Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Zanima me cemu sluzi registar ne zovi? Cim je bilo dostupno prijavio sam se ali izgleda da nema efekta, poruke stizu pa stizu. Planeta je naupornija. Da li sad treba za sve da odjavljujem posebno ili kako?
 
Izgleda da je bas tako.
Poštovani ,

Ne želim da Vam pametujem .
Ali kako pročitah da ste nešto pitali , pa je red da napišem i ja koje " slovo " 😀🤣
Ako ste prijavljeni preko svog broja npr na platformu Planete sport ili bilo kog drugog pa ako ste možda i poručivali neke artikle takve reklamne poruke i promocije stizat će Vam dok ste sa svojim email-om ili nalogom u njihovom sistemu .
"Ne zovi " odnosiće se na kompanije i kampanje po kojima će iste moći da pozivaju i rade promocije i ankete .

Ipak moj stav sagledate sa rezervom jer nemam ni ja baš tačnih niti preciznih informacija vezano za registar " Ne zovi " .
 
update: pozvali me iz yettela i ponudili sve ono isto sto su ponudili i preko mesendzera.
Ako se podnese zahtev za prenos broja, da li i dalje nude 50% na cenu paketa?
 
Pa ako tebe oni zovu trazi vise, ja sam prosli put izvukao 60%. Nemojte prihvatiti sto nude nego budite bezobrazni, cenjkajte se.
 
Probao sam, ali cenjkanje kao pre ne prolazi vise. Zena je bukvalno bila izricita nudimo ovo, ne moze niza cena. Ne moze dizer, to je to.
Bas sam bio neprijatno iznenadjen, s obzirom da je prethodnih godina sve moglo na lepu rec i malo cenjaknja.
E Bogoljube Karicu, sta su ti napravili od mreze.
 
Ako je tako bice dovidjons u maju kada dodje na red kod mene.
 
update: pozvali me iz yettela i ponudili sve ono isto sto su ponudili i preko mesendzera.
Ako se podnese zahtev za prenos broja, da li i dalje nude 50% na cenu paketa?
Nude i dalje, ponudili danas burazeru mom ni sat vremena nakon sto je podneo zahtev za prenos.
 
Nude i dalje, ponudili danas burazeru mom ni sat vremena nakon sto je podneo zahtev za prenos.
Da, posle sam se informisao da sad nude 50%, ali tek kad se podnese zahtev za prenos broja. Preuzeli su manir od mts-a.
Mislio sam da ce moci bez zahteva za prenos, ali cu se morati malo iscimati
 
Ja se pitam što ih nema u njihovim temama otkako nema reklama na Benchmarku?
 
Nije telenor slucajno napustio nase trziste. Kvalitet usluge je u svakom pogledu drasticno pao. U temi za hipernet vise ne komentarisem, posto ima yettelovih branioca koji ubedjuju korisnike da imaju dobru uslugu, kao da sami korisnici ne vide sta im se desava. Zalosno je sto ni ostali operateri nisu nista bolji. Da se ponovim, od telenora ostali samo dugmici!
 
Pa ko odgovara za kvalitet usluge ako ne firma čije ime mreža nosi? Neće valjda korisnici odgovarati za kvalitet usluge Telenora, Yettela ili kako da se zove firma? Ili možda T-Mobile koga nema u Srbiji?
Ako je neko nešto upropastio to su onda naši ljudi i “stručan” vodeći kadar koje zaboli da ne kažem šta, već oni znaju bolje.
 
Nije telenor slucajno napustio nase trziste. Kvalitet usluge je u svakom pogledu drasticno pao. U temi za hipernet vise ne komentarisem, posto ima yettelovih branioca koji ubedjuju korisnike da imaju dobru uslugu, kao da sami korisnici ne vide sta im se desava. Zalosno je sto ni ostali operateri nisu nista bolji. Da se ponovim, od telenora ostali samo dugmici!
Ni Telenor nije bio ništa bolji .
Yettel je zadržao sve ono što je Telenor uspostavio kao " kvalitet usluga " i podrška korisnicima .
 
Ne bih se slozio, posto sam korisnik ove mreze preko 20 godina i znam dobro kako je bilo nekad, a kako je sad. Samo jedna prosta sitnica, yettel ne moze ni racun na mejl da posalje do 5. u mesecu, dok je kod telenora to bilo najkasnije do 3. u mom slucaju. Opet cu ponoviti, nije telenor slucajno napustio nase trziste.
 
Ne bih se slozio, posto sam korisnik ove mreze preko 20 godina i znam dobro kako je bilo nekad, a kako je sad. Samo jedna prosta sitnica, yettel ne moze ni racun na mejl da posalje do 5. u mesecu, dok je kod telenora to bilo najkasnije do 3. u mom slucaju. Opet cu ponoviti, nije telenor slucajno napustio nase trziste.
Koja je razlika da li Vam šalju 3 -eg ili 5 -og ,10 tog ili 15 og u mesecu ?
Njima je samo želja kinta i to što pre ...
Kažete koristite 20 godina Mrežu provajdera Telenor . Koje su mogućnosti bile tada za nove i postojeće korisnike a koje sada !?
Sada mogu posle izrade drugog računa ako prvi nije izmiren da Vam obustave saobraćaj . To ranije nije moglo .
 
Pa ko odgovara za kvalitet usluge ako ne firma čije ime mreža nosi? Neće valjda korisnici odgovarati za kvalitet usluge Telenora, Yettela ili kako da se zove firma? Ili možda T-Mobile koga nema u Srbiji?
Ako je neko nešto upropastio to su onda naši ljudi i “stručan” vodeći kadar koje zaboli da ne kažem šta, već oni znaju bolje.
Suludo bi bilo svaljivati krivicu na korisnike. Sa druge strane sto su napustili trziste je jasno i lepo si rekao kako stoje stvari i to je jedan deo celokupne price. Jedan deo price je guranje telekoma i favorizovanje na svakom cosku, da ne zalazim u detalje posto je skoro svima jasno. Sve u svemu ostalo je da se od tri zla izabere najmanje.
 
Suludo bi bilo svaljivati krivicu na korisnike. Sa druge strane sto su napustili trziste je jasno i lepo si rekao kako stoje stvari i to je jedan deo celokupne price. Jedan deo price je guranje telekoma i favorizovanje na svakom cosku, da ne zalazim u detalje posto je skoro svima jasno. Sve u svemu ostalo je da se od tri zla izabere najmanje.
Da ali koje je manje ? 😀
Oni su toliko se " vozdigli " ( da narodski kažem ) , da se njima ne može ništa .
Kakva reklamacija , pisanje Ratelu , Ministarstvu ma Svetom Bogu oni misle da su viši od najviših .😀
Još novina od sledeće gde će svi korisnici morati biti evidentirani kao Pri paid korisnici o tome će tek da se priča .
 
Koja je razlika da li Vam šalju 3 -eg ili 5 -og ,10 tog ili 15 og u mesecu ?
Njima je samo želja kinta i to što pre ...
Kažete koristite 20 godina Mrežu provajdera Telenor . Koje su mogućnosti bile tada za nove i postojeće korisnike a koje sada !?
Sada mogu posle izrade drugog računa ako prvi nije izmiren da Vam obustave saobraćaj . To ranije nije moglo .
Ja pricam o najobicnijoj sitnici koju yettel ne moze da uradi. Kad vec pricamo da je yettel produzio gde je telenor stao je daleko od istine, a primer toga su mnoge lokacije gde je mreza funkcionisala fantasticno i veza sa internetom bila daleko bolja nego sto je sada. Sto se tice podrske korisnicima 50% na pretplatu sam dobijao daleko laganije nego sada, cak i vise u par navrata. Za iskljucivanje zbog neplacenih racuna je bilo posle dva neizmirena i sa dospelim trecim racunom.
Da ali koje je manje ? 😀
Oni su toliko se " vozdigli " ( da narodski kažem ) , da se njima ne može ništa .
Kakva reklamacija , pisanje Ratelu , Ministarstvu ma Svetom Bogu oni misle da su viši od najviših .😀
Još novina od sledeće gde će svi korisnici morati biti evidentirani kao Pri paid korisnici o tome će tek da se priča .
Nadam se da mislimo isto i da pricas o telekom kao bahatom igracu?
 
Ja pricam o najobicnijoj sitnici koju yettel ne moze da uradi. Kad vec pricamo da je yettel produzio gde je telenor stao je daleko od istine, a primer toga su mnoge lokacije gde je mreza funkcionisala fantasticno i veza sa internetom bila daleko bolja nego sto je sada. Sto se tice podrske korisnicima 50% na pretplatu sam dobijao daleko laganije nego sada, cak i vise u par navrata. Za iskljucivanje zbog neplacenih racuna je bilo posle dva neizmirena i sa dospelim trecim racunom.
Rekao sam u lošem smislu da je Yettel produžio tamo gde je Telenor stao u smislu sve slabije komunikacije sa korisnicima jel oni su u zadnjih 20 tak godina " uspeli " da se udalje od korisnika i naprave " zid " koji je kao " tvrđava " da ne postoji direktna komunikacija sa njima.
Broj 0639000 ili pak pisanje e-mail -a nije rešenje svakog problema i nedoumica koje korisnik može da ima .
Pričam tj.pišem jer od 98 godine koristim usluge tada dva provajdera a to je skoro 25 -26 godina i dobro znam šta je ko je i kako je radio .
 
Razlika između Telenora i Yettela je ko razlika između dupeta i oka - toliko je Telenor bio bolji i profesionalniji od ovih zelenih dunstera.
I tu između ostalog mislim i na komunikaciju sa korisnicima gde su na privatni tvit odgovarali u najviše nekoliko minuta a "Uskoro će vas neko nazvati" je značilo "Nazvaće vas neko u narednih pola sata" dok sada to znači "Očekujte poziv u narednih sedam dana mada ni to ne možemo da vam garantujemo sa sigurnošću"!
 
Da li ste primetili i videli da se Yettelova reklama Prolećno Čišćenje ( reciklaža 15000 za novi telefon ) pojavila samo dva do tri puta i odjednom nestala ?
 
Gde se pojavila samo dva do tri puta? Kod mene samo još iz frižidera što nije iskočila inače sam je u protekla dva meseca viđao svakodnevno i gde god se okrenem uključujući i ovde na forumu.
 
Gde se pojavila samo dva do tri puta? Kod mene samo još iz frižidera što nije iskočila inače sam je u protekla dva meseca viđao svakodnevno i gde god se okrenem uključujući i ovde na forumu.
Mislim na ovu novu reklamu sa pticama, prolećno raščišćavanje i promovisali su kako je 15000 dinara popust za telefon super ponuda. Znam da su još rekli u fazonu sada očisti tri telefona i donesi u Yettel, nešto su slično rekli ali se ne mogu setiti kako su tačno rekli.
 
Suludo bi bilo svaljivati krivicu na korisnike. Sa druge strane sto su napustili trziste je jasno i lepo si rekao kako stoje stvari i to je jedan deo celokupne price. Jedan deo price je guranje telekoma i favorizovanje na svakom cosku, da ne zalazim u detalje posto je skoro svima jasno. Sve u svemu ostalo je da se od tri zla izabere najmanje.
Ne znam odakle ti da korisnik može da bude kriv zato što firma loše posluje? Sama firma i menadžment su krivi za loše poslovanje, a korisnik je uvijek ona yebena strana koja trpi njihovu qrcobolju i nestručnost.
Od ova tri zla ja vidim da se ide na izjednačavanje, pa će nam biti svejedno koji je operater, samo ćemo morati da pazimo da je “dupe uza zid” što se kaže. Meni najviše na to liči sve ovo - “kvalitet” mreže je sujednak (odnosno, niko se ne izdvaja nešto posebno), (ne)pogodnosti i problemi takođe, “nagrade za najbolju” mrežu takođe, nebriga o korisnicima takođe. Samo je pitanje vremena kada će biti sve isto samo drugi nazivi za istu stvar/paket/firmu…
 
Poslednja izmena:
Ne znam samo gde si video da svaljujem krivicu na korisnike? Nema sta da izjednacavam, ali na zalost je tako.
 
Nazad
Vrh Dno