Teddy McDonald
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 08.04.2022
- Poruke
- 245
- Poena
- 95
Je l' ima još nekog da mu nije stigao račun (mejl/portal)? Beograd je u pitanju.
Pa dobio sam odgovor da je moj prigovor opravdan a onda mi za sledeći mesec ponovo nije očitan i ponovo je došao sa stanjem od pre onog prihvaćenog nakon prigovora!?Desice se da ce da ti nakaleme sledeci racun za taj mesec kada nije ocitan.
Isto se meni desilo u aprilu mesecu.
Imate kroz aplikaciju opciju prigovor na finansijski deo racuna ili neocitano brojilo, pisite im, odgovaraju i ako im prilozite slike stanja brojila sa pocetka meseca mogu da usvoje prigovor i da koriguju racun.
meni nije stigao posl. racun.Je l' ima još nekog da mu nije stigao račun (mejl/portal)? Beograd je u pitanju.
Ali zašto? Kakvo je njihovo opravdanje da to ne rade automatski svakog meseca na pametnim brojilima (jer bi to jedino imalo smisla)? Nemogu vremenski da postignu, nemaju dovoljno zaposlenih, loš softver koji bi to mogao bez problema da automatski zadužuje ili loša organizacija i javašluk? U čemu je tačno problem da se redovno očitavaju barem pametna brojila?i kad imate pametno brojilo, to ne znaci automatski da vam rade daljinsko ocitavanje
Ti kao da ne živiš u Srbiji.Nisu aktivirali funkciju koja bi im drastično olakšala posao očitavanja brojila (a inače kubure s čitačima)?
Ja imam model ST310FA (na slici) i mnogo mi je bizarno što moram pri prijavljivanju stanja da šaljem dve slike (putem mail-a) jer se obe tarife ne prikazuju simultano, ekran brojila na par sekundi vrti slajdove sa jednom tarifom, datumom, drugom tarifom, nekim tamo serijskim brojem, vremenom (satom) koji je tačan - logično onlajn.Moje brojilo je ST405D koje je novije od ostalih u ulazu (onda su valjda neki 310 model) i trebalo bi da ima te mogućnosti o kojima je Srećko iz Novog Sada govorio...
Treba videti sa advokatom da li je ovo legalno.Postoje 2 situacije:
1. Stanje je zavedeno kao "nije očitano": tada se potrošnja deli na broj dana/meseci od poslednjeg očitavanja i račun bude manje/više u redu
2. Stanje je zavedeno kao "očitano sa potrošnjom nula": e, ovde se posle sve obračunava kao da je potrošeno u jednom mesecu i račun nije OK.
Kako, zašto? Pa, može im se... Niko do sad nije dobio otkaz niti ikakvu sankciju zbog pogrešnih računa.
Pozdrav
Rešenje za ovo ti je da imaš više naloga. Moguće je dodati jedan ugovor na više naloga (makar poslednji put kad sam to uradio), samo na željenom promeniš način dostave i to je to, a na "glavnom" i dalje imaš uvid u sve. Jeste komplikacija, ali ima smisla zbog provera tačnosti unete adrese, verovatno nisu želeli da se proverava više puta, nego samo prilikom pravljenja naloga.ne nude mogućnost izbora na koju mail adresu želiš da šalju već automatski ide i mora da ide na mail adresu koja je username za sam EPS portal nalog
Meni danas stigao mejl napokon (na portalu ništa). Očitano brojilo 01.08. Račun manje/više u redu.Meni ne samo sto jos nije stigao racun na portalu nego i dalje stoji da mi nije prosla uplata za prosli mesec.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari