Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Ne znam šta sam tačno uradio, ali poslednjih meseci mi ne nude ništa, ni kredite ni dozvoljene minuse, mada evo ne daše mi promociju sa digitalnim novčanikom. :LOL:
Pa ni meni nisu hteli da daju sigurno zadnjih godinu dana,cak sam sam trazio bio u jednom trenutku i odbili me.
 
Pa ni meni nisu hteli da daju sigurno zadnjih godinu dana,cak sam sam trazio bio u jednom trenutku i odbili me.

Bukvalno ista situacija. I hvala im na tome. Bolje mi kad ne smaraju sa ponudama. Uzeo kod Raiffeisen online kredit pod boljim uslovima sa priloženim izvodima iz Yettel banke.
 
Ne znam šta sam tačno uradio, ali poslednjih meseci mi ne nude ništa, ni kredite ni dozvoljene minuse, mada evo ne daše mi promociju sa digitalnim novčanikom. :LOL:
Meni danas (cini mi se prvi put kako sam otvorio racun pre par meseci) ponudili kes kredit - 1.200.000 na 70 meseci.
I to notifikacija iz aplikacije, zatim mail i na kraju SMS.
I to sve u kratkom roku, pomislih sta se desilo bre? Ubili u pojam. :D
Ono kes kredit...
I to mi nude iako imam pozamasnu svotu novca kod njih na stednji.
 
Poslednji put sam se cuo sa njima pre 6+mes, tada sam ih zamolio da me ne zovu vise. Sta god "specijalno" da imaju za mene, neka posalju na email ili u aplikaciju i ako budem zeleo vise informacija, zvacu ja njih. Realno naporni su bili, ali ispostovali su dogovor.
Upravo ovo sto @scylla kaze, nude mi dozvoljeni minus, kes kredit svakih par dana (takav je osecaj, znam da nisu toliko cesto zvali) i kada im kazem da nemam vremena ili da me je vec neko zvao u vezi sa tim oni zovu sutra ponovo ili popodne istog dana. xD

@Tilek pozovi ti njih, mozda su te markirali u sistem kao nekog ko ne zeli pozive ;)
 
02.09.2025 aktivirao Master Kreditnu.... Evo i danas ja ne mogu da koristim istu za internet placanje jer ne stize OTP kod... Dva dana molim korisnicki servis da mi rese problem. Jedini su gde posle 24 sata od aktivacije kartice ne stize 3d secure code. Uglavnom kod drugih banaka nisam imao ovih problema, ili sam cekao samo 24h.
 
A ja sam se navukao na plaćanje telefonom :)
Shvatio sam da mi je praktičnije nego karticom. Ako ništa drugo, bar ne moram da unosim pin. Ne znam što ranije nisam koristio, pošto češće imam telefon pri sebi neko novčanik sa karticama.
 
@Stiven Posalji SMS na neki broj, imao sam problem da mi nisu stizale OTP poruke i "odglavilo" se cim sam poslao SMS.

Probaj pa vidi.
 
A ja sam se navukao na plaćanje telefonom :)
Shvatio sam da mi je praktičnije nego karticom. Ako ništa drugo, bar ne moram da unosim pin. Ne znam što ranije nisam koristio, pošto češće imam telefon pri sebi neko novčanik sa karticama.
Ja ne pamtim kad sam zadnji put nosio karticu u dzepu😂
 
Ja uložio žalbu jer nisam dobio onaj mail za promociju i evo odgovora (možda nekome bude od koristi) :

Poštovani ,

Dana 03.09.2025. godine ste nam se obratili na adresu na koju se dostavljaju prigovori korisnika. Kako je u pitanju upit opšteg tipa odgovor je u nastavku.
Hvala što ste nam se javili.
Izvršili smo proveru i utvrdili da ste na dan početka kampanje, 01.09.2025, primili i aktivirali karticu. U skladu s tim, sistem Vas nije odmah prepoznao kao korisnika koji ispunjava sve uslove.
Ovim putem Vas obaveštavamo da ste u potpunosti kvalifikovani za kampanju i da možete iskoristiti sve pogodnosti u skladu sa njenim uslovima. Nadamo se da ćete uživati u ponudi i zahvaljujemo Vam se na razumevanju.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, na raspolaganju smo Vam.
Za slučaj da niste zadovoljni odgovorom ili smatrate da se banka ne pridržava odredbi zakona, opštih uslova poslovanja ili ugovora koji ste zaključili sa bankom, prigovor možete uputiti na adresu [email protected].

Srdačan pozdrav,
 
I tako 96 sat proslo od aktivacije kartice pos terminalom ja i dalje ne dobijam sms poruke kad hocu preko interneta da platim… tri dana unazad zovem i smaram se sa podrskom. U medjuvremenu kartica radi za internet placanje gde vendor nije stavio da trazi 3d secure. Ocigledno imaju neki problem sa mojim brojem telefona ili sta vec…
 
Pozdrav, zanima me kako se vrši prenos zarade za ostvarivanje besplatnog održavanja max računa? Vidim da imaju neki formular za ovlašćenje. To popunjavam i ostavljam njima, nosim u firmu ili samo kažem firmi da mi promeni račun za uplatu? Nisu ništa objasnili.

I da li ima nekih skrivenih troškova ili je stvarno potpuno besplatan račun u tom slučaju?
 
@Melenor24 dovoljno je samo da ti legne plata. Nisi dužan kao u Poštanskoj da im dostavljaš ovlašćenje. Nema skrivenih troškova. Naplaćuju se sms obaveštenja, ali to može da se pogasi pa prebaci na notifikacije i/ili mejl. Nalozi za prenos su uključeni, dizanje na tuđim bankomatima neograničeno, plaćanje karticom u inostranstvu bez provizije (sa tekućeg se skida kada je denominisano u dinarima kao na Temu, a sa deviznog za sve ino valute).
 
Ideš na opciju da biraš samo Kreditnu karticu. Pa tu imš mogućnost slanja dokumenata.
Čekao sam namerno neko vreme da odgovorim, ali mogućnosti slanja dokumenata i dalje nema. Odem baš na tu opciju, prvi korak je odabir limita, drugi je odmah podnošenje zahteva. Čudno svakako, ali dobro, nisam ni planirao da se ozbiljno prijavim, samo me je zaintrigiralo što si rekao da isprva nisi imao kako da pošalješ izvode. Kod tebe se u međuvremenu to pojavilo, a kod mene iz nekog razloga jok.

Ocigledno imaju neki problem sa mojim brojem telefona ili sta vec…
A da nije onda do tvog mobilnog operatera? Npr. ako je povezani broj u Globaltelu ili tako nešto.

Inače, da li se još neko prijavio za onaj kao panel korisnika? Sad tek vidim da mi je prošlog četvrtka pošiljalac IPSOS (sa kojim inače nemam drugih veza) poslao sledeći SMS: Ipsos Vas poziva da podelite misljenje o koriscenju Yettel Bank MAX racuna. Anketa je anonimna i traje 2 minuta. To je, međutim, završilo u spamu (hvala Guglu), slučajno sam video jer sam tamo ušao nekim drugim povodom, i već je ta anketa zatvorena za odgovore.
 
I tako 96 sat proslo od aktivacije kartice pos terminalom ja i dalje ne dobijam sms poruke kad hocu preko interneta da platim… tri dana unazad zovem i smaram se sa podrskom. U medjuvremenu kartica radi za internet placanje gde vendor nije stavio da trazi 3d secure. Ocigledno imaju neki problem sa mojim brojem telefona ili sta vec…
Jesi li uradio ovo sto sam ti napisao iznad?
 
A da nije onda do tvog mobilnog operatera? Npr. ako je povezani broj u Globaltelu ili tako nešto.
Ne verujem posto mi je broj na yettel mrezi 063, jedino ako rade sami protiv sebe :D cekam ponedeljak da vidim jel ce da nameste al me smara svaki put da cekam 24 sata… i polisu cekam da stigne isto i tu je proslo 96+ sati od aktivacije.
Jesi li uradio ovo sto sam ti napisao iznad?
Dap nije pomoglo :( npr na master debit mi dolazi sms kod, na master credit ne i dalje.
 
Ne bih znao onda, ja sam imao tu muku sa debit karticom i odlepio sam jer mi je zakasnelo placanje pojelo kupon.

Mene su preusmerili na Yettel mobilnu podrsku ako ti nesto znaci, navodno je kod njih (banke) sve bilo ok.

Uz to postoji i neki RCS problem koji je Google nakalemio na sve to pa probaj da iskljucis RCS Chats podesavanje kod sebe privremeno i probaj ponovo.

Ako ni to ne pomogne onda nemam pojma :D
 
Napokon proradi glupi OTP Kod... Bukvalno sam na kraju pustio mail i urgirao da mi rese problem jer mi stalno operateri obecavaju da ce da me zovu i da mi jave sta se desava po pitanju problema ili da za 24h probam ponovo. I posle par minuta kako je proslo od pustanja maila zove me operater i kaze da su odradili programeri isto sto i sa debitnom kad sam imao problem... Reko pa prvog dana sam Vam rekao da to urade. U svakom slucaju sta god da je, do njih je nesto, al iskreno i za divno cudo sam se iznenadio da su odmah reagovali na email koji sam poslao kao prigovor.
 
Stvarno bizarno da ne funkcioniše po defaultu slanje sms-a sa Yetel banke na Yetel 063 mob. Meni se to desilo u intezi, ali ja sam prebacio broj iz mts-a u globaltel pa su oni morali negde u sistemu da označe da je broj sad u drugoj mreži
 
Racun na klik i dalje ne moze da se plati kreditnom karticom?

Ne. I ne verujem da će skoro.

Predlažu da nakon plaćanja sa tekućeg kroz aplikaciju sa računa kreditne kartice na tekući račun prebacimo iznos računa na klik i oni neće naplatiti naknadu. No, znajući njih, ne usuđujem se, jer ne bi me čudilo da naplate (što i jeste po automatizmu), pa onda opet treba da se s njima nadlajavam kroz četove svaki put kad plaćam račun na klik da vrate naknadu.

Kod mene je više smaranje što tekući uvek držim na nuli, te kad plaćam račun na klik kreditnom karticom jednostavno ne razmišljam da li imam sredstva na računu. Ovako, kada sa tekućeg plaćam račun na klik, moram da prebacim prvo sa štednje na tekući novac, pa onda da platim. Tako da ovim njihovim propustom više mi nije račun na klik, nego račun na više klikova...
 
Stvarno bizarno da ne funkcioniše po defaultu slanje sms-a sa Yetel banke na Yetel 063 mob. Meni se to desilo u intezi, ali ja sam prebacio broj iz mts-a u globaltel pa su oni morali negde u sistemu da označe da je broj sad u drugoj mreži
U Intesi se prenos broja telefona kod drugog operatera tretira kao promena broja telefona i mora se izvršiti nova verifikacija broja telefona.
 
Tako da ovim njihovim propustom više mi nije račun na klik, nego račun na više klikova...
Ne bi moralo baš toliko komplikovano. Dovoljna bi bila dva koraka: prvo sa kreditne partije prebaciš na tekući, pa sa tekućeg platiš račun na klik. Kada bi morao da prvo platiš, što uključuje prebacivanje sa štednje, to bi umnogome i obesmislilo tu funkcionalnost, jer ona je važnija kada uopšte nemaš novca nego kada ga čuvaš na štednji, tj. oslobađaš sredstva.
 
Dobio sam 01.09. 2 maila vezano za akciju 1.000 dinara keš-beka.

U prvom mailu su uslovi najmanje DVE transakcije u zbirnom iznosu od minimum 5.000 RSD, Mastercard debitnom i/ili kreditnom karticom (kako u zemlji tako i u inostranstvu). Znači ta akcija se odnosi na fizičko korišćenje kartica tako su mi rekli na četu.

A u drugom mailu koji sam dobio par sati kasnije su uslovi najmanje TRI transakcije u zbirnom iznosu od minimum 5.000 RSD, Mastercard debitnom
i/ili kreditnom karticom putem DIGITALNOG NOVČANIKA na svim POS terminalima u zemlji.

Rekli su mi da se te dve akcije međusobno isključuju tj. da ne mogu da dobijem dupli keš bek čak iako ispunim uslove za obe akcije. (Samo onda su to trebali lepo da napišu decidno i u mailu akcije, a ne da tumačimo nasumično).

Takođe pitao sam je da li važi i za kreditnu i za debitnu, ako obe ispune uslove i rekla mi je da se akcija obračunava po kartici tj. da bi se u tom slučaju dobilo 2.000 dinara keš beka.

Pitao sam i za dodatne kartice pošto i njih imam i rekla je da važi i za njih odvojeno. Znači ko ima 1 osnovnu debitnu i 1 dodatnu, kao i 1 osnovnu kreditnu i 1 dodatnu kreditnu ako ispuni uslove za svaku pojedinačno dobija po 1.000 dinara tj. ukupno 4.000 dinara.

To su sve informacije koje sam dobio sa četa iz aplikacije, pa će možda nekog zanimati.
Pošto vidim da se niko do sad nije pozabavio detaljima ove akcije.
 
Vrh Dno