Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Jutros sam izvršio dve dinarske transakcije Mastercard karticom bezkontaktno, prošle transakcije stigle sms poruke o odlivu i stanju u Eurima svih raspoloživih sredstva🤨, ali novac povučen sa devizne partije Računa Plus - u evrima. 🤔Na računu su sredstava u dinarima i Eurima.
Ovo se i meni malopre desilo. Skinuli mi evre za dinarsku transakciju. Isto Racun Plus stare MTS banke
 
Podigao danas skoro 1000e u poslovnici u kešu. Skinuli mi neku proviziju od 400din. Jel to ok? Mislim da ranije nisu naplaćivali.
 
Podigao danas skoro 1000e u poslovnici u kešu. Skinuli mi neku proviziju od 400din. Jel to ok?
Ne. Podigao sam i ja 800€, ali nema nikakve naplate. Verovatno je to zaduženje za nešto drugo kao što je Card alarm.
 
Ima provizije, videću ja izvodu. Bila je okrugla cifra i taj iznos od 3 4e stoji kao rezervisan na deviznom računu.
 
Da li kada isteknu Dina kartice oni sami rade nove ili mora da se ode na šalter i traži nova Dina zbog isteka stare?
 
Наплатили ми CardAlarm и за коришћење картице (DinaCard Union Pay) која је везана за Службени рачун који су отворили за исплату накнаде са Бироа за запошљавање... Свашта... за MasterCard Рачуна плус вратили а ово ништа... послао сам приговор и за то
 
E, javi baš šta se desilo tim povodom, jer ja imam sličnu situaciju, već sam pominjao (glavno ovde). Za mart mi nisu naplatili, ali jesu za februar, pa ne znam šta da mislim. Ako ćemo po tarifniku, realno mogu da naplaćuju, jer se oslobađanje od toga navodi samo za kartice iz bivše MTS banke. Međutim, tako je po tarifniku oduvek, a ranije nisu naplaćivali, pa je konfuzno.
 
@Belgrade. Ne po isteku, već pre isteka stare se radi nova kartica. Kada krene izrada kartice, ista se vidi na tvom nalogu.
 
Stiže mi malopre odgovor od NBS na pritužbu upućenu povodom nemogućnosti da dobijem potvrdu o transakciji izvršenoj pre migracije. Ko nije ispratio, to nije moguće preko mobilnog bankarstva za nas sa starim 200 računima, a u februaru nije bilo moguće ni na šalteru. Pritom mi BPŠ nije odgovorila na zvaničan prigovor duže od tri sedmice, pa sam pisao NBS tim povodom. BPŠ mi je ubrzo odgovorila sa potvrdom u prilogu, tako da sam dopunio pritužbu, ali je nisam povukao, pošto je ostalo pitanje (ne)mogućnosti dobijanja potvrde na šalteru.

U današnjem odgovoru NBS tvrdi da je sada moguće dobiti to i na šalteru (mrzi me da idem samo da bih proverio da li je istina), a za mobilno bankarstvo kažu da BPŠ u budućnosti ne planira da integriše te podatke, tako da se tome ne treba nadati, ali da im se uvek može pisati na mejl [email protected]. Neko je ovde već pominjao da na taj mejl inače brzo odgovaraju (ali opet, mrzi me da im bez veze tražim neku potvrdu samo da bih proberio), pa je onda valjda stvarno ta problematika rešena.
 
Da li je moguće dobiti povlašćeni kurs za elektronsko/mobilno bankarstvo za veće iznose?
 
jel ovi odg na email ? proslo je 3 dana od kako sam poslao upit jel ima opcija u app da se naruci nova master kartica ?
 
Upravo proverih. Vratili mi eure skinute sa Devizne partije Računa Plus za dinarske transakcije u našim marketima od pre par dana (njihovom greškom), a skinuli sredstva sa dinarskog računa kako je i trebalo da bude... Konačno ispeglano.
 
Poslednja izmena:
Upravo proverih. Vratili mi eure skinute sa Devizne partije Računa Plus za dinarske transakcije u našim marketima od pre par dana (njihovom greškom), a skinuli sredstva sa dinarskog računa kako je i trebalo da bude... Konačno ispeglano.

To je knjiženje i to se i očekivalo. Pitanje je da li je ispravljeno, tj. da li i dalje zadužuju evre u trenutku kupovine.
 
Radi li vam plaćanje preko qr kodova, npr meni radi ok, kod kolege neće nikako, izbacuje grešku u aplikaciji a ostalo mu radi....
 
@Milos996 није ми доступан ћалетов моб сад, уђи у апп и нађи канал за плаћање или тако некако се слично зове и активирај пре него што покушаш да платиш.
 
Probaj u: podesavanja->promena podrazumevani racuni za placanje -> IPS placanje.
 
@iSunny sve sam to podesio za glavni dinarski racun ali i dalje ne radi, mozda treba da prenoci 😂
 
Da odgovorim sam sebi rade ali izgleda da ima neki problem u komunikaciji pošto im ne radi ni kol centar.
 
Obaveštenje:
 

Prilozi

  • Screenshot_20250415_131354_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20250415_131354_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    110.2 KB · Pregleda: 114
Nazad
Vrh Dno