Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

I mene su pre god dana ili dve isto ispalili za P&G proizvode i CB akciju, potpuno identicno kao i kod tebe. :) Da li to rade namerno ili sta je, nisam se upustao u istrazivanje.
 
Ananas zvanično odgovara da su "dva magacina tako da su dvije pošiljke". A na specifikaciji za oba piše isto skladište (A direkt, PRVA (1.) CENTRALNA RADNA 4, 22330 NOVA
PAZOVA). I kao - žao nam je, to je to. Pih.
Spakujes i vratis, i kazes zao ti je…

Two can play that game…
 
Srećom, P&G ima više razumijevanja: dobio sam instrukcije od njih kako da pošaljem potrebne dokaze i uvažiće kupovinu. :)
Pohvala za support koji zna kako se radi posao.
 
Srećom, P&G ima više razumijevanja: dobio sam instrukcije od njih kako da pošaljem potrebne dokaze i uvažiće kupovinu. :)
Pohvala za support koji zna kako se radi posao.
Sto je dokaz da ananas ne radi to namerno kako bi osujetio akciju vec su jednostavno nemarni, boli ih uvo sto je podeljen racun na dva dela
 
A sta je sa prekidom Goodyear cashback akcije za gume do 9000 din? Do juce je na ananasu stajala reklama, a danas jednostavno vise nema ananasa/sparka na listi prodavaca koji ucestvuju u akciji (koja i dalje traje)
 
@brzne na goodyear sajtu kad pokusas da se registrujes vise nema "spark" prodavnice u listi.
 
Kako se reklamira neki proizvod, ni u aplikaciji ni na sajtu ne vidim neku mogućnost za reklamaciju.
U pitanju je smart utčnica bc grup je prodavac.
 
Profil>Porudzbine i povrati> trazeni proizvod> dugme reklamacija (malo je pri dnu stranice pa traba malo da se skroluje) i popunis sta ti trazi.
 
Posle koliko vremena, nakon plaćanja karticom, se dobija a+ tj besplatna poštarina iznad 2000 rsd?
 
Odmah?! Pod uslovom da si je i sacuvao naravno...
 
Da završim priču o P&G akciji - danas je odobren povraćaj 1000 rsd, čak me je mailom obavijestio support da je prihvaćeno, čisto ako se nekome desi ista stvar opet.
 
@brzne na goodyear sajtu kad pokusas da se registrujes vise nema "spark" prodavnice u listi.
gy.JPG

Ima ova varijanta ručnog unosa prodavca, tako da verujem da će biti OK. Inače ih neću preuzeti ili ću ih vratiti. Pa nek se dogovore.

Inače, nakon poslednje budalaštine da "paketomat nije na adresi" tj. da aBrzo nije mogao da stane u paketomat i mesec dana čekanja da to reše ponovnim slanjem, što na kraju nisu ni uradili, ja sam ih stavio na odmor. Nisam naručivao više od 6 meseci, po prvi put od osnivanja sam izgubio A+ članstvo. Ako ovaj moj povratak bude sa novim izazovima, tačno će poludeti od mene...
 
Ima ova varijanta ručnog unosa prodavca, tako da verujem da će biti OK. Inače ih neću preuzeti ili ću ih vratiti. Pa nek se dogovore.
Da, tako su mi i odgovorili u podrsci da je ok. Ne znam zasto je nestalo iz liste ponudjenih, ali su mi rekli da ce prijava biti prihvacena dok god su ostali uslovi ispunjeni.
Ok je sve na kraju, lazna uzbuna :)
 
I naravno da ipak nije sve ok...
Stigle 4 gume danas, tri sveze, cetvrta sa pocetka 2024. Cak i drugacije izgleda. Odbio sam da primim.

Nema nacina da se parcijalno primi porudzbina. Moze da se primi, pa da saljes reklamaciju koju pitanje da li ce da odobre.

Zvao korisnicki servis. Kazu desava se, nema nacina da se modifikuje porudzbina koja nije primljena. Moram ponovo da porucim.
 
Meni su danas stigle DOT1425. Mislim da sam ih pogledao sve 4, sad sam u paranoiji posle tvoje poruke.
U 7h jutros sam dobio fiskalni, što je obično signal da ih je kurir tek preuzeo. U 8h mi zvoni telefon, kurir dolazi. U 9h mi stiže mejl, Hej danas ti stiže paket!
 
Epilog za Good Year je da sam dobio potvrdu o učešću u promociji.
 
Imao sam sada situaciju da sam porucio nesto od prodavca Dot Market.
Posto je cena bila vece od 45.000 aktivirao sam bio kupon a5000.
Prodavac mi je otkazao porudzbinu.
Ono sto je meni cudno jeste da vidim taj predmet i dalje u ponudi sa istom cenom.

Da li je mozda problem u ovom slucaju bio taj sto sam koristio vaucer? Ne postoji razlog otkazivanja, samo sam dobio informaciju da mi je porudzbina otkazana i da ce mi vratiti sredstva sa kartice.
 
Ma nema veze to sa kuponom...
 
Imao sam sada situaciju da sam porucio nesto od prodavca Dot Market...
Ja sam u subotu naručio od tog prodavca telefon u vrednosti od 25000 dinara, iskoristio vaučer aik5000, dakle platio 20000 dinara.
Telefon je stigao u sredu iako je pisalo dostava od 28. do 31. oktobra.
 
Naručih neke gume uz vaučer i falilo mi bukvalno 10 dinara da dobacim do 20000, pa ubacih neku sitnicu (Spark oba). Sad kad je prosla uplata, smem da otkazem ovu sitnicu?
 
Otkazaće ti oni sami, jednom sam i ja tako uradio i otkazaše rednu stezaljku koja je bila možda 10 20 din.
 
Ja poručio kleber quadraxer 3 all season u sredu, danas stigle, dot 3925 :)
 
Imao sam sada situaciju da sam porucio nesto od prodavca Dot Market.
Posto je cena bila vece od 45.000 aktivirao sam bio kupon a5000.
Prodavac mi je otkazao porudzbinu.
Ono sto je meni cudno jeste da vidim taj predmet i dalje u ponudi sa istom cenom.

Da li je mozda problem u ovom slucaju bio taj sto sam koristio vaucer? Ne postoji razlog otkazivanja, samo sam dobio informaciju da mi je porudzbina otkazana i da ce mi vratiti sredstva sa kartice.
Desilo se i meni. Tako sam kod njih narucio ovaj procesor, prvo odbili iako je bilo placanje pouzecem, onda popnovio porudzbinu i prihbvatili, isto imao vaucer. Verovatno neki bug ili nesto.
 
Vrh Dno