Šta je novo?

Bestbuy AM2 ploca nForce 5

Nazzgul

Slavan
Učlanjen(a)
01.10.2005
Poena
304
Na toliko tema ste karakterisali ove ploce i potpuno me zbunili. Svakoj ste nasli mane..

Koju bi ipak izdvojili?!

Poslednja izmena:
Ako mozhe neko da mi objasni, sto se tiche DFI Infinity NF UltraII-M2 ploche, http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=107226, lik koji je ovde testirao uspeo je orleans sa 2.2. da digne max do 2.9 sa GIGABYTE G-Power Pro coolerom, vec na 3ghz mu je zakucalo, dok ljudi odavde sa foruma na MSI K9N ultra plochama dizhu orleanse sa 1.8 na 2.8-2.9 sa box coolerima i rade bez problema ?!

Pa ja bas i nisam napravio neke znacajnije rezultate sa K9N Platinum dodushe ja sam amater sto se tice o/c. Uz mnogo kombinovanja uspeo sam da sa default 2.4 Ghz stignem do 2.9 Ghz s'tim sto je na toj brzini SuprPi (1M) pucao :(

Poslednja izmena:
Pa ima ispod, cimali su ga za max overclock, sto nije povecao napon? I znachi ako poveca napon onda se manje greje ? (ne razumem se bash mnogo ne zamerite)

E to ces morati njega da pitas, cilj njegovog thread-a je da vidi koliki je max. HTT.
Svako povecanje napona rezultuje vecim zagrevanjem, sto je i logicno :p, experimentalno:d je utvdjeno da se bez problema moze povecati do +0.1v za svaki dan sa box cooler-om a sve preko toga zavisi, u principu, od hladjenja.

Dosta prepiranja, aj sad malo ozbiljno:D .

Ako uporedis nF4 Ultru i nF5 Ultru jedina razlika medju njima je sto ova druga ima 2 SATA vise i jos jedan GigaLan integrisan. Zbog toga je veci i vreliji chip koji ne moze da izvuce HTT koliko moze nF4!!
A zbog chega trazhite krivce u proizvodjachima plocha? Pa za sad ne postoji ni jedna nf5 plocha da je idealna za OC.. valjda je problem upravo u nVidiji i nforce 5 chipsetu

Ocigledno je da su sve nf5 ploce manje ili vise bug-ovite, ono sto mene interesuje je da li ce naredne verzije biosa eliminisati ove probleme ili ce se pojaviti nove revizije cipova a samim tim i ploca.