Šta je novo?

Kako kupiti Apple Care +

Znaci u srbiji je samo muka da se uplati AppleCare ostalo je lagano posle :)
 
Mislio sam samo na SMS virtual....
Pominješ US store, pa smo malo u nesporazumu, platio sam sa "srpskog" store_a u ios aplikaciji putem apple paya jer tamo postoji ta opcija. Međutim ništa time nisam dobio jer Paypal nije hteo da prihvati broj stalno se bunio kako to nije mobilni broj. Onda sam iskoristio textverified broj sa kojim je prošlo.

@psihodel ja sam dobio nov ip13 posle 7 dana, međutim isti je pandrknuo posle 5 dana, počeo nenormalno da se zagreva i da se gasi na svakih 5 minuta, odneo sam ponovo u Promobi i sad čekam novu zamenu. Ništa nisam platio.
 
Nema tačkicu na sebi ali dolazi bez kutije samo sa kartonskom nalepnicom preko ekrana. Tako da je 100% refurbished
 
Hvala kolega. Uspeo sam konačno. Evo rešenja (i za kolegu @Nikola Dočić da proba): registrovao sam karticu kroz PayPal aplikaciju NA TELEFONU.
Dakle, kroz desktop ne radi, prijavljuje grešku. Ali preko telefona radi sve 5.

Sve što je lepo kratko traje. Ovog jutra kada sam hteo da uđem na svoj sveže kreirani US PayPal nalog sačeka me ovo:

1761379362028.png

I onda, kada sam kliknuo na reset password, ovo:
1761379282429.png
I šta sad? Baš sam se smorio.
 
Jesi prilikom pravljenja naloga dodao 2FA pa da možeš da izabereš drugi način za dobijanje koda? Pretpostavljam da ne jer ti ne nudi tu opciju. Probaj ovo da potvrdiš broj kartice eventualno. Jako je važno omogućiti drugi tip 2FA pošto nemaš pristup broju telefona.
 
Hvala @strahinjas. Promakao mi je taj momenat da je potrebno kreirati 2FA. Sada sam napravio novi US PayPal nalog i kreirao 2FA uz Microsoft Authenticator app. Uvezao taj PayPal nalog sa Visa karticom i Apple-om i sve radi kako treba. Nadam se da me sutra ujutru neće sačekati neko neprijatno iznenađenje :)

Btw, ima li smisla kreirati Passkey kao način logovanja na PayPal da bi se potpuno izbeglo unošenje lozinke? Ili da ne mudrujem previše, da nešto ne zeznem.
 
Ja sam kreirao i passkey i označio računar kao safe device da bih dodatno izbegao mogućnost traženja koda, a i lozinke. Tako da, preporuka je da uradiš.
 
Sta sad, cak sam i VPN koristio

1761395117554.png
 
Samo da javim da sam juče dobio email od US PP-a da mi je account trajno deaktiviran. Ovo je stiglo bez ikakvog prethodnog upozorenja, privremenog blokiranja, itd. U mejlu nema nikakvog jasnog objašnjenja zašto je to urađeno, ukoliko neko ima slična iskustva i zna zašto se gase nalozi ovako neka javi.
 
Samo da javim da sam juče dobio email od US PP-a da mi je account trajno deaktiviran. Ovo je stiglo bez ikakvog prethodnog upozorenja, privremenog blokiranja, itd. U mejlu nema nikakvog jasnog objašnjenja zašto je to urađeno, ukoliko neko ima slična iskustva i zna zašto se gase nalozi ovako neka javi.
Počeli su i oni sa verifikacijom (ko zna šta gleda AI prvo) ...

"We will be making some enhancements to our CIP for our individual customers. Through our new biometric identity verification process, we can use the latest technology to help protect you against identity theft and fraudulent activity quickly and efficiently.

For regulatory reasons, we need to confirm our customer's personal information (such as your name, address and date of birth) or company information. This is what we call our Customer Identification Process (CIP)."

Link: PayPal US

Edit:
Meni ističe AC+ (iPhone 15PM) u novembru, još pojma nemam kako ću da produžim....
 
Poslednja izmena:
Po svemu sudeći PayPal će polako da nam gasi ove US račune, a kada zatvore i tu rupu verovatno ćemo moći samo da se uhvatimo za uši i da igramo kada je u pitanju AC+.

Ima li neko od kolega iskustva sa izmenom AC+ subskripcije novog uređaja sa mesečnog na godišnje plaćanje? Nisam bio svestan da će PP da nas ovako proganja pa sam neoprezno izabrao mesečnu pretplatu. Razni izvori navode da je nemoguća direktna izmena, već je potrebno da se otkaže tekuća AC+ pretplata, sačeka da istekne coverage period (mesec dana) i zatim će se navodno u uređaju pojaviti mogućnost AC+ godišnje pretplate.
 
Upeo da uzmem AC+ za nove Airpods Pro 3, drugi su već opisali proces ali da ponovim (koristio sam svoj postojeći US apple ID):
  • otvoriti US PayPal uz pomoć aplikacije SMS Virtual (ne prolaze više naše kartice direktno, mora preko US PayPal) - SMS Virtual traži $1 US za aktivaciju broja, jednokratni trošak
  • Vezati našu karticu na US PayPal, nije bilo nikakvih problema sa ovim, korišćena Virtual Visa OTP banke
  • Ceo proces sam prošao na macbook ali verujem da je isto na iphone ili ipad - otvorio settings aplikaciju, sekciju AppleCare & Warranty, kliknuo na Airpods Pro 3/Get Coverage.
  • Odaberete opciju, meni je nudio AppleCare One, One Month i One Year coverage, odabrao sam da plaćam godišnje ($20).
  • Iako sam imao preko 40 dolara na apple balansu tražio mi je payment method. Do danas je payment method bio "None", sve je plaćano sa apple ID kredita.
  • Odabere se PayPal opcija otvara se prompt za login, ulogujete se na prethodno otvoreni US PayPal (prethodno se postarajte da imate sredstva na kartici), pazite da odaberete za 2fa email kao opciju. Na email ce stici kod za verifikaciju, unesete kod i to je to. Izlazi prompt o uspešno aktiviranom AppleCare, sa brojem ugovora itd. Nije mi ponudio Theft&Loss opciju.
Pogledajte prilog 509794

To bi bilo to.

Sljaka i dalje ovaj nacin, hvala! Uplacen Apple Care One, dodati svi uredjaji, prihvacen cak i stari ipad M1.
Videcemo da li ce paypal nalog izdrzati ali bitno mi je bilo da prva uplata prodje zbog roka
 
Možda suspenduju te naloge koji su pravljeni sa virtuelnim brojevima. U svakom slučaju, nadam se da će da potraje.
 
@3D-Elite koliko ti je star iPad? Ja sam isto primetio da mi nudi apple care one i da ubacim laptop koji je godinu dana star..
 
Možda suspenduju te naloge koji su pravljeni sa virtuelnim brojevima. U svakom slučaju, nadam se da će da potraje.
Pa neka vrsta burner PP naloga je ovo, lazna US adresa, lazni US broj telefona, pravo ime, virtuelna kartica.. Videcemo. Nadam se da nece da ugrozi Apple nalog.
@3D-Elite koliko ti je star iPad? Ja sam isto primetio da mi nudi apple care one i da ubacim laptop koji je godinu dana star..
Ipad je iz Decembra 2021. Morao sam da odradim remote verifikaciju kroz aplikaciju, slikaju se 3 slike, 2 slike ekrana i jedna pozadine da potvrde da nije ostecen
 
Pozz ljudi, uzeo sam obicnu zelenu 17-icu pre par dana (inace odusevljen) i hteo bi da kupim apple care +. da li bi mi neko napisao kako to da uradim privatno da ne spamujemo ovde? Citao sam dosta postova unazad i samo sam se zbunio jos vise....

Thnx unapred!
 
Gledam na KP oglase za nov macbook i vidim da nude ac+ na 3 godine, mozda moze preko njih da se pazari uz neki dodatni fee za uslugu...
 
Kupio sam MacBook Air M4 preko KP krajem oktobra i imao opciju da kupim AppleCare+ na njemu... Medjutim danas ulazim u settings i nema mi vise opcije za kupovinu AppleCare+ a nemam ni one offere za Apple Music, itd. Je l' ima neko iskustva sa ovim problemom?
 
Nagađam da je MB Air pre nego što si ga ti kupio već kupljen negde ranije i da je isteklo 60 dana posle kupovine u okviru kojih traje ponuda za Apple Care+. Ukoliko imaš originalni račun trebalo bi da možeš sa Apple supportom da rešiš problem.
 
Nagađam da je MB Air pre nego što si ga ti kupio već kupljen negde ranije i da je isteklo 60 dana posle kupovine u okviru kojih traje ponuda za Apple Care+. Ukoliko imaš originalni račun trebalo bi da možeš sa Apple supportom da rešiš problem.
Nope, dobio sam ga neotvorenog… tj. važi datum aktivacije koliko znam a račun nemam pošto je sa kupujemprodajem
 

Prilozi

  • IMG_0758.jpeg
    IMG_0758.jpeg
    119.6 KB · Pregleda: 32
Samo sa računom možeš da dokažeš da ti se promeni datum za aktivaciju Apple Care-a.
 
Guglao sam i citao ovih dana, i zapravo ispada da je Apple Care + u srbiji do nekle i lutrija jer niko od ovih radnji koje se vode kao Apple zvanicni servis zapravo nisu u obaevezi da recimo zamene ekran ili nesto tome slicno. U obavezi su samo kada kupite recimo u nemackoj i onda odete u zvancni servis u nemackoj pa onda kao vaze ta pravila, a mi posto u srbiji ne mozemo da kupimo, kako god da kupimo nigde nisu u obavezi da ispune... Takodje sam naisao na razne komentare tipa da gledaju da te zeznu ili da ti po svaku cenu ne samene i tome slicno...

Da li imate iskustva ili saznanja kako u praksi funkcionisu ovi nasi koji se predstavljaju kao zvanicni apple servisi (pre svega mislim na Istyle i Macolu). Da li znate da su zamenili nekome display ili ledja i da li gledaju gde si kupio apple care + (u kojoj drzavi) ili je bitno samo da ga imas...

U principu muka je da se kupi apple care + i onda ako i uspem da ga kupim i placam svaki mesec, ne bi voleo da me neko posle maje, tipa nema delova, ili da mi drzi mesec dana mob u servisu ili da me zeza na foru odakle ti apple care...i tome slicno

Hvala unapred!
 
Nešto si ti to pogrešno izračunao. Jedino što je tačno je da u Srbiji ne možeš kupiti AC+ ili ga aktivirati na srpskom nalogu. Tebe ništa ne sprečava da uređaj kupiš u inostranstvu i da aktiviraš AC+ a da pravo na garanciju ostvariš u Srbiji. Niko te ne pita kako si ti to aktivirao i kako plaćaš, samo ih zanima da je AC+ aktivan u trenutku predaje uređaja na servis, što oni interno vide po serijskom broju uređaja.

Ovlašćeni servisi moraju poštovati AC+ garanciju. Postoje procedure za utvrđivanje kvara, zvanična dijagnostika, uređaj se fotografiše po prijemu itd., tako da nema mesta za slobodno tumačenje uslova garancije.

Na kraju krajeva, možete se obratiti Apple-u sa žalbom na urađen servis ukoliko smatrate da ste nepravedno oštećeni. Ja sam recimo imao situaciju da sam predao uređaj u ovlašćeni servis (u okviru AC+) gde sam uređaj predao u ponedeljak ujutru a da je istog tog dana standardno u 19h izašao update za iOS, da bi mi se iz servisa javili narednog dana sa odgovorom da nisu mogli da urade dijagnostiku jer mi telefon nije bio update-ovan na poslednji iOS, pa će naplatiti svoju dijagnostiku.

Naravno da sam obavestio Apple o tome pre nego što sam preuzeo uređaj, videli su u svojim logovima kada je uređaj predat na servis i znaju kada je izdat novi iOS i bili su vrlo iznenađeni takvim odgovorom pa su se interno obratili servisu.
Urađen je servis na kraju, AC+ je pokrio troškove (zamena baterije na telefonu). Od servisa ni izvinite ali sam video da im nije bilo svejedno kad sam preuzimao telefon, verovatno su popili ribanje.

Juče sam takođe predao jedan telefon u ovlašćeni servis na zamenu baterije u okviru AC+ (BH pao na 77%). Ne očekujem nikakve probleme ali ako ih i bude, znam da imam kome da se obratim :)
 
Nešto si ti to pogrešno izračunao. Jedino što je tačno je da u Srbiji ne možeš kupiti AC+ ili ga aktivirati na srpskom nalogu. Tebe ništa ne sprečava da uređaj kupiš u inostranstvu i da aktiviraš AC+ a da pravo na garanciju ostvariš u Srbiji. Niko te ne pita kako si ti to aktivirao i kako plaćaš, samo ih zanima da je AC+ aktivan u trenutku predaje uređaja na servis, što oni interno vide po serijskom broju uređaja.

Ovlašćeni servisi moraju poštovati AC+ garanciju. Postoje procedure za utvrđivanje kvara, zvanična dijagnostika, uređaj se fotografiše po prijemu itd., tako da nema mesta za slobodno tumačenje uslova garancije.

Na kraju krajeva, možete se obratiti Apple-u sa žalbom na urađen servis ukoliko smatrate da ste nepravedno oštećeni. Ja sam recimo imao situaciju da sam predao uređaj u ovlašćeni servis (u okviru AC+) gde sam uređaj predao u ponedeljak ujutru a da je istog tog dana standardno u 19h izašao update za iOS, da bi mi se iz servisa javili narednog dana sa odgovorom da nisu mogli da urade dijagnostiku jer mi telefon nije bio update-ovan na poslednji iOS, pa će naplatiti svoju dijagnostiku.

Naravno da sam obavestio Apple o tome pre nego što sam preuzeo uređaj, videli su u svojim logovima kada je uređaj predat na servis i znaju kada je izdat novi iOS i bili su vrlo iznenađeni takvim odgovorom pa su se interno obratili servisu.
Urađen je servis na kraju, AC+ je pokrio troškove (zamena baterije na telefonu). Od servisa ni izvinite ali sam video da im nije bilo svejedno kad sam preuzimao telefon, verovatno su popili ribanje.

Juče sam takođe predao jedan telefon u ovlašćeni servis na zamenu baterije u okviru AC+ (BH pao na 77%). Ne očekujem nikakve probleme ali ako ih i bude, znam da imam kome da se obratim :)
a koji servis je u pitanju, msm koji su zvanicni kod nas?
 
Pitanje za AC+.
Imam na 16 Pro nas Apple ID.
Nas ID koristim zbog visa kartice za placanje itd, takodjem imam i icloud sa dosta bekapovanih podataka.
Posto planiram da predjem sa Win na Mac do kraja godine ili pocetkom sledece, hteo bih da nadjem prodavca preko KP kod koga bih aktivirao AC+ na 2 do 3 god.
BuNnY_nIsH
"Jedino što je tačno je da u Srbiji ne možeš kupiti AC+ ili ga aktivirati na srpskom nalogu."
Ovo me sad preseklo, jer sam skroz zaboravio na ovo.
Imam US apple id i mene sad zanima:
Kupim AC i povezem ga na US nalog, koristim Mac preko nased naloga, dodje do stete - da li mogu da odnesem uredjaj na popravku ako nisam ulogovan na US nalog?
Procitao sam da se AC subscription vezuje za Apple ID, nisam siguran za godisnje placanje? Cenim da je ista prica.

Sta je najgore sto moze da se desi ako se neko na Mac uredjaju izloguje sa jednim apple ID i uloguje sa drugim?
Macbook pro bih koristio za posao i za muzicku produkciju.

Upravo sam saznao da ne moze icloud family plan da se koristi izmedju clanova porodice (RS i US apple ID) jer nisu u istom regionu, tako da sve sto je upload na icloud ostaje na RS nalogu...
 
Važno je samo da imaš aktivnu pretplatu na AC+ vezanu za serijski broj uređaja. U slučaju bilo kakvog kvara / štete nosiš uređaj u neki od ovlašćenih Apple servisa i oni dalje rešavaju. Sve ostalo je nevažno, možeš da budeš prijavljen na uređaju na bilo koji Apple ID i da ga koristiš kako god želiš. Procedura je opisana XX puta u temi i to detaljno, po koracima.
 
Vidim da mnogi imaju problem sa plaćanjem, ja konkretno imam US nalog, novac na nalog dodam tako što kupim Apple Gift Card (ne znam jel smem da kažem na kojem sajtu), i onda Redeem-uejm Gift Card na App Store-u i to je to, sa tim balansom onda mogu da platim AC+ za Apple uređaje. Na tom sajtu, može da se plati direktno karticom, može i PayPal-om, nebtino iz koje si države i čiju karticu imaš.
 
Vrh Dno