Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Izvinite ako je već pisano o tome u temi, ali nakon migracije brojeva računa iz bivše MTS banke u BPS pojavio mi se u aplikaciji još jedan račun koji je aktivan (dinarski, nije multivalutni) i piše da je kreiran 2018. godine (u MTS sam otvorio u ljeto 2020). Izgleda mi kao neka greška, jer nikad ranije nisam imao broj u BPS.

Da li neko zna o čemu se radi?
 
Cao ljudi, da li negde postiji informacija da se prilikom placanja Dinom na rate naplacuje naknada za to? Zar nije njeno koriscenje i podela besplatna u BPŠ?
 

Prilozi

  • IMG_1270.jpeg
    IMG_1270.jpeg
    92.8 KB · Pregleda: 106
i dalje ne radi plaćanje qr kodom, izbacuje ovo, tražio sam u opcijama nigde nisam video da mogu da ovo podesim.....
 

Prilozi

  • IMG-953930546efc0ec5d51e0faa61f1e895-V.jpg
    IMG-953930546efc0ec5d51e0faa61f1e895-V.jpg
    89.2 KB · Pregleda: 103
@slaksm jeste i tu je podesen podrazumevani račun, zamo me i buni što ovo ne radi
 
Akcije,isplata za nezaposlene,...
Nista od toga, ljudi. Da je kreiran u koroni, pomislio bih da su tada nesto napravili, ali 2018, nema uopste smisla.

Zvuci nevjerovatno, ali kao da su neciji racun prikacili na mene! Mada je ovo BPS, sve je moguce...
 
Nista od toga, ljudi. Da je kreiran u koroni, pomislio bih da su tada nesto napravili, ali 2018, nema uopste smisla.

Zvuci nevjerovatno, ali kao da su neciji racun prikacili na mene! Mada je ovo BPS, sve je moguce...
Obrati im se preko elektronskog formulara sa sajta i pitaj za taj racun,o cemu se radi.
 
https://www.posted.co.rs/prigovori.html

Да ли овај линк за приговоре ради? Да ли се добија потврда на маил који је остављен да је приговор поднет? Мени не стиже ништа. Који су остали начини да се поднесе приговор у online форми?
 
 
Да ли овај линк за приговоре ради? Да ли се добија потврда на маил који је остављен да је приговор поднет? Мени не стиже ништа.
Radi. Ne dobija se potvrda na mejl, ali stiže im i odgovaraju, uz napomenu da im je ranije trebalo 20+ dana.

Који су остали начини да се поднесе приговор у online форми?
Ukoliko im pišeš dikretno na mejl [email protected], stići će ti potvrda. Samo pazi da uključiš sve podatke koji su i u formularu.

Ovaj obrazac je za opšta pitanja, nije za prigovore.
 
Ako se na formi odabere Reklamacija, onda jeste prigovor. Tako sam i ja prvi put poslao, nije bilo potvrde, samo je stigao skeniran odgovor sa gorepomenute adrese.
 
Legla je uplata na namenski racun , vidi se stanje, medjutim u aplikaciji kada pokusam da prebacim interni transfer pise da je namenski racun blokiran dok na salteru kazu da nema uplate ??? niko se ne javlja u call centru.. jel mozda zna neko u cemu je problem?
 
@Mindseek koristio sam novčanu naknadu po drugi put i isto nije moglo u aplikaciji ili u pošti, već sam morao u štedionicu na šalter da mi odrade prvu isplatu. Naredne tri su mogle internim prenosom, odnosno isplatom gotovine preko pošte dok računi nisu bili vidljivi u novom sistemu.
 
Cao ljudi, da li negde postiji informacija da se prilikom placanja Dinom na rate naplacuje naknada za to? Zar nije njeno koriscenje i podela besplatna u BPŠ?
Kod mene nema nikakve naknade za podelu na rate.
 

Prilozi

  • Snimak ekrana 2025-04-24 061147.png
    Snimak ekrana 2025-04-24 061147.png
    33.3 KB · Pregleda: 59
@Mindseek koristio sam novčanu naknadu po drugi put i isto nije moglo u aplikaciji ili u pošti, već sam morao u štedionicu na šalter da mi odrade prvu isplatu. Naredne tri su mogle internim prenosom, odnosno isplatom gotovine preko pošte dok računi nisu bili vidljivi u novom sistemu.
Prva isplata je u posti bila bez problema (s licnom kartom) , sada ova druga je uplacena na novom namenskom racunu,ne znam zasto novi namenski racun koji je blokiran dok prethodni i dalje radi interni transfer(malopre probao), u medjuvremenu sam izvadio novu licnu kartu, neverujem da je zbog toga problem?
 
Prva isplata je u posti bila bez problema (s licnom kartom) , sada ova druga je uplacena na novom namenskom racunu,ne znam zasto novi namenski racun koji je blokiran dok prethodni i dalje radi interni transfer(malopre probao), u medjuvremenu sam izvadio novu licnu kartu, neverujem da je zbog toga problem?
Ne znam stvarno, meni je na istom uplaćivano sve vreme, čak posle prvog puta je tu bila uplaćena i kovid pomoć za nezaposlene. Jedino što sam primetio kao razliku je da umesto NSZ piše Tržište kao uplatilac. Da li odozgo nešto mute, ne znam i nije moje time da se bavim. Kad budeš našao vremena, odi do štedionice pa će ti odblokirati taj račun.
 
Ne znam stvarno, meni je na istom uplaćivano sve vreme, čak posle prvog puta je tu bila uplaćena i kovid pomoć za nezaposlene. Jedino što sam primetio kao razliku je da umesto NSZ piše Tržište kao uplatilac. Da li odozgo nešto mute, ne znam i nije moje time da se bavim. Kad budeš našao vremena, odi do štedionice pa će ti odblokirati taj račun.
Konacno sam dobio call centar nakon 28minuta cekanja...Kazu da mi je sad uplaceno na nekom drugom starom racunu koji je stojao duze vreme pa je blokiran, mora licno poseta u postansku stedionicu. Ne znaju zasto je sad uplaceno na drugi racun.(n) Znaci sad pored moj glavni racun koji sam licno otvorio , imam jos 5 racuna pored , bas su iskomplikovali.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Nije kreditna, u drugoj temi (ovde) naveo je da je kobrendirana debitna. Manja bi naknada bila da je kreditna: 0,3% rate, a najmanje 20 dinara, koliko bi bilo za ovoliku ratu. Ovako mu je ispalo 1,1% rate. Svakako je okej što je pisao prigovor, mada je možda imalo smisla i da sačeka da rata dospe, da vidi da li će se stvarno ta naknada i skinuti. Možda je greška tipa da se prikazuje, ali da se na kraju ne naplaćuje.
 
Nije kreditna, u drugoj temi (ovde) naveo je da je kobrendirana debitna. Manja bi naknada bila da je kreditna: 0,3% rate, a najmanje 20 dinara, koliko bi bilo za ovoliku ratu. Ovako mu je ispalo 1,1% rate. Svakako je okej što je pisao prigovor, mada je možda imalo smisla i da sačeka da rata dospe, da vidi da li će se stvarno ta naknada i skinuti. Možda je greška tipa da se prikazuje, ali da se na kraju ne naplaćuje.
Upravo tako, DIna Dicrover je upitanju. Na kraju sam prevremeno otplatio jer nisam zeleo da mi skidaju za nesto sto ne bi trebalo da se skida naknada i podneo sam prigovor. Videcemo da li ce ista odgovoriti.
 
Račun Plus. Banka mi uporno skida dinare umesto evra sa računa kada plaćam preko interneta. Postoji li neko rešenje?
 
Nazad
Vrh Dno