Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Moje pitanje koje sam više puta postavljao Yettel podršci preko maila pa da pokušam i ovde. Naime kada je aktivna VoLTE usluga na Honor telefonima sms poruke kasne po minut i više. Zna da bude vrlo iritantno kod plaćanja parkinga a problem je kod svih Honor telefona koje sam koristio, Honor70, 200pro i sada 400pro.Da li je moguće da prodajete modele telefona za koje ne možete da obezbedite osnovnu uslugu?
 
Da dodam i modele Honor Magic7 Pro, Magic 7 Lite i Honor 200. Na svim ovim modelima sam lično testirao funkcionisanje sms servisa kada je uključena VoLTE usluga i rezultati su poražavajući za bilo kakvog ozbiljnog provajdera:

U bilo kojoj SIM konfiguraciji (jedna sim kartica, dve sim kartice ili sim kartica + e-sim) samo Yettel kartice imaju problem sa kašnjenjem odlaznih sms poruka.

mts i A1 u svim pomenutim uređajima, u bilo kojoj SIM konfiguraciji, imaju ispravno podešene VoLTE servise i naravno da NEMA nikakvog kašnjenja odlaznih SMS poruka.
 
@Yettel Srbija nemate nikakav komentar na uslugu koja ne funkcioniše na Honor telefonima?Lagali ste me u mailu da je problem do Honora a ne do vas,da li mođete da prosledite ljudima koji se bave unapređenjem mreže problem koji imaju korisnici a tiče se kašnjenja sms poruka kada je aktivan VoLTE servis?
 
⚠
POKUŠAJI PREVARE PUTEM LAŽNIH SMS PORUKA
⚠


Obaveštavamo korisnike da smo primetili novi pokušaj prevare putem SMS poruka (SMSishing). U poruci se korisnik obaveštava o prikupljanju nagradnih poena, koje je potrebno da zameni za poklon prateći link. Kao i u slučaju bilo kakve poruke od nepoznatog pošiljaoca, savetujemo da se pažljivo proveri izvor sa kojeg stižu informacije i da ne prate linkove iz mejla/SMS-a, kao i da nikako ne unose svoje podatke na sajtovima do kojih su došli na ovaj način.
Neki od detalja koji mogu ukazati na to da je u pitanju prevara:
• nepoznata adresa/broj telefona pošiljaoca (domaći ili inostrani)
• gramatičke i slovne greške u tekstu i samoj web adresi (yettea)
• linkovi koji vode na stranice koje zahtevaju unošenje ličnih podataka, uključujući i podatke o bankovnim karticama

Picture1.png
 
@Yettel Srbija sa kog broja su poruke i sta stoji kao identifikacija posiljaoca?
 
Poslednja izmena:
Moje pitanje koje sam više puta postavljao Yettel podršci preko maila pa da pokušam i ovde. Naime kada je aktivna VoLTE usluga na Honor telefonima sms poruke kasne po minut i više. Zna da bude vrlo iritantno kod plaćanja parkinga a problem je kod svih Honor telefona koje sam koristio, Honor70, 200pro i sada 400pro.Da li je moguće da prodajete modele telefona za koje ne možete da obezbedite osnovnu uslugu?
Ako koristic RCS poruke vrlo verovatno da je do njihovog servisa a ne Yettela
 
Ne koristim RCS poruke, običan SMS. Ovo je opšte poznat problem koji Yettel ne rešava na Honor telefonima. Imao sam ga i na H70, H200pro i sada na H400pro. Ljudi koji su kod mts-a i A1 nemaju te probleme na istim modelima telefona.
 
Razmišljao sam i o tome, brend mi se ne menja a od operatera mts ne dolazi u obzir jer ih bojkotujem gde god je to moguće a A1 mi na poslu ima loš signal... Isključio sam VoLTE za sada pa ćemo videti. Možda se u @Yettel Srbija smiluju i reše problem.
 
@Yettel Srbija kada ćete omogućiti da se spoje usluge mobilna linija, televizija i internet?
Nastavi da nas pratiš za više informacija, kao i da pratiš obaveštenja putem našeg sajta, kako ćemo sve objaviti balgovremeno.
Ne koristim RCS poruke, običan SMS. Ovo je opšte poznat problem koji Yettel ne rešava na Honor telefonima. Imao sam ga i na H70, H200pro i sada na H400pro. Ljudi koji su kod mts-a i A1 nemaju te probleme na istim modelima telefona.
Hajde, javi nam se privatnom porukom kako bismo sve proverili za tebe.
 
Od kada Yettel naplaćuje pozive ka SBB call centru 19900? Povećan mi je račun za 400din za 5 poziva jer sam objasnjavao totalno tehnički nepismenim ljudima koji problem imam i morao sam čak 5x da ih zovem za redom.
 
Sem sa Sbb-a,svima se naplacuje,ako se ne varam. Zoves onaj 011 broj
 
Ako koristic RCS poruke vrlo verovatno da je do njihovog servisa a ne Yettela

Pre će biti da je sada ipak na provajderima da omoguće RCS servere.... A realno, od toga nema ništa. Apple je toga bio svestan od početka tako da sve drži na svojim serverima a Google će opet jednu platformu, koja je, za razliku od prethodnih pokušajakoliko toliko zaživela jer je praktično default instalirana, upropastiti prepuštajući je operaterima koji, vidi čuda, naplaćuju SMS/MMS poruke.
A kod nas još ne mogu da pravilno konfigurišu VoLTE, VoWifi da ne spominjem
 
Izgleda da RCS u Srbiji više nema niko. Ne znam zašto je to tako, ali sam to primetio od petka. Samo piše da nije podržano. Zapravo sam siguran daj e tako u Telenoru i MTS-u. Nema stvari koju kod nas neko neće upropastiti. Bilo je lepo dok je trajalo sve ove godine... Naravno, niko ni obaveštenje nije pustio da su nam to ukinuli...
 
Haha, bilo bi jako, jako smešno ako im je to ideja. Svako ko ima dva grama u glavi zna kako da ih zaobiđe nekim trećim servisom. Štagod da je razlog, jadan je. Jesmo li sad jedina zemlja u Evropi bez RCS, baš bih voleo da znam.
 
nismo jedina drzava bez rcs-a, imali su problema sa google jibe, servis koji su implementirali operateri u nekim drzavama umesto da naprave sve sami google je to ponudio i imali su nekih problema sa tim, ne znam kada i koliko dugo ce trajati outage
 
E nazdravlje. Dakle, će ga vrate na svetog Dragišu, ako operateri budu morali to sami da popravljaju. Kod nas to baš divno rade. Možda Pakistan i popravi, al Srbistan teško. Samo, kod nas je ipak radio čitav avgust, što me navodi na zaključak da se to postepeno gasi.
 
Pakistan će da popravi pošto je tamo i dalje Telenor, za razliku od nas gde više nemaju dodirnih tačaka i sve je raspad otkad su otišli.
 
Pozdram
Moze pomoc, nista ne razumem jel moze neko da mi objasni ako uznem telefon sta placam na 36 meseci stavku jedan ili dva
evo slike
tel.png
 
Prostom matematikom kad sabereš tarifu i ratu za uređaj dobijaš taj zeleni iznos.
 
Ugovor je na dve godine a telefon na tri.
 
bolje pitanje je zasto bi uzimao fon kod operatera po punoj ceni fona i tarife? opste poznato da je neisplativo
I to vanilla s25, ne da je neisplativo nego se zaista granici sa zdravim razumom.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
1757603108585.png
malo preterali ovi iz yettela ako fon na tri godine ispane DUPLO
 
Ugovor je na dve godine a telefon na tri.
Ne isplativo, mnogo skupo deru kozu

bolje pitanje je zasto bi uzimao fon kod operatera po punoj ceni fona i tarife? opste poznato da je neisplativo
Zato sto sam mislio da je 3649 din mesecno na 36 meseci mislio da kupim detetu a poklon da ostane meni, gledao sve operatere mesecna rata od 6000 do 7500 din mnogo i ne isplativo, jb kad nemas toliki kes da se kupi u radnji pa se covek ponada ali dzaba. Neka je telefon 105000 din podeljeno na 36 meseci 2917 din bilo bi izvodljivo ali masta moze svasta.

I to vanilla s25, ne da je neisplativo nego se zaista granici sa zdravim razumom.
Ako mislis na boju ta se ne bi uzela, vec uradeo skrinshot samo zbog cene.
 
Nazad
Vrh Dno