Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Ne mora da se koristi Card Alarm za Visa Internet. Nakon prelaska na novi sistem bio je uključen, verovatno automatski, iako sam ga odavno otkazala u poslovnici. Išla sam ponovo u poslovnicu radi ukidanja usluge koju sam već ukinula. Preko poruke, do nedavno, nije bio moguće aktiviranje, niti deaktivaranje Card Alarm usluge. Možda je sada drugačije.

Sms u vezi podizanja kartica nikada nisam dobila. Jednom su mi poslali pismo da mogu da podignem novu karticu, koje je stiglo 15 dana nakon što sam novu karticu već podigla.
 
Ne koristim ga ni ja, niti su mi ga aktivirali u novom sistemu. Pošto sam menjao operatore, mrzelo me je da prijavljujem promene u ekspozituri, prebacio sam sve na notifikacije i to mi barem uredno radi (uplate i isplate, bez kartične potrošnje, mada imam aplikaciju pa vidim).
 
Znam da se Card Alarm ne mora koristiti. Zato me je i iznerviralo ophođenje blagajnice koja mi je prvo bahato rekla da ne može to da se isključi, a posle kao do sistema je. A eto, sad sam video da po automatizmu u novom sistemu je Card Alarm isključen, a uz karticu se dobija uputstvo kako da se uključi putem slanja SMS poruke.

Inače, uzeo sad da menjam karticu za postpaid tag - Crna Gora prošla, Hrvatska i Makedonija odbijena...To me već zabrinjava i već sam u fazonu da se pokajem što sam uopšte uzimao karticu od ove raspale banke. Ako već u prvom danu neke transakcije ne prolaze, pitam se koliko je pouzdano oslanjati se na ovu karticu na nekom putu u inostranstvo...
 
Preko poruke, do nedavno, nije bio moguće aktiviranje, niti deaktivaranje Card Alarm usluge
Ja sam preko poruke aktivirao Card Alarm za MasterCard karticu sa broja telefona koji ni nije prijavljen u sistemu banke (u sistemu mi je službeni, ja sam prijavio na privatnom). Stižu mi najnormalnije poruke na privatni broj.
 
Račun Plus i Visa Internet su najbolji proizvodi BPŠ, po mom mišljenju. Ipak, nikada se ne bih oslanjala samo na jednu banku, u pogledu bilo čega. Pokušala sam deaktivaciju Card Alarm usluge preko sms-a, sve je delovalo ok, ali nije bilo efekta. Prošlo je barem godinu dana od tada.
 
Račun Plus i Visa Internet su najbolji proizvodi BPŠ, po mom mišljenju. Ipak, nikada se ne bih oslanjala samo na jednu banku, u pogledu bilo čega. Pokušala sam deaktivaciju Card Alarm usluge preko sms-a, sve je delovalo ok, ali nije bilo efekta. Prošlo je barem godinu dana od tada.

Sad u ovom uputstvu što sam dobio uz karticu stoji kako aktivirati Card Alarm, ali ne postoji uputstvo kako ga deaktivirati.
 
Imate na sajtu, valjda je važeće:

 
Takođe ni ja nisam sve ostavljao u Poštansku pre letovanja u Turskoj, iako je tamo bio na računu veći deo para, a u Rajfajzenu manji, mada mi nigde nije bila odbijena Visa internet i mogao sam s njom bilo gde da platim.
 
Takođe ni ja nisam sve ostavljao u Poštansku pre letovanja u Turskoj, iako je tamo bio na računu veći deo para, a u Rajfajzenu manji, mada mi nigde nije bila odbijena Visa internet i mogao sam s njom bilo gde da platim.

Evo, pošto mi je bio tag bio povezan na YettelBank MasterCard, da bih proverio da nije problem do prodavca, sad sam probao sa Raiffeisen Visom da povežem tag - normalno prolazi, dok sa BPŠ Visom ne prolazi.
 
Kad smo već kod izdavanja kartica - 27.05. podneo sam zahtev za Visa internet deviznu u ekpozituri u Južnom bulevaru, rekli mi da će biti izdata u roku od 2-3 nedelje i da će stići sms sa obaveštenjem da može da se podigne, tj. ne moram da dolazim da pitam. Prošlo 3 nedelje, nema poruke, status u aplikaciji "u procesu kreiranja". Pošaljem ja danas e-mail na [email protected], kad mi u roku od 10 minuta stiže odgovor sa [email protected] da mogu da je kartica spremna i da je mogu podići. Sms nije stigao, status u aplikaciji se nije promenio, godišnja članarina i naknada za izdavanje kartice nisu još uvek naplaćene.
Isto ne stize sms nikako ali kad sam im poslao rekose da je u poslovnici.
Da nisam poslao mail jos bih cekao, jer u poslovnici kazu cekajte sms.
E sad jedno pitanje, jer ti broj u maticnoj mrezi ili si imao prenos u drugu mrezu?
 
Imao sam prenos, ali nije do toga, pošto mi druge poruke iz BPŠ stižu. Većini ljudi ne stiže, očigledno im je sistem u stanju raspada.

Primetio sam i da je godišnja članarina za karticu naplaćena po prodajnom kursu za devize iako u tarifniku stoji da se naplaćuje po srednjem kursu. Nebitna razlika za tako mali iznos, ali još jedan primer gde se ne radi u skladu sa važećim tarifnikom.
 
Imao sam prenos, ali nije do toga, pošto mi druge poruke iz BPŠ stižu. Većini ljudi ne stiže, očigledno im je sistem u stanju raspada.

Primetio sam i da je godišnja članarina za karticu naplaćena po prodajnom kursu za devize iako u tarifniku stoji da se naplaćuje po srednjem kursu. Nebitna razlika za tako mali iznos, ali još jedan primer gde se ne radi u skladu sa važećim tarifnikom.
Ne budi siguran, i meni sve poruke stizu ali ova mi nikad nije stigla te sam morao da ih cimam preko maila.
Da obracunava se sad po prodajnom kursu, dok se nisu integrisali bilo je po srednjem, nazalost ta vremena se nece vratiti. j b g
 
Da obracunava se sad po prodajnom kursu, dok se nisu integrisali bilo je po srednjem, nazalost ta vremena se nece vratiti. j b g

Da, ali u tarifniku od 18.02, odnosno od integracije piše po srednjem kursu. I nije jedina stvar koju rade protivno tarifniku ili koja je tarifnikom ostala nedorečena.
Ne budi siguran, i meni sve poruke stizu ali ova mi nikad nije stigla te sam morao da ih cimam preko maila.

Svakako, moji utisci o banci su, od ponašanja radnica do funkcionisanja kartice, nedorečenosti u pravilnicima dosta loši. Jedino što na mejlove odgovaraju brzo. Valjda što sam ranije imao Račun Plus (ugasio prošle godine), pa sam očekivao normalniju banku, ali sam prosto smetnuo sa uma što to nije bila prava Poštanska štedionica, već derivat MTS banke.
 
Kako da saznam u kojoj poslovnici da preuzmem karticu koja mi istice za 5 dana, ako sam 2016 ugovor potpisao na daljinu? Korisnik sam od 2016, uvek su se slale kartice na adresu...
 
Kako da saznam u kojoj poslovnici da preuzmem karticu koja mi istice za 5 dana, ako sam 2016 ugovor potpisao na daljinu? Korisnik sam od 2016, uvek su se slale kartice na adresu...
Sudeći po iskustvima drugih klijenata iz ove teme, ako ti već sami ne pošalju SMS, moraš da im se obratiš sa upitom. Jedna navedena opcija je da ni ne znaju gde da je pošalju ako ima više ekspozitura u tvojoj blizini. Druga je da te već negde čeka, a da ti samo nisu javili. Treća je da još nije spremna, te da ćeš nekoliko dana u julu biti bez nje.
 
Poštanska provereno ne pušta takve uplate, ne znam da li se nešto promenilo u poslednjih par meseci
 
dal mozda neko dobija odlazne sms-ove za one kupovine na rate posle mesec dana od kupovine ? meni vise to ne dolazi od kako je nova ova platforma.
 
Mozda nije tema ali da li neko zna da li postoji banka koja ima samo deviznu mastercard karticu a da nema odrzavanja .Da li je mozda ima postanska stedionica? Znaci ne treba mi obican racun i nista od toga samo mastercard devizna kartica povezana sa deviznim racunom i da nema odrzavanja tog racuna i te kartice, hvala
 
Možeš OTP uz online otvaranje računa godinu dana besplatno, ProCredit bank, mislim, besplatan račun i onda možeš da tražiš tražiš naknadno da ti izdaju za 1.200 RSD debitnu MasterCard karticu. Yettel može da bude besplatan uz odgovarajuću uplatu na mesečnom nivou.
Bolja tema za ovo je

  • Tekuci racun u bankama
 
Nazad
Vrh Dno