Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Koje su šanse da dobijemo četvrtog provajdera mobilnih usluga ili od toga nema ništa !?😀
 
To sam pisao i na drugoj temi, al mogu i ovde. Toliko se vidi razlika samo u obnovi ugovora, gde je pre uvek bilo da stari korisnici mogu dobiti 50% na cenu paketa. Sada ne moze, pre neki dan sam razgovarao sa operaterom i preko messengera i preko call centra.
Takav bezobrazluk, nikakva mogucnost pregovaranja, nekog kombinovanja paketa kao pre. U mrezi sam od 2007, para i para ostavio.
Ja vec poludeo od takvog zida, jer je bukvalno bilo pricam zidu.
I pitam direktno: znaci 50% popusta mogu da dobijem tek kad podnesem zahtev za prenos broja u drugu mrezu i kaze mi zena: pa onda cemo se tad cuti.
Bez komentara.
Koje su šanse da dobijemo četvrtog provajdera mobilnih usluga ili od toga nema ništa !?😀
Ma kakvi cetvrti, gledam trenutno po regionu. U Makedoniji i Albaniji doslo do spajanja operatera, pa sad imaju po 2 samo
 
Poslednja izmena:
Moje misljenje je da imamo 3 operatera da ne bi bilo monopola i tih fazona. Mislim da od 4. nema nista.
 
Telekom je kupio Globaltel prošle godine, od decembra su prebačeni na mts infrastrukturu.
 
Od cetvrtog operatera nece jos uvek biti nista, jer je tu ozbiljan igrac SBB (ili njihova cerka kompanija), prisutni su u okruzenju, i spremni da odmah krenu sa 5G. zato se i ne raspisuje konkurs za 5G mrezu. toliko o brnabickinoj 'dogotalozacoji'. jer treba gurati mts, (a i yettel koji blisko saradjuje sa njima) koji je u sastavu telekoma - teskog gubitasa, da se izmuze kinta od naroda i koliko-toliko popravi finansijska slika. i da se eventualno proda. ako ima budala da ga kupe.
 
Ne verujem da su ludi da prodaju telekom, on im je potreban za sirenje propagande.
Upumpavace u njega do poslednjeg dinara, samo da ga odrze.
Ko god bi kupio telekom, za pocetak bi pogasio 90% kanala koje su napravili.
Sta bi tek areni uradili, niko lud ne bi produzio one nenormalne ugovore za prenose.
Od cetvrtog operatera nece jos uvek biti nista, jer je tu ozbiljan igrac SBB (ili njihova cerka kompanija), prisutni su u okruzenju, i spremni da odmah krenu sa 5G. zato se i ne raspisuje konkurs za 5G mrezu. toliko o brnabickinoj 'dogotalozacoji'. jer treba gurati mts, (a i yettel koji blisko saradjuje sa njima) koji je u sastavu telekoma - teskog gubitasa, da se izmuze kinta od naroda i koliko-toliko popravi finansijska slika. i da se eventualno proda. ako ima budala da ga kupe.
mi nismo ni krenuli da uvodimo 5G, a Makedonski telekom gasi 3G poslednjeg dana aprila. Eto toliko kasnimo.
 
I evo po ko zna koji put yettel se pokazao kao prevaranti.
Instalirao sam njihovu aplikaciju na telefon, na kojem mi je broj na dopunu, rek'o aj da grebem petkom yettel srecku mozda dobijem neke minute, poruke, internet megabajte ili mozda nesto drugo. I tako dobijem 1GB interneta koji vazi 30 dana, nije nesto ali aj da se iskoristi kad sam vec dobio ali gle cuda, kad ukljucim mobilni internet ne moze da mi otvori ni jednu stranicu jer internet puca, a dok pokusavam nesto otvoriti uz pucanje interneta nestaje i signal. Cim iskljucim mobilni internet signal super ne puca.
Ne mogu da iskoristim ono sto sam dobio.
Bas me cudi sto se nisam iznenadio.
 
I evo po ko zna koji put yettel se pokazao kao prevaranti.
Instalirao sam njihovu aplikaciju na telefon, na kojem mi je broj na dopunu, rek'o aj da grebem petkom yettel srecku mozda dobijem neke minute, poruke, internet megabajte ili mozda nesto drugo. I tako dobijem 1GB interneta koji vazi 30 dana, nije nesto ali aj da se iskoristi kad sam vec dobio ali gle cuda, kad ukljucim mobilni internet ne moze da mi otvori ni jednu stranicu jer internet puca, a dok pokusavam nesto otvoriti uz pucanje interneta nestaje i signal. Cim iskljucim mobilni internet signal super ne puca.
Ne mogu da iskoristim ono sto sam dobio.
Bas me cudi sto se nisam iznenadio.
Žao nam je zbog utiska koji si stekao, rado bismo proverili samu situaciju, zato te molimo da nam se javiš putem privatne poruke. Stojimo ti na raspolaganju.
 
Yettel dize cene i pored potpisane ugovorene obaveze za internet. Bez obavestenja, bez pitanja i odobrenja o strane korisnika, bez zvanicnog obavestenja. KAKO REAGUJETE????
 
Nema šta da čitam meni je sve jasno - bili su u obavezi da javno obaveste korisnike o promeni cene/uslova i oni su to učinili kroz račune tako da tu sa te strane nema ništa nepropisno. Rok za raskid ugovora je bio do 10.03. tj mesec dana od dana dostavljanja računa tako da ni tu nema ničeg nepropisnog.

Sa druge strane čak i ako nije nepropisno, bezobrazno je to što je obaveštenje napisano na dnu strane i sitnijim slovima i to je definitivno funjarski sa njihove strane ali ne i nepropisno.

Bolje ti pročitaj još jednom napisano i vidi razliku između nepropisno i bezobrazno.
 
Nažalost u pravu ste !
Sta je u pravu???
Nema šta da čitam meni je sve jasno - bili su u obavezi da javno obaveste korisnike o promeni cene/uslova i oni su to učinili kroz račune tako da tu sa te strane nema ništa nepropisno. Rok za raskid ugovora je bio do 10.03. tj mesec dana od dana dostavljanja računa tako da ni tu nema ničeg nepropisnog.

Sa druge strane čak i ako nije nepropisno, bezobrazno je to što je obaveštenje napisano na dnu strane i sitnijim slovima i to je definitivno funjarski sa njihove strane ali ne i nepropisno.

Bolje ti pročitaj još jednom napisano i vidi razliku između nepropisno i bezobrazno.
Druze, ako kazem nepropisno onda je upravo tako. Iako se slazes da je nepropisno obavestenje, to je dovoljno da obavestenje moze da se smatra nevazecim. Sa druge strane, ukoliko se menja bilo koja stavka ugovora, mora da se uradi aneks ugovor. Bez aneks ugovora nema pravnog prihvatanja nove cene. Jer ne postoji ugovor o tom iznosu. Tako da ne podrzavaj glupost
 
Kao prvo ne slažem se i jasno sam napisao zbog čega i uporno mešaš pojmove nepropisno i bezobrazno.
Kad smo već kod pojma bezobrazno upravo tako izgleda to što mi stavljaš u usta reči koje nisam rekao i kažeš "Iako se slažeš da je nepropisno..." a ja sasvim jasno napisao "Nepropisno - nažalost nije" i "...sa te strane nema ništa nepropisno" a onda čak i napisao zbog čega mislim da nije.

To što TI kažeš "ako kazem nepropisno onda je upravo tako" uopšte ne znači da je tako već samo da ti misliš ili si ubeđena da je nepropisno, što je svakako tvoje pravo, kao što je moje pravo (ili kolege @Nišlija018) da ne delimo to mišljenje.

Opet, ako toliko misliš da si u pravu i da su pogrešili, odnosno uradili nešto nepropisno slobodna si da se žališ ili da ih tužiš - to je tvoja lična stvar na koju nemam nameru da utičem. Ali stvarno nemam ni nameru da ponavljam priču kroz koju smo ovde već prolazili...
 
Poslednja izmena:
Apsolutno je propisno. Propisno znači u skladu sa propisima, tj. zakonom.
Oni su ispoštovali svoju zakonsku obavezu tako što su napisali na računu, za razliku od mts-a koji to nije uradio.
Druga stvar je što nam propisi, tj zakon nije dobar. Bilo bi sasvim logično ovo što govori @davidkralj, odnosno da u zakonu piše da je operater obavezan da sklopi aneks ugovora ako menja bitne stavke što cena svakako jeste.
 
Bilo bi logično, ne sporim to a naročito ne branim - problem je što se radi po zakonima koji često nisu dobri i ne štite korisnike a ne po onome što je logično. Zašto se takvi zakoni ne menjaju je već neko drugo pitanje koje nije za članove ovog foruma.
 
Sta je u pravu???

Druze, ako kazem nepropisno onda je upravo tako. Iako se slazes da je nepropisno obavestenje, to je dovoljno da obavestenje moze da se smatra nevazecim. Sa druge strane, ukoliko se menja bilo koja stavka ugovora, mora da se uradi aneks ugovor. Bez aneks ugovora nema pravnog prihvatanja nove cene. Jer ne postoji ugovor o tom iznosu. Tako da ne podrzavaj glupost
Propisi su vise nego jasni. Ukoliko u zakonskom roku nisi osporio jednostrano izmenjene ugovorene uslove a o datim si izmenama obavesten na zakonom propisan nacin, onda se ima smatrati da si iste prihvatio, te tvoja precutna saglasnost za posledicu ima primenu novog-revidiranog ugovora. Ovakvim postupanjem ugovornih strana ugovor je aneksiran.
 
Apsolutno je propisno. Propisno znači u skladu sa propisima, tj. zakonom.
Oni su ispoštovali svoju zakonsku obavezu tako što su napisali na računu, za razliku od mts-a koji to nije uradio.
Druga stvar je što nam propisi, tj zakon nije dobar. Bilo bi sasvim logično ovo što govori @davidkralj, odnosno da u zakonu piše da je operater obavezan da sklopi aneks ugovora ako menja bitne stavke što cena svakako jeste.
Ovo je mozda jedan od poslednjih puta da cu pisati u bilo kojoj temi koja ima u svom naslovu rec "Yettel".
Prvo znam stotine ljudi koji su rakinuli ugovor cak sam i samoinicijativno kontaktirao neke i saznao sam da nekih 95% ljudi je zapravo saznalo za povecanje cena, ili u poslovnici u koju su slucajno usli tog kobnog marta meseca ili od nekog poznanika, familije itd.
Ja sam na primer to i govorio u ovoj temi u martu kada sam promasio rok za 2 dana a saznao sam od druga koji je u A1 a njemu je stogao SMS da povecavaju cene pa je kroz pricu pomenuo tipa e jel su i vama u Yettelu povecali cene? Ja licno ima E racun ne dobijam ga u fizickoj fomi nego na email koju su tako smisljeno uvaljivali ljudima za 50 dinara manje kao za papir stede sume ili sta god.
Sada su recimo samo na meni koji sam zakasnio da raskinem ugovor znaci samo na meni su zaradili tipa 15 hiljada dinara jer imam jos do kraja isteka 7 meseci punih.
Ja cak nisam ni hteo da se raspravljam sa bilo kim po forumu poslovnici itd, ja sam cak isao po pravni savet ja sam hteo da ih tuzim ali mi je advokat rekao da ne moze da dobije spor i tu je kraj svake price.
Zakljucak je, bagra koja nece videti 1 dinar od mene i moje porodice nikad vise u zivotu da su poslednji operater u Srbiji.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno