Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

@owim Samo da napišem čisto za slučaj da nisi znao: većina tih servisa ima način autentikacije preko aplikacije umesto SMS-a, što mi je uvek bilo daleko pouzdanije (100% pouzdano) u odnosu na SMS, čak i kad nije Globaltel u pitanju. Npr. za Mobi banku u aplikaciji koristiš mToken umesto SMS-a, za Wise instaliraš Wise aplikaciju za telefon i u njoj dobijaš notifikacije umesto SMS-a, za Binance koristiš Google Authenticator (ili Microsoft ili Authy itd). Većina sajtova zapravo koristi TOTP kao Binance, samo ove bankarske koriste nešto svoje, zato Mobi i Wise imaju drugačiji sistem. Ja imam 20-ak sajtova u Google Authenticator aplikaciji, tako mi je skoro sve na jednom mestu i nikad ne koristim SMS osim ako baš mora. Jedino za PaySend nisam našao da imaju app OTP, izgleda da mora SMS...
Hvala još jednom na odgovoru, već sam prebacio (skoro) sve servise na MTS broj jer i posle 6 dana u Globaltelu ne radi mi nijedan inostrani OTP SMS. I PaySend sam prebacio na MTS.
Nije mi potrebna aplikacija za svaki servis koji koristim. Recimo, mToken Mobi banke traje duže nego OTP SMS unos. Dodatno bih za svaki servis morao da skinem app, a sve to mi je lakše da koristim sa desktop-a.
Drago mi je što je nekima sve proradilo, meni nije, ako proradi -- javiću.
Usput, kako da vidim svoj online listing?
 
Nažalost, tek ćeš kroz korišćenje shvatiti čime sve globaltel može da iznenadi.
Ja sam bukvalno odbrojavao dane do isteka 3 meseca.
 
@Globaltel Support
Ako zelim da platim neku uslugu preko sms-a (npr parking, donacija za budihuman...) i npr nemam dovoljno kredita. Da li mi se automatski skida novac sa platne kartice (koja je povezana sa brojem)?
 
@Globaltel Support
Ako zelim da platim neku uslugu preko sms-a (npr parking, donacija za budihuman...) i npr nemam dovoljno kredita. Da li mi se automatski skida novac sa platne kartice (koja je povezana sa brojem)?
Sve dodatne usluge se mogu platiti isključivo sa kredita, dok platnom karticom možeš izvršiti samo dopunu kredita ili aktivaciju paketa.
 
Ok. Ako mi je podeseno da mi se aktivacija paketa obnavlja preko platne kartice. I ja dopunim kredit za ove dodatne usluge. Da li ce sledeca aktivacija paketa ici preko platne kartice ili preko kredita?
 
Zavisi kako ti u aplikaciji za konkretan paket podeseno. Ako je sa kartice, sa kartice je.
 
Da javim da su mi izgleda proradili OTP SMS za sve. ne mogu finalno da potvrdim jer sam najveći broj usluga već prebacio na drugi MTS broj. Stigao mi SMS od Wise, AIK banke, Intese. Možda i još neki iz inostranstva.
zvao sam globaltel podršku gde imam otvorenu reklamaciju vec 8 dana, ali su mi rekli da još uvek nije rešena.
Jako mi je čudno što nemaju listing.
 
@Globaltel Support
Potrebna pomoc oko eSIM-a. Imam broj u Globaltelu koji je u FreePaid-u i zeleo bih da njega premestim na eSIM.
Koja je procedura?

P.S. U Globaltel aplikaciji imam samo jedan broj i to ovaj moj koji sam i preneo kod Vas.
Hvala unapred!

P.P.S. Kome treba da se obratim (da li je uopste i moguce) oko placanja parkinga? Ne mogu da posaljem poruku za placanje parkinga, na npr. 9371 broj, u Krusevcu a verujem da je takva situacija i u drugim gradovima (sa moje strane).
 
Poslednja izmena:
Obrati se podršci, preljubazni operateri će uzeti sve podatke, koji servis, koji broj, kad si poslao poruku, koji telefon koristiš...

Zatim će te zvati posle nekoliko dana da pitaju da li je problem rešen, jer su oni rešili, pa ćeš ti opet reći da ne radi. Onda oni kažu nama su programeri rekli da je rešeno i tako u krug.
 
Kako se uopšte rešavaju problemi kada nema listinga?
Recimo vidim da mi nedostaje deo kredita, možda sam nekoga zvao, možda pogrešno zapamtio... Bilo kakav problem vezano za potrošnju?
Bez listinga nema dokaza.
 
Mi nemamo mogućnost da automatski skinemo listing, npr. preko aplikacije. Pitaj njihov support da li, u slučaju potrebe, može da se dobije listing od njih.

Inače, do sada nije bilo takvih problema. Bilo je problema, tipa, reciklomat primi ambalažu a ne uplati kredit :)
 
Pitanje za @Globaltel Support. Promenio sam telefon u petak, medjutim nikako ne uspevam da aktiviram viber. Poslat je sms kod, ali ga uopste ne dobijam. WhatsApp sam aktivirao bez problema. Viber me je sada blokirao, jer sam pokusao vise puta sa aktivacijom, a aktivacija pozivom nije moguca. Moracu broj da vratim u mts mrezu, jer imam previse problema.
 
Ja sam u sredu prešao na iPhone i tek sam juče uspeo da aktiviram Viber. Nije do Globaltela. Do Vibera je. Moraš sačekati min 24H između 2 pokušaja i proći će aktivacija!
 
Ok. Ako mi je podeseno da mi se aktivacija paketa obnavlja preko platne kartice. I ja dopunim kredit za ove dodatne usluge. Da li ce sledeca aktivacija paketa ici preko platne kartice ili preko kredita?
Ukoliko si paket aktivirao preko platne kartice, sistem pamti poslednji način aktivacije i na isti način će biti pokušana automatska obnova.
@Globaltel Support
Potrebna pomoc oko eSIM-a. Imam broj u Globaltelu koji je u FreePaid-u i zeleo bih da njega premestim na eSIM.
Koja je procedura?

P.S. U Globaltel aplikaciji imam samo jedan broj i to ovaj moj koji sam i preneo kod Vas.
Hvala unapred!

P.P.S. Kome treba da se obratim (da li je uopste i moguce) oko placanja parkinga? Ne mogu da posaljem poruku za placanje parkinga, na npr. 9371 broj, u Krusevcu a verujem da je takva situacija i u drugim gradovima (sa moje strane).
Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite dodatni Srpski aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM broj kako bi prenos bio moguć

Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Nakon toga. prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.


Što se tiče parkinga, u ovom trenutku nemamo saradnju sa Parking servisom u Kruševcu. Radimo na tome i verujemo da će vrlo brzo plaćanje parkinga biti omogućeno.
 
Kako bi SIM broj bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu sa SIM brojem kupite dodatni Srpski aplikacijski broj. Time ćete osloboditi SIM broj kako bi prenos bio moguć

Takođe, potrebno je da kupite eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćete koristiti. Nakon toga. prosledićete nam oba broja putem mail-a, kao i okvir kartice SIM broja na [email protected], i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.


Što se tiče parkinga, u ovom trenutku nemamo saradnju sa Parking servisom u Kruševcu. Radimo na tome i verujemo da će vrlo brzo plaćanje parkinga biti omogućeno.
@Globaltel Support
Moze li to drugacije da se odradi jer sam u medjuvremenu zvao Vas kol centar pa su m i oni rekli vako (cekajuci da mi Vi ovde odgovorite):
- Na kiosku da kupim Globaltel karticu sa brojem i da tu karticu slikam i posaljem sa mojim brojem na Support email i da ce se tako prebaciti...
Da li kartica sa kioska prethodno treba da se aktivira?, kako da je vezem za svoj nalog ili kako vec...?

Mnogo je ovo komplikovano sto ste mi predlozili. Ja sada imam 250RSD nekog kredita i za te pare ne mogu da kupim virt. broj. Da bih to odradio moram da uplatim min 500RSD pa cu tako imati 750RSD pre kupovine broja a ja to svakako ne zelim (ne zelim da uplatim min. 500 RSD, zelim manje ali avaj)...
Z***ancija do 101 i nazad.
 
10.11.2021. Zovu iz korisničkog centra radi registracije broja. Reko hoću ukoliko mi obrišete ova dva virtuelna pošto mi ne trebaju. Gospodin vrlo ljubazan kaže "nije problem zahtev će biti prosleđen" Danas 16.11.2021. virtuelni brojevi su još tu. Recite mi jel hoćete da ih brišete ili ne. Da li da kupim novu sim karticu i da mi na nju prebacite master karticu pošto je imam ili da polomim karticu na dva dela, i da završim priču za sva vremena. Više ovo nema smisla ovoliko čekati.
 
10.11.2021. Zovu iz korisničkog centra radi registracije broja. Reko hoću ukoliko mi obrišete ova dva virtuelna pošto mi ne trebaju. Gospodin vrlo ljubazan kaže "nije problem zahtev će biti prosleđen" Danas 16.11.2021. virtuelni brojevi su još tu. Recite mi jel hoćete da ih brišete ili ne. Da li da kupim novu sim karticu i da mi na nju prebacite master karticu pošto je imam ili da polomim karticu na dva dela, i da završim priču za sva vremena. Više ovo nema smisla ovoliko čekati.
Imas master karticu ti srecnice i jos kukas bre :d
Ne znam sto vise ne daju te kartice. Tj sta im je problem
 
Imas master karticu ti srecnice i jos kukas bre :d
Ne znam sto vise ne daju te kartice. Tj sta im je problem
Sada sam opet zvao korisnički servis i biće navodno sve sređeno...
Moram da dodam ispravku upravo rešen problem u roku od 10 minuta, broj obrisan 🍺🍺🍺👍👍👍
 
Poslednja izmena:
Da li još neko ima problem da u poslednje dve nedelje ne prima obične sms poruke (ne od različitih servisa već od drugih pretplatničkih brojeva) Broj je prebačen u maju iz VIPa u Globaltel. Na pocetku je bilo problema sa primanjem smsova od banaka ali se to brzo "samo od sebe rešilo" Do sada nije bilo drugih problema, ali ovo u poslednje dve nedelje je baš iritantno. Posle reseta telefona dođe 20 poruka odjednom i to sve zaostale poruke nekoliko dana unazad. Još uvek ne znam da li je problem do telefona, više mi liči na provajdera. U pitanju je motorola telefon.
 
@Globaltel Support
Moze li to drugacije da se odradi jer sam u medjuvremenu zvao Vas kol centar pa su m i oni rekli vako (cekajuci da mi Vi ovde odgovorite):
- Na kiosku da kupim Globaltel karticu sa brojem i da tu karticu slikam i posaljem sa mojim brojem na Support email i da ce se tako prebaciti...
Da li kartica sa kioska prethodno treba da se aktivira?, kako da je vezem za svoj nalog ili kako vec...?

Mnogo je ovo komplikovano sto ste mi predlozili. Ja sada imam 250RSD nekog kredita i za te pare ne mogu da kupim virt. broj. Da bih to odradio moram da uplatim min 500RSD pa cu tako imati 750RSD pre kupovine broja a ja to svakako ne zelim (ne zelim da uplatim min. 500 RSD, zelim manje ali avaj)...
Z***ancija do 101 i nazad.
Nažalost, procedura koju smo naveli je jedina moguća opcija za dodelu broja sa fizičke SIM kartice na eSIM opciju.
 
@Globaltel Support
moze li jedna molba, dobili smo spisak gde se moze uplatiti kredit u NS, ali su to sve adrese, tržnih centara ili poslovnih zgrada. Moje pitanje je imate li tačne nazive lokala ili firmi ili bilo sta dodatno, jer slozicete se u TC ima previse lokala da bi pitali svakog.
Ovo je spisak adresa koji smo dobili.
Bulevar oslobođenja 119, Kralja Aleksandra 5, Dimex centar - Trg slobode, Mite Ružića 1
Ako moze malo pojasnjenja.

hvala
 
@Globaltel Support
moze li jedna molba, dobili smo spisak gde se moze uplatiti kredit u NS, ali su to sve adrese, tržnih centara ili poslovnih zgrada. Moje pitanje je imate li tačne nazive lokala ili firmi ili bilo sta dodatno, jer slozicete se u TC ima previse lokala da bi pitali svakog.
Ovo je spisak adresa koji smo dobili.
Bulevar oslobođenja 119, Kralja Aleksandra 5, Dimex centar - Trg slobode, Mite Ružića 1
Ako moze malo pojasnjenja.

hvala
Možeš i preko bankovnih kartica, visa, master, dina, ne trebaju ti prodavnice da bi uplatila kredit.
 
Nazad
Vrh Dno