BuNnY_nIsH
Čuven
- Učlanjen(a)
- 05.10.2005
- Poruke
- 587
- Poena
- 630
Znaci u srbiji je samo muka da se uplati AppleCare ostalo je lagano posle 
Pominješ US store, pa smo malo u nesporazumu, platio sam sa "srpskog" store_a u ios aplikaciji putem apple paya jer tamo postoji ta opcija. Međutim ništa time nisam dobio jer Paypal nije hteo da prihvati broj stalno se bunio kako to nije mobilni broj. Onda sam iskoristio textverified broj sa kojim je prošlo.Mislio sam samo na SMS virtual....
Hvala kolega. Uspeo sam konačno. Evo rešenja (i za kolegu @Nikola Dočić da proba): registrovao sam karticu kroz PayPal aplikaciju NA TELEFONU.
Dakle, kroz desktop ne radi, prijavljuje grešku. Ali preko telefona radi sve 5.


Počeli su i oni sa verifikacijom (ko zna šta gleda AI prvo) ...Samo da javim da sam juče dobio email od US PP-a da mi je account trajno deaktiviran. Ovo je stiglo bez ikakvog prethodnog upozorenja, privremenog blokiranja, itd. U mejlu nema nikakvog jasnog objašnjenja zašto je to urađeno, ukoliko neko ima slična iskustva i zna zašto se gase nalozi ovako neka javi.
Upeo da uzmem AC+ za nove Airpods Pro 3, drugi su već opisali proces ali da ponovim (koristio sam svoj postojeći US apple ID):
Pogledajte prilog 509794
- otvoriti US PayPal uz pomoć aplikacije SMS Virtual (ne prolaze više naše kartice direktno, mora preko US PayPal) - SMS Virtual traži $1 US za aktivaciju broja, jednokratni trošak
- Vezati našu karticu na US PayPal, nije bilo nikakvih problema sa ovim, korišćena Virtual Visa OTP banke
- Ceo proces sam prošao na macbook ali verujem da je isto na iphone ili ipad - otvorio settings aplikaciju, sekciju AppleCare & Warranty, kliknuo na Airpods Pro 3/Get Coverage.
- Odaberete opciju, meni je nudio AppleCare One, One Month i One Year coverage, odabrao sam da plaćam godišnje ($20).
- Iako sam imao preko 40 dolara na apple balansu tražio mi je payment method. Do danas je payment method bio "None", sve je plaćano sa apple ID kredita.
- Odabere se PayPal opcija otvara se prompt za login, ulogujete se na prethodno otvoreni US PayPal (prethodno se postarajte da imate sredstva na kartici), pazite da odaberete za 2fa email kao opciju. Na email ce stici kod za verifikaciju, unesete kod i to je to. Izlazi prompt o uspešno aktiviranom AppleCare, sa brojem ugovora itd. Nije mi ponudio Theft&Loss opciju.
To bi bilo to.
Pa neka vrsta burner PP naloga je ovo, lazna US adresa, lazni US broj telefona, pravo ime, virtuelna kartica.. Videcemo. Nadam se da nece da ugrozi Apple nalog.Možda suspenduju te naloge koji su pravljeni sa virtuelnim brojevima. U svakom slučaju, nadam se da će da potraje.
Ipad je iz Decembra 2021. Morao sam da odradim remote verifikaciju kroz aplikaciju, slikaju se 3 slike, 2 slike ekrana i jedna pozadine da potvrde da nije ostecen@3D-Elite koliko ti je star iPad? Ja sam isto primetio da mi nudi apple care one i da ubacim laptop koji je godinu dana star..
Nope, dobio sam ga neotvorenog… tj. važi datum aktivacije koliko znam a račun nemam pošto je sa kupujemprodajemNagađam da je MB Air pre nego što si ga ti kupio već kupljen negde ranije i da je isteklo 60 dana posle kupovine u okviru kojih traje ponuda za Apple Care+. Ukoliko imaš originalni račun trebalo bi da možeš sa Apple supportom da rešiš problem.
a koji servis je u pitanju, msm koji su zvanicni kod nas?Nešto si ti to pogrešno izračunao. Jedino što je tačno je da u Srbiji ne možeš kupiti AC+ ili ga aktivirati na srpskom nalogu. Tebe ništa ne sprečava da uređaj kupiš u inostranstvu i da aktiviraš AC+ a da pravo na garanciju ostvariš u Srbiji. Niko te ne pita kako si ti to aktivirao i kako plaćaš, samo ih zanima da je AC+ aktivan u trenutku predaje uređaja na servis, što oni interno vide po serijskom broju uređaja.
Ovlašćeni servisi moraju poštovati AC+ garanciju. Postoje procedure za utvrđivanje kvara, zvanična dijagnostika, uređaj se fotografiše po prijemu itd., tako da nema mesta za slobodno tumačenje uslova garancije.
Na kraju krajeva, možete se obratiti Apple-u sa žalbom na urađen servis ukoliko smatrate da ste nepravedno oštećeni. Ja sam recimo imao situaciju da sam predao uređaj u ovlašćeni servis (u okviru AC+) gde sam uređaj predao u ponedeljak ujutru a da je istog tog dana standardno u 19h izašao update za iOS, da bi mi se iz servisa javili narednog dana sa odgovorom da nisu mogli da urade dijagnostiku jer mi telefon nije bio update-ovan na poslednji iOS, pa će naplatiti svoju dijagnostiku.
Naravno da sam obavestio Apple o tome pre nego što sam preuzeo uređaj, videli su u svojim logovima kada je uređaj predat na servis i znaju kada je izdat novi iOS i bili su vrlo iznenađeni takvim odgovorom pa su se interno obratili servisu.
Urađen je servis na kraju, AC+ je pokrio troškove (zamena baterije na telefonu). Od servisa ni izvinite ali sam video da im nije bilo svejedno kad sam preuzimao telefon, verovatno su popili ribanje.
Juče sam takođe predao jedan telefon u ovlašćeni servis na zamenu baterije u okviru AC+ (BH pao na 77%). Ne očekujem nikakve probleme ali ako ih i bude, znam da imam kome da se obratim![]()
Ovo me sad preseklo, jer sam skroz zaboravio na ovo.BuNnY_nIsH
"Jedino što je tačno je da u Srbiji ne možeš kupiti AC+ ili ga aktivirati na srpskom nalogu."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari