink? (Vidim da su neki ljudi uspeli da servisiraju komponente i bez toga, samo sa serijskim brojem, pa kontam da bi za laptop koji je ipak veća kupovina trebalo da može isto.) Konkretnije, imam problema sa hard diskom, i vrlo je verovatno da je pokvaren i da treba da se zameni. Ako to nije u garanciji, možda bih i kupio novi hard, ukoliko je to moguće, ali za sada samo treba da saznam ko je uvoznik i da stupim u kontakt sa njima.

Naravno, mogao bih da pozovem i direktno KimTec da pitam sve to, ali ovih dana smo i devojka i ja prilično zauzeti sve do kasnih večernjih časova, pa nikako u toku radnog vremena ne stižemo da ih zvrcnemo.

Hvala unapred ako mi neko odgovori, pozdrav! :wave:

Pošalji mail na [email protected] i napiši serial number i Machine Type (MT-T). Ako je NB iz Kimtec distribucije možeš ga doneti bez garantnog lista, ako nije nisam 100% siguran. Adresu servisa mozeš naći na http://www.kimtec.co.yu/Default.aspx?tabid=47

:wave:
 
Pošalji mail na [email protected] i napiši serial number i Machine Type (MT-T). Ako je NB iz Kimtec distribucije možeš ga doneti bez garantnog lista, ako nije nisam 100% siguran. Adresu servisa mozeš naći na http://www.kimtec.co.yu/Default.aspx?tabid=47

:wave:


Može i ako nije iz KimTec distribucije, IBM / Lenovo ima globalnu garanciju. Samo ne znam koji to njihov lap top ima 2 godine garancije? Može 1 ili 3. Možda je Eurolink davao neku dodatnu garanciju extra o svom trošku...
Enivej, kao što reče taraba, pošalji podatke na datu ti mail adresu, pa će se proveriti do kada je komp u garanciji.
 
Može i ako nije iz KimTec distribucije, IBM / Lenovo ima globalnu garanciju. Samo ne znam koji to njihov lap top ima 2 godine garancije? Može 1 ili 3. Možda je Eurolink davao neku dodatnu garanciju extra o svom trošku...

Ili su možda skratili garanciju za godinu dana čisto kao obezbedjenje sebe samih :) .

Ajd da preduhitrim Marfija i ja priupitam..... Par dana pre raspada nam je stigao Samsung HD642JJ ali bez garancije. Bilo je telefonskih dogovora da se to ispravi ali svi znamo šta se desilo. Dakle, od koga je Eurolink uzimao Samsung HD-ove?
 
Verovatno od RHS-a. Na kutiji mog HD753LJ kojeg sam uzeo od EL to pise...
 
Ajd da preduhitrim Marfija i ja priupitam..... Par dana pre raspada nam je stigao Samsung HD642JJ ali bez garancije. Bilo je telefonskih dogovora da se to ispravi ali svi znamo šta se desilo. Dakle, od koga je Eurolink uzimao Samsung HD-ove?

RHS. Uzeo sam pomenuti hard malo ranije i dobio RHS-ov garantni list.
 
Nazad
Vrh Dno