Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

zvali su i rekli mi da će biti ista cena do kraja ugovora
ne znam jel treba nešto napismeno da tražim, mada ne verujem da će da ispale
 
Jesu li ti to rekli u prvom razgovoru ili naknadno?
Po meni, treba imati makar u mailu - svojevremeno sam imao neko obećanje u mts oko prepaida, i da nisam imao napismeno, ne bih isterao do kraja.
 
Ugovorne obaveze se ne definišu telefonskim pozivom, niti se potpisuju telefonom, niti se raskidaju. Obratite pažnju šta vam pričaju operateri, stari paketi od 1.marta ne postoje. Ni onih 12 po dinar ili koliko već niste dobili na obećanje, nego ste potpisali.
 
Ugovorne obaveze se ne definišu telefonskim pozivom, niti se potpisuju telefonom, niti se raskidaju. Obratite pažnju šta vam pričaju operateri, stari paketi od 1.marta ne postoje. Ni onih 12 po dinar ili koliko već niste dobili na obećanje, nego ste potpisali.
Služba za zadržavanje korisnika ima veća ovlašćenja i ako oni dogovore da ostaje stara cena kao razlog neraskidanja ostaće. Svakako će korisnik da dobije određenu potvrdu. ALi poznavajući sistem verovatno će malo da sačeka jer još nisu razradili formu za tu vrstu zadržavanje
 
Nedavno sam obnovio postpaid a u aprilu mi istice i Box 4 plavi. Kako sam u inostranstvu da li mi je bolje da ih kontaktiram putem mejla u vezi sve 3 usluge i da li je moguce dobiti ponudu tim putem ili da cekam da se vratim pa da me pozovu? Box se doduse vodi na zenu pa kapiram da to malo komplikuje sve.
 
na koji mejl da im pišem da mi potvrde da se neće menjati? na sajtu postoji samo onaj kontakt formular
 
Svi mi koji smo dobili određene "nestandardne" popuste, npr. 24x50% nismo dobili to napismeno u ugovoru. Ja sam dobio samo jedan papir bez pečata i potpisa u kojem piše da se popust primenjuje ali realno mogao sam ga i sam iskucati i odštampati. Prošli put za nestandardni popust sam dobio mail, a ovaj put samo papir u poslovnici
 
Nedavno sam obnovio postpaid a u aprilu mi istice i Box 4 plavi. Kako sam u inostranstvu da li mi je bolje da ih kontaktiram putem mejla u vezi sve 3 usluge i da li je moguce dobiti ponudu tim putem ili da cekam da se vratim pa da me pozovu? Box se doduse vodi na zenu pa kapiram da to malo komplikuje sve.
Probaj preko drustvenih mreža i stavi napomenu da si u inostranstvu određeni period. sada imaju i opciju obnove ugovora na daljinu ( mail ili aplikaciju)
 
Svi mi koji smo dobili određene "nestandardne" popuste, npr. 24x50% nismo dobili to napismeno u ugovoru. Ja sam dobio samo jedan papir bez pečata i potpisa u kojem piše da se popust primenjuje ali realno mogao sam ga i sam iskucati i odštampati. Prošli put za nestandardni popust sam dobio mail, a ovaj put samo papir u poslovnici
To je dovoljno. Zavedeno u sistemu kad su te zvali sa 064733, a onda si potpisao u poslovnici, gde stoji, kod mene, 3 meseca na prvoj strani , a onda jos 21 mesec na drugoj strani. Kao aneks. Pečat ti ne treba. Ja nisam ni ranije (12 meseci po dinar) dobijao na mail nista.
 
Ugovorne obaveze se ne definišu telefonskim pozivom, niti se potpisuju telefonom, niti se raskidaju.
Kako meni reče ova što me zvala šalju se ugovori na mail, mogu da se potpišu kvalifikovanim e sertiftikatom ako se isti poseduje ili se u odgovoru na mail stavi da, slažem se sa uslovima ovog ugovora i to je kao potpis.

Ja sam ipak odbio ponudu, koliko videh na kraju nudili su mi da sa plavog lite paketa pređem na plavi box.

Ne vidim potrebu za 600/300 ili za 75gb mobilnog neta
 
Mts evoluirao, believe it or not. :)
Juče mi istekao ugovor za BOX3, odem negde pred kraj njihovog radnog vremena, oko 19.45h u poslovnicu za IDP, kaže zvaće vas sutra neko sa novom ponudom, ako ne prihvatite, IDP će vam biti poslat na mail. Jutros u 9 zovu sa ponudom od 50% popusta na 24UO. Prihvatio, otišao do poslovnice, potpisao, sve završeno za manje od dan. Bilo bi nepošteno sa moje strane da ne kažem svaka čast. (y)
 
Uspeo da izboksujem (no pun intended) da se do kraja isteka UO nastavi paket po staroj ceni. Potvrda će biti poslata na SMS kada sam pitao.
 
Može, samo ako prihvatiš da ti daju Iphone 15 ProMax za dž… :)

Heh, a ne ozbiljno pade mi na pamet. Ako vec poskupljuju kakva je sansa da se izvuce neki benefit ( da se ne raskida ugovor ) ne bitno IDP ili nesto... Mislim kontam da 95% korisnika nece ni reagovati... Ali kad bi se dalo iz zla izvuci nesto pametno....
 
Evo poslednjih vesti:
Juče istekao ugovor BOX PLAVI lite.
Oko 09:00 tražen idp broj u poslovnici, oko 16:00 zvali i ponudli BOX PLAVI lite 24m/50% pupusta.
Danas potpisan ugovor verzija paketa 2023_2 koji nije na spisku paketa koji prestaju da važe, tako da je moja pretpostavka da neće dizati cene ugovora koji se potpisuju ovih dana (bar ne u martu).InShot_20240209_094653308.jpg
 
Evo poslednjih vesti:
Juče istekao ugovor BOX PLAVI lite.
Oko 09:00 tražen idp broj u poslovnici, oko 16:00 zvali i ponudli BOX PLAVI lite 24m/50% pupusta.
Danas potpisan ugovor verzija paketa 2023_2 koji nije na spisku paketa koji prestaju da važe, tako da je moja pretpostavka da neće dizati cene ugovora koji se potpisuju ovih dana (bar ne u martu).Pogledajte prilog 428061
Tebi neće jer si na paketu sa novom cenom tačnije sa aktuelnom ponudom. paketi koji su postojali pre 1.nov2023 njima se dižu cene
 
U Jetelu su mi rekli da bi me zakačilo poskupljenje i ako bih potpisao sada ugovor. 🤔
 
Pozdrav, da li ima neko zainteresovan da ga ubacim u "4 u BOX 4" da delimo internet (100GB mesecno)?
Uslov je da bude na ,,Omorika" ili ,,Kontrola troskova" tarifi a da nije vezan za neki drugi box paket, naravno bez nadoknade 😄
Ne poznajem nikoga, a fali mi interneta nakon ovih 12gb iz paketa...
 
Ovi iz MTSa me zovu opet posle 7 dana sa istom ponudom,6 meseci upola cene.😆
 
Jedno pitanje, negde mi kroz glavu prolazi da sam pročitao prošle godine ili tako nešto da su dužni na jasan i nedvosmislen način da obaveste korisnike o poskupljenju usluga, tj njihovom pravu na raskid ugovora bez penala. A u koliko to ne urade a povećaju cenu, može se raskinuti kad god zbog neobaveštavanja korisnika. Ono na kraju sms poruke sa računom, kao i na samom računu nikako nije obaveštenje o poskupljenju,a o pravu na prevremeni raskid da i ne govorim.
 
Imas na sajtu , ispunili su obavezu , traljavo ali ispunili. Ko je kriv ljudima što ne gledaju sajt i ne zamlaćuju se sa KDS operaterima .
 
Nazad
Vrh Dno