Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

Ja sam zamislio da to funkcionise tako sto dobijem kod sa webexpress-a koji izdiktiram u posti, ili napisem na paketu. Oni ga unesu u sistem i odmah odstampaju nalepnicu za paket i meni potvrdu o slanju. ***, nemam stampac kod kuce.
 
To što ti zapises ne može kompjuter da pročita nego neko mora ručno da unese, a onda se gubi ceo smisao.
 
pored dex paketomata na NIS pumpi sada stavljen i neki ananas paketomat. Ko su sad pa oni?
 
Ananas je novi projekat Delte...

 
Je l' koristi neko usluge City Express-a?

Mislim na B2B ugovor. Kakva je aplikacija? Vidim nude integraciju sa e-commerce platformama...? Postoji zvaničan dokumentovan REST API... Na OMV pumpama imaju paketomate. Nakon rebrendinga deluju kao ozbiljna firma, pa me zanimaju neka iskustva iz prve ruke.

Hvala.
 
Kako moze lik da ponisti postnet tj jest pisalo da je paket preuzeo,Posle nije imao da uplati pa je ponisteno postnet?
 
Postexpress mi nije doneo posiljku samo sam dobio sms jutros da ce danas da donesu i to je to, nema ni u sanducetu nista. Jel imam pravo kao primalac da trazim da mi vrate pare ?
 
Postexpress mi nije doneo posiljku samo sam dobio sms jutros da ce danas da donesu i to je to, nema ni u sanducetu nista. Jel imam pravo kao primalac da trazim da mi vrate pare ?
Naravno, ali tek kad preuzmeš paket i platiš.
Onda tražiš povrat novca datog na ime poštanske usluge zbog prekoračenja roka isporuke (dakle ako je bio otkupa, troškove otkupa i troškove prenosa novca ne možeš da tražiš jer si predmet dobio).
 
Meni su prošli petak pokušali dostavu paketa, na pravno lice, u 18h.
Na vratima uredno piše radno vreme, ali je isporuka pokušana i u subotu, van radnog vremena.

Dve dostave, preuzimanje u pošti. Pošto nismo bili u mogućnosti da preuzmemo paket, sad se vraća pošiljaocu i garant će da naplate dupli transport.

Ranije su nam Post Express paketi uvek stizali u prepodnevnim satima.
 
Nesto i kod njih skripi...
Ocekivao sam posiljku od PE koja i meni takodje dodje u prepodnevnim satima, i negde oko 14h samo vidim na broju za pracenje da sam izvesten, a niko niti je pozvao niti je dolazio, pa sam morao na postu da preuzmem.

ali ubedljivo najgore iskustvo sa city expresom sam imao...

narucim paket nekih delova za auto, vrednost oko 20k

-uvece u 19.30 dobijam obavestenje da imaju paket za mene i da do 20h mogu paket da preusmerim u paket shop.
naravno poruku sam video tek oko 20.05 tako da ta opcija nije iskoriscena jer su dali suvis emalo vremena za to.
Tu je vec krenulo lose...

-sutradan ocekujem posiljku koja mi je jako bitna, i za koju sma dobio obavestenje da stize...ne dolazi celo prepodne...
Oko 15h napustam kucu, i nekih pola sata zove kurir i zali se da ne moze da nadje adresu. Kazem mu da jednostavno ukuca u gugl, on kaze da nema internet...
Objasnim usmeno gde treba da dodje,, i da sam ja u medjuvremenu otisao, i dogovorim se sa njim da dodje odmah ujutro.

-ujutro 8.30 zovem kurira da ga "podsetim" da dodje sto pre.
Kurira kaze da je zaboravio paket, tj nisu mu utovarili, i ako bi trebalo da ima dve isporuke...
Tu popi3dim...petak je, sutra je subota.

-zalim se dobavljacu, oni dogovore da paket dostave odmah ujutru na OMV pumpu posto je njihova greska ili da ja u toku dana dodjem do magacina city expresa na radio faru.

-subota jutro, paket po statusu nije mrdnuo do OMV pumpe, i dalje se nalazi u magacinu.
palim kola i pravac radio far magacin city expresa.

sat vremena provodim tamo, niko ne moze da locira gde je paket, vracaju kamere sa video nadzora, kao da je u zemlju propao paket od 20kg
na kraju sef poziva kurira od koga sam sacuvao broj...
On smuseno odgovara da je paket kod njega,
izneo je paket bez skeniranja i prakticno ukrao paket iz magacina.

Magacin zaduzen za paket, a od mene je mislio da uzme pare...
ma katastrofa.
 
Dve dostave, preuzimanje u pošti. Pošto nismo bili u mogućnosti da preuzmemo paket, sad se vraća pošiljaocu i garant će da naplate dupli transport.
Pretpostavljam da niste preuzeli paket u roku od 5 dana...?
 
Postexpres zna i da nikako ne izvesti o tome gde je paket. Proletos je trebalo da mi stigne neko cveće i ja čekao ceo dan i ništa. Zovem ženu koja je poslala ona pa nije uzela broj pošiljke da vidim gde je paket. Sutradan ujutro šalje mi broj i ja proverim status i vidim da su kutije u pošti stigle još juče a ja ko koštunica ne obavešten. Odem u poštu bezobrazni kurir šutira kutije i nadje ih, kaže da nisi došao vratile bi se.
Ove jeseni znaju često i da ne dodju po paket.
A da ne pričam koliko im je zastareo sistem adresiranja pošiljke kada dodje kurir po nju, sve se ručno unosi ko pre 10 godina.
 
Meni je postexpresa najpouzdaniji sve ostalo su light kategorija.
 
Pretpostavljam da niste preuzeli paket u roku od 5 dana...?

Baš kao što sam napisao. Nismo bili u mogućnosti da odemo po paket.

Nije nam ni ostavljen papir sa brojem pošiljke, već je poslat SMS, po strukturi poruke, definitivno nije poruka sa servera, već je otkucana. I u samoj poruci nema broja pošiljke. Ali je bila ta jedna, pa sam shvatio spram onog SMS kada nam je pošiljka najavljena.

S obzirom da nema papira, a svi kurir znaju naše radno vreme, ne bi me čudilo da nije ni dolazio, već samo van radnog vremena označio da je bio. Ali ne vidim razlog za tako nešto, jer imaju smešno male sektore koje pokrivaju.
 
Pogledao sam cenovnik za specijalne posiljke imaju poseban cenovnik,mene zanima da li je moguce da se dostavi kancelariska stolica ali da nije prevelika postarina.
Ne znam da li da ih pozovem ili posaljem mail,preko telefona nisu bas azurni,do sad mi nisu bas bili od pomoci.
 
Vezano za post expres, šalje se pošiljka bez označene vrednosti, isporuka do 19h i ispod 500 grama težine.
Pitanje: kad ja kao pošiljalac platim poštarinu ona iznosi 200 din a da li je isto toliko ako poštarinu plati primalac paketa?
Dakle primalac ne plaća ništa na ime otkupa, samo poštarinu!
 
Ako je upisana vrednost pošiljke, plaća osiguranje, a ako je pošiljka i otkupna, plaća i povrat novca.

Bezveze je napravljen taj sistem da pošiljalac ne može da preuzme sve troškove, osim vrednosti paketa.
 
Nisam bio dovoljno precizan, dakle nema otkupnine, nije naznačena vrednost pošiljke, do 19h i manje od 500 g.
Ja kad šaljem tako plaćam 200 din poštarinu (bilo je 195 a pre toga 150 ako se ne varam).
Ali ako stavim da primalac plati poštarinu da li i on isto plaća 200 din?
Znači nema osiguranja i nema troškova povrata novca.
 
Ako je ista usluga, ni pošiljalac, ni primalac nemaju neki ugovor sa PE, isto plaćaju.
 
Nisam bio dovoljno precizan, dakle nema otkupnine, nije naznačena vrednost pošiljke, do 19h i manje od 500 g.
Ja kad šaljem tako plaćam 200 din poštarinu (bilo je 195 a pre toga 150 ako se ne varam).
Ali ako stavim da primalac plati poštarinu da li i on isto plaća 200 din?
Znači nema osiguranja i nema troškova povrata novca.
Nije me mrzelo da proverim...
Može da plati 195din
 
Jel uspeo neko da dobije reklamaciju za prekoracenje roka u postexpresu? Na sajtu im stoji da moze mejlom da se posalje reklamacija ali mi odgovaruju da mora rucno u posti, verovatno da bi svi odustali zbog smaranja.
 
Poslednjih 2 sedmice smo imali više kašnjenja sa isporukama PE paketa nego za prethodnih nekoliko godina zajedno.
Od juče je koleginica počela da proverava sve poslate paket, pošto AKS bar pozove telefonom, pa ljudi znaju da je pokušana isporuka, PE više ne ubacuje ni one papiriće, samo kažu da su bili.
 
Ja sam juče poslao paket preko Post Express i danas uopšte nisu isporučili primaocu, čak ni na praćenju nisu stavili nikakav status danas. Poslednji status je od juče. Inače poslao sam iz Rume u Kragujevac usluga do 19h.
 

Prilozi

  • Screenshot_20211119-224851_Pota Srbije~2.jpg
    Screenshot_20211119-224851_Pota Srbije~2.jpg
    93.3 KB · Pregleda: 21
Ljudi, žalite se direktno kurirskoj službi.

Skoro sam imao loše iskustvo sa Post Express-om i odmah uputio e-mail. Odgovorili su u roku od 24 h i naveli da mogu da pokrenem postupak za nadoknadu štete.

Objasnili su kako nisam dao precizne podatke sa preciznim podacima za isporuku, ali i priznali da su kasnili jedan dan i nisu vratili kusur.

Obratio sam im se na neku od adresa koju sam pronašao kod njih na sajtu. Nisam sad u mogućnosti da nađem koja je, napisaću kasnije.

Važno je da prilikom prijave reklamacije budete tačni i iskreni sa redosledom događaja i dešavanjima.
 
Vrh Dno