Postoji na sajtu i opcija "uplatu dopunu za drugi broj". Možda je ipak moguće?To je po globaltel podrsci moguce a ja mislim da nije
Ja uplati' 1000 i dobi' 1000,bez dodatnih 200.Mislim da je do nove godine, meni je bio sada u novembru...
Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci.@Globaltel Support
moze li jedna molba, dobili smo spisak gde se moze uplatiti kredit u NS, ali su to sve adrese, tržnih centara ili poslovnih zgrada. Moje pitanje je imate li tačne nazive lokala ili firmi ili bilo sta dodatno, jer slozicete se u TC ima previse lokala da bi pitali svakog.
Ovo je spisak adresa koji smo dobili.
Bulevar oslobođenja 119, Kralja Aleksandra 5, Dimex centar - Trg slobode, Mite Ružića 1
Ako moze malo pojasnjenja.
hvala
Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci i proslediš nam svoj broj telefona kako bi smo proverili o čemu se radi.Ja uplati' 1000 i dobi' 1000,bez dodatnih 200.
Planirao sam da Globaltel usluge koristim u tabletu HUAWEI MatePad T10. Da li Globaltel aplikacija postoji u Huawei prodavnici (AppGallery)?
Plaćanjem bilo koje Globaltel usluge sa MasterCard karticom vraća se 20% od iznosa na kredit. Promocija je aktuelna i važi do 31.12.2021.Ne nalazim više na sajtu. Ako može @Globaltel Support da odgovori na ovo?
A kad će korisnici koji nemaju virtuelnu Master Card moći da se registruju opet?Plaćanjem bilo koje Globaltel usluge sa MasterCard karticom vraća se 20% od iznosa na kredit. Promocija je aktuelna i važi do 31.12.2021.
Malko da te nerviram virtuA kad će korisnici koji nemaju virtuelnu Master Card moći da se registruju opet?
I zašto nikad, ali iskren odgovor, a ne "radimo na sistemu za identifikaciju"...
Tako pricaju oko godinu danaA kad će korisnici koji nemaju virtuelnu Master Card moći da se registruju opet?
I zašto nikad, ali iskren odgovor, a ne "radimo na sistemu za identifikaciju"...
Do juče si 'teo da baciš SIM-ku zbog broja viška, a sad se šepurišMalko da te nerviram virtu
Broj je obrisan fala bogu 😃😃😃, moram malo da se šepurim 🦚Do juče si 'teo da baciš SIM-ku zbog broja viška, a sad se šepuriš
ovo si rpreko veze dobioMalko da te nerviram virtu
Pazi, pripejd su, mogu da menjaju jer nikakvog ugovora nema. A kad bila neka pretplata, tad bi bio siguran da ozbiljno prihvataju poslovanje i korisnike, ovako mogu da menjaju sve na svakih 7 dana.Глобалтел је за сада стварно океј. Користим га већ 7 мјесеци. Интернет је добар за сада. Само да се не деси да и они направе неку претплату или укину постојећи фрипејд.
Potvrđujem isti problem i kod mene, Samsung Note 10+ , s tim što ja ne dobijam poruke ni nakon restarta telefona, a koristim aplikaciju. Broj prenet u februaru iz mts-a.Da li još neko ima problem da u poslednje dve nedelje ne prima obične sms poruke (ne od različitih servisa već od drugih pretplatničkih brojeva) Broj je prebačen u maju iz VIPa u Globaltel. Na pocetku je bilo problema sa primanjem smsova od banaka ali se to brzo "samo od sebe rešilo" Do sada nije bilo drugih problema, ali ovo u poslednje dve nedelje je baš iritantno. Posle reseta telefona dođe 20 poruka odjednom i to sve zaostale poruke nekoliko dana unazad. Još uvek ne znam da li je problem do telefona, više mi liči na provajdera. U pitanju je motorola telefon.
Mts, telenor i A1 to ovako rešavaju. Ode se u poslovnicu, kod mts-a čak može i online preko aplikacije, i dobija se BESPLATNO e-sim. Nakon mesec dana ili nebitno koliko, ode se u poslovnicu i uzme se ponovo fizička sim kartica, dok se to kod globaltela naplaćuje 200 dinara, i mora svaki put nova sim kartica 🙄Ukoliko si paket aktivirao preko platne kartice, sistem pamti poslednji način aktivacije i na isti način će biti pokušana automatska obnova.
Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite dodatni Srpski aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM broj kako bi prenos bio moguć
Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Nakon toga. prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.
Što se tiče parkinga, u ovom trenutku nemamo saradnju sa Parking servisom u Kruševcu. Radimo na tome i verujemo da će vrlo brzo plaćanje parkinga biti omogućeno.
Molimo te da nam proslediš broj telefona u privatnoj poruci kako bi kolege izvršile proveru.Testirao sad... Meni Binance sms stizu... ..ali valjda uvek ono sto ti trebe zeza. Meni od paysenda nece ni za zivu glavu. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari