Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Ma nije problem, platiću, neću da osiromašim za 20 dinara ali valjda je red da me pita "Da li vam možda treba kesa, cena je 20 dinara (ili koliko već)" a ne samo da mi ionako uvali kutiju preko u stilu "Izvoli nosi".
A činjenica da kada im ostaviš više desetina/stotina hiljada dinara ta kesa treba da bude besplatna, ako ništa drugo kao odraz poštovanja kupca sa porukom "Hvala puno, dođite nam opet" a ne da bude poruka "Hvala puno za vaše pare, naplatili smo vam sve do poslednjeg dinara, jedino vam nismo obračunali to što ste imali čast da kupujete kod nas"!
 
A zar ne beše u "zakonu" da kesa sa logom/natpisom prodavnice ne sme da se naplaćuje, jer je reklama te iste prodavnice?
 
Pa naravno da ćemo naručivati gde je najjeftinije,kakve to veze ima.Šta treba,naručivati gde je najskuplje da bi stiglo.
I ne rarazumem "kad mi nešto treba i kad mi nešto stvarno treba",pa valjda mi treba čim sam ga naručio.
Kad je nesto hitno, ja licno ne porucujem online.
 
A zar ne beše u "zakonu" da kesa sa logom/natpisom prodavnice ne sme da se naplaćuje, jer je reklama te iste prodavnice?
Da li ima neko ovo da potvrdi? Ovo nisam znao, a zvuci jako zanimljivo

Koliko me secanje sluzi, kese su pocele da se naplacuju zbog zelene agende, a mnogi prodavci su videli mogucnost skresavanja troskova + omanje zarade
 
Drzava im utrpala jos koji dinar u dzep.Potpuno promasena ideja.
 
Da li ima neko ovo da potvrdi? Ovo nisam znao, a zvuci jako zanimljivo

Koliko me secanje sluzi, kese su pocele da se naplacuju zbog zelene agende, a mnogi prodavci su videli mogucnost skresavanja troskova + omanje zarade
Ovo sam na brzinu našao, samo je mnogo matoro.
 
Kad bi mi tražio da mu platim kesu a dao sam mu 350.000din oterao bi ga znate već gde i tražio pare nazad.
Nekad treba iz principa kupovati od švercera pa makar crklo za 3 dana.
 
nije tema o preferencijama prema kesama
 
Jeste da je tema za losa iskustva, ali nema teme za pozitivna iskustva (ili objedinjene kao sto ima za prodavnice mobilnih - pokude i pohvale, tj. negativna i pozitivna iskustav). Eventualno da se doda u nazivu "losa i dobra iskustva" i slicno ili da se izbrise. @moderatori

Nebitno.
Hteo samo da pohvalim Atom prodavnicu (i pozdravim GIGACHADOVE koji tamo rade).
Profesionalnost na nivou, ni na jednom koraku nije se video neki pokusaj muljanja ili ishod reklamacije koji bi vise isao na stetu korisnika i slicno. Svaka cast, isplatilo se sto sam pre par godina dao par hiljada vise kako ne bih imao eventualni problem sa reklamacijom. Zamislite samo da je bila Tehnomanija i slicni.

U spoileru detaljnije kako je tekla reklamacija.

Reklamirao kod njih monitor nakon nesto manje od 3 godine (toliko je i bila garancija, cak i su prvi korak odradili profesionalno gde su odmah poslali uredno popunjen i pecatiran garantni list zajedno sa fiskalnim).
Prvo mi je prestao raditi USB-C port (power + displayport + data) pa onda i HDMI (sve u jednom danu). DisplayPort nisam mogao da isprobam.

Poslao im monitor, javio mi se covek, kaze mi da DisplayPort i HDMI rade (USB-C nije isprobao u tom trenutku). Kaze da ne veruje da bi mu kupac slao ispravan proizvod. Objasnio mu situaciju, rekao kako ce se potruditi da lepo istestira sve kombinacije, da ce nabaviti neki laptop da isproba i USB-C port, da ne zeli da salje dalje dobavljacu koji ce to ofrlje istestirati i vratiti proizvod.

Sledeci put zove, kaze da je utvrdio da je USB-C neispravan i da ce poslati dobavljacu sa detaljno opisanom dijagnozom kako bi to isprobali.
Sledeci poziv, kaze mi da je dobavljac potvrdio dijagnozu, da USB-C ne radi. Da ide, klasika, popravka/zamena/vracanje novca (odnosno finansijsko razduzenje).
Ali mi kaze da mu je dobavljac rekao da monitore ne popravljaju i da ce najverovatnije ici zamena/finansijsko razduzenje.
Medjutim, tu mi spominje nesto oko garancije sto nisam najbolje razumeo. Nesto u smislu da je garancija istekla/ili da ubrzo istice/da se isteci dok se reklamacija sredi jer oni valjda reklamaciju vide po datumu kada je monitor isporucen iz skladista (tako nesto). Ali da, logicki, garancija vazi od trenutka kada je Atom prodao racunar kupcu, a ne kada su ga dobili iz skladista i slicno.
I da ce poslati dobavljacu potrebnu dokumentaciju (fiskalni, garantni, ...) da oni to isprave, srede tu dokumentaciju (odrade produzenje) i valjda (i ovo nisam lepo razumeo), cak posalju i Lenovou to (jer valjda i kod njih to treba da se ispravi). I da ce proci jos par dana dok se to sredi.

Sledeci poziv, juce (10.06), obavestava me Atom da dobavljac ne moze da popravi monitor i da ide finansijsko razduzenje. Nisu ni spomenuli zamenu, samo mi rekli da im sto brze mogu posaljem broj bankovnog racuna i broj licne karte kako bi poslali novac (jer je bilo pred kraj radnog vremena i posle njihov kolega koji to radi nece biti tu).
U narednih 15ak minuta poslao mail sa potrebnim podacima, stigao povratni mail da je novac uplacen i na kraju i sam novac legao na mom racunu (sve u tih 15 minuta).

Svaka cast za profesionalnost. @JoKa
 
Tako rade firme kojima je profesionalnost na prvom mestu i koji neće da se brukaju i padaju na sitnicama a što je najbolje takvi postupci samo mogu da im pomognu tako što će zasluženo dobiti nove korisnike/kupce - samo što mnogi, koji se uglavnom redovno pojavljuju na ovoj temi na bazi lošeg iskustva, to ne razumeju.
 
Ako se gornji post odnosi na Atom, verovatno je neka greska? Nismo nikad imali veliku modernu prodavnicu.
 
Zar nije to bio Atom na novom beogradu iza opštine i novog Merkator centra. ?
1749727042075.png
 
Nije Atom sigurno, tu je bio nekada davno Imtel, a cini mi se da je bila i neka firma posle njih?

Atom je za ovih 21 godinu bio na dve lokacije prvo u Prve pruge 1c od 2004-2008. i od tada smo na sadasnjoj lokaciji...
 
Zar nije to bio Atom na novom beogradu iza opštine i novog Merkator centra. ?
Pogledajte prilog 495822
to što si obeležio je SIV. tu su sada šalteri SUP-a za lične karte, pasoše itd
IMTEL, a ne Atom, prodavnica je bila otprilike ovde gde sam obeležio. sadašnji IMTEL se više ne bavi takvom maloprodajom a prostorije su označene na Google mapi. ako se ne varam, ubrzo nakon renoviranja prostorija prodavnice su prestali time da se bave. iskopah temu
1000008110.png
 
Nije Atom sigurno, tu je bio nekada davno Imtel, a cini mi se da je bila i neka firma posle njih?

Atom je za ovih 21 godinu bio na dve lokacije prvo u Prve pruge 1c od 2004-2008. i od tada smo na sadasnjoj lokaciji...
Khm, pa prvo je bilo u stanu ;)
 
Nisam mislio da ce se ikada desiti sa Player-om. Sve iz audio sistema sam uzimao kod njih. Tako i poslednje zvucnike, koji izgledaju kao korisceni. Poslao im poruku, rekli da ce proveriti (sto znaci sta, da inace salju korisceno samo da vide da li su i moji zvucnici?) i od tada se ne javljaju vise. Obrazac za odustajanje nisam dobio uz racun. Ne vidim ga ni kod njih na sajtu? Poslao sam mejl da posalju ali za sad nista.
Update na ovo. U među vremenu su odgovorili, izvinili se više puta i prihvatili zvučnike nazad (oni platili poštarinu). Nudili su novac nazad ili da zamenim za nešto drugo. Što se mene tiče admini mogu da obrišu originalni post i ovaj update
 
Izgleda da neko u Playeru posećuje forum.
Lepo od njih.😆
A što se tiče Atoma, sa @JoKa nikad do sada nijedan problem sa garancijom koju ON daje. Nije ih ni bilo mnogo za nekih 15+ godina od kako kupujem tamo, samo jednom je zapelo kada garanciju nije on davao, već je bila od uvoznika, ali se i tada potrudio da je reši.
Tako da, ne kupuje se tamo gde je najskuplje, ali ni najjeftinije, već tamo gde je najsigurnije.
 
Poslednja izmena:
Gigatron - prodat korišćen OLED TV kao nov


Zdravo svima na forumu, long time lurker i redak poster. Nadam se da je ovo adekvatna sekcija gde mogu da podelim "iskustvo" sa Gigatronom od juče i danas.

Kupujem kod njih već 10+ godina tehniku, što kao pravno, što kao fizičko lice i pored već poznatih priča o cenama i slično, zapravo nisam imao loše iskustvo do danas.

Da skratim uvod, žena i ja smo odlučili da uzmemo nov TV od finansija koje smo dobili kao poklon za venčanje pre par nedelja i našli smo LG C4 55" u Gigatronu sa akcijom od 5 godina garancije.

Rekoh - super, idemo da pazarimo, ostao je još jedan komad u BEO mallu! Dođem, ekipa u prodavnici sve ok, otvorimo TV, upalimo, sve radi ok. Primetim nešto kao ogrebotinu na ekranu, međutim potvrde prodavci da je to na zaštitnoj foliji ekrana i da je isti ima, stoji "peel off" nalepnica u ćošku. Kažem ok, super, još mi daju instrukcije da je ne skidam dok je TV upaljen, sve legitimno.

Zapakujemo isti, donesem kući, nekako se snađemo sa sastavljanjem postolja i onda žena da svečano skine zaštitu sa panela - trt, samo nalepnica zalepljena na ekran. Nikakve zaštite nema, kad smo pogledali detaljnije, vidimo da je i sama nalepnica oštećena na krajevima (neko je skidao istu). Ok, uzmem da svetlom po raznim uglovima proverim ekran i vidim onda milion mikro ogrebotina i nekoliko ozbiljnijih koje nisam ni primetio u prodavnici zbog svetla.

Važi - zovem prodavnicu, 21:45h, niko se ne javlja.. Jutros zovem odmah u 10:15h, ispričam da su mi prodali očigledno korišćen ili izložbeni model, kaže momak dolazi menadžer prodavnice u podne, pa će se javiti.

Oko 14 ili 15h se javlja opet zaposleni i kaže da je menadžer pregledao sigurnosne kamere i utvrdio da je folija bila na panelu o.0, tako da mogu da se žalim ne znam kome (u suštini ne može) i da je to to. Pitao sam kasnije da dođem i pogledam ja sa njim kamere, nije tu više i da citiram drugog zaposlenog - što vam je on rekao to je to. Hteo sam da pogledam sa njim snimak jer svi unboxing videi imaju dve zapravno nalepnice, a na snimku nema trika da je ima jer nije bilo zaštite.

Poludeli smo, prodali su nam TV koji je u najmanju ruku korišćen i otpakovan, a verovatno i solidno rabljen kao izložbeni, kao nov i po punoj ceni, a sada nas još prave ludim i ispade da mi njih hoćemo da izvaramo nešto.

Pored svega i svih prijava koje kreću sada (direktori, inspekcije, efektiva, itd), hteo sam da podelim iskustvo sa vama ako se odlučit da uzimate išta kod njih.. Moja ni noga više u njihove prodavnice neće kročiti, a ozbiljan novac sam do sada ostavio tamo.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ima tema "loša iskustva sa prodavnicama tehničke robe". A sad na temu, ima negde meni da se vidi koliko sati je radio TV, pogledaj po netu gde se ulazi da se to vidi. Pogledaj i na YT test za burn in. Pošto su loši ljudi ostaje ti samo da praviš frku i uključiš inspekciju.
 
Hvala ti puno na odgovoru i idejama!

Gledao sam meni, međutim svaki put kad se TV resetuje na fabrička podešavanja, izgleda se resetuje i tajmer na žalost...

Spakovali smo ga nazad u kutiju i sad čekamo neko čudo, moguće da ćemo i zatražiti od banke da poništi transakciju, pošto je strana banka u pitanju i normalniji su u vezi ovakvih stvari kad su prevare u pitanju..

Efektivi spremam prijavu, kao i tržišnoj, pa će valjda negde upaliti..
 
Ima tema "loša iskustva sa prodavnicama tehničke robe".
spojeno
Efektivi spremam prijavu, kao i tržišnoj, pa će valjda negde upaliti..
šta možete da uradite možete videti u ovoj temi

 
Hvala ti puno na odgovoru i idejama!

Gledao sam meni, međutim svaki put kad se TV resetuje na fabrička podešavanja, izgleda se resetuje i tajmer na žalost...

Spakovali smo ga nazad u kutiju i sad čekamo neko čudo, moguće da ćemo i zatražiti od banke da poništi transakciju, pošto je strana banka u pitanju i normalniji su u vezi ovakvih stvari kad su prevare u pitanju..

Efektivi spremam prijavu, kao i tržišnoj, pa će valjda negde upaliti..
Je*iga ide vikend al vidi što pre, već sad nađi mejlove od inspekcija i dodaj sve gigatron mejlove koje vidiš i pošalji
 
Meni su tako 2007. prodali u Home Center TV koji je radio ja im sutra vraćam TV i kažem da je radio, prodavac mi kaže da je to kod mene napravljeno, ja mu kažem da je TV kupljen prethodnog dana a da je TV radio 832 sata, na šta me on pitao "Kako ja to mogu da znam i da tvrdim".

Ti mi je pukao film a tu je bio jedan par koji je upravo kupio TV i još mnogi koji su se spremali i samo sam rekao "Hoćete li da vam pokažem na primeru TV od ove gospode koja je upravo kupila" - gle čuda odmah su mi doneli novi primerak sa 0h rada koji da kucnem u drvo još radi po nekoliko sati dnevno bez ikakvog problema do sada
 
Nazad
Vrh Dno