Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Isto je i kod mene bilo.
Nova debitna mi je stigla 4,5 dana nakon isteka stare - sve ukupno proces slanja trajao duže od mesec dana.
 
Ako je opcija, bolja je dostava u poslovnicu, inace je solidna sansa da se izgube negde dok ih dostavi zaprega.
 
Jeste, ali tek kad se šalje po drugi put, tj. posle 30 dana od dana slanja poštom može da se traži nadoslanje i tom prilikom bira Yettel radnja za dostavu.
 
To bi trebalo u startu da bude po izboru, em se dugo izradjuju kartice em je lutrija kad i da li ce uopste da stignu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Isto je i u Rajfajzenu. Jedino što su u Poštanskoj nametnuli posle integracije da nema slanja kartica poštom za bivšu mts banku i mora da se ide po njih u matičnu filijalu.
 
Jeste, slažem se. Zato je bolje prvo otvoriti Lite i sačekati Dinu pa preći na Max dok stigne Master. Ovako nema naročitog smisla ako ne postoji nijedna aktivna kartica.
 
Optimalno bi bilo da uvedu slanje kartica preporučenom pošiljkom jer ionako nemaju poslovnice kao ostale banke pa su im i operativni troškovi smejurija, taman bi mogli da pokriju trošak poštarine i zapravo naprave značajnu razliku u korisničkom iskustvu, ali pričati to Yettel Banci je kao istovariti sve u /dev/null tako da...
 
Kažu nema glupih pitanja pa ajd da pitam:
Kakva je (u čemu je) razlika između plastične i digitalne kartice? Mislim na korišćenje, funkcionalnost...
Kolko znam i jednu i drugu mogu da stavim u wallet i da i jednom i drugom plaćam na netu, ili grešim?
Odnosno, koje su prednosti (ako ih ima) digitalne u odnosu na plastičnu?
 
Nema nikakve razlike u smislu plaćanja. Jedino što digitalizovana kartica ne može da se metne u bankomat, a i još od Kovida ne radi beskontaktno očitavanje kartica na istim, što je bila jako zgodna stvar, ali nema više
 
Za sada još uvek nema isključivo digitalnih kartica i šalju se samo plastične. Očitavanjem na bankomatu radi isplata i to jedino za Master (očitavanje Dine još uvek nije implementirano ni kod jedne banke). Možda je isključeno na starim sivim bankomatima, kod novih plavih uredno radi. S tim što, ako se očitavanje radi iz GPay, mora da bude aktivna internet konekcija. ApplePay mi ne radi, jer je telefon bajpasovan pa ne mogu da tvrdim. Ranije je postojala usluga mCash koja je predviđala uplatu i/ili isplatu u zbirnom iznosu od 30k dnevno ili 120k mesečno, ali je ukidanjem Mobi aplikacije to onemogućeno i preostaje samo guranje plastične kartice u bankomat kao opcija za tu svrhu.
 
Nema nikakve razlike u smislu plaćanja. Jedino što digitalizovana kartica ne može da se metne u bankomat, a i još od Kovida ne radi beskontaktno očitavanje kartica na istim, što je bila jako zgodna stvar, ali nema više

Kako ne radi? Poslednji put kad sam dizao sa Yettel bankomata pre mesec ili dva, radio je i sa Google Pay-om. Naravno, samo dizanje novca. Za uplatu mora da se ubaci kartica.

Kažu nema glupih pitanja pa ajd da pitam:
Kakva je (u čemu je) razlika između plastične i digitalne kartice? Mislim na korišćenje, funkcionalnost...
Kolko znam i jednu i drugu mogu da stavim u wallet i da i jednom i drugom plaćam na netu, ili grešim?
Odnosno, koje su prednosti (ako ih ima) digitalne u odnosu na plastičnu?

Mislim da si ti nešto ovde pobrkao. Yettel Bank nema "digitalnu" karticu u smislu u kojoj je ima Raiffeisen. Dakle imaš fizičku karticu koju možeš da staviš u digitalni novčanik (Apple/Google Pay) koja postaje "digitalizovana" kroz digitalni novčanik. Nemaš još jednu digitalnu/virtuelnu karticu kao kod Raiffeisen, koju odvojeno možeš da staviš u digitalni novčanik.
 
E pa moguće da radi na nekim bankomatima, probao pre 15ak dana na bankomatu kod Zelenjaka Master karticom i nije prošlo, baš ću za vikend da testiram ponovo
 
Pokusao sam beskontakno da podignem novac na raifajzenu, kartica mobi banke.
Sve je bilo okej dok nije trebalo da mi izbaci novac, posle ubacio karticu i radi nornalno.
Ako nije moguce na drugim bankomatima tako, zasto mi uopste trazi pin i iznos.
Dok je ranije moglo i bez kartice da se podigne novac, izbaci bar kod u app, skenira se na bankomatu i sve bude ok (dok je banka bila telenor).
 
Ovo sto sam rekao se odnosi na Mobi bankomate, beskontaktno nisam pokusavao na drugim bankomatima.

Probam kasnije na bankomatu Postanske posto im je isti fazon za beskontaktno ocitavanje pa javljam.
 
Odbijaju se kartice svuda. Zašto, kako, nisam u toku, ali Idea i lokalna mesara, Dina i Master (bilo plastična ili tokenizovana), ne rade. Kaže kasirka u Ideji isto je nekom odbilo u Rajfajzenu. Prebacim u Poštansku, prošlo (logika je bila pošto Mercator S je u PŠ da je to najsigurnije).
 
Ja na NLBKB bankomatu redovno beskontaktno preko Gpay-a dižem sa karticom Yettel Bank.
 
Evo sad sam podigao 1000 RSD sa PŠ bankomata masterkard debitnom karticom beskontaktno, tako da to sljaka ako nekog zanima
 
logika je bila pošto Mercator S je u PŠ da je to najsigurnije
Idea Marketi (sad se tako zove firma, nije više Mercator-S) ima multibank pos terminale, kao i dosta drugih većih firmi koji na osnovu bina kartice biraju kod koje banke će se obraditi transakcija. Tako da moguće da je kod njih neka banka prihvatilac zakazala, pa kad si prebacio na karticu Poštanske je prošlo jer je preko njih išla transakcija.
 
Da, to mi je poznato, nego glavni račun odakle su mi radili IPS povraćaj za duplu naplatu im je tamo i ističu podelu na rate njihovom Dinom na kasama, što implicira da im je Poštanska najpreča. Doduše nisam znao da su prekrstili firmu, ali to bitno ne menja suštinu, odnosno i dalje im je jedan od kontakt mejlova isti.
 
Probao danas prepodne na bankomatu Rajfajzena i Halkbank podigao po 500din. putem gpay-beskontaktno, radilo bez problema...
 
Jel to samo kod mene aop izbacuje gresku "neuspela provera identiteta".?Android
 
офтопик :)

Један од два главна разлога зашто сам отворио јетел рачун и прешао са платом из Рајфа је што при плаћању у иностранству немају 1% провизије.
То ме нервилало из принципа...
Ако се имају девизе на рачуну то јесте тако и то је повољније код Јетел банке.
Ако се нема девиза на рачуну и задужује се динарски рачун онда је Јетел неповољнији јер имају лошији продајни курс па укупни износ задужења у динарима испада већи него у Рајфу са њихових 1%
Други разлог је путно осигурање код кредитне картице. То још не контам како знају ко су чланови породице , ко је када и где био односно како смањују број дана....

Глупаво је логовање на веб портал где захтева коришћење телефона.
 
Други разлог је путно осигурање код кредитне картице. То још не контам како знају ко су чланови породице , ко је када и где био односно како смањују број дана....
Osiguranje uniqa skenira pasoše tebe i tvojih članova porodice. Bez problema su mi refundirali troškove lečenja u inostranstvu, legle pare na račun nekoliko dana posle prijave. Nisam pokušao da ih prevarim (ako si to mislio) bilo je u okviru 30 dana boravka u inostranstvu od važenja polise, verovatno bi po pečatima provalili da nemam pravo.
 
Sad kada Šengen krene sa digitalnom registracijom ulaska/izlaska, bez pečatiranja, biće zakomplikovano. Verovatno da će morati da traže od MUP-a podatke o prelascima granice, kao što je neko pričao da je slučaj sa okolnim zemljama gde se može sa LK. Pa čak se i u Tursku može sa LK (avionom).
 
Osiguranje uniqa skenira pasoše tebe i tvojih članova porodice. Bez problema su mi refundirali troškove lečenja u inostranstvu, legle pare na račun nekoliko dana posle prijave. Nisam pokušao da ih prevarim (ako si to mislio) bilo je u okviru 30 dana boravka u inostranstvu od važenja polise, verovatno bi po pečatima provalili da nemam pravo.
Generalno mi nije jasno kako znaju ko su članovi moje porodice? Nigde ne prijavljujem ko su članovi i za koga želim da osiguranje važi. Kako mogu da znaju da treba da sabiraju moje izlaske i npr ćerkine iz zemlje? Za ćerku ne mogu znati jer nigde ne prijavljujem imena članova porodice.Mogu znati tek kada prvi put ona podnese zahtev za refundaciju i kaže da se poziva na polisu od njenog oca,
Tu je i ona standardna priča kako znaju kada se stiglo do broja 30 dana (gde sabiraju sve članove porodice), spojeni sa carinom-teško, prelaz preko ličnih karata....

u svakom slučaju dobro je imati ali bih voleo znati sve to što ne znam :)
 
Nazad
Vrh Dno