Poštovani ,Izgleda da je bas tako.
Nude i dalje, ponudili danas burazeru mom ni sat vremena nakon sto je podneo zahtev za prenos.update: pozvali me iz yettela i ponudili sve ono isto sto su ponudili i preko mesendzera.
Ako se podnese zahtev za prenos broja, da li i dalje nude 50% na cenu paketa?
Da, posle sam se informisao da sad nude 50%, ali tek kad se podnese zahtev za prenos broja. Preuzeli su manir od mts-a.Nude i dalje, ponudili danas burazeru mom ni sat vremena nakon sto je podneo zahtev za prenos.
Ni Telenor nije bio ništa bolji .Nije telenor slucajno napustio nase trziste. Kvalitet usluge je u svakom pogledu drasticno pao. U temi za hipernet vise ne komentarisem, posto ima yettelovih branioca koji ubedjuju korisnike da imaju dobru uslugu, kao da sami korisnici ne vide sta im se desava. Zalosno je sto ni ostali operateri nisu nista bolji. Da se ponovim, od telenora ostali samo dugmici!
Koja je razlika da li Vam šalju 3 -eg ili 5 -og ,10 tog ili 15 og u mesecu ?Ne bih se slozio, posto sam korisnik ove mreze preko 20 godina i znam dobro kako je bilo nekad, a kako je sad. Samo jedna prosta sitnica, yettel ne moze ni racun na mejl da posalje do 5. u mesecu, dok je kod telenora to bilo najkasnije do 3. u mom slucaju. Opet cu ponoviti, nije telenor slucajno napustio nase trziste.
Suludo bi bilo svaljivati krivicu na korisnike. Sa druge strane sto su napustili trziste je jasno i lepo si rekao kako stoje stvari i to je jedan deo celokupne price. Jedan deo price je guranje telekoma i favorizovanje na svakom cosku, da ne zalazim u detalje posto je skoro svima jasno. Sve u svemu ostalo je da se od tri zla izabere najmanje.Pa ko odgovara za kvalitet usluge ako ne firma čije ime mreža nosi? Neće valjda korisnici odgovarati za kvalitet usluge Telenora, Yettela ili kako da se zove firma? Ili možda T-Mobile koga nema u Srbiji?
Ako je neko nešto upropastio to su onda naši ljudi i “stručan” vodeći kadar koje zaboli da ne kažem šta, već oni znaju bolje.
Da ali koje je manje ? 😀Suludo bi bilo svaljivati krivicu na korisnike. Sa druge strane sto su napustili trziste je jasno i lepo si rekao kako stoje stvari i to je jedan deo celokupne price. Jedan deo price je guranje telekoma i favorizovanje na svakom cosku, da ne zalazim u detalje posto je skoro svima jasno. Sve u svemu ostalo je da se od tri zla izabere najmanje.
Ja pricam o najobicnijoj sitnici koju yettel ne moze da uradi. Kad vec pricamo da je yettel produzio gde je telenor stao je daleko od istine, a primer toga su mnoge lokacije gde je mreza funkcionisala fantasticno i veza sa internetom bila daleko bolja nego sto je sada. Sto se tice podrske korisnicima 50% na pretplatu sam dobijao daleko laganije nego sada, cak i vise u par navrata. Za iskljucivanje zbog neplacenih racuna je bilo posle dva neizmirena i sa dospelim trecim racunom.Koja je razlika da li Vam šalju 3 -eg ili 5 -og ,10 tog ili 15 og u mesecu ?
Njima je samo želja kinta i to što pre ...
Kažete koristite 20 godina Mrežu provajdera Telenor . Koje su mogućnosti bile tada za nove i postojeće korisnike a koje sada !?
Sada mogu posle izrade drugog računa ako prvi nije izmiren da Vam obustave saobraćaj . To ranije nije moglo .
Nadam se da mislimo isto i da pricas o telekom kao bahatom igracu?Da ali koje je manje ? 😀
Oni su toliko se " vozdigli " ( da narodski kažem ) , da se njima ne može ništa .
Kakva reklamacija , pisanje Ratelu , Ministarstvu ma Svetom Bogu oni misle da su viši od najviših .😀
Još novina od sledeće gde će svi korisnici morati biti evidentirani kao Pri paid korisnici o tome će tek da se priča .
Rekao sam u lošem smislu da je Yettel produžio tamo gde je Telenor stao u smislu sve slabije komunikacije sa korisnicima jel oni su u zadnjih 20 tak godina " uspeli " da se udalje od korisnika i naprave " zid " koji je kao " tvrđava " da ne postoji direktna komunikacija sa njima.Ja pricam o najobicnijoj sitnici koju yettel ne moze da uradi. Kad vec pricamo da je yettel produzio gde je telenor stao je daleko od istine, a primer toga su mnoge lokacije gde je mreza funkcionisala fantasticno i veza sa internetom bila daleko bolja nego sto je sada. Sto se tice podrske korisnicima 50% na pretplatu sam dobijao daleko laganije nego sada, cak i vise u par navrata. Za iskljucivanje zbog neplacenih racuna je bilo posle dva neizmirena i sa dospelim trecim racunom.
Daleko od toga . 😀Jasno, mislio sam da pricas o yettelu pozitivno. Moja greska.
Mislim na ovu novu reklamu sa pticama, prolećno raščišćavanje i promovisali su kako je 15000 dinara popust za telefon super ponuda. Znam da su još rekli u fazonu sada očisti tri telefona i donesi u Yettel, nešto su slično rekli ali se ne mogu setiti kako su tačno rekli.Gde se pojavila samo dva do tri puta? Kod mene samo još iz frižidera što nije iskočila inače sam je u protekla dva meseca viđao svakodnevno i gde god se okrenem uključujući i ovde na forumu.
Ne znam odakle ti da korisnik može da bude kriv zato što firma loše posluje? Sama firma i menadžment su krivi za loše poslovanje, a korisnik je uvijek ona yebena strana koja trpi njihovu qrcobolju i nestručnost.Suludo bi bilo svaljivati krivicu na korisnike. Sa druge strane sto su napustili trziste je jasno i lepo si rekao kako stoje stvari i to je jedan deo celokupne price. Jedan deo price je guranje telekoma i favorizovanje na svakom cosku, da ne zalazim u detalje posto je skoro svima jasno. Sve u svemu ostalo je da se od tri zla izabere najmanje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari