Šta je novo?

Kurirske službe

Jel uspeo neko da dobije reklamaciju za prekoracenje roka u postexpresu? Na sajtu im stoji da moze mejlom da se posalje reklamacija ali mi odgovaruju da mora rucno u posti, verovatno da bi svi odustali zbog smaranja.

Jesam ja vise puta.. Do duse svaki put sam podnosio u Posti jer mi je na 5 min od kuce i usput.
 
@Vladarko nema šta da budemo iskreni ili neiskreni, sve šaljemo preko aplikacije, tracking brojevi govore za sebe.

S jedne strane, sumnjam da žalba može da napravi bilo šta pozitivno u tom sistemu. Meni ne treba finansijska naknada za neisporučen paket. Potrebno.mi je da paket bude isporučen.

S druge strane, možda samo podešavaju sistem pouzdanosti na nivo prosečne kurirske službe.
 
"Iskrenost" se odnosila na opis događaja zbog kojeg se ulaže žalba ili reklamacija. To sam napisao, jer su meni zamerili nešto što nije bilo vezano za kašnjenje isporuke duže od 24 h.

Konkretno mi je zamereno to što kurir nije mogao da uđe u zgradu, jer nisu dati precizna lokacija gde se isporučuje roba. Sledeći put sam dao broj zgrade, ime na interfonu, broj sprata (prećutao da nema lifta), broj stana, poziciju levo-desno na spratu. Jedino što nisam napisao koliko puta da zvoni. I opet me je kurir pitao da li mogu da siđem po robu. Sišao sam, jer mi nije bilo teško.

Shvatam šta hoćeš da kažeš, ali ako niko ništa ne učini stvari se možda nikad neće promeniti. Ja sam video da je moja žalba imala uticaja. A žalio sam se jer su prekardašili.
 
Ovi moji postari poceli da dostavljaju i post express posiljke :) Sta ucini korona.
 
Poštari odavno nose manje PE pakete, a neka mesta uopšte ne pokrivaju kuriri, već do 2kg nosi poštar, preko 2kg preuzimanje u lokalnoj pošti.
 
Postar nosi PE posiljke koje su za isporuku do 19h, lagane u formatu pisma(ne pakete). Sve ostalo je neki dogovor postara i kurira ili izivljavanje nekog sefa kome iz nekog razloga ne smeju da kazu ne.
 
Koliko puta se kurir cima sa isporukom?

Meni u 99.99% je kurir kog znam posiljke donosio prepodne i danas prvi put zove malopre a ja na terenu., i u sustini mi nikad ne odgovara ovo vreme jer nisam kuci prosto. Samo upitah jel moze sutra, rece moze, ali ne spomenuh vreme...

I ako se vrati porudzbina posilljaocu jel sam duzan da placam postarinu ili tako nesto iako ne primim posiljku?
 
Koliko puta se kurir cima sa isporukom?

Meni u 99.99% je kurir kog znam posiljke donosio prepodne i danas prvi put zove malopre a ja na terenu., i u sustini mi nikad ne odgovara ovo vreme jer nisam kuci prosto. Samo upitah jel moze sutra, rece moze, ali ne spomenuh vreme...

I ako se vrati porudzbina posilljaocu jel sam duzan da placam postarinu ili tako nesto iako ne primim posiljku?
Ako preko poste si narucio,Onda ti stoji 5 dana radnih u posti mozes da podignes
 
Nisam, prodavac isporučuje preko Dexa, a prevelika je pošiljka za paketomat, a kući biti neću...

I baš mi je čudno, da li se promenio kurir ili šta. na desetine puta sam od njih dobijao pošiljku do 12...
 
Требало би да може да се преузме и у њиховом магацину, као што је случај са другим курирским службама.
Наравно, ако постоји у твом месту.
Постоји и варијанта да се договориш са куриром кад позове да донесе током дана, кад стигне,
на ту другу адресу (наравно, ако није много далеко)

Што се тиче плаћања поштарине, уколико се пошиљка врати, а требало је прималац да плати поштарину,
од пошиљаоца се наплаћује дупла поштарина. Наравно, прималац у том случају треба пошиљаоцу да плати тај износ.
 
Не, ништа они (курирска служба) не шаљу. Они наплате пошиљаоцу дуплу поштарину.
Е сад, у том случају прималац који није преузео пакет треба да види са пошиљаоцем како да регулише настали дуг.

У случају да је пошиљалац приликом слања платио поштарину, не би требало да му наплате повратну поштарину у случају враћања пошиљке (бар је тако код Пост Експреса, за ове не знам)
 
Pa neću ja valjda da zovem prodavnicu i da ih pitam da li sam im nešto dužan jer nisam bio kući i nisam mogao da preuzmem paket.
 
Мислио сам да је пошиљалац физичко лице. Нисам знао да је у питању продавница.

Када је продавница у питању, они углавном имају уговоре са курирским службама, за неке веће знам да у случају враћања пошиљке не плаћају поштарину. У том случају, неће бити додатних трошкова.

Ја зато највише волим да ми стигне пакет Пост Експресом, и то као пост-рестант,
па лепо преузмем у пошти кад стигнем. Осим у случајевима кад неко шаље, као у твом случају, само BEХ-ом, на пример,па да по цео дан или два чекам курира. Али, увек преузмем наручено.
 
Pa to... Da je posta pa nikakav problem...

A ovo se prvi put desilo da je kurir ovako banuo prakticno pred kraj radnog vremena... Kad sam video da ga nije bilo jutros racunam sutra ce, kad ono zove u pola 5 i ja u blagom soku.
Ja samo rekoh jel moze sutra, a kasnije saznadoh da cu biti na terenu celi dan tako da nista ni od toga. A nakon dve dostave znam da vracaju.

Ne krivim ja kurira, ali ne mogu biti ja celi dan kuci i cekati njega. Mada nikada nisam imao problem, uvek bi oni bili tu kod mene izmedju 10 i 12, i onda kada znas gotovo sigurno da u to vreme isporucuju, ja narucujem samo kada znam da sam prepodne kuci.
 
City ekspres kurir vratio paket jer sam ja kao primalac "odsutan".
Nisu bili sjajni nikad sto se tice brzine isporuke a sad i sama isporuka im je uzas.
Za izbegavati u sirokom luku.
 
City ekspres kurir vratio paket jer sam ja kao primalac "odsutan".
Nisu bili sjajni nikad sto se tice brzine isporuke a sad i sama isporuka im je uzas.
Za izbegavati u sirokom luku.
Pre neko godinu nisu imali sitno da mi vrate 50 dinara,Kao vrati ce drugi kurir isti city ekspres nema nista od toga..
 
Ajmo inajsederi, jel to u Post Express tihi štrajk ili nema dovoljno ljudi?
 
Nema dovoljno ljudi. Kod nas na Zvezdari se žalio kurir da ne stiže pola stvari da uradi, pa nas je zamolio da probamo što ranije da zakažemo slanje preko aplikacije, da bi mogao da se organizuje. Danas npr. nije došao, iako smo oko podne odradili zahtev. Sutra sve ispočetka, sreća pa može da se ponovi zahtev bez ponovnog unošenja, ali smara kad moraš da prelepljuješ brdo paketa :D
 
Danas me iznenadio dex, juče poslato danas stiglo, za nepuna 24h, očekivao tamo tek za par dana.
 

PJ

I jedno i drugo nazalost.
Nema dovoljno ljudi, neispravna vozila, preoptereceni posiljkama. Ukratko haos. Nesposobno rukovodstvo, nepotizam, politika, stara prica samo sto sad bas dogoreva.
Nikad ovako nije bilo.
 
Loš je naziv za emoticon koji sam stavio, ne mislim inaccurate, već tužan emoticon.
 
Videh da su promenili kolor šemu na sajtu. Da li se spremaju neke promene ili je više da ubije monotoniju? Da li je izvesno da se neće menjati cene? Da li je neko uspeo da na konto broja pošiljaka sa poštom ispregovara neke bolje uslove (cene) a da to nije samo popust 2.5% na 250+ paketa mesečno?
 
Pravo da ti kažem, mi nismo probali ni to da tražimo. Mislio sam da je 1000 pošiljki minimum za popust. Inače, popusti su toliko mali da nema svrhe cimati se.
A i ovako su zakomplikovali bezveze.

Mi smo na kraju napravili pečat za onaj broj LK. Da ne popunjavamo ručno.
Pravno lice, pare idu na račun, a uvek traže broj LK. Besmisao radi besmisla.
 
Sa kojom kurirskom sluzbom se najvise isplati da se posalje fotelja za racunar (malo je veca)
Zvao sam da pitam,rekli su da primaju i kolika je postarina. Samo da ne bude kad stigne da je poveca za transport.
Hteo sam da pozovem sve kurirske sluzbe ali sam odustaompozvao sam samo aks. Prvo da se posavetujem ovde sa vama. Mozda je neko kupovao ili slao.
 
U aks su rekli da primaju bez problema,realno nije ovo toliko veliko. Ali malo glomazno jeste.
Pricao sam sa ljudima koji su slali stolice,ova je malo veca pa bolje unapred da se raspitam.
A da li je bex inace skuplji?
 
Danas treći put, za desetak dana, Post Express donosi paket pravnom licu, van radnog vremena. A kurir šalje kucan SMS, ništa genericki.

Pozovem ga, kaže frka, malo ljudi, puno paketa, da ne brinem sve će da reši. Prebaciće nešto na nešto, pa će valjda u ponedeljak da nam donese neko drugi.

Inače, paket je poslat u sredu.
 
Nazad
Vrh Dno