Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Možeš na kraju da sabiješ po dve cifre, tako su napravili da je to jedini način 😃
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evo mog iskustva sa izdavanjem nove Mastercard debitne kartice jer stara ističe 30.06.2025.
Čitajući razna negativna iskustva ovde na forumu, 05.juna sam im poslao mail preko kontakt forme na sajtu da mi kartica ističe 30.06 a da idem na odmor u inostranstvo 05.Jula i da mi je potrebno da kartica stigne pre toga, po mogućstvu u ekspozituru u Nikole Pašića u Nišu, koja se nalazi u blizini firme gde radim.
06. Juna mi stiže odgovor da će mi kartica biti izrađena i da ću dobiti SMS kad bude stigla sa lokacijom gde je mogu podići. Istog dana mi skidaju 100 dinara za izradu kartice i u aplikaciji mi se pojavljuje broj nove kartice sa statusom da je u izradi.
Danas, 16.06. mi stigao SMS da je kartica stigla i da je mogu podići na šalteru gde sam i tražio da stigne.
Odlazim tamo, nema nikog u redu, završavam sve za 3 minuta i telefonom zovem Chip Card da je aktiviram, bez potrebe da idem na bankomat.
Od pisanja maila do preuzimanja nove kartice je prošlo 10-ak dana ali to je opet 15 dana pre isticanja stare kartice.
Sve pohvale za PŠ od mene.
Ti si samo ocigledno imao srece, ja sam opisao kako je bilo kod mene ali nisam napisao da sam na jedvite jade podigao u petak 13 dana po isteku ali sam ih i smarao gde mi je kartica i nisu mi do cetvrtka popodne napisali samo su pricali cekajte sms, cekajte sms, da sam ga cekao verovatno ni do danas ne bi docekao.
Uglavnom nakon 3 sata cekanja u poslovnici koja BTW nema veze sa opstinom na kojoj zivim zavrsih. Jedino dobro je u svemu bilo sto je gospodja odradila svoj posao brzo i sto mi je ona odmah i aktivirala karticu da ne moram do bankomata, sve ostalo sto se tice izdavanja kartice katastrofa.
Ja sam i bio u Mtsb bas zato sto je online banka sto ne moram da cekam u redu sa penzionerima po 3 sata, al eto od cega bezis, to te i stigne...
Inace nista lose ni sa Mtsb i sa BPS nisam imao i ne zalim se ninasta osim na izdavanje kartice koje je kasnilo dve nedelje od prestanka rada a ja bio u poslovnici tada cekao 45 min da dodjem na salter 10.05 dakle 21 dan pre isteka stare, gde mi devojce samo rece, sobicete sms vice sve na vreme, i nit sam dobio sms nit je bilo na vreme.
 
Zanimljivo da UnionPay kartica BPŠ ima isto sms secure kod za internet plaćanja. Tj. otvara se stranica za unos sms koda, ali sms kod ne stiže...
 
@Tilek da li si probao da generišeš mToken u aplikaciji pa uneseš taj OTP kod?
 
Znam da nema nikakve veze, ali s obzirom na okolnosti koje se dešavaju iz raznoraznih razloga, pomislio sam da bi možda bilo moguće rešenje, pošto u Rajfajzenu na primer ima istu važnost za kartična plaćanja, eBanking i podizanje preko limita.
 
Sigao odgovor na upit od banke "za ovu vrstu kartice se ne šalje OTP kod". Ne znam šta da mislim. Kako se ne šalje OTP kod kad se kod plaćanja otvorila stranica sa logom banke za unos OTP koda?
 
Ko zna kako su shvatili tvoj upit. Najbolje je poslati im snimak ekrana, slikovito da vide.
 
Na žalost, aplikacija u kojoj sam pokušao kupovinu ne dozvoljava snimak ekrana.
Pa napiši o kom sajtu-aplikaciji se radi? Ne razumem šta kriješ, osim ako je nešto ilegalno ili neka prevara.

I dina kartice nemaju tu vrstu zaštite još uvek. I ovo ti je pitanje za korisničku podršku tog sajta, a ne banku.
 
Poslednja izmena:
Pa napiši o kom sajtu-aplikaciji se radi? Ne razumem šta kriješ, osim ako je nešto ilegalno ili neka prevara.

I dina kartice nemaju tu vrstu zaštite još uvek. I ovo ti je pitanje za korisničku podršku tog sajta, a ne banku.

Yandex Go aplikacija u Kazahstanu je u pitanju (kod nas ne prima UnionPay).

Pa nije korisnička podrška tog sajta jer kad idem na plaćanje otvara se stranica banke sa logom BPŠ i logom UnionPay za unos sms koda. Sms kod ne stiže. To je deo banke, ne sajta. Dakle, ispada da je korišćenje Dina UPI kartice na sajtovima koji zahtevaju sms kod onemogućeno. Tj. Unionpay ima tu funkcionalnost, ali je BPŠ to onemogućila.
 
Sad mi na email stiže odgovor "proverite da li trgovac prihvata navedeni brend kartice". Pa ako se otvara stranica za potvrdu sms koda sa iznosom transakcije, naravno da prihvata. Gde li nalaze ove priučene?
 
Pa nije korisnička podrška tog sajta jer kad idem na plaćanje otvara se stranica banke sa logom BPŠ i logom UnionPay za unos sms koda.

Sajtovi implementiraju taj sistem za plaćanje, pa bi ipak trebalo da je za njih (nemaju svi sajtovi tu potvrdu plaćanja za VISA i MasterCard kartice). Dakle, mozda u samom Kazakhstanu taj 3D Secure Code postoji i za UnionPay kartice, dok u Srbiji to jos nema
 
Deluje logično, samo sam ja mislio da ako se određena kartica prima na nekom sajtu, a nema secure code sistem da onda prolazi automatski bez secure koda. Ako je Unionpay BPŠ bez secure coda, a na sajtu ne prolazi kartica bez secure coda, logično mi je da bude odbijena, a ne da se otvara stranica za unos secure coda sa logom BPŠ i Unionpay.
 
Poslednja izmena:
Koliko sam upućen, upravo je tako kada je reč o MasterCard-u i Visi, taj prozor neće ni izaći ako ga banka ne podržava. Ima smisla da je isto sa UnionPay, pogotovu što se pojavljuje logo banke, dakle nije generička stranica. Možda se BPŠ priprema za implementaciju toga, ali nije skroz gotova, pa Yandex misli da podržava, iako u praksi još nije tako. Ne znam kome si tačno pisao, ali imaju oni i skriveni mejl [email protected] (sa njega nekad stigne odgovor kad im se piše pitanje u vezi sa karticama), pa bi možda tu mogli bolje da odgovore o čemu se tačno radi, ako već dosadašnji odgovori nisu bili odatle (po svojoj generičkoj prirodi se čini da nisu).
 
Nije bas skiven mail ja sam im na taj mail pisao i da odgovaraju isti dan ako se posalje u radno vreme.
 
Koliko sam upućen, upravo je tako kada je reč o MasterCard-u i Visi, taj prozor neće ni izaći ako ga banka ne podržava. Ima smisla da je isto sa UnionPay, pogotovu što se pojavljuje logo banke, dakle nije generička stranica. Možda se BPŠ priprema za implementaciju toga, ali nije skroz gotova, pa Yandex misli da podržava, iako u praksi još nije tako. Ne znam kome si tačno pisao, ali imaju oni i skriveni mejl [email protected] (sa njega nekad stigne odgovor kad im se piše pitanje u vezi sa karticama), pa bi možda tu mogli bolje da odgovore o čemu se tačno radi, ako već dosadašnji odgovori nisu bili odatle (po svojoj generičkoj prirodi se čini da nisu).

Evo šta kažu (da, isti dan odgovaraju):

Поштовани,

Као што Вам је и раније одговорено, за сада немамо функционалност потврде интернет плаћања 3Д кодом. Пошто апликација Yandex Go тражи потвду плаћања 3Д кодом нећете моћи извршити плаћање нашом ДИНА UnionPay. Тренутно можемо да Вам понудимо да поднесете захтев за неку од картица које имају функционалност 3ДС, VISA или MASTERCARD. На сајту Банке можете погледати каталог дебитних картица које су у понуди.

Dakle, gde god postoji 3D kod za UnionPay, neće da bidne (za sada).
 
Nije bas skiven mail ja sam im na taj mail pisao i da odgovaraju isti dan ako se posalje u radno vreme.
Zbog brzine i specijalizovanosti sam ga i pomenuo. A skriven je jer ga nisu nigde objavili, valjda tu ne grešim, nigde ga ne nalazim. Interni je u suštini, ali odgovaraju i na direktne mejlove, što je lepo od njih. "Protokol" bi bio da se svi upiti šalju npr. na [email protected] ili preko formulara, pa kad oni to već stignu da proslede nadležnoj službi.
 
Dva moja skorašnja očajna iskustva.
Prvo za razliku od @vialle , podizanje kartice se pretvorilo u mučenje, pošto karticu podižem u 27. marta (radim u blizini). Ukupno oko 2.5 sata čekanja, prvi dan 1 sat i odustao pošto nisam bio ni blizu, a drugi dan ranije ujutru na malo brojeva za red 1.5 (12 brojeva). Katastrofa. Ne znam da li mogu da to izbegnem ubuduće (žiro tekuća mi ističe u decembru ove godine) tako što bih prebacio lokaciju preuzimanja.
Drugo, pisao sam u Apple Pay, za tu novu karticu ne mogu da dobijem verifikacioni kod. Ne stiže SMS, a prethodnu sam verifikovao bez problema prošle godine. Pisao, ništa, zvao 3x, jednom odčekao 40 minuta sa istom informacijom sa početka da je vreme čekanja "10 minuta". Pre neki dan pozovem oko 18 h, automat kaže "radno vreme od 8 do 20 h" i klik... Bukvalno kao da nikoga i nema već samo automat vrti do besvesti, pošto ne mogu ni da zamislim da ljudi čekaju po sat vremena na telefonu (ili više, ko zna).
Dajte ljudi ako već ukidate radna mesta na šalterima onda uradite da (skoro) sve može online da se uradi. Stvarno ne razumem ovo više.

Znam da su korisničke podrške kad se nešto ne kupuje (od bilo koga) očajne uglavnom, ali RF banka se ne čeka ni minut, odmah, posle šetnje menijima, se dobija operater i završava.
 
...bih prebacio lokaciju preuzimanja.
Traži da ti pošalju kartice u BPŠ Jovana Rajića 5 na Crvenom Krstu, tamo nikad nema više od dvoje troje ispred tebe a često ni toliko i podigni tamo kartice.
U 27.marta sedneš na tramvaj 5-icu, izađeš kod Đeram pijace (15min vožnje) i popneš se manje od 100m na C.Krst u J.Rajića.
 
Meni su neki dan posali poruku za master koja ističe krajem ovog meseca. Podigao sam je, ali piše da ističe 2028, dok recimo dina koju sam dobio preko zavoda, prošle godine , važi do 2030.
A ovu novu dinu, koja bi trebalo da ide uz master u pošti ne pominju.
 
Kad smo već kod izdavanja kartica - 27.05. podneo sam zahtev za Visa internet deviznu u ekpozituri u Južnom bulevaru, rekli mi da će biti izdata u roku od 2-3 nedelje i da će stići sms sa obaveštenjem da može da se podigne, tj. ne moram da dolazim da pitam. Prošlo 3 nedelje, nema poruke, status u aplikaciji "u procesu kreiranja". Pošaljem ja danas e-mail na [email protected], kad mi u roku od 10 minuta stiže odgovor sa [email protected] da mogu da je kartica spremna i da je mogu podići. Sms nije stigao, status u aplikaciji se nije promenio, godišnja članarina i naknada za izdavanje kartice nisu još uvek naplaćene.
 
A ove me ubeđivale u ekspozituri, nema potrebe da dolazite pre sms-a, sms sigurno stiže...😂
Komšo mene su te naše komšinice sa J.Bulevara ubeđivale da Dina UnionPay ne prolazi na Ali-ju i Temu-u, a ja im kažem da ja već uveliko koristim i sve fino prolazi a one mene i dalje ubeđuju da nije tako nego mora "Viza internet" - tako da sve u svemu šta god da ti kažu u toj ekspozituri možeš da okačiš mačku o rep.
 
U ekspozituri sam karticu dobio na ruke, ništa koverta, gola kartica.
Vi?
 
koju ? meni je master kartica i pin bili u koverti idem danas po novu dinu.
 
Iskustvo od jutrašnjeg podizanja kartice:

"Dobar dan, hteo bih da podignem Visa internet deviznu karticu"
"Da li ste dobili SMS?"
"Nisam, niko ne dobija SMS, pitao sam putem mejla, rekli su da je kartica kod vas u ekspozituri"
"Dobijaju svi SMS"
"Ne dobija niko"
"Dobijaju"
"Ne dobijaju"
"...Ok..."
"Idite na drugu blagajnu, tamo je uručenje"
"Važi"

Na drugoj blagajni jedna stranka, taman da ustane (deluje kao da se blagajnica i stranka poznaju, više su ćaskali nego radili posao) - "E, imam i račun stari iz MTS banke koji hoću da ugasim". Nakon toga to traje minutima, blagajnica traži i kartice vezane za taj račun (nekad je uz 3 klika u staroj aplikaciji išlo gašenje računa, bez fizičkog uništavanja kartica). Na to me poziva treća blagajnica da kod nje podignem karticu:

"Recite mi, da li se naplaćuje card alarm za Visa internet deviznu?"
"Da, 3 dinara po poruci"
"Hteo bih da ugasim"
"Ne može"
"Kako to mislite ne može?"
"Ne postoji ta mogućnost, zbog bezbednosti"
"Znam ljude koji su ugasili card alarm"
"Problem je u sistemu, ne možemo uopšte da ga ugasimo, ne dozvoljava sistem, nekome stižu SMS poruke i kad ga ugase, nekome ne stižu ni kad ga upale" (aha, sad priznaju da ne stižu SMS poruke, a malo pre stižu)
"Dajte mi karticu" (mislim se, ne mogu da se raspravljam sad sa tobom, rešiću preko mejl-a, kao što sam i do sad..."

Inače, uz karticu i ugovor sam dobio papir sa uputstvom za aktiviranje Card Alarm usluge preko poruke, kao i preporuku da se aktivira Card Alarm usluga, što sugeriše da ona nije aktivirana. Svakako ću preko mejla za kartice proveriti.

P.S. napravio sam testno plaćanje, Card Alarm nije aktiviran po defaultu.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno