Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Misliš na Fantu ? On je bio među prvima koji se javno reklamirao ali težak švercer zbog čega je i nestao. Puno delova sam nabavljao od njega, Dolazio je u Beograd, obično kod Ušća iza CK sa punim gepekom par puta nedeljno. Naručivanje online a plaćano kešom na licu mesta.
Sada su ozbiljni drugačiji, zarađuju na popustima koje dobijaju od prodavaca na veliko i malo, povrat mađaskog ili drugih poreza i u glavnom su legitimni uvoznici. Dosta njih naručuju i od Alija i drugih iz EU. Vrlo su pouzdani ali cene im se stalno menjaju pa uvek treba proveriti. Po neki imaju po nekoliko naloga pod drugim imenima ali se to lako provali. Najveća mana je neažurnost oglasa. Verovatno dobro zarađuju pa bi paš mogli da plate nekoga da češće ažurira cene i mogućnost/vreme nabavke.
@Chernobyl.
U poslednje vreme sam dobijao pun fiskalni račun i ako ima i garantni list za ozbiljnije proizvode, Sa garantnim listom može da se izvede garancija i bez njih a ni garancije u našim prodavnicama (čast izzecima) nisu baš neke a tek naši servisi !!!! :poop:
 
Poslednja izmena:
Ja i dalje ne razumem. Kupujete od nekih online sajtova, jer nađete najnižu cenu i onda kao razočarani ste kad otkazu. Ako vam treba nešto onda odete u prodavnicu koja ima odmah na stanju i kupite. Platite 3-4% više, ali imate uredjaje. Morate shvatiti da svi ti neki online sajtovi nemaju ništa na stanju, a ulistavaju jednom možda mesečno uredjaje koje dobavljač ima u nekom trenutku i to tako stoji po ceni od pre koji mesec kad je ulaz robe bio niži i eto ti te cene. E sad to je stara fora, da ti ponude nešto drugo i ti kupiš kod njih. Velika većina to uradi.

Ja kupujem online samo kad mi treba za nekad, pa poručim, pa ako ne dodje ništa idem kod drugih, ako nema ni kod drugih dobro, ta cena nije ni postojala. Kad mi stvarno treba odem u neku od poznata 4 lanca prodaje i gotovo kupim tamo. Znam da cu dobiti.


Apropo cena na sajtovima. Dokle god postoji da se gleda kroz prste u fazonu (cene su informativnog karaktera, postoji šansa da se pogreši, pozovite za informaciju / tačnu cenu) dotle će moći da vrdaju svi i veliki i mali.
Ja mislim da nisam promašio naziv teme pa sam time hteo da obavestim članove iz mog iskustva kako se koje prodavnice odnose prema kupcu.Ovo ponašanje ne treba da bude pravilo jer tim prodavnicama ovo ne ide u korist.Ja ću već naći predmet na drugo mesto ali neću više poručivati na isti sajt.
 
dosta ljudi pise ovde vise puta ali neko kao da nece da shvati kako funkcionise online kupovina ...evo npr ti sada kazes neces vise porucivati preko tog sajta
ja te pitam zbog cega?
svaka online prodavnica funkcionise isto...roba se u 80% nabavlja od dobavljaca i nema na lageru i to sto nekome bude otkazana porudzbina ili slicno u velikoj vecini slucajeva nije do tog sajta vec do samog sistema jer retko ko drzi svu robu koju ima na sajtu u svom magacinu...ako ga uopste i ima...tako da jednostavno sada nisi imao srece i slobodno mozes da kupujes preko istog sajta jer mozda sl put bude bolje,a preko tog nekog drugog za koji se odlucis bude ista situacija.
 
dosta ljudi pise ovde vise puta ali neko kao da nece da shvati kako funkcionise online kupovina ...evo npr ti sada kazes neces vise porucivati preko tog sajta
ja te pitam zbog cega?
svaka online prodavnica funkcionise isto...roba se u 80% nabavlja od dobavljaca i nema na lageru i to sto nekome bude otkazana porudzbina ili slicno u velikoj vecini slucajeva nije do tog sajta vec do samog sistema jer retko ko drzi svu robu koju ima na sajtu u svom magacinu...ako ga uopste i ima...tako da jednostavno sada nisi imao srece i slobodno mozes da kupujes preko istog sajta jer mozda sl put bude bolje,a preko tog nekog drugog za koji se odlucis bude ista situacija.
Ovde je poenta da samo nisu hteli da mu prodaju po odredjenoj ceni. Ja sam to prosao sa Hisense Srbija. Ali sam resio iz inata uz nekoliko mejlova.
 
Misliš na Fantu ? On je bio među prvima koji se javno reklamirao ali težak švercer zbog čega je i nestao. Puno delova sam nabavljao od njega, Dolazio je u Beograd, obično kod Ušća iza CK sa punim gepekom par puta nedeljno. Naručivanje online a plaćano kešom na licu mesta.
Sada su ozbiljni drugačiji, zarađuju na popustima koje dobijaju od prodavaca na veliko i malo, povrat mađaskog ili drugih poreza i u glavnom su legitimni uvoznici. Dosta njih naručuju i od Alija i drugih iz EU. Vrlo su pouzdani ali cene im se stalno menjaju pa uvek treba proveriti. Po neki imaju po nekoliko naloga pod drugim imenima ali se to lako provali. Najveća mana je neažurnost oglasa. Verovatno dobro zarađuju pa bi paš mogli da plate nekoga da češće ažurira cene i mogućnost/vreme nabavke.
@Chernobyl.
U poslednje vreme sam dobijao pun fiskalni račun i ako ima i garantni list za ozbiljnije proizvode, Sa garantnim listom može da se izvede garancija i bez njih a ni garancije u našim prodavnicama (čast izzecima) nisu baš neke a tek naši servisi !!!! :poop:
Legitimni "uvoznici"? Legitimni uvoznik si tek kada kada platis PDV i carinu, a da placaju onda bi ti izdali i fiskalni racun. Tzv. madjari ti je organizovana grupa ljudi iz Subotice koji imaju na desetine naloga na KP

Ali svakako imas papir i osnovu da se zalis, ako ne prodavcu, onda mozes inspekciji i da ostvaris svoja prava. Kada kupis kod madjara nemas kome da se zalis
 
dosta ljudi pise ovde vise puta ali neko kao da nece da shvati kako funkcionise online kupovina ...evo npr ti sada kazes neces vise porucivati preko tog sajta
ja te pitam zbog cega?
svaka online prodavnica funkcionise isto...roba se u 80% nabavlja od dobavljaca i nema na lageru i to sto nekome bude otkazana porudzbina ili slicno u velikoj vecini slucajeva nije do tog sajta vec do samog sistema jer retko ko drzi svu robu koju ima na sajtu u svom magacinu...ako ga uopste i ima...tako da jednostavno sada nisi imao srece i slobodno mozes da kupujes preko istog sajta jer mozda sl put bude bolje,a preko tog nekog drugog za koji se odlucis bude ista situacija.
Pročitaj pažljivije šta sam napisao u prvom postu.
 
Samo da vam kažem, kao kupci ne možete da diktirate vreme isporuke, kao što je rečeno u prvom postu posle 18 h.

Dosta faktora utiče na vreme isporuke.

Isporuke kreću od rano ujutru pa kada završe.

Neće niko od vozača da ima pretposlednju adresu u 14 h a da posle čeka još 4 sata da bi udovojili kupcu i da isporuči kada on želi.

Ako hoćeš posle 18 h, organizuj sam prevoz.
 
Upravo tako i radim kad god i gde god je to moguće baš zbog kurirskih službi koje ne mogu da budu sigurne ni kada će načelno isporučiti robu u smislu pre ili posle podne a kamoli nešto preciznije.
 
Legitimni "uvoznici"? Legitimni uvoznik si tek kada kada platis PDV i carinu, a da placaju onda bi ti izdali i fiskalni racun. Tzv. madjari ti je organizovana grupa ljudi iz Subotice koji imaju na desetine naloga na KP

Ali svakako imas papir i osnovu da se zalis, ako ne prodavcu, onda mozes inspekciji i da ostvaris svoja prava. Kada kupis kod madjara nemas kome da se zalis
Pomešao si ih sa švercerima kojih naravno ima ali samo za sitnu robu. ovi ostali "veliki" plaćaju sve što treba.
 
2025-06-05_14-22-23.png
Dobri vam ovi vasi "veliki" madjari, imaju maticni broji firme od 6 cifara, a treba da ima 8

Jel ima neki madjar koji je registrovan u APR ili samo lupaju tako nasumicno brojeve PIB i MB? 😂
 
Pa jel toliko tesko da se ukapira ili moram da crtam ? Inace lik ima promet oko 300 hiljada evra, tako da deluje da je ozbiljna prica, plus oko 5000 pozitivnih ocena na KP.
 
Ne znam kako se desio taj broj bez prve dve cifre, ali sada gledam i u oglasima ime kompletan broj.
Da ne bude da branim nekoga, ali 2020 godine sam kupio kućište od njega i tada je imao lokal u Subotici
Ne znam kakva je situacija sada, on je sa krajnjeg severa, a ja sa krajnjeg juga Vojvodine.
 
Ljudi @delboy je sakrio početne cifre. E sad, to je uradio belom bojom, tj. bojom pozadine pa se teže primeti.
 
Ja sam na osnovu @Pauk slike našao ovu firmu na company wall-u za dva minuta. Na osnovu moje i Paukove slike svako može da je nađe za deset sekundi :)

@Martin Mystere

Iskreno, ne znam ni ko je ovaj, ni bilo šta drugo, samo sam pogledao koja je firma koju je Pauk spomenuo.
Ne znam kako se desio taj broj bez prve dve cifre, ali sada gledam i u oglasima ime kompletan broj.
Da ne bude da branim nekoga, ali 2020 godine sam kupio kućište od njega i tada je imao lokal u Subotici
Ne znam kakva je situacija sada, on je sa krajnjeg severa, a ja sa krajnjeg juga Vojvodine.
I dalje ima lokal, adresu sam izbrisao da ne popijem ban zbog reklamiranja.
 
Ne znam ni ja ko je ni da li je legalan ili ne, švercer ili ne, samo sam se nadovezao na ono o čemu je pričao @Chernobyl te naveo da promet i ocene na KP same po sebi nemaju nikakve veze sa tim da li je nešto legalno ili da li je neko švercer, kao što sa druge strane ne bi ni potvrdili da je drugačije (ali o tome nije bilo reči).
I opet apsolutno nemam ništa ni za ni protiv tih prodavaca a još manje onih koji kupuju kod njih jer je to lični izbor.
 
Nisam mislio da ce se ikada desiti sa Player-om. Sve iz audio sistema sam uzimao kod njih. Tako i poslednje zvucnike, koji izgledaju kao korisceni. Poslao im poruku, rekli da ce proveriti (sto znaci sta, da inace salju korisceno samo da vide da li su i moji zvucnici?) i od tada se ne javljaju vise. Obrazac za odustajanje nisam dobio uz racun. Ne vidim ga ni kod njih na sajtu? Poslao sam mejl da posalju ali za sad nista.
 
@Pauk postoji tema za prevare, u podforumu "clubbing"

svi: nije tema o KP, itd. piše u naslovu o čemu jeste. hvala na razumevanju
 
Nisam mislio da ce se ikada desiti sa Player-om. Sve iz audio sistema sam uzimao kod njih. Tako i poslednje zvucnike, koji izgledaju kao korisceni. Poslao im poruku, rekli da ce proveriti (sto znaci sta, da inace salju korisceno samo da vide da li su i moji zvucnici?) i od tada se ne javljaju vise. Obrazac za odustajanje nisam dobio uz racun. Ne vidim ga ni kod njih na sajtu? Poslao sam mejl da posalju ali za sad nista.
Ako mislis na onaj obrazac za odustajanje u roku od 14 dana od kada si primio proizvod koji su kupio online ako ga ne posalju onda imas pravo da odustanes od kupovine 12 meseci.

"Postoje dva izuzetka od pravila da pravo na odustajanje ističe protekom pomenutog roka od 14 dana: (1) ako je trgovac propustio da mu pošalje obrazac ili (2) ako je propustio da mu pošalje obaveštenje u vezi svega što se tiče prava na odustajanje od ugovora. Kad se desi bilo koji od ta dva propusta, rok za odustajanje od ugovora je – godinu dana. On je uveden zbog nesavesnih trgovaca koji misle da će nedostavljanjem obrasca ili obaveštenja lišti potrošača njegovog prava na odustajanje i time ostvariti siguran profit. Međutim, ako se trgovac, koji nije dostavio obrazac, u međuvremenu dozove pameti pa ga naknadno pošalje, onda je rok za odustajanje opet 14 dana od dana nakadno dostavljenog obrasca."


Btw mozes i da ih prijavis za ne dostavljanje obrasca teret dokazivanja je na prodavcu.
 
Nije loše iskustvo u smislu baš stvarno loše iskustvo kakva su imali neki drugi članovi foruma ali morao sam da napišem ovo da još jednom ilustruje kakvi ljudi rade u prodavnicama u smislu da neko em ne zna svoj posao em se daju dijametralno suprotne informacije od kojih je jedna automatski netačna plus se lako brukati za mizerne novce.
Pre neki dan sam kupovao napajanje u jednoj prodavnici velikog prodajnog lanca i pošto nisu imali isto na stanju naručio sam da mi dostave u tu radnju pri čemu sam napajanje platio avansno i dobio predračun. Kada sam pitao da očitam QR kod kako bih dobio bodove zaposlena mi je rekla da to učinim prilikom preuzimanja kada će mi dati fiskalni račun. Danas svratim da preuzmem napajanje, štampaju fiskalni, ja pokazujemo QR kod i prodavac me pita "Za šta vam je to"? Ja mu objasnim šta hoću, on mi kaže da sam to trebao da pokažem prilikom naručivanja i izrade predračuna. Na moju konstataciju da sam to i hteo tada ali da mi je koleginica rekla da to uradim prilikom preuzimanja on mi kaže "Onda je koleginica pogrešila!" Onako mrtav ladan, kao da je to moja greška, ni izvinite na grešci niti bilo šta drugo već samo "koleginica je pogrešila" i idemo dalje! OK, preživeću bez tih par stotina bodova (dinara), daje on meni kutiju sa napajanjem i papir za garanciju i ja ga pitam da li mogu da dobijem kesu da ne nosim kutiju onako on mi kaže kesa se plaća! Pa dobro prijatelju, plaća se, da li stvarno misliš da je nekome ko potroši hiljade dinara problem da plati dvadesetak dinara za kesu mada je red da pitaš kupca da li mu je potrebna kesa, mada firma koja ima blizu sto prodavnica širom Srbije nakon svega, čak i da nisam imao para (a imao sam i u kešu i karticu) može da priušti sebi da čak i da kesu gratis. Nije problem, platiću koliko kažete da je kesa samo da ne nosim po gradu i prevozu onako "pod miškom". Ali zašto bi se trudili da budu ljubazni i da ispoštuju kupca ili da ne prave greške kada je cilj zvani "prodaj proizvod" ispunjen, pa makar taj kupac više nikad ne kupovao kod njih!
 
To nešto novo sa naplaćivenjem kesa ? Sve veće prodavnice su utrapavle kese za 2 glavice kupusa kada kupiš SD karticu jer se kesa računa kao reklama.
 
Ne znam, odavno kod njih nisam kupovao nešto što može da stane u kesu, zato sam bio i iznenađen, naročito što nije situacija da sam juče kupovao već sam samo preuzimao i stvarno sam mogao da nemam ni para ni kartice kod sebe ali eto, preduzimljivi prodavac mi je i to napomenuo - doduše malo kasno ali...
 
To sa kesama kad me pita,malo mi fali da ga nokautiram. Ne uzimam iz principa jer svi naplacuju. Npr, ceh u Istylu bio oko 350 000 i oni naplatili kesu. Neki dan bio u Prizmi,kulturno papirna lepa kesa i to za dzabe. Sve u svemu,bolje da me ne pita za kesu.😁
 
Ma nije problem, platiću, neću da osiromašim za 20 dinara ali valjda je red da me pita "Da li vam možda treba kesa, cena je 20 dinara (ili koliko već)" a ne samo da mi ionako uvali kutiju preko u stilu "Izvoli nosi".
A činjenica da kada im ostaviš više desetina/stotina hiljada dinara ta kesa treba da bude besplatna, ako ništa drugo kao odraz poštovanja kupca sa porukom "Hvala puno, dođite nam opet" a ne da bude poruka "Hvala puno za vaše pare, naplatili smo vam sve do poslednjeg dinara, jedino vam nismo obračunali to što ste imali čast da kupujete kod nas"!
 
Ja i dalje ne razumem. Kupujete od nekih online sajtova, jer nađete najnižu cenu i onda kao razočarani ste kad otkazu. Ako vam treba nešto onda odete u prodavnicu koja ima odmah na stanju i kupite. Platite 3-4% više, ali imate uredjaje. Morate shvatiti da svi ti neki online sajtovi nemaju ništa na stanju, a ulistavaju jednom možda mesečno uredjaje koje dobavljač ima u nekom trenutku i to tako stoji po ceni od pre koji mesec kad je ulaz robe bio niži i eto ti te cene. E sad to je stara fora, da ti ponude nešto drugo i ti kupiš kod njih. Velika većina to uradi.

Ja kupujem online samo kad mi treba za nekad, pa poručim, pa ako ne dodje ništa idem kod drugih, ako nema ni kod drugih dobro, ta cena nije ni postojala. Kad mi stvarno treba odem u neku od poznata 4 lanca prodaje i gotovo kupim tamo. Znam da cu dobiti.


Apropo cena na sajtovima. Dokle god postoji da se gleda kroz prste u fazonu (cene su informativnog karaktera, postoji šansa da se pogreši, pozovite za informaciju / tačnu cenu) dotle će moći da vrdaju svi i veliki i mali.
Pa naravno da ćemo naručivati gde je najjeftinije,kakve to veze ima.Šta treba,naručivati gde je najskuplje da bi stiglo.
I ne rarazumem "kad mi nešto treba i kad mi nešto stvarno treba",pa valjda mi treba čim sam ga naručio.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno